goeiemiddag allemaal! ik wil jullie allemaal een fijne valentijnsdag wensen en hoop dat jullie flink verwend worden! Ik ga nu naar het ziekenhuis,ik was bij de VK op controle en ik had ontsluiting ,dus ze wouden me in het ziekenhuis hebben...... Verder weet ik ook niet hoe of wat,maar ik ga mn best doen om jullie via mn buddy's op de hoogte te houden! Iedereen die het nodig heeft,heel veel sterkte en doe het rustig aan!!!! Liefs Ilona
@Dieudonne: Succes vanmiddag! @ all: Hier redelijk. Vannacht ruzie gehad met mn man, hormonen speelde op ik wilde slapen en er was lawaai buiten en daar reageerde ik beetje heftig op Nu is ie vandaag ook aan t werk, en vanavond ook weer weg...ben dus alleen met valantijn..hii. Nou ja we doen elke dag gewoon aan valentijn dus geeft niet Ukkie is erg druk en ik heb vel steken aan de linker kant..daar ligt ukkie ook veel. Dus denk dat het een beetje beurs is
@mamanona: Spannend! Doe rustig aan en veel succes in het ziekenhuis! @mili: Ik zie net dat we op dezelfde dag een zwangerschapstest hebben gedaan! En 1 dag verschil met de 20-weken echo en op dezelfde dag uitgerekend. Leuk!
@ mamanona: sterkte joh! Laten we hopen dat je de kleine nog eventjes binnen kunt houden, het is eigenlijk nog net te vroeg hè?! Zet 'm op! @Mili: dapper hoor, dat je zo 'sterk' bent en gewoon vandaag de draad oppakt na vannacht! Volgens mij hebben we Beccaatje nog niet gehoord of gezien vandaag... Raar is dat, dat je toch wel de regelmatige bezoekers een beetje 'in de gaten houdt'... Ook mis ik Vosje2000 al een poosje. Misschien kletst ze ergens anders mee, dat kan natuurlijk ook. Zo, tijd om te strijken. Kunnen ik en m'n strijkijzer samen even stoom afblazen...
@Pooh: succes en sterkte toegewenst en @Mamanona: succes en hoop dat het allemaal meevalt in het ziekenhuis.
mamanona: succes in het ziekenhuis! Houd ons op de hoogte! Mili: ohoh...die hormonen ook! Mijn mannetje heeft ook al een aantal keertjes ergens anders in huis geslapen, gewoon omdat k te erg snurkte of veel te veel lag te draaien! Hij is gister trouwens meegeweest naar zwangerschapsgym....haha...echt wel leuk! Hij heeft leren masseren voor tussen de weeen door en hij wist overal al heel veel vanaf, k was helemaal verbaast Maar wel ontzettend lief en dat geeft weer een lekker gevoel! Rustig aan maar meid, ach ja en het is idd elke valentijn toch?
@n4th4li3: Hahah oh gaaf! Hihi was me nog niet opgevallen Ja inderdaad erg leuk..hihi nou ben benieuwd wie als eerst is van ons twee
Hihi najaa 'sterk'haha heb weinig keus he? Hihi werken moest ie toch al maar t was wel ff balen die ruzie...maar we hebben het al ff weer uitgepraat en hij begreep het ook wel. K ga zo wel ff weer slapen, hihi ben mega moe
Ach ja hormoontje hihi had er tot nu toe niet heel veel last van, ja was wel wat feller maar ja reageerde nu dus wel erg heftig Kwam ook door slechte nachten enzo ivm bekkenpijn enzo..en toen begon dat gebrom buiten weer en zei hij: tsja ga dan gewoon slapen ja DUH als dat kon mopperde ik niet Leuk zwangerschapsgym, heb ik aanstaande maandag, de partneravond..ben benieuwd..masseren kan ie al heel goed dus dat zal wel lukken nu de quiz nog, hihi die krijgen we ook En ja hoor inderdaad elke dag is valentijn..ten minste hier wel..haha we hebben niet een vaste dag ofzo....
@pooh wat een heftige bevalling was het meis.Veel sterkte en mijn duimen draaien hier volop. @beertje een prachtig kereltje @mamanona Succes in het ziekenhuis. @milli erg he die hormonen.Doe rustig aan @wenneke je bent denk ik al op de 9maanden beurs maar ik hoop dat je het leuk hebt gehad en dat je het vol kon houden.
Tsja zou kunnen..maareh hoe weten die VK dat ze ontsluiting heeft..? Ik bedoel door te kijken neem ik aan logisch..maar ik krijg niet elke keer inwendig onderzoek... jullie wel? Net zoals een echo die heb ik ook nog steeds niet gehad, jullie wel? Mmm wel vreemd allemaal... Had zonet ineens weer veel afscheiding...stug slijm...das toch niet de slijmprop die er in gedeeltes uit komt? Die komt toch meestal in 1x? Pff spannend allemaal hoor..met name omdat er dus al een aantal bevallen zijn
MamaNona: veel succes in het ziekenhuis. Ik hoop dat je de kleine nog even binnen kunt houden. En mijn mannetje is GESLAAGD VOOR MONTEUR! Joepie ben helemaal blij nu.
haai meisjes! even een berichtje vanaf hier. @beertje gefeliciteerd met jullie zoontje! gaaf hoor! @pooh, tjee , meid , wat een heftige bevalling, hoop dat je het een plaatsje kan geven de komende tijd, ook jij gefeliciteerd met jullie zoon! spannend hoor dat jullie moeten wachten op die uitslag.....ik denk aan jullie en hoop dat alles goed is. @ All, hier gaat het goed, heb net de klossen opgehaald, die gaan dit weekend onder het bed. morgen gaan we , mijn mam ik en een vriendin nog even gezellig naar de 9 maandenbeurs! gaan er nog meer meiden? knuf vanaf hier! vooral aan de meiden die het heel hard nodig zijn!
@Pooh; jee zeg wat een heftig nieuws. HEEEEEEL VEEL STERKTE en geniet van kleine Sam. Wanneer hoor je de uitslag ongeveer? Knuf Lucifer
Bij mij hebben ze alleen inwendig onderzoek gedaan om te kijken hoe de kleine lag. Nu krijg ik dat ook niet meer, tot aan de bevalling hoop ik! Echo heb ik ook niet gehad....krijg ik ook niet! Volgens mij doen ze dat alleen als ze twijfelen hoe het ligt en hoe groot het is! Volgens mij kan de slijnprop ook in gedeeltes komen, maar dat weet ik niet zeker....hier in ieder geval nog geen teken van een slijmprop of wat dan ook! Wel veel menstruatiekrampjes....en steken in de doos
ben zoo ziek vandaag..heb sinds vanochtend al 6 keer overgegeven,kan niks binnenhouden maar heb zo een honger..me hoofd doet zeer..Kan het zo zijn dat het komt door de ijzertabletten die ik heb gehad ik heb vandaag eentje genomen en k heb zo een gevoel dat het daardoor komt,,wat zijn jullie ervaringen?
Me man gaat zo die klossen halen voor het bed moet je die dan gelijk onder je bed plaatsen of is dat pas als je bevallen ben?