hey meiden hier een snelle krabbel ik zag ook net dat ik bericht van Pooh had gehad zelfde als FD ! meid mijn gedachten zijn zeker bij jullie ! verder duik ik snel mijn bed weer in wist niet of FD het nieuws ook had gehad dus ik wilde het ff posten verder gaat het hier nog niet goed de hoofdpijn blijft en ik voel me beroerd ! ik ga dus weer naar bed want ik wil morgen echt niet blijven in het ZH ! Voor iedereen een dikke knuffel ook voor valentijn ( en een extra dikke voor mijn buddy's ) en geen zorgen om mij mijn man zorgt super goed voor me ! en alles is af en klaar om te bevallen dus zelfs mocht dat zo zijn geen probleem en ik hou jullie op de hoogte via mijn Buddy's als er nieuws is ! en als ik het zelf kan via de comp maar ik kom wel wat minder vaak langs moet echt rust houden ! dikke knuf Emma
@ Pooh : heftig zeg! Hier draaien de duimen voor een goede uitslag meid, maar ik kan me voorstellen dat jullie sowieso gek zijn met de kleine man! Geniet ervan! @ Beertje: Wat een schatje! Als ik dat zo zie kan ik niet wachten tot de kleine hier er is (al moet ie nog ff wachten hoor, hihi). Kan me voorstellen dat je m zo snel mogelijk thuis wilt hebben! Geniet ervan!
Tjonge, wat een berichten van Pooh; ben er eventjes stil van... we doen wat we kunnen doen Pooh! [-o<
@Beertje: wat een lief kindje. Geniet ervan en neem genoeg rust @Pooh: wat hevig allemaal. Ik word er helemaal stil van. We duimen met z'n allen voor een goede uitslag. Meid, ik kan geloven dat je nog helemaal van slag bent, probeer toch zoveel mogelijk te genieten. Dikke knuffel! @MamavanJordy: mijn duimen draaien voor een goed examen voor jouw man @wenneke: veel plezier op de 9maanden beurs
Goedemorgen, Pooh: ik denk aan je en hoop dat je je heftige bevalling een plekje kan geven en ik duim voor een goede uitslag. Knuffel. Beertje: wat een prachtkindje zeg! Geniet er maar lekker van. Emma: wanneer moet je weer voor controle, vandaag nog? Zal voor je duimen dat alles goed is. Na mijn geklaag van gister ben ik weer opgelucht en zie wel weer in dat er ergere dingen zijn. Maar ja je hebt soms van die dagen... Verder voel ik me nog steeds wat griepig en lichte hoofdpijn. Hopelijk niet weer mijn bloeddruk. Morgen weten we meer. Vandaag ga ik nog even wat dingetjes in de stad halen. Ik had een sportbh gekocht (voor na de bevalling) maar deze was te klein. BIj de hema, daar kan je niet passen. Ook een paar schoenen die ik had gekocht in de uitverkoop maar die ik achteraf gezien niet zo mooi vind wil ik gaan ruilen. Oh ja ik heb nu skyradio ervoor, daar is een top100 love songs voor vandaag. Ik word er gewoon sentimenteel van, wat een doos Momenteel staan de tranen me gewoon weer in mijn ogen bij bepaalde nummers. Nog meer mensen last van deze emo momenten? Ik heb dit sinds een week weer wat meer. liefs Nikkie
beertje: wat een schatje van een kereltje! Hopelijk mag je hem snel mee naar huis nemen! Pooh: wat een heftig bevallingsverhaal, neem lekker je tijd om het een plekje te geven. Wat spannend om op de uitslag te moeten wachten....duimen draaien hier. Hier vanmiddag op controle, ben weer benieuwd....
