middag allemaal! Mpje, wij hebben kleine flesjes jenever en chocolaatjes met z'n naam op. Zijn vorige week binnengekomen. Dus staat al klaar
@beccaatje ik vind dat als je er zo over denkt je alsnog gewoon even een pb tje kan sturen in plaats mij aan te vallen zo op de site
@dieudonnee: He gelukkig.... Ik vroeg me al af hoe het met je was! @all: Ben nu pas weer online, en kan niet alles bijlezen etc...sorry! We hebben enorm gekloot met overstappen van provider! Gaan van KPN naar Tele 2 met nummerbehoud...nou ja dat was de afspraak. En van de overstap zouden we geen last hebben..nou *&^%#&#* een en al last want ons vast nummer doet het dus niet meer! Ze kunnen ons niet zeggen of we uberhaupt ons eigen nummer kunnen houden en wanneer die dan in zou gaan. Lekker dan..heb al helemaal pissed gebeld, en gezegd dat ik hoog zwanger ben en er dus van baal dat we niet bereikbaar zijn en hoe dat dan moet met geboortekaartjes enzo! Antwoord:Tsja erg vervelend mevrouw... Erg vervelend...wacht maar af..ggrrrrr de klachtenbrieven vliegen hen straks om de oren. Heb het er nu al weer helemaal mee gehad. Eerst als een jaar tot 1 1/2 gedonder met kut KPN en nu weer met Tele 2..we zijn net 2 dagen klant! Nou ja ik ga nu ff rustig aan doen en een opzet maken voor de klachtenbrief Knuf, Mili
Waaaahhhhh Lees het ineens: van harte Pooh en Beertje... Heb ik dus helemaal gemist door dat kloten internet! Grrrr haha. Wlke pagina staat het goede nieuws? In ieder geval: @ POOH en BEERTJE: Van harte dames met de geboortje van jullie ukkies!!!!!!! Dikke kus, Mili
@mili: het is altijd wat. Wij willen nog een keer over naar een alles-in-een-abonnement maar zijn bang dat het overstappen net zo'n succes wordt...dus wachten we nog even. @weneke: ik val je niet aan
Hahhaah ja inderdaad...hihi maar ja zo zie je maar weer ik kan gewoon niet zonder internet haha bevallen ineens gewoon 2 dames hier en ik mis het Najaaa, we zien wel..hihi kan in iedergeval wel ff lekker gal spugen hihi @ wenneke: Ik snap wel wat Beccaatje bedoeld, heb ff teruggekeken en gelezen en je hebt wel vaak negatieve berichtjes sloeg ze ook regelmatig over....ik kan er niet zo goed tegen als mensen alleen maar negatief doen. Probeer oinderdaad ook eens de positieve kant te belichten dat leest wel leuker Klagen mag heus, doe ik ook, maar probeer er ook altijd ff iets positiefs bij te zetten en te genieten, das voor jezelf ook veel leuker
@ beccaatje: ik ben ergens in 2006 eens overgestapt van planet naar @home,maar t is prima gegaan misschien had ik gewoon geluk
@MamaNona: Denk het wel..wij hebben ook al @Home gehad eerder en was ook een en al ellende..haha of wij hebben gewoon standaard pech @ all: Indalings en oefenweeen..hoe voelen die? Heb maandagavond zeker een uur lang (wellicht ook langer) af en aan harde buiken gehad (zat geen vast ritme in), met krampen onderin..beetje menstruatiekrampen.. Ukkie was wel erg actief dus maakte me geen zorgen.. Maar kunnen dit indaling-s of oefenweeen zijn? Groetjesssss en een knuffel voor allen! Mili PS ben nog helemaal beetje beduusd van de 2 ukkies van Pooh en Beertje die geboren zijn!
