Mmm ja mn lacatiedeskundige adviseerde ook om na de bevalling wat te halen..dus dan zou mn man dan ff wat moeten halen of dan online bestellen..diverse maten.... Lastig hahah wil graag al wat halen maar heeft geen zin als ik ze straks niet pas....
@ dieudonnee: Ja maar lieverd ik ben naar de LIVERA geweest en die vrouw gaf me een BH aan van 85 F, en die zat mega strak. Daar was geen ruimte meer voor compressen ofzo en als ze zouden zwellen door melkproductie werd alles afgeknepen...en ik hoor en lees overal dat je ze niet te strak moet nemen ivm stuwing enzo. Wilde nu dus bij OTTO 90 F bestellen..of 95 F....dat moet dan wel passen denk ik. En anders kan ik dan altijd nog bij de winkel groter halen omdat OTTO niet groter heeft... Weet jij ook of er nog van die tussenstukjes te koop zijn om de omvang wat groter te maken? Stel ik doe 90 en wil het iets ruimer..dan kun je er zo'n stukje tussen doen maar weet niet of die er wel zijn enzo. Groetjesssss, Mili
Hallo allemaal, Tjeetje ik ben een tijdje niet geweest en ik lees weer allemaal leuke en minder leuke verhalen.... Pooh, allereerst gefeliciteerd met jullie zoon Sam! Ik wens je veel sterkte verder. Beertje ook van harte, wat een mooi kindje zeg! Hier gaat alles redelijk. Mijn baby is erg groot, ik ben dinsdag voor een groeiecho geweest en naar schatting weegt ie nu 3300 gram. Hoogstwaarschijnlijk krijg ik nu een geplande keizersnede met 39 weken. Aangezien mijn twee andere kinderen met schouderdystocie zijn geboren willen ze nu geen risico nemen omdat 1 op de 10 baby`s blijvend letsel eraan over houden. Het voordeel hiervan is dat ik noch de baby aan het infuus moeten vanwege die streptokokkenbacterie. Tja, het kwam wel weer ff rauw op mijn dak maar nu ik het even heb laten bezinken denk ik wel dat dit de beste oplossing is. Ik wil het beste voor die kleine en ik zou het mezelf nooit vergeven als hij er iets aan over zou houden... Volgende week gaan we de datum prikken.... spannend allemaal. groetjes engel
** Buddynieuws ** Ongeveer twee uur geleden mocht Divi naar huis, ze komt hier later nog wel even op het forum!
@ Engel: Jeetje das wel ff nieuws zeg..maar wel beter inderdaad... Spannend hoor.... Heel veel succes en sterkte!
Hier is net de keuken gekit. Yak! Ik ben nu zo beroerd als wat door die geur. Het ruikt heel zurig. Mijn eetlust is wel vergaan Heb al een raampje open gezet en de wasemkap aan gedaan maar niks helpt. Ga nu maar ff naar boven. Mijn vriend zal zo van de chinees meenemen maar ik weet niet of ik er nog zin in heb. Die geur! ale:
Diaantje78: ja ik heb er vandaag een genomen ene gelijk werd ik misselijk en sinds vanochtend is het niet weg gegaan ik heb nu al weer sinds vanmiddag 5 keer overgegeven en elke keer proef ik die pil. Nikkie : me man heeft net die klossen gehaald en hij gaat ze er morgen onder zetten dan hebben we dat ook weer gehad..Ik heb die molton ook liggen maar ja wij hebben geen losse matrassen dus dat wordt denk ik ff uithouden..En wat betreft die roosvicee kan ik die gwoon in de supermarkt kopen? Diana81: heel erg gefeliciteerd alvast Redone: dank je wel X Pooh gefeliciteerd lieve meid geniet van je kleine zoontje sam Mili: die tussenstukjes voor je bh zag ik laatst nog bij de hunkemoller
