zo meiden hier ff laten weten dat het OK gaat ! misschien is het omdat ik moet rusten maar ik ben ook erg moe ook ! het hele huis is van boven naar onder toe schoon gemaakt door de mama's en mijn man zijn vader heeft een hoop nog gewit en alles maar dan ook alles is zoooooo lekker fris en fruitig ! ik geniet hier echt van ! oh die nesteldrang he ! en dan helemaal erg om te gaan zitten en niet te mogen helpen ... mijn vingers jeukte maar dat is het mooie van ouders die kunnen je nog iets verbieden he ! mijn man heeft ook zo geweldig zijn best gedaan en nog oh zo veel opgeruimd ! we komen echt aan het eind van het lijstje van dingen nog te doen ................ nog wel veel hoofdpijn hier maar net wat ingenomen en ik lig vanavond languit op de bank ! bloeddruk moet omlaag en ik het echt geen zin in twee weken ziekenhuis .... liever thuis he ! wilde wel ff laten weten dat er verder niks aan de gang is hoor ! haha ! wat een dagje was het he ! en gister ook al zo veel nieuws en spanning ! oh en een vriendin van ons daar gaan ze donderdag het kindje halen dus worden we "oom en tante" ook weer zo spannend ! kan zelf ook niet meer wachten om de kleine vast te houden en het gevoel wordt ook al zo sterk hmmmmmmm ik heb zin in die baby-billen ! en wil nu echt wel eens weten wat het wordt ! sorry meiden vandaag ff geen reactie op iedereen maar ik lees echt mee ! en hou jullie ook op de hoogte !
bij mij voelde indalen als ongi krampen geen harde buiken. meschien anders effe je vk bellen? fijne avond
@Pooh: van harte met jullie Sam, hopelijk gaat alles goed met jullie. Jeeeeeeeeeeemig, het startsignaal is wel gegeven zeg, hier in de maartmamatopic... Ik heb mijn bed nog geen eens op klossen... moet haast gaan maken geloof ik
Hoi, K heb het nog niet weer gehad..ik kijk het ff aan. En als ik het vandaag of morgen ofzo weer krijg dan bel ik inderdaad ff. Maar ja hihi je leest ook zoveel, oefenweeen, indalingsweeen..maar pfff haha ik weet niet hoe wat voelt hoor Thanks in ieder geval! Groetjessss, Mili
dames ik heb even een vraagje. De kraamkliniek hier is gesloten, dus beval ik deze keer in een andere kliniek. In hun boekje staat dat je o.a. moet meenemen gewone handdoeken, geen sponshanddoeken of tetradoeken. Wat bedoelen ze daar mee?
wat zijn dan gewone handdoeken? Mss stom, maar ik ken alleen sponshanddoeken, keukenhanddoeken, tetradoeken, theedoeken uuuhhh... wat heb je dan nog van handdoeken? Als je t niet meehebt moet je dat aankopen op de kraamafdeling en daar heb ik geen zin in.
Ehm gewone handdoelen zijn in mijn ogen badhanddoeken die je gewoon in de douche gebruikt maar of ze die bedoelen geen idee Succes er mee..oh enneh als je t antwoord hebt, ben ik erg benieuwd
Tnx all Ik ga maar proberen eraan te wennen en me niet meer schuldig te voelen. Niet echt nee. Zal me wel gaan vervelen, haha. Wil in ieder geval de laatste dingetjes gaan verzamelen, en morgen maar even achter het kraampakket ( ) aan bellen, vind het aso laat. Volgens mij zijn we allemaal een beetje van de leg af, door die spontane geboortes zo in ene, of niet?
** Buddynieuws ** Kreeg om half zeven een smsje van Divi dat ze nog in het ziekenhuis was omdat ze een veel te hoge bloeddruk had en dat er een spoortje eiwit in de urine was gevonden. Ze vreesden voor zwangerschapsvergiftiging maar nader onderzoek wees dit niet uit. Bloed en urine waren verder goed. Ze lag ook aan de ctg en dat was verder ook goed. Maar in verband met de veel te hoge bloeddruk moet ze wel blijven. Hiervoor krijgt ze medicijnen. Morgen of overmorgen mag ze waarschijnlijk weer naar huis. Ze doet iedereen de groeten ** Buddynieuws **
Wat is het toch met de maartmama's vandaag? Wat een gedoe allemaal.... Ik hoop dat voor de rest van ons de dag gewoon rustig voorbij gaat Ik vind het maar een rare week zo Iedereen nog een fijne avond. Zodra ik meer weet dan horen jullie het. Dat zal op zijn vroegst morgen weer zijn. liefs Nikkie
we gaan goed! Weer eentje in het ziekenhuis...... Divi: veel succes meid! Hopelijk ben je snel weer thuis!
Jeetje idd een rare dag vandaag.Er is wel heel veel gebeurd. Nu Divi in het ziekenhuis.Ik ben ook benieuwd hoe het met Vlinder gaat.
Jeempie de peempie zeg ....die maartmama's zijn op dreef zeg .....amai .......Las net ook ergens vluchtig iets van buddynieuws over vlinder ....of heb ik nu weer wat gemist .....misschien nog maar een keer terug lezen .. En Emma ....wel in bed blijven he .....foei foei ..niet eruit komen hoor ...en die hoofdpijn is minder fijn natuurlijk .
Nou nou, er is hier veel aan de hand meiden. Hoop dat de beebs nog even willen blijven zitten hoor. Hopelijk gaat alles goed met de pas bevallen mama's en de meiden die nog in het ziekenhuis liggen. Hier verder geen bijzonderheden. Heb lekker genoten van het weer.
Zo inderdaad een druk dagje voor de maart mama's. Hopelijk kunnen beertje en pooh snel naar huis. Met hun kindjes natuurlijk. Zal even een up date van mijzelf geven. Ik ben sinds zondag met verlof. Heerlijk gewoon zeker met dit mooie weer. Ik kan er nu al echt van genieten. Kindje is ook druk in de weer. Hij/zij zit volgens mij met het hoofdje tegen mijn bekken aan te drukken. Dat geeft regelmatig even een pijn scheut. Maar goed ik mag verder niet klagen want voor de rest voel ik me prima. Iedereen denkt ook even een opmerking over je zwanger zijn te moeten maken. Vanmiddag kocht ik nog even een vloer wisser. Zegt de verkoopster o ja dat had ik ook ik wilde ook mijn huis helemaal schoon hebben. Schoonmaak woede he! Nou niet dus ik had gewoon geen vloer wisser dat is toch niet zo'n schande? Of ben ik nu aan het overdrijven? Voor iedereen die en knuffel kan gebruiken bij deze. Groetjes