Buddy nieuws: Ik had een sms van Divi: "ik ben nog steeds in het zh. ze denken dat ik zwangerschapsvergiftiging heb. me bloeddruk is veel gte hoog er is een spoor van eiwit in mijn urine gevonden, heb bloed moeten prikken. en lig nu aan de ctg. later meer" Sorry, heb ff niets bijgelezen, maar heb weinig tijd tussen de voedingen (elke 3 uren) en de bezoekjes door.
de pasta heeft goed gesmaakt! Ik ga hier het weekend ook de kratjes verzamelen voor onder het bed! Ik ga ook weer gelijk want heb zo de kriebels ga dnk ik even het babybedje opmaken.. het plastic zit nog om het matrasje! Ik kom morgen vroeg wel weer kijken want anders mis ik weer de helft iedereen die het nodig heeft en natuurlijk divi en vlinder sterkte!
@Sabbe: bedoelen ze niet die hydrofiele luiers? @Divi Ai, ai, hopelijk gaat het snel beter met je en mag je naar huis toe! Mijn verloskundige had het over een te lage navel, weet iemand wat dat betekent? De kleine jongen ligt vermoedelijk ook in stuit, volgende week een echo om te checken. Ze had veel moeite om te voelen hoe hij lag en ze kan ook niks zeggen over de grootte. De vorige verloskundigen ook al niet, maar ik heb niet heel veel vruchtwater ofzo. Wat zou dat allemaal toch betekenen? Iemand enig idee?
Jeetje joh, ik schrik er ook van dat er ineens weer 2 beebjes zijn geboren. Gefeliciteerd er mee dames! Vandaag hebben ze het kraambed gebracht, staat nu nog in losse onderdelen in de garage. Al denk ik nu wel, dat het misschien maar beter is om het zo snel mogelijk in elkaar te zetten en in de kamer te brengen. Maar ja, het is zo'n gevaarte...Voor 37 weken mag je natuurlijk toch nog niet thuis bevallen. Verder is het kamertje zo goed als af, alleen wat kleine dingen nog, wat lijstjes ophangen. Kaartjes zijn besteld, adressen heb ik verzameld. Ik had steeds het gevoel aan de late kant te zijn, maar nu het einde in zicht is komt er gelukkig meer rust. Alleen dat poetsen he...
Beertje en Pooh van Harte met jullie zoons! Jeetje er is idd een hoop gebeurd vandaag. Ik hoop dat het met Divi en Vlinder goed gaat in het ziekenhuis. Iemand (ik weet echt niet meer wie) had nog de vraag over een ideetje voor kraamcadeautjes. Ik geb bij de Zeeman badeendjes gekocht, het zijn er 6 voor +_ E1,29 (dacht ik) Deze badeendjes heb ik per stuk in een folietje verpakt met daaronder gekleurde paaseitjes, maar je kan natuurlijk ook iets anders erbij stoppen. Als ik dan bevallen ben wil ik er nog een klein fotootje van de baby aanhangen met daarop: Hoera .... is geboren! En dan maak ik dat met een blauw of roze lintje aan het eendje en de snoepjes vast. Misschien heb je er wat aan? Gaat er nog iemand naar de 9-mnd beurs? Ik ga waarschijnlijk vrijdagavond. Heb gratis kaarten van de Kruidvat en wil toch wel even snuffelen. En daar ik een hele dag toch niet vol ga houden... Mijn moeder en mijn man gaan mee, mijn mannetje had niet zo'n zin, maar ik woon in de buurt van Rotterdam en je weet nooit als er ineens weeen komen wil ik toch wel mijn mannetje in de buurt hebben...... En dus gaat die lieve schat met mij mee! Hoop wel dat ik kan gaan, want vandaag had ik weer erg last van mijn onderrug en bekken, maar een heerlijke massage gekregen van mijn mannetje (-: Ik kan me geloof ik geen betere man wensen. Nou ik ben benieuwd wat er hier vannacht en morgen weer gaat gebeuren, hoop dat de andere baby's nog ff binnen blijven... Truste
@ cornelia: ik ga zaterdag naar de beurs! met mn (stief)dochter van 10 en mn mannetje mn (stief)zoontje van 7 en mn dochtertje van 2 blijven lekker bij mijn mams..... we gaan met de trein,met die speciale 15 euro kaartes! Dat scheelde nogal als dat we met de auto zouden gaan! Veel Plezier alvast! enne laat vrijdag even weten waar ik het beste kan kijken (alsje nog d puf het om de computeren hihihihi)
felicitaties voor de kersverse ouders! Vandaag naar de gyn. geweest. Bij inwendig onderzoek bleek dat mijn schaambot te laag zit, dus volgende week naar ziekenhuis voor onderzoek om te kijken of mijn bekken breed genoeg is, anders keizersnede. pfff ben er niet goed van ik ga jullie laten groetjes nessie
meiden hier alles weer rustig ! en ik ook ... wil echt niet moeten blijven in het ZH vrijdag dus ik ga nu naar bedje ! ik heb niks meer van pooh gehoord ik hoop dat ze lekker thuis is met de kleine en FD zal ook nog wel lekker in bed liggen want die heeft nog de griep en ik had nog een sms dat ze rustig aan deed ! de 3 buddies zijn alle 3 bezig haha tot morgen allemaal en voor all een dikke knuf kunnen we geloof ik wel gebruiken
@ nessie: meid ik hoop dat alles verder goed bij je zit en dat je op een normale manier kan bevallen!
