Kraamzorg is hier wel geweest ja, ze heeft er niks over gezegd .... wel een map achtergelaten, misschien dat daar een lijstje inzit? Niet echt naar gekeken nog eigenlijk. Dacht dat ik daar vooral het telefoonnummer in kon vinden, en het is het boekje dat ze in de kraamweek bijhouden ofzo. Toch dat ding er zo maar ff bijpakken. Verder net gebeld met mn verzekering over het kraampakket. Gaat dus blijkbaar iets niet goed hier, ik had het al moeten hebben. Pffff.... heb ik weer. Afijn, ze zou erachteraan gaan en alsnog met spoed de opdracht doorgeven bij de leverancier ofzo. We'll see. @ Vlinder : heel veel beterschap meid!
Even snel uit bed, want mn man is er niet (heeft nog winterverlof) Vlinder, toitoitoi ! Ik begin me ietsje beter te voelen qua griep. Wel een verstopte neus, dikke ogen en kapotte mondholte, maar toch...... Verder is t rustig. Af en toe wat pijntjes in de buik, maar niet echt serieus. Omdat ik voor niemand iets kan kopen/terugdoen, heb ik net via internet maar 3 valentijnskadootjes besteld bij TNT. 2 chocotelegrammen (voor mn mams en mn beste vriendin) en computergadget voor mn mannetje. Als ik vandaag verder braaf in bed blijf, denk ik dat ik het ergste gehad heb.......hoop dat mn bloeddruk ok is... Dat hoor ik maandag weer. XFD
Ohja, en nog een vraagje: Hoeveel kleertjes hebben jullie nu zo'n beetje en in welke maten? Ik weet echt niet zo goed hoeveel we moeten hebben van wat enzo. Ja, rompertjes die heb ik wel, maar dat is natuurlijk niet het enige dat nodig is. Aaarrrggghhh! Met verlof heb je veel te veel tijd om na te denken!
Nav pagina 767, (moet de rest nog bijlezen ) @ vlinder en divi: Heel veel sterkte en beterschap hopelijk blijft alles goed gaan met die bloeddruk etc.
Ohhh jeee..nou duim duim duim dat alles oke blijft! Wens haar betrschap! En jij ook rustig aan doe he?
wicjuh ik heb er 7 uit één stuk in maat 50/56, 7 uit 2 stukken 50/56 en ook 7 rompertjes in die maat en 7 paar sokjes. Dat had ik bij de vorige twee ook en was ruum voldoende voor de eerste twee maand. Verder heb ik alles al in maat 62 - 68 en een deeltje 74. Daar zit wel een deel bij dat ik apart heb kunnen leggen van m'n zoontje, niet alles, want ze zijn van een verschillend seizoen.
meiden ik kom vanavond niet meer op de site als er iets is laat ik het mijn buddy's wel weten ik krijg mega hoofdpijn van de comp en ik ga echt rusten ! ik laat morgen wel weer wat weten in de loop van de dag ... fijne avond en hopelijk blijft het bij allemaal goed gaan ! oh ik had Pooh nog een sms gestuurd maar die is te druk lekker aan het genieten van moeder zijn om te reageren dus ik heb geen info ! FD zag dat jij net ook bent geweest en ook lekker rustig aan blijven doen meid ! haha volgensmij zat jij ook snel stiekem achter de comp omdat mannetje het ff niet zag haha wat zijn ze bezorgd he ... ik word gek van de telefoon ook hier ! maar goed ik ga terug naar de bank en het eten opwarmen en dan lekker op tijd weer naar bed ! Groetjes
@ nessie: heftig meid. Sterkte. @ nikkie: dat bericht had ik inderdaad ook van divi. Het viel mij idd ook op dat ze nog heel lief vroeg naar mij en de andere forummeiden. @ wicjuh: ik had 4 pakjes in maat 50/56 en een klein pakje in mt 50. Mijn man heeft na de geboorte nog 3 pakjes maat 50 gehaald, omdat ons meisje wel erg klein was/is met 5 weken te vroeg. Over het kraamverband: ik heb in het ziekenhuis zo'n 4 pakken verbruikt (moet het elke keer dat je naar wc gaat verschonen) en eerlijk gezegd ben ik ook al door de 2 pakkken uit het kraampakket heen. Ik vind het gewoon prettig spul dus ik gebruik het nog. Het vloeien is nu al veel minder, maar is ook al minder en later meer geworden (is normaal). Ik zou nu ook wel maandverband kunnen gebruiken, maar ik vind het kraamverband wat meer zekerheid bieden en ik hoef toch nergens heen......Het vloeien kan trouwens wel 6-8 weken aanhouden en kan dus tussendoor ook weer meer worden. Wel grappig om over jullie voorbereidingen te lezen. Zelf was ik nog niet helemaal klaar, maar na de geboorte was alles zo geregeld. En over de kwaaltjes: die zijn straks na de bevalling zomaar over. Ik had hechtingfen en die deden wel pijn, maar dat is over als je de kleine in je armen hebt (helaas kon ik niet de hele dag met m'n mreisje op de arm zitten). Bericht van Divi (17.50): "wat zijn julie toch lieverds op het forum! 't gaat vandaag in ieder geval beter dan gister. Ik moet nu 24 uur urine afegeven en daar krijg ik morgen aan het eind van de middag uitslag van. Als dit goed is, mag ik naar huis. Hoe is het met jou en jullie dochtertje? xxxdivi"
