Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    @Beertje:
    2 cm spannend hoor meis.

@Wenneke:
    ben benieuwd of je al terug ben en hoe het gegaan is bij de vk.

@n4th4li3
    ja geweldig, al die boeken doorkijken, wat vind jij mooi, wat vind ikmooi en dan maar hopen dat er een tussen zit die we allebei mooi vinden.
    De tekst uit naam van mijn kinderen heb ik gevonden op internet, alleen heb ik die flink aangepast :D

hier net ff een uurtje geslapen, Ukkie vreet al me energie op zo lijkt het.

Oww en ik heb een nieuwe buikfoto in me album gezet.

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Sjonge jonge, ga ff een dagje werken en er gebeurt van alles!

@ FD : meid, ik hoop dat het rustig wordt hoor!

@ Vlinder : sterkte! Ik hoop dat ie snel omlaag gaat!

@ Beertje : spannend zeg!

Ik heb weer een aantal mooie en leuke buikfoto's voorbij zien komen, leuk !

Meiden, nog 1 dag werken! Dan gaat mn weekje-vakantie-voor-mn-verlof in! Pfff... kan niet wachten.
    Ook slecht geslapen hier vannacht, lang wakker gelegen na een wc-bezoekje, grrr... en de ellende is dat ik dan ga piekeren en malen..nix waard.

Vanaaf de 8ste avond Samen Bevallen. Borstvoeding gaat ze het over hebben, dus dat wil ik echt niet missen. Hoop dat ik wakker kan blijven tot 22.00 uur ;).
    Hierna nog 1x voor de bevalling, en daarna nog een terugkom-sessie als we allemaal met beebjes zijn ...wat gaat het snel zeg!

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Bij de weg: ik heb nog steeds geen kraampakket ontvangen. Ben ik de enige hier? Begreep al wel dat mijn zorgverzekeraar laat is hiermee, maar een paar weken terug heb ik gemaild, zeiden ze dat het 8 tot 6 weken voor de bevallingsdatum werd bezorgd... die zijn voorbij inmiddels ...

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    hey meiden

Vanmorgen maar weer vroeg opgestaan, had gewoon zin aan de dag omdat het zo mooi weer zou worden.
    Heb veel gedaan moet ik zeggen en doe het vanavond dus weer kalm aan.
    Heb de was weer buiten kunnen drogen en ben ondertussen ook nog buiten aan het schilderen gegaan, 2 stoeltjes en een tafeltje voor ons kereltje.
    Morgen nog een keer en dan kan mijn man hem in elkaar zetten.
    Daarna moest ik met ons zoontje naar het consultatie bureau.. hij is weer goed gegroeid.
    Daarna even met hem naar de speeltuin geweest, en wat heeft hij genoten zeg... ik vind het zo fijn om hem zo te zien genieten.
    Toen we weer thuis waren heb ik even rustig gezeten tijdens het schillen van de aardappels. En daarna nog even boven de ramen gedaan.
    Nu staat het eten op en komt me mannetje zo thuis.
    Hoop dat mijn beste vriendin nog even beld hoe haar eerste afspaak bij de verloskundige was.. ben benieuwd!
    Nou ik ga even kijken of het eten klaar is.

Eet smakelijk iedereen!

groetjes

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meiden ik dacht ik kijk nog ff of er nieuws is maar zo te zien is het rustig !
    ik ben vanavond weg en ga de comp dus ook afsluiten voor vanavond ! hoop nog ff langs te komen maar weet het niet zo zeker
    morgen komen ze hier de hele dag poetsen en schilderen dus zal ik ook geen tijd hebben om te posten maar ik probeer wel mee te lezen !

lieve meiden hou alle baby's in de buiken !
    pooh sorry maar ik kan dus ff geen nieuws van FD plaatsen ! hoop dat jij tijd hebt ... knuf emma

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hey lieverd ik heb tijd hoor! :D Als er nieuws komt ben ik er! ;)

Veel plezier in het ziekenhuis! Ik heb dat twee weekjes geleden ook gedaan. is best fijn zo'n rondleiding! ;)

7. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Nou ben ik effe ...eindelijk thuis uit het ziekenhuis ....moest er om half 4 zijn maar het liep iets uit en toen ik eindelijk de echo gehad had kreeg ik nog even de mededeling dat ik aan het CTG mocht ...de kleine (overduidelijk) meid heeft de grote van een kindje van 37 weken en het gewicht is geschat op bijna 3200 gram ...Nou mag ik donderdag weer aan het CTG en de insuline moest ik meer gaan spuiten om het zo laag mogelijk te houden ...Maandag weer aan het CTG en dan ook weer naar de Gyn en dan horen we wel weer verder hoe of wat ....zucht ....

