@Beertje: 2 cm spannend hoor meis. @Wenneke: ben benieuwd of je al terug ben en hoe het gegaan is bij de vk. @n4th4li3 ja geweldig, al die boeken doorkijken, wat vind jij mooi, wat vind ikmooi en dan maar hopen dat er een tussen zit die we allebei mooi vinden. De tekst uit naam van mijn kinderen heb ik gevonden op internet, alleen heb ik die flink aangepast hier net ff een uurtje geslapen, Ukkie vreet al me energie op zo lijkt het. Oww en ik heb een nieuwe buikfoto in me album gezet.
Sjonge jonge, ga ff een dagje werken en er gebeurt van alles! @ FD : meid, ik hoop dat het rustig wordt hoor! @ Vlinder : sterkte! Ik hoop dat ie snel omlaag gaat! @ Beertje : spannend zeg! Ik heb weer een aantal mooie en leuke buikfoto's voorbij zien komen, leuk ! Meiden, nog 1 dag werken! Dan gaat mn weekje-vakantie-voor-mn-verlof in! Pfff... kan niet wachten. Ook slecht geslapen hier vannacht, lang wakker gelegen na een wc-bezoekje, grrr... en de ellende is dat ik dan ga piekeren en malen..nix waard. Vanaaf de 8ste avond Samen Bevallen. Borstvoeding gaat ze het over hebben, dus dat wil ik echt niet missen. Hoop dat ik wakker kan blijven tot 22.00 uur . Hierna nog 1x voor de bevalling, en daarna nog een terugkom-sessie als we allemaal met beebjes zijn ...wat gaat het snel zeg!
Bij de weg: ik heb nog steeds geen kraampakket ontvangen. Ben ik de enige hier? Begreep al wel dat mijn zorgverzekeraar laat is hiermee, maar een paar weken terug heb ik gemaild, zeiden ze dat het 8 tot 6 weken voor de bevallingsdatum werd bezorgd... die zijn voorbij inmiddels ...
hey meiden Vanmorgen maar weer vroeg opgestaan, had gewoon zin aan de dag omdat het zo mooi weer zou worden. Heb veel gedaan moet ik zeggen en doe het vanavond dus weer kalm aan. Heb de was weer buiten kunnen drogen en ben ondertussen ook nog buiten aan het schilderen gegaan, 2 stoeltjes en een tafeltje voor ons kereltje. Morgen nog een keer en dan kan mijn man hem in elkaar zetten. Daarna moest ik met ons zoontje naar het consultatie bureau.. hij is weer goed gegroeid. Daarna even met hem naar de speeltuin geweest, en wat heeft hij genoten zeg... ik vind het zo fijn om hem zo te zien genieten. Toen we weer thuis waren heb ik even rustig gezeten tijdens het schillen van de aardappels. En daarna nog even boven de ramen gedaan. Nu staat het eten op en komt me mannetje zo thuis. Hoop dat mijn beste vriendin nog even beld hoe haar eerste afspaak bij de verloskundige was.. ben benieuwd! Nou ik ga even kijken of het eten klaar is. Eet smakelijk iedereen! groetjes
nou meiden ik dacht ik kijk nog ff of er nieuws is maar zo te zien is het rustig ! ik ben vanavond weg en ga de comp dus ook afsluiten voor vanavond ! hoop nog ff langs te komen maar weet het niet zo zeker morgen komen ze hier de hele dag poetsen en schilderen dus zal ik ook geen tijd hebben om te posten maar ik probeer wel mee te lezen ! lieve meiden hou alle baby's in de buiken ! pooh sorry maar ik kan dus ff geen nieuws van FD plaatsen ! hoop dat jij tijd hebt ... knuf emma
Hey lieverd ik heb tijd hoor! Als er nieuws komt ben ik er! Veel plezier in het ziekenhuis! Ik heb dat twee weekjes geleden ook gedaan. is best fijn zo'n rondleiding!