Pooh! Heel veel sterkte. Ik schrik van je bericht zeg! Ik duim voor jullie op een goede uitslag. Dikke x
Goede morgen! Vandaag ga ik weer langs de fysio... Pfff heb er echt helemaal geen zin aan ... maarja het moet gewoon! Gisteren avond en vannacht heel erg veel pijn gehad van mijn bekken en rug.. Dus moet gewoon even doorzetten en er heen gaan Nou ik ga hier benenden even wat opruimen en ons dan aankleden voor een boodschap... tot later meiden! groetjes
Morning! Happy Valentine allemaal! Jeetje in ben helemaal onder de indruk van pooh haar verhaal! Pooh we denken aan je! Beertje! ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot hij mee naar huis mag! wat een mooi kereltje! Ik ben net terug van de vk! Het is allemaal goed gegaan! Gevraagd of hij wel goed groeit enzo en ze gaf aan dat zij vind van wel, maar dat het geen 4 kilo baby word en dat een 3 kilo baby ook goed is! en dat is natuurlijk ook zo! Ik word toch niet nu al overbezorgd?! Mijn bloeddruk was goed 110/75 en hartje van de kleine was weer waanzinnig om te horen! Vandaag krijgt een vriendin van me de sleutel van haar huisje (bij ons om de hoek) dus daar ga ik even kijken! fijne dag allemaal
@Pooh: Heftige bevalling meid! Fijn als jullie morgen weer naar huis mogen. Sterkte. @Beertje: Wat een lieve foto! Hoop ook voor jou dat hij snel mee mag naar huis! @Bellamo: Fijn dat je goed nieuws had bij de VK. Blijft mooi om dat hartje te horen he? Veel plezier bij je vriendin straks! Hier net weer een kijker gehad voor ons appartement maar niks hoor. Begin er een beetje van te balen maar ja, er staan 7 appartementen in een straal van 100 meter te koop. Verder houd ik het rustig vandaag, misschien nog even door de stad wandelen.
@roosje76: ik ben nu in 7 dagen door 2 pakkken pampers heen (7 verschoningen per dag). In de eerste 8 dagen (in het ziekenhuis) 8 verschoningen per dag - hangt van aantal voedingen af. Maar je kunt altijd bij laten halen. Ik had voor Valentijd een beertje Ï love you"gekocht om in m'n man's werktas te stoppen, maar hij heeft het beertje gevonden toen ik in het ziekenhuis lag (hij zocht kleren voor me bijelkaar). En nu kan ik nog niet de stad in: geen rijbewijs, mag nog niet fietsen en lopen is nog te ver. En ik ben liever bij m'n meisje. Mijn man kookt al 8 dagen, maar vanavond kookt hij iets bijzonders voor me (de carpaccio en biefstuk die ik graag na de bevalling wilde heb ik zaterdag al gehad). @ beertje: sterkte meid: ik weet hoe het is op de couveuzeafdeling. Mijn dochter mocht plotseling mee toen ik naar huis ging, maar ik had ook het vooruitzicht van zelf thuis zijn en zij nog in het ziekenhuis en daar keek ik erg tegen op. Ik denk aan je. @ redone: gefeliciteerd! @ Pooh: mijn gedachten zijn bij je meis.
@Bianca: geniet er maar lekker van! @Beertje: wat een prachtige baby, hopelijk heb je 'm snel lekker thuis! Zoooo zeg, wat ben ik een partij chagrijnig! Eerst vannacht al een hele poos wakker geweest, vervolgens was het vanmorgen niet zo gezellig thuis. Nu heb ik vandaag voor het eerst m'n dochter laten overblijven op de nieuwe school zodat ik even boodschappen kon doen voor haar verjaardag...wil ik net in de auto stappen...NIETS! Accu zal wel kapot zijn of zo. Heb de wegenwacht gebeld, die komen er straks aan. Maar heb straks weer een afspraak bij m'n zoon op school; kan ik dus weer niet weg! En terwijl ik dit zit te typen belt m'n werkgever...ze zijn een brief kwijt die ik destijds aan P&O heb geschreven (ik denk zo'n anderhalf jaar geleden)...of ik die even wil zoeken... :x Nou, lekker dagje zo! Sorry hoor...
@ Petra: Jeetje meid wat een schrik en nare berichten dan ook met je verlof! Ik ga voor jou en je ukkie duimen dat alles wel goed komt hoor! Heel veel succes! Knuf, Mili
@ wenneke: Ooh gaaf laat ff weten hoe het was!!! Ik kan er niet heen ivm BI..haha maar wil dus wel graag een impressie hebben, hahaha
@ Redone: Fijne trouwdag dan maar he?! Hihi mooie dag is het inderdaad! @ Pooh: Jeetje meid ik duim voor je dat alles oke mag zijn en ga zeker voor je bidden. Maar in ieder geval geniet wel van Sam..en ik hoop dat je de bevalling een plekkie kunt geven. Dikke kus, Mili @ Beertje: Waaah wat een schatje! Hihi ben helemaal jaloers, hihi! Lekker van genieten en ik duim dat ie snel naar huis mag!