Goedemiddag meiden, @Bianca84, Echt goed om te horen dat alles goed met jullie gaat! Geniet maar lekker van elkaar hoor! @Dieudonnee, wat een mooie foto's meid! @Fruitdruif, Jeetje meid wat spannend. Hopelijk blijft die kleine nog ff zitten totdat jouw griep over is. Ik denk aan je en een dikke knuf @Vlinder78, Jeetje meid. Ook voor jou ga ik duimen hoor, hopelijk daalt je bloeddruk snel weer.... Een dikke knuf @pooh, Wat fijn dat alles goed was bij de verloskundige meid! Vanacht eindelijk eens goed geslapen. Hoefde er maar 2x uit. Toen mannetje eruit ging om 7.00u ben ik maar even mee gegaan en daarna lekker weer terug. Ik dacht nou laat ik dan even de vk praktijk op bed gaan kijken, ja aan de binnenkant van mijn ogen Ik heb maar snel de tv uitgezet en ben daarna weer lekker verder gaan slapen tot 10.45 Ik werd wakker van de pijn in mijn buik en het leek wel of ik over moest geven. Dus ik naar het toilet. Maar nee niets helemaal niets. Ik ben nu nog wel wat misselijk en heb nog een rare buik...... Zouden dit ook voortekens zijn, dat het zit te rommelen? Ik zou gister de rest van de vluchtkoffer inpakken maar daar is helaas niets van gekomen. Dus ik ga vanmidag maar even verder rommelen. Dan is het echt helemaal klaar...... Morgen weer voor controle naar het ziekenhuis. Ik hoop niet dat me bloeddruk verhoogd is, want dan moet Divi ook blijven in het ziekenhuis. Heb namelijk al een paar dagen last van hoofdpijn, het vocht wat zo zeer doet....... Nee ik zit niet zo lekker in me velletje... Misschien wat zenuwen, spanningen... ik weet het niet. Meiden ik kom vanmiddag nog even kijken bij jullie liefs Divi
Ik houd het hier echt niet bij! FD en Vlinder heel veel sterkte allebei! Hier veel last van harde buiken, woensdag weer op controle. Hebben jullie ook wel eens dagen dat je de kleine wat minder voeld, en is dat normaal? Ik heb nieuwe buikfoto's in mijn album staan! Groetjes Cindy
Wat een nieuws allemaal. FD ik hoop dat je meisje nog even blijft zitten hoor, zal voor je duimen. Vlinder: hopelijk mag je snel weer naar huis en valt het mee! Divi: spannend hoor, niet te druk maken hoor en rustig aan doen. Het zit vast wel goed met je bloeddruk! En als er iets is dan sms je maar Voor velen zijn nu echt de laatste weekjes aangebroken. Spannend hoor! Het kan natuurlijk wel weken aanrommelen en niks gebeuren en het kan ook zomaar zo zijn dat je gaat bevallen dat zie je wel aan Diaantje/Bianca. Ik denk wel steeds dat onze beeb eerder komt maar heb nog niet zoiets van dat het deze week gaat gebeuren. Zonet even een hoera een jongen slinger bij de supermarkt meegenomen. Eerst gekeken of er geen bekenden waren. Het was nu rustig dus het kon mooi even. Zou een beetje sneu zijn als het op het laatste moment nog bekend word. Wil het nu toch wel graag voor me houden Verder draait de wasmachine en droger hier nu. Neeee geen babyspul maar mijn beddegoed en gewone was. En ik moet zo nog een keer even wat halen in het centrum (is een paar minuutjes fietsen). Fijne middag allemaal! liefs
Vlinder en FD meiden toch ! rustig aan jullie alle twee ... tjee wat spannend ! maar alle 2 nog een beetje vroeg dus kalm aan en voor jullie alle twee een dikke knuf ! pooh ik heb de sms ook gehad zag hem pas na jou maar heb ook al sms terug gestuurd naar FD ! spannend hoor ! en idd lang leven de buddylijst ! ik heb geen onderzoek gehad maar misschien vrijdag dan ... heb wel elke keer een echo bij de gyn dus denk dat het dan niet nodig is .. Divi wat heb jij lekker geslapen ! kan je mooi nog ff gebruiken he ! en zou zeker voorteken kunnen zijn ik had het gister in de auto pfff raam open .. was zo misselijk en buikpijn ! en vandaag rustig aan he ! voor de controle van morgen moet je wel uitgerust zijn ! hier ook niet lekker in vel ben er ff klaar mee en wordt gek van het vocht ... ik ga ook nieuwe schoenen kopen nu ! bah ook geen zin in maarja Zuurjte lekker je rust nemen is ook beter voor je geheugen ha ha Flientje geniet van je bakkie ! lekker in de zon neem ik aan ! en idd die choco is voor mij whahahaha zo en nu ga ik wat doen ! zit al weer te lang hier haha
Wat handig, dat buddynieuws! Emma, wat een wereldtip! Ik ga gelijk kijken. Ik hou wel van dat internetwinkelen. Over kadootjes n.a.v. de bevalling...moeilijk hoor. Vorige keer een ring met steentjes gekregen (voor iedere pond 1 ) maar nu zijn de vingers op (ben ook getrouwd). Ik heb nog wel een paar weken.... @Pooh: over dat voelen: nee, bij ons niet standaard. Wel kijkt de gyn met een echo daarnaar, maar ja, dat is niet hetzelfde.