Nou ben ik effe ...eindelijk thuis uit het ziekenhuis ....moest er om half 4 zijn maar het liep iets uit en toen ik eindelijk de echo gehad had kreeg ik nog even de mededeling dat ik aan het CTG mocht ...de kleine (overduidelijk) meid heeft de grote van een kindje van 37 weken en het gewicht is geschat op bijna 3200 gram ...Nou mag ik donderdag weer aan het CTG en de insuline moest ik meer gaan spuiten om het zo laag mogelijk te houden ...Maandag weer aan het CTG en dan ook weer naar de Gyn en dan horen we wel weer verder hoe of wat ....zucht .... Liefs RIan
ben ook weer thuis van de vk en ziekenhuis. had je sinds gister niet meer gevoeld dus om 4uur by vk geweest en hartje klopte maar voor zekerheid toch naar ziekenhuis voor ctg scan.volgens dat apparaat schopt hy volop maar ik voel hem niet dus morgen om 9uur nog een keer ter controlen aan ctg.heb wel al harden buiken ga lekker eten en in bad tot morgen meiden
@Wenneke fijn dat het goed was , hopelijk ga je hem zelf ook weer voelen das toch een geruststelling! Ik ben net terug , ook een ctg en hartfilmpje alles was goed gelukkig. Net toen die band eraf was gingen ze urine controleren en kreeg ik elke 5 minuten een harde buik met flinke kramp. Dacht al zal je net zien iedereen weg en het komt op gang , maar na een uur zwakte het toch af Zal wel door het toucheren komen denk ik. Gyn heeft nog een keer aan de buik gevoeld en hij vind dat dat allemaal perfect is , dus niet zoals de echo aangaf te klein. Ook de vk zei dit vanmiddag dus das ook weer een opluchting. Hij denkt dat ik de 40 weken niet ga halen , en mag ook heel hard hopen dat het zo is... Morgen eens goed bijlezen hier , nu ga ik naar bed want ben net terug het duurde nog al heel erg lang daar. groetjes
@ Beertje en wenneke gelukkig was het goed meiden! Pfff hoor net dat mijn vervangster ontslag heeft genomen (ze vond het te zwaar om les te geven) ..pfff al dat inwerken voor niks en nu voel ik me er schuldig bij
zo.. meiden wat een spannende dag allemaal zeg.. Met al die ziekenhuis bezoeken, ctg's etc.. Fijn dat alle kindjes het goed maken, en de mama's natuurlijk ook.. Fijne avond en allemaal: Rustig aan!
Hai meiden, Even een vraagje voor het wassen van onder andere de kleertjes van de baby. Ik dacht dit gewoon te kunnen wassen, zoals ook alle andere kleding, maar nou las ik weer ergens dat je absoluut geen gebruik mag maken van wasverzachter! Ik wilde het gewoon wassen (Ariel zeeppoeder en Robijntje wasverzachter) en, als het kan, dan de droger in. Maar nu weet ik dus niet of dit dan wel goed is?! Kan 1 van jullie mij helpen, want aan de voorgaande pagina's te zien is bijna iedereen al aan het wassen geslagen Veel liefs Petra
Hoi Petra, Ik heb het idd zonder wasverzachter gewassen, maar wel met robijn waspoeder, omdat wij dat zelf gebruiken en het wel makkelijk is om te weten of het hummeltje daar ook tegen kan. Later als ze wat groter zijn kun je wel wasverzachter gebruiken!
hey Petra! Als je de spulletjes gaat wassen enzo,dan raden ze het aan om met NEUTRAL te doen,maar ik heb dat zelf nooit gedaan hoor! Gewoon lekker wassen,waar je normaal ook mee wast! Ik heb nu de waspoeder van... .... uuh ik weet t ff niet.... (die zomerfris en oceaanfris van de reclame ) en alles ruikt heerlijk op het kamertje! @ iedereen: Kan iemand mij ff uitleggen hoe het zit met dat Buddy gedoe enzo : liefs Ilona
@ MamaNona als buddy's wissel je elkaars mobile nummer uit en dan kun je diegene smsen als er iets aan de hand is en dan kan de buddy het forum op de hoogte houden.
jeetje een dag niet geweest, en zoveel gemist! Ik heb alles een beetje vluchtig doorgelezen maar ben natuurlijk de helft alweer vergeten! FD en Vlinder in ieder geval heel veel sterkte! Hier een wat mindere dag, erg moe en erg rare buik het is heel erg aan het rommelen en ik voel af en toe een soort kramp en een soort ongi pijnen! echt een rot gevoel maar ik voel de baby goed dus zolang alles goed is met hem vind ik het goed! Ik hoop dat hij lekker aan het groeien is en dat het daardoor komt haha Verder ga ik nu weer lekker op de bank hangen, fijne avond iedereen en tot morgen!