@mili: ik wou dat ik een antwoord voor je had! Ik kan me er niks meer van herinneren. Wel heb ik nu al sinds gister regelmatig harde buiken. Beetje irritant, soms pijnlijk. Ik heb maar bedacht dat het oefenweeen zijn. Erg he, met al die geboortes. Het komt wel heel dichtbij, terwijl ik / we nog zo lang moeten....Maar ja, februari is wel een heel kort maandje natuurlijk
Hihi ja inderdaadgaat wel snel nu he? Weet je ben zo bang dat ik het begin mis..hahaha al valt dat niet te missen een wee herken je wel zegt iedereen. En dan heb ik af en toe afscheiding niet waterig..soms licht, soms doorzichtig soms groening dacht ineens oh nee groenig..waah wat nou als dat vruchtwater is en kindje er in gepoept heeft...tsss haha hoe bedoel je maak mezelf gek Hihi zal er allemaal wel bijhoren..is alleen de eerste keer dus weet ik soms echt niet wat erbij hoort en wat niet
@ Beertje en Pooh : Meiden, gefeliciteerd!!! Ik hoop dat alles goed is met jullie en met de kleintjes! Wat is er hier toch gaande op het forum? Niet allemaal aan de gang gaan hoor, das nog wat te vroeg eigenlijk! enne IK HEB VERLOF ! Jippie! Alhoewel ik moet zeggen dat ik met een heel raar gevoel, en schuldgevoel, bij mn werk wegging. Snap er nix van ...
@wicjuh: Lekker van je verlof gaan genieten enneh...dat gevoel hoort er wel bij hihi hoorde ik van meerdere. Gewoon ff afkicken
@wicjuh: herkenbaar hoor. Weggaan terwijl je best nog werk kunt verrichten, je mankeert niks...anderen zijn nu nog wel druk. Ik had dat afgelopen vrijdag ook, en maandag dacht ik nog, ik kan best nog wat doen...maar die rust is echt nodig. Vooral voor degenen die voor het eerst gaan bevallen: dit zijn je laatste weken 'alleen', dat je nog kunt doen en laten wat je wilt wanneer jij het wilt. Dat wordt straks behoorlijk anders, dus nu moet je nog genieten!
Zoooooo wat is er veel gebeurt vandaag (en afgelopen nacht..) Beertje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Damian Justin Pooh, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sam Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie en jullie kindjes.. Vlinder: Ben benieuwd hoe het met je is, en met je bloeddruk.. hoop dat ie weer normaal wordt en dat je lekker naar huis mag.. Emma: Meid, doe je rustig aan, anders moet je alsnog naar het ziekenhuis toe! Dus dan maar op de bank/ in bed.... Wicjuh: Verlof, heerlijk meid, geniet ze ervan.. All: Hier gaat het met zijn ups en downs, maar goed dat is volgens mij bij iedereen zo.. Ik probeer nu echt steeds meer te rusten, want ik merk dat het toch wel nodig is .. beetje eigenwijs he..(maar zoals ik lees, ben ik lang niet de enige..) Indalingsweeen/oefenweeen: Heb eerlijk waar geen idee hoe dat zou moeten voelen.. Heb zelfs nog niet echt een idee hoe een 'harde buik' voelt, en of ik dat vaak heb, hahaahah... Nou meiden ik ga zo lekker eten (roti,made by my man..mmmmmmmm) Ik probeer vanavond nog wat te koekeloeren hier.. Miekje
@ beccaatje: Haha spannend he? Ben ook erg benieuwd hoe ons ukkie eruit zal zien enzo! Ja en aan je verhaal te lezen mis je inderdaad het begin niet. Nou ja ik wacht wel af en zie het wel. Vanavond gaat een vriendin mn haar lekker verven en een beeetje bijknippen..hihi laat het weer groeien
ha lekker verlof wicjuh! Geniet ervan! Nog leuke plannen?! Mili ik las je berichtje en heb gelijk een vriendin gebeld die ook kapster is en die gaat volgende week mijn haar doen zon goed idee van jou! Met mijn haar is op het moment geen land te bezeilen haha! wel lekker hard gegroeid! Ik ben zo benieuwd hoe het met de new mama's pooh en beertje gaat! Hebben de buddys al nieuws? Ik kom vanavond weer even langs, ga nog even bank hangen, heb al gekookt heerlijke pasta zooo'n trek in en dan strooi ik er heel veel kas over mmmmmh tot vanavond!
@ bellamano: Ja inderdaad heel snel gegroied, mijn haar ook. Ja lekker he hihi dan zit je haar in ieder geval goed Enneh eetse in je pasta met heeeeeel veel kaas! Lekker toch?
Pooh: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Sam!! haha...zie nou wel, ga je een middagje je haar laten knippen, bevalt er alweer eentje, geweldig! Mijn haar zit in ieder geval weer in model.....had het zo lang mogelijk uitgesteld......nu jij nog mili
Hihi ja inderdaad nou om half 8 moet ik er zijn dusseh dan zie er ik er daarna weer "superhip en gepimpt" uit