Liefs RIan

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ben ook weer thuis van de vk en ziekenhuis.

had je sinds gister niet meer gevoeld dus om 4uur by vk geweest en hartje klopte maar voor zekerheid toch naar ziekenhuis voor ctg scan.volgens dat apparaat schopt hy volop maar ik voel hem niet dus morgen om 9uur nog een keer ter controlen aan ctg.heb wel al harden buiken

ga lekker eten en in bad tot morgen meiden

9. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    @Wenneke fijn dat het goed was , hopelijk ga je hem zelf ook weer voelen das toch een geruststelling!

Ik ben net terug , ook een ctg en hartfilmpje alles was goed gelukkig.
    Net toen die band eraf was gingen ze urine controleren en kreeg ik elke 5 minuten een harde buik met flinke kramp.
    Dacht al zal je net zien iedereen weg en het komt op gang , maar na een uur zwakte het toch af
    Zal wel door het toucheren komen denk ik.
    Gyn heeft nog een keer aan de buik gevoeld en hij vind dat dat allemaal perfect is , dus niet zoals de echo aangaf te klein.
    Ook de vk zei dit vanmiddag dus das ook weer een opluchting.
    Hij denkt dat ik de 40 weken niet ga halen , en mag ook heel hard hopen dat het zo is... :eek:

Morgen eens goed bijlezen hier , nu ga ik naar bed want ben net terug het duurde nog al heel erg lang daar.

groetjes

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Beertje en wenneke gelukkig was het goed meiden!

Pfff hoor net dat mijn vervangster ontslag heeft genomen (ze vond het te zwaar om les te geven) ..pfff al dat inwerken voor niks en nu voel ik me er schuldig bij :(

11. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    zo.. meiden wat een spannende dag allemaal zeg..
    Met al die ziekenhuis bezoeken, ctg's etc..
    Fijn dat alle kindjes het goed maken, en de mama's natuurlijk ook..

Fijne avond en allemaal: Rustig aan!

12. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Hai meiden,

Even een vraagje voor het wassen van onder andere de kleertjes van de baby.

Ik dacht dit gewoon te kunnen wassen, zoals ook alle andere kleding, maar nou las ik weer ergens dat je absoluut geen gebruik mag maken van wasverzachter!

Ik wilde het gewoon wassen (Ariel zeeppoeder en Robijntje wasverzachter) en, als het kan, dan de droger in. Maar nu weet ik dus niet of dit dan wel goed is?!

Kan 1 van jullie mij helpen, want aan de voorgaande pagina's te zien is bijna iedereen al aan het wassen geslagen :)

Veel liefs Petra

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hoi Petra,

Ik heb het idd zonder wasverzachter gewassen, maar wel met robijn waspoeder, omdat wij dat zelf gebruiken en het wel makkelijk is om te weten of het hummeltje daar ook tegen kan. ;) Later als ze wat groter zijn kun je wel wasverzachter gebruiken! ;) ;)

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hey Petra!

Als je de spulletjes gaat wassen enzo,dan raden ze het aan om met NEUTRAL te doen,maar ik heb dat zelf nooit gedaan hoor! Gewoon lekker wassen,waar je normaal ook mee wast! Ik heb nu de waspoeder van... :rolleyes: .... uuh ik weet t ff niet.... (die zomerfris en oceaanfris van de reclame :) ) en alles ruikt heerlijk op het kamertje! :D

@ iedereen: Kan iemand mij ff uitleggen hoe het zit met dat Buddy gedoe enzo :(:

liefs Ilona

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ MamaNona als buddy's wissel je elkaars mobile nummer uit en dan kun je diegene smsen als er iets aan de hand is en dan kan de buddy het forum op de hoogte houden. ;)

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    jeetje een dag niet geweest, en zoveel gemist!
    Ik heb alles een beetje vluchtig doorgelezen maar ben natuurlijk de helft alweer vergeten! :oops:
    FD en Vlinder in ieder geval heel veel sterkte!

Hier een wat mindere dag, erg moe en erg rare buik het is heel erg aan het rommelen en ik voel af en toe een soort kramp en een soort ongi pijnen! echt een rot gevoel maar ik voel de baby goed dus zolang alles goed is met hem vind ik het goed! Ik hoop dat hij lekker aan het groeien is en dat het daardoor komt haha ;)
    Verder ga ik nu weer lekker op de bank hangen, fijne avond iedereen en tot morgen!