@pooh69: oke dank je,is er een lijst van wie,wiens buddy is/wil zijn ofzo of hoe gaat dat ? is natuurlijk wel gezelly! ik moet er echtnog ff inkomen hoor..... @ nathalie1973: Lekker Chillen en het komt vast goed! Aan de meiden die het nodig zijn: Sterkte!
Jeetje wat is er weer veel gebeurd hier vandaag. FD en Vlinder heel veel sterkte! @pooh: meis wat rot voor je dat je vervangster ontslag heeft genomen, maar daar moet jij je absoluut niet schuldig door voelen hoor!. Kan begrijpen dat je dat zo voelt maar het is het niet waard. Het lukt ze echt wel op school om dit op te lossen meis, geen zorgen over maken. Jij en je beebje zijn nu het allerbelangrijkste. Pfff meiden vanochtend weer naar de gyn geweest. Omdat ze bij ons in het ziekenhuis 15 verschillende gyn's hebben had ik vandaag weer eens een nieuwe muts. Ontzettend hardhandig en ze vertelde dat de kleine al aan het indalen was. Nu zegt dit niks over een vroege bevalling gelukkig. Verder zag ze dat mijn vorige suikercurve met ontbijt en lunch 0.1 te hoog was uitgevallen. Bij mijn vorige controle zij een hele lieve gyn (die ik al een paar keer heb gehad) ach meis, niks om je zorgen over te maken. Deze muts dus niet!. Schreef gelijk een verwijsbrief voor de diëtiste uit met als opmerking dat ik streng op dieet moest. 25-2 moet ik weer terug voor controle en dan moet ik al een week op dieet staan en zorgen dat ik weer een curve heb laten maken. Word ik thuis opgebeld door die diëtiste met het verhaal van: is die gyn gek geworden of zo? De laatste paar weken kan je suiker heel erg schommelen maar 0.1 is helemaal niks mis mee!. Let gewoon een btje op je eten, neem niet teveel suikers (wel jammer want ben gek op zure matjes ) en spreid je eten gewoon over de dag. Verder hoefde ik dus niks te doen!. 20 februari moet ik wel weer even een dagcurve laten maken en als dan nog steeds blijkt dat het teveel schommelt kan er altijd nog een diëtiste ingeschakeld worden. Pffffffff. Nou meiden, jullie snappen wel dat ik die gyn dus echt nooit aan mijn bed wil hé? Kheb gelijk maar in het z'huis twee afspraken ingepland bij die andere gyn die ik al een paar keer heb gehad en ik hoop dat als ik moet bevallen dat die muts geen dienst heeft! Meiden, doe allemaal rustig aan en hou de beebjes nog even lekker in de buikjes Knuffel Monique
65 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op 22 januari 2008 - 1e kindje - Jongen - Sytse Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Divi - 26 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Nikkie - 27 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op 30 januari 2008 - 1e kindje - Meisje - Doutzen Liefke Elisabeth MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 26 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Laura1983 - 24 jaar - Groningen - 11 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Denise19 - 19 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Roses - 23 jaar - ? - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Petra1980 - 27 jaar - ? - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Meisjes: 15 Jongens: 20 Surprise: 30 BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69 Redone - MamavanJordy Redone - Zuurtje Miekje1982 - Zuurtje Miekje1982 - Apie Beertje86 - Apie Wicjuh - DaisySanches Wicjuh - Maranka Dieudonnee - Mili Divi - Bianca84 Divi - Nikkie Wenneke20 - Vlinder78 Nathalie1973 - Mamajo Nique36 - MamaNona Zijn er nog meer mensen die elkaars buddy willen zijn? Zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden als de bevalling begint? Roep maar dan zet ik jullie op de lijst!! @ MamaNona ik heb het lijstje er even bij gezocht @ Nique bedankt! Pff wat een gedoe met die gyns! Werken er idd teveel hier in de buurt! Ik duim voor je dat je die muts niet meer krijgt!