@ pooh69: dankje ik krijg trouwens een meid als het goed is,dus die suprise kan veranderd worden ( weet niet wie dit doet ) @ all: is er iemand die met me wil "buddy-en" : : hoop dat er iemand is die 't aandurft
@ MamaNona ik heb het aangepast! Jaaaaaaa ik heb mijn eerste geboortebedankje af. heb even een fotootje in mijn album gezet. Op het kaartje dat er aan zit heb ik blauwe letters geprint op fotopapier.
@ pooh69 haha oke dan! wat een geweldig geboortebedankje trouwens....echt leuk! die ga je aan het kraambezoek geven neem ik aan?
@pooh: meis, wat gaaf!. Hihi hoeveel ga je er maken? Tis dat wij een meid krijgen, anders had ik je nog ff langer aan het werk gezet @Mamanona: onze data liggen niet zover uit elkaar. Ik wil wel je buddy zijn hoor
@ Nique en Mamanona ik heb jullie op de buddylijst gezet! @ Nique ik ga er 60 maken Bedankt voor de complimentjes! Ik kruip lekker mijn bedje in! Truste allemaal!
Hey lieve meiden, Even een hele korte van een zieke FD. Heb in de flits al jullie lieve wensen gezien en wil jullie daarvoor bedanken...zooo lief en ontroerend. Mijn buik en rug voelen erg onrustig sinds een uurtje of 3. Ik hoop dat het voorwerk is. Wil zo graag de 37 weken halen dit maal. Heb nu een ui naast t bed om mn holtes wat open te maken. Verder snotter ik hele pakken weg. Soms wat verhoging, soms niet. Ondanks weinig trek heb ik toch maar gegeten. Mocht die kleine zich melden, dan heb ik alle energie nodig.... Manlief is ook onrustig. Heeft vanalles in gereedheid gebracht. Bed staat zelfs op klossen nu. Helaas heb ik nu wel een opstapje nodig om in bed te komen, maar ach.... Mijn onderlijf voelt heel raar nu, alsof alles langzaam uit elkaar wordt getrokken. Mocht er iets zijn, dan sms ik mijn buddys. Ik ga nu weer 2 trappen op, mn bedje in. Als ik fut heb meld ik me morgen nog even. Veel liefs (en sterkte voor vlinder en beertje...) Dikke X FD
@ pooh69: dank je @ nique36 : neeeeej ikheb geeeen id! hahaha anders mag je me wel een PB sturen met hoe en wat! @ FD: Veel Beterschappies! trusten meiden en tot morgen!
Heej, sorry dat ik stiekum ff inbreek hier hoor. Dit doet me allemaal zo denken aan vorig jaar (word ff sentimenteel haha) maar ook jullie zijn (bijna) aan de beurt. Spannend hè!? Hoe zouden de weeën voelen, hoe snel zou t gaan? Zou t n thuisbevalling worden? Ook last van voorweeën etc etc.. en natuurlijk over de meest (ON)zinnige dingen.. Maar goed, ik wilde jullie sterkte wensen met de laatste loodjes (voor degenen die nog moeten) en geniet straks lekker van de kleine want voor je t weet.... kijk maar naar mn banner.
Oja haha ik was ook n maart mama maar Justin wilde in februari al komen. maar ik praat gewoon gezellig mee met de maart mama's 2007 hoor. Is al zo'n hecht cluppie. Zelfs al n meeting gehad. Is zeker n aanrader. Maar goed, ik zal jullie niet meer 'lastig vallen', trusten!
Dames hier vanaf een uur geleden bloed en slijmverlies. 2 verbanden vol. Ik ga zo bellen! Heb ook erge krampen. Ben een beetje zenuwachtig.... Ik probeer zsm wat meer te laten weten! XXXXXXXXXX
Ojee Pooh, spannend! Hoop dat het niets ernstigs is! Laat maar horen hee! Enne, je bedankjes zijn erg mooi geworden! Succes! Groetjes Nathalie PS: Ik had me ook opgegeven voor het buddy-systeem.
Dames vk is geweest. Heeft getoucheerd. 2cm ontsluiting en bloedverlies blijft. We gaan nu naar het ziekenhuis. Ik hou jullie op de hoogte! XXXXXXXXXX
@ Pooh : je leest het nu niet meer, maar spannend meid! Heel veel succes! Ik hoop dat alles goed is en dat je beebje nog even blijft zitten hoor! [-o<
Trouwens, goedemorgen all! (ff tussendoor : geen reactie = ik ben enige? ) Ik ga zo aan mn LAAAAAATSTE werkdag beginnen, JeeJ!
goedenmorgen allemaal @pooh niet zo mooi veel sterkte hier gisteravond harde buik met steken,dus effe in bad gegaan ben aan af drogen wit slijm op handdoek WAT KAN DIT ZIJN? heb hele nacht onrustig wakker gelegen pfffff baby heb ik wel 1x een knal van gehad hahahha moet om 9uur weer aan ctg scan voor de zekerheid meiden heb de knoop doorgehakt ga niet naar 9maandenbeurs is te onrustig in buik