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Sorry dat ik zo weinig reageer :(
    Heb er even de "kracht" niet voor.

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    @pooh69:

oke dank je,is er een lijst van wie,wiens buddy is/wil zijn ofzo of hoe gaat dat ? is natuurlijk wel gezelly!

ik moet er echtnog ff inkomen hoor..... :oops:

@ nathalie1973: Lekker Chillen en het komt vast goed!

Aan de meiden die het nodig zijn: Sterkte!

19. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Jeetje wat is er weer veel gebeurd hier vandaag. FD en Vlinder heel veel sterkte!

@pooh: meis wat rot voor je dat je vervangster ontslag heeft genomen, maar daar moet jij je absoluut niet schuldig door voelen hoor!. Kan begrijpen dat je dat zo voelt maar het is het niet waard. Het lukt ze echt wel op school om dit op te lossen meis, geen zorgen over maken. Jij en je beebje zijn nu het allerbelangrijkste.

Pfff meiden vanochtend weer naar de gyn geweest. Omdat ze bij ons in het ziekenhuis 15 verschillende gyn's hebben had ik vandaag weer eens een nieuwe muts. Ontzettend hardhandig en ze vertelde dat de kleine al aan het indalen was. Nu zegt dit niks over een vroege bevalling gelukkig. Verder zag ze dat mijn vorige suikercurve met ontbijt en lunch 0.1 te hoog was uitgevallen. Bij mijn vorige controle zij een hele lieve gyn (die ik al een paar keer heb gehad) ach meis, niks om je zorgen over te maken. Deze muts dus niet!. Schreef gelijk een verwijsbrief voor de diëtiste uit met als opmerking dat ik streng op dieet moest. 25-2 moet ik weer terug voor controle en dan moet ik al een week op dieet staan en zorgen dat ik weer een curve heb laten maken. Word ik thuis opgebeld door die diëtiste met het verhaal van: is die gyn gek geworden of zo? De laatste paar weken kan je suiker heel erg schommelen maar 0.1 is helemaal niks mis mee!. Let gewoon een btje op je eten, neem niet teveel suikers (wel jammer want ben gek op zure matjes :oops: ) en spreid je eten gewoon over de dag. Verder hoefde ik dus niks te doen!. 20 februari moet ik wel weer even een dagcurve laten maken en als dan nog steeds blijkt dat het teveel schommelt kan er altijd nog een diëtiste ingeschakeld worden. Pffffffff. Nou meiden, jullie snappen wel dat ik die gyn dus echt nooit aan mijn bed wil hé? Kheb gelijk maar in het z'huis twee afspraken ingepland bij die andere gyn die ik al een paar keer heb gehad en ik hoop dat als ik moet bevallen dat die muts geen dienst heeft!

Meiden, doe allemaal rustig aan en hou de beebjes nog even lekker in de buikjes

Knuffel
    Monique

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    65 MAART 2008 MAMA'S

Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op 22 januari 2008 - 1e kindje - Jongen - Sytse
    Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise
    Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer
    Divi - 26 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi
    Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Nikkie - 27 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op 30 januari 2008 - 1e kindje - Meisje - Doutzen Liefke Elisabeth
    MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen
    Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise
    Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Miekje1982 (Marieke) - 26 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje
    Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette
    Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen
    Laura1983 - 24 jaar - Groningen - 11 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise
    Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje
    Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje
    Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje
    Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje
    Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Denise19 - 19 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen
    Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen
    Roses - 23 jaar - ? - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh
    Petra1980 - 27 jaar - ? - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje
    Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise
    Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen
    Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje
    Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen
    Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise
    MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje

Meisjes: 15
    Jongens: 20
    Surprise: 30

BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S
    Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69
    Redone - MamavanJordy
    Redone - Zuurtje
    Miekje1982 - Zuurtje
    Miekje1982 - Apie
    Beertje86 - Apie
    Wicjuh - DaisySanches
    Wicjuh - Maranka
    Dieudonnee - Mili
    Divi - Bianca84
    Divi - Nikkie
    Wenneke20 - Vlinder78
    Nathalie1973 - Mamajo
    Nique36 - MamaNona

Zijn er nog meer mensen die elkaars buddy willen zijn? Zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden als de bevalling begint? Roep maar dan zet ik jullie op de lijst!!

@ MamaNona ik heb het lijstje er even bij gezocht ;)

@ Nique bedankt! Pff wat een gedoe met die gyns! Werken er idd teveel hier in de buurt! ;) Ik duim voor je dat je die muts niet meer krijgt! ;)

Deel Deze Pagina