66 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op 22 januari 2008 - 1e kindje - Jongen - Sytse Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Divi - 26 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Nikkie - 27 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op 30 januari 2008 - 1e kindje - Meisje - Doutzen Liefke Elisabeth MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op 12 februari 2008 - 1e kindje - Jongen- Damian Justin Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Beccaatje - 29 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 26 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Laura1983 - 24 jaar - Groningen - 11 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op 12 februari 2008- 1e kindje - Jongen - Sam Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Denise19 - 19 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 36 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Roses - 23 jaar - ? - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Pearly-24 jaar -Zuid-Limburg- 22 maart 2008 - bevallen op....- 1e kindje - Jongen Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Petra1980 - 27 jaar - ? - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Meisjes: 15 Jongens: 21 Surprise: 30 BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69 Redone - MamavanJordy Redone - Zuurtje Miekje1982 - Zuurtje Miekje1982 - Apie Beertje86 - Apie Wicjuh - DaisySanches Wicjuh - Maranka Dieudonnee - Mili Divi - Bianca84 Divi - Nikkie Wenneke20 - Vlinder78 Nathalie1973 - Mamajo Nique36 - MamaNona - N4th4li3 Petra - Dilillah Zijn er nog meer mensen die elkaars buddy willen zijn? Zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden als de bevalling begint? Roep maar dan zet ik jullie op de lijst!! @ Beertje en Pooh Van Harte gefeliciteerd met jullie zoons! Heb mezelf weer toegevoegd
Pheewwwww meiden wat een dag!. BEERTJE EN POOH VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJES, EN WAT EEN MOOIE NAMEN! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en de ukkies in het z'huis @Divi: meis succes daar in het ziekenhuis en hoop dat je snel weer naar huis mag dikke kussss @all: Zo, vandaag weer een dagje ouder geworden, 37 lentes jong nu. En pooh en beertje jullie mannekes hadden niet op een betere dag geboren kunnen worden, dat worden hele fijne knullen . Voor de rest hier alles rustig. Wel heel de dag dat ukkie druk in de weer is en inderdaad je gaat merken dat de laatste loodjes inderdaad nu zwaarder worden. Daarstraks ff naar de mediamarkt geweest maar na ongeveer 10 minuten kon ik gewoon niet meer blijven staan en moest echt even gaan zitten. Kleine is aan het indalen en ik moet zeggen dat je dat heel erg goed voelt. Kga nu proberen wat te slapen, ben benieuwd ben nog steeds klaarwakker terwijl ik hardstikke moe ben Dikke knuffel en liefs voor iedereen, tot morgen!
goedemorgen! Hele onrustige nacht gehad! beebje was lekker onrustig, maar gezellig! Ik heb net mijn vriend naar zijn werk gebracht dan heb ik vandaag de auto, en ik ben allemaal dingen van plan! Naar ikea en het 1 en ander verven in huis.. en vanmiddag als ik nog puf heb boodschappen doen! Gelukkig is alles vannacht rustig gebleven hierzo! alle kindjes zijn nog blijven zitten! fijne dag allemaal en tot vanmidddag!
goedemorgen Na een aantal slechte nachten gehad te hebben heb ik vannacht heerlijk geslapen.Ik was vanmorgen flink aan het snurken zei mannetje Een fijne dag allemaal
Even weer een update over Beertje86: Alles gaat goed met kleine Damian en mama. We hebben hem gisteren bewondert en het is echt een geweldig lief mooi en klein mannetje, echt een schatje! Mama hoopt dat ze vandaag naar huis mag want slapen lukt niet (ligt met meerdere mensen op 1 kamer) Ze hopen dat Damian in het weekend naar huis toe mag komen. Ze zijn druk bezig de BV op gang te krijgen dus dat gaat ook allemaal de goede kant op
goedemorgen meiden hier ff een snelle krabbel ik heb nog steeds zo'n mega hoofdpijn dus bloeddruk is dan nog niet goed en al een flinke bloedneus gehad ook vanochtend ! ik MOET de hele dag naar bed ik wil zoooo niet in het ZH blijven .... dus ik kruip snel weer onder de wol ! hoop wel snel te zien dat divi en vlinder ook weer thuis zijn ! en pooh en beertje ook al ! ik heb beloofd aan man en fam om vandaag niks te doen en ga dit ook nakomen ! dus ik duik mijn bed weer in en kom straks wel weer voorbij ! heb net ff gegeten omdat ik zo'n honger had dus dat zit wel ok en beebje is ook lekker aan het draaien dus dat is ook prima ! nou meiden tot straks ik heb vandaag ff rust ! knuf voor all van Emma
goedenmorgen hier een rustige nacht buiten plassen om hahahahah dalijk op controlen even vragen waar die hoofdpijn van komen kan, ben benieuwd of morgen naar 9maanden beurs kan heb nog geen nieuws van vlinder helaas vandaag is het hier niet zo mooi weer helaas alleen mistig hahah
Goedemorgen meiden, Gisteravond kreeg ik nog een smsje van Divi: Ze kon zich niet makkelijk ontspannen daar en was veel liever thuis. Ze moet nu volledige bedrust houden en 1 of 2 dagen blijven. Met de kleine was alles goed gelukkig. Lief als ze is vroeg ze ook nog hoe het met mij en de rest van de meiden ging We hopen maar dat ze snel weer naar huis mag. Kan me voorstellen dat je in het ziekenhuis geen oog dicht doet. Of dat nu goed voor de bloeddruk is. Heb haar vanochtend nog ff gesmst. Als ik meer weet dan horen jullie het wel.