Hoi allemaal.. Ik moest vanmorgen terug naar de vk ivm die groeiecho. Ik kreeg die groeiecho omdat ze juist dachten dat t kindje groot was , dat had ik niet begrepen ik dacht dat het door mijn overgewicht kwam haha.. Ze wilde nu toch even voelen of het kleintje al wat was ingedaald en toen voelde ze 2 cm ontsluiting. Omdat k toch best veel last heb van buikpijn en krampen moet ik zometeen even naar de gyn om te kijken hoe of wat. Ben benieuwd.. ik heb het helemaal gehad met alle klachten en zit er echt helemaal doorheen .. heb daar ook flink zitten huilen *schaam*.. VK zelf denkt dat het niets is maar toch voor de zekerheid ff op controle. Sorry voor ego maar moet zo weg. groetjes
Dat heb ik ook al 2 keer gehad... Lag je toevallig op je rug? Je word er echt heel erg beroerd van, maar dan kan het zijn dat de kleine teveel ergens op drukt of dat het maagzuur heel vervelend wordt. Volgens mijn vk heeft het verder niks te maken met het begin van.... Je moet het denk ik wel in de gaten houden. Jij hebt toch ook zoveel vocht? Misselijkheid daarbij is ook niet altijd goed... Maar zoals jij het omschrijft herken ik het heel goed...
beertje: Ik ben beniwud van de gyn zegt.... tjonge, er gaan nu echt wel meer dingen gebeuren hier op ons forumpje....
Jeetje vanmorgen nog geweest hier en nu kijk ik weer en wat een nieuws allemaal. @Fd Word gauw weer beter.Beterschap meis @Vlinder Jeetje meis das niet zo fijn.Hopelijk zakt de bloeddruk gauw. @Beertje Ik ben ook benieuwd wat de gyn zegt. Zo zie je maar dat het buddynieuws goed werkt.Fijn dat we elkaar zo op de hoogte kunnen houden.
Goeiemiddag dames! @dieudonnee: Wow, mooie foto's hoor meid! Vooral die blote buik met je handen! @Jetjuh: Leuk he die geboortjekaartjes! Ik heb ze ook besteld vandaag. Leuk dat je het uit naam van je kinderen doet. @Emma: Lekker hoor, zo'n chocoladehart! Wij doen niets aan valentijn, vind ik ook niet erg. Zit je al in het zonnetje te genieten? @Wenneke: Lekker hoor, nog zo'n dagje naar de dierentuin! Je hebt er een mooie toeter op staan. @Pooh: Fijn dat alles goed was bij de VK! En leuk joh, zo'n BV-cursus. Best leerzaam, ik heb echt geen idee wat ik straks moet doen, maar ja, zal vanzelf wel goedkomen. Ik wil ook wel een buddy zijn voor iemand. Als het nodig is... Beterschap aan FD en Vlinder: Nog effe wachten hoor meiden! @Zuurtje: Lekker hoor meid, dat je verhuist bent! Ik zit m'n kraamperiode bij m'n schoonouders, ons nieuwe huis is nog niet klaar, pas in april en voor we erin kunnen ook een week of 6 verder. We wonen nu nog op een flat maar daar wil ik niet zitten als ik moet gaan bevallen, vandaar dat m'n schoonouders ons hadden aangeboden bij hun te komen slapen. @Divi: Zo, dat noem ik nog eens lekker slapen! Hoop dat het ok is morgen in het ziekenhuis, nog lekker even thuis blijven hoor! @Nikkie: Gevaarlijk hoor, met zo'n slinger over straat! hahaha, ik hoop dat niemand je gezien heeft! @Beertje: al bij de Gyn. geweest meis? Rustig aan hoor! Jeetje, er zijn idd echt "dingen" aan het gebeuren op ons forum. Spannend hoor! Ik ga ook nog effe van het zonnetje genieten op m'n balkonnetje! Fijne dag! Groetjes Nath