Hier iemand die nogal chagrijnig is. Sorry. De tegels in de keuken komen er eindelijk in deze week maar nu is die man al 3x geweest na vijven en kan ik dan niet mijn gang gaan in mijn eigen huis/keuken. Mijn vriend is natuurlijk steeds pas rond zes uur thuis.. Maandag: Eerst de tegels erin maar hij had halverwege niet meer lijm dus gister de rest gedaan. Dat moest drogen en vandaag de voegen. Dat moet nu weer drogen en moet ik morgen schoonmaken en dan kan het gekit worden en is het klaar. Tsja dat krijg je als je het zwart laat doen, hij doet het na werktijd he maar ik baal er even van. Omdat ik steeds bang ben dat de bevalling al begint en je dan met een half afgemaakte keuken zit. Verder voel ik me wat griepig, heb steeds lichte hoofdpijn en ben heel erg futloos. Oke voor zover geklaagd. Die dagen mogen er ook wel tussen zitten toch? Ben blij dat die tegels erin komen maar het zou al weken eerder maar er kwam steeds wat tussen en de stucadoor kwam pas een week later dan gepland etc. En toen was de tegelzetter nog een weekje op vakantie tussendoor. Ben nu gewoon ff chagrijnig. Ook is mijn vriend weer eens laat grrr. Ik wil gewoon even rust nu * einde klaagbericht*
@Emma en FD: Grrrrr stoute meiden!. Mannetjes even van huis weg en hup weer meteen achter de comp Hup jullie bed weer in en rusten! Hihi nee ff serieus, gewoon lekker in jullie bedje blijven des te eerder zijn jullie weer opgeknapt. Dikke knuffff Oh meiden weet niet wat ik heb sinds een paar dagen. De kleine is aan het dalen maar ik blijf een rotgevoel onder mijn rechterborst bij mijn ribben houden. Soms is de pijn zo erg dat ik gewoon niet meer kan zitten! Is niet grappig want ik moet zo uit eten. Wel lekker hoor maar ben bang dat ik gewoon verga van de pijn als ik een paar uur rechtop moet zitten. Heeft iemand hier ook last van (gehad)? Verder voor alle meiden die het nodig hebben een dikke kus Liefs Monique
Wat lees ik nu? Er zijn hier een paar ongehoorzame meiden die stiekem op het forum komen terwijl ze in bed moeten liggen. Foei meiden. Vlinder fijn dat je weer thuis bent. Blijf maar lekker in je bedje liggen om te rusten. Ik ben nog altijd op mijn lijstje aan het wachten van de vroedvrouw, ik weet dus nog niet of ik alles in huis heb. Kraamverband heb ik vorige keer maar 5 dagen nodig gehad, daarna gewoon overgestapt op maandverband. Nikkie klaag maar eens goed, dat lucht op. Hier zitten we ook nog tussen de verhuisdozen, wordt het zo stilletjesaan zat al die dozen. Nique ons meisje zit ook nog altijd zo hoog, vandaag doet het ook pijn maar daar kan je jammergenoeg niets aan doen. Vraag eens aan beebje om anders te gaan liggen, misschien luistert ie wel. Knuf van zuurtje
Hahah moet je ff overstappen van provider is het ineeeeens heeeeeel rustig hoor qua telefoon! Lekker rustig aan doen Emma! Beterschap meis!
@Wicjuh; ik heb nu iets van 8 rompers in maat 50/56, drie pakjes in 50-56, iets van vijf pakjes in 62, mutsjes, 2 jasjes en 6 paar sokjes. Ik heb nu trouwens maar 1 pak newborn pampers, moet je er toch al meer in huis halen? Hier vordert alles gestaag. Vandaag geshopt tot ik er bijna bij neerviel, en last kreeg van een huge spatader op mijn kuit. Wel heb ik nu eindelijk een vaste telefoon geregeld, we hadden alleen maar mobiel. Abonnement kost maar 5 euro meer dan ik nu al betaal voor digitale tv en internet samen. Dus, dat viel mee. En shit, de box die we hebben besteld komt 3 weken later :x . Daar baal ik wel van, maar ze komen em tenminste wel gratis brengen. Heb vandaag nog een mooi boxkleed gekocht. Dat was het wel weer, ik ga zo lekker snacken... hebben jullie ook iets voor je mannetje gekocht voor valentijn? Ik heb een lekker geurtje voor hem gekocht, een leren riem en een lief kaartje. Heeft hij wel verdiend, vind ik.
Hoi allemaal. Bedankt voor alle felicitaties! Ik heb nog even niet alles terug gelezen (ben nu op pagina 766 en jullie alweer op 774 haha) maar heb ook nog erg weinig tijd. Ik ben vanmiddag thuis gekomen en Damian mag nog niet naar huis. Hij had het tijdens de bevalling erg benauwd en moest direct de couveuse in. Inmiddels ligt hij in een bedje en hij doet het perfect maar hij moet toch een aantal dagen blijven ter observatie. Ik zal gauw bijlezen en even mijn bevallingsverhaal neerzetten , natuurlijk komen er ook foto's maar we moeten nu alweer naar het ziekenhuis naar het kleine mannetje.
@ Beertje: Fijn dat je thuis bent en nu maar hopen dat je kleine mannetje ook snel naar huis mag! Lekker van genieten meid!
@ Beertje : Idd fijn dat je thuis bent meid! En nu maar hopen dat jullie ventje ook snel naar huis mag, dat ie het zo goed blijft doen!