Even een reactie: Vlinder: Ik hoop dat je bloeddruk snel zakt, rustig aan! FD: Spannend.. Hoop voor jou dat ze nog even blijft zitten, totdat mama van de griep af is.. Beertje: meid succes bij de GYN.. Liefs Miekje
@ Beertje: succes vandaag. @ Vilder & FD: sterkte! Vrijdag is hier de HA langs geweest om mijn bloeddruk te meten (was tijdens bevalling goed en daarna steeds wat hoog, dus ziekenhuis heeft HA ingeschakeld) en gister nog een VK (ik liep bij de gyn, maar er komt dus alsnog een VK voor na de 8 dagen en over 6 weken ga ik nog op nacontrole bij de gyn). Vandaag zijn we naar de kinderarts geweest. Doutzen is in een week tijd van 45 naaar 48 cm gegaan. Het gewicht was donderdag 2615 en vandaag 2680 (geboortegewicht was 2770). Dat had wel iets hoger gemogen, maar de arts vond d'r heel helder (en dat vinden wij ook) dus we hoeven pas over 2 weken terug te komen. Het viel de arts op dat haaar nekspieren al heel goed ontwikkeld zijn "dat hoeft helemaal nog niet"zei hij. Ze doet het dus gewoon heel goed.
@Cindy31, Mooie foto hoor meis! @Nikkie, Ik doe rustig aan.. Ik zou natuurlijk de vluchtkoffer verder in gaan pakken, maar heb er eigenlijk niet veel zin in. Ik vraag wel ff of me mannetje vanavond even helpt. Als er iets is dan sms ik je gelijk! @Emma, Echt meis? Dus jij was gister ook zo misselijk? Zou het niet met het vocht te maken hebben misschien? Of toch met de laatste loodjes? Doe jij ook rustig aan? Heb je nog schoenen kunnen vinden? @Beertje, Heel veel succes bij de Gyn. @Dieudonnee, Nee ik lag niet op mijn rug. Ik lag op mijn linkerzij eigenlijk. Vanmorgen toen ik uit bed kwam om even wat te eten en te drinken had ik eigenlijk nergens last van totdat ik eigenlijk weer wakker werd van de buikpijn en misselijkheid. Ja ik hou heel veel vocht vast. Ik moet morgen toch voor controle naar het ziekenhuis, dus dan zal ik het gelijk eens even horen daar. @Wenneke20, Veel succes bij de verloskundige meid! Goed dat je hebt gebeld. @N4th4li3, Dank je wel meis. Hoop ook dat morgen alles goed is..... @Bianca84, Ik ben erg blij dat alles goed gaat met Doutzen meis! Daarnet nog even op internet wat voor mannetje besteld voor de valentijn. Op www.boeketcadeau.nl staan zulke leuke dingen. Een knuffel, met hartensnoepjes, met 10 rode rozen, en een shampoo. Oh ja en een hartenbord. Ik wist het anders ook niet hoor..... Luchtjes heeft hij nog zat staan, douchespulletjes heeft ie nog zat staan, ach dan maar dit. 't Wordt op 14 Februari thuis afgeleverd. Ik moet zeggen dat ik al 3 dagen totaal nergens zin in heb. Het is zulk mooi weer, maar zit lekker binnen. Ik weet neit wat het is. Aan de ene kant zou ik graag buiten gaan zitten, maar aan de ander kant, ik wil wat doen, lekker rommelen in huis of zo..... Vandaag niet meer misselijk geweest eigenlijk. Ik weet ook niet wat het is geweest vanmorgen. Morgen toch maar eens ff vragen aan de gyn.
Dag iedereen , Ben aan het aftellen begonnen. Nog 11 werkdagen te gaan! 26 feb. laatste werkdag. Ik ben dolgelukkig. En met dit mooie weertje buiten kan mijn dag zeker al niet meer stuk. Baby heeft voor de moment weeral de hik. Morgen naar de gyn. Ik ben benieuwd want telkens we gaan legt ons spruitje de handjes voor het hoofdje... De laatste keer had ons spruitje de hik tijdens de echo. Dat was wel een keertje tof om te zien. Ik zal straks zoals een tijdje geleden beloofd foto's van de kinderkamer in het album zetten. Ja nu is het niet meer lang voordat we allemaal een klein wondertje in ons armen houden. Het is nu allemaal zo echt aan het worden! Hou jullie goed en tot binnenkort. xxx nessie
zo meiden wat een spannende dag hier ineens ! tjee zeg ! nou ben ik echt benieuwd wanneer baby 3 gebooren wordt ! al mogen ze allemaal nog lekker ff bij de mama's blijven hoor .... Beertje succes meid ! laat het ff weten ! Pooh ik ben vanavond naar het ziekenhuis voor een bijeenkomst en kijkje dus als je iets van FD hoort wil jij dan iedereen op de hoogte houden ? en wat mooi van die BV cursus ! daar heb je nog eens wat aan ! wij gaan vanavond in ZH kijken waar we gaan bevallen is ook zo nuttig iets vind ik ! Divi ik ga snel ook nog ff op de site van jou kijken maar ik bestel niks meer denk ik hij krijgt al genoeg ! en idd hier ook zo misselijk op zijn tijd soms lijkt het wel of ik de kwaaltjes van in het begin van de zwangerschap weer opnieuw krijg pfff leuk he de laatste loodjes ! en ook ben ik zo emo als wat pfff Wenneke succes meid ! goed dat je gebeld hebt ! en laat het ff weten ! Bianca wat is je meidje gegroeid ! en ach gewicht komt wel hoor ! wacht maar over 2 weken zit ze misschien al wel op 4000 N4th4li3 nou ik ga toch maar ff uurtje naar bed vanavond weer weg en ben moe van boodschappen doen jammer want het is wel zo mega lekker buiten ! ben wel 1,5 uur buiten geweest ! en helaas heb ik geen zon achter in de tuin nu .. raar in de zomer volop maar nu niks .. en op balkon ook niet ben dus jaloers op jou ! Beccaatje ik zoek ook alles af nu op internet ! haha zalig die vrije tijd en heeft me al veel geld bespaard ! ik ben zo echt van de koopjes haha tja en ik zit veel hier he nou ik heb mijn spullen voor vandaag weer binnen het is maar goed dat ik niet meer dan een uur kan winkelen haha dat kost geld ! Net ook een digitaal fototlijst gekocht bij de Kruidvat wilde het laten graveren maar dat gaat niet lukken jammer hoor ! is voor man voor na de bevalling te bedanken voor alles .... tja ik loop maar te kopen terwijl ik eigenlijk pissig ben ha ha maarja dat ben ik over paar dagen ook wel kwijt ... nog een kaart straks en hoppa ook weer geregeld nu nog alles verstoppen ! ik had stiekem ook geld voor gespaard zodat ik niet hoefde te pinnen en hij er dus ook niks van kan vinden haha ! ben benieuwd hoor wat hij er van vind ! kreeg alleen zo'n last van mijn rug tijdens winkelen ik ben maar gestopt .. en ik heb weer SCHOENEN ! pffff bij schoenenreus een paar oh zo simpele "boot"schoenen gekocht en 2 maten groter haha de verkoper zei al .. laatste loodjes zeker haha oh wat een opluchting zeg ! want ik kwam weer niet in mijn andere schoenen heb gewoon op de achterkant gelopen en dat doet pijn he ... en nu ga ik nog lekker ff uurtje liggen want moet vanavond ook weer weg !
Hoi meiden, Er gebeuren hier weer spannende dingen zeg. Dat buddy zijn werkt goed. Beertje: veel succes bij de gyn. Hopelijk blijft alles zo. FD: Sterkte. Hopelijk blijft de beeb nog even op zijn plaats zitten. Vlinder: jij ook veel sterkte meid. Wenneke: goed dat je even gebeld hebt. Hopelijk is alles goed. Vandaag voor de laatste keer naar de fysio geweest. Ik mag nog bellen als ik nog een keer wil komen dan plant ze mij er tussen maar in principe hoef ik pas weer iets van me te laten horen als ik bevallen ben. Rond de 4de dag moet ik dan bellen. De klachten zijn nu gelukkig een stuk minder en de fysio dacht dat het komt omdat ukkie nu aan het indalen is. Morgen de vk maar even afwachten dan weten we het zeker. De fysio verwacht als het zo door blijft gaan dat ik na de bevalling ook geen last meer zal hebben. Hoewel dat natuurlijk altijd een gok blijft. Nou hoop het echt van harte.
@mamavanjordy: de fysio heeft hier ook aangegeven dat natuurlijk bevallen het beste is (maar ja, als er iets is wat je niet zelf in de hand hebt....) en dat ik eventueel in het kraambed al kon bellen voor een consult. Gaaf man, fysio in je kraambed.... Hier goed bezig geweest, de slaapkamer is schoon, meot alleen nog gezogen worden. Maar dat mag ik niet, dus dat moet mannetje maar doen. Vanavond een-na-laatste-yoga-les.