Pooh: fijn dat je bijna naar huis mag. Sterkte met het wachten op de uitslag van de test. Hier wordt voor jullie geduimd! Divi: Fijn meid dat je weer naar huis mag! Wel rustig aan he.. Hoe is het met Vlinder? Is ze al weer thuis? Of ligt ze nog in het ziekenhuis? Engel: Succes volgende week met de datum prikken, en idd de keuze is snel gemaakt als het om de gezondheid van je kindje en jezelf gaat! Mili: Voedingsbh's: Ik ben toevallig gisteren ook naar de Livera geweest en heb er 1 aangeschaft. 85E, die paste ik nu en er zat een beetje ruimte in de cup, voor eventuele stuwing.. Mocht die erger worden na de bevalling.. Ja dan gaat mijn man maar met mijn tekst en uitleg een cup groter halen, hahahah. Of ik bestel idd die van de Otto, maar eerst maar eens afwachten tot de bevalling en of de voeding op gang komt..Heb er nu iig 1-tje.. Nikkie: das balen zeg van die stank.. Heb ik idd ook wel eens last van.. zeker met de prullenbak. bleh... Emma: Succes morgen bij de GYN, ik hoop dat je bloeddruk gezakt is en dat je gewoon naar huis mag en niet hoeft te blijven.. All: Voor degene die naar de 9 maanden beurs zijn geweest: Hoe was het? Ik ga niet meer, redt hetniet qua rugpijn en lopen.. Voor iedereen die ik nu vergeet: sorry... Voor alle beebjes: nog even blijven zitten bij de mama's.. Voor alle mama's: lekker rustig aan doen en een knuff! Miekje
hey hey hier even snel een berichtje van mij! Ik heb eigenlijk nog niet echt teruggelezen,maar dat doe ik even als ik me weer wat beter voel! Alles zit tot nu toe nog goed,de kleine doet het hartstikke goed en nu gewoon maar hopen dat m'n weeen-activiteiten zich een beetje kalm houden! Zoniet dan moet ik weer terug! Het "geboortekanaal" is nog gedeeltelijk gesloten en de kleine is nog niet helemaal ingedaald,maar mn baarmoedermond staat al wel wat open beetje vreemd allemaal! Ik ga nu lekker douchen en dan lekker op bed tot gauw! HOOP DAT VERDER MET IEDEREEN ALLES GOED GAAT!
Ja kijk zie je wel..wel ff ruimte voor stuwing..die vrouw die ik had zei dat dat onzin was Ik bestel gewoon een F bij OTTO..een 95 denk ik..dan weet ik zeker dat ie ruim genoeg is... En mocht ik er in verzuipen stuur ik ze terug
haha....ja wist ik veel! Maar ik denk dat ik er idd eentje aanschaf en als k dan meer weet na de bevalling, stuur ik manlief er wel op af! Het kraambureau zei al dat je beter kon wachten tot na de bevalling!
vanmiddag controle gehad, alles was weer oke! Die menstruatiepijn komt waarschijnlijk van de voorweeen! Lekker blijven oefenen, is niks mis mee zei ze! (maar het doet wel zeer!)
Haha ja zei mn lactatiedeskundige ook al. Nou ik heb een setje op OTTO besteld gewoon om te proberen en we zien wel... F en kijk wel of ze ruim vallen en lekker zitten. Fijn dat de controles goed waren, haha weet ik ook waar die pijnen bij mij vandaan komen...oefenweeen dus
Goede avond mama's Wilde allee even laten weten dat ik meelees maar ik me te moe voel om op alles te reageren. Heb ook veel pijn van mijn bekken vandaag. Pooh ik duim dat alles goed is met Sam, wanneer krijg je de uitslag van het onderzoek? Voor de rest ben ik het even weer vergeten sorry. Voor iedereen een dikke knuf. Knuf van zuurtje
Hey lieve meiden, Hier is Divi weer..... Ik zal eens even een verhaaltje neerschrijven het het me vergaan is de afgelopen dagen.. Dinsdag moest ik dus voor controle naar het ziekenhuis. Me mannetje had al gezegd, Meis ik denk dat ze je daar laten hoor, ik voel het aan me water Ah zei ik ben je gek nee joh, vanavond zit ik gewoon weer lekker bij jou. Me moeder ging deze keer mee omdat me mannetje het gigantisch druk heeft op zijn werk. Aangekomen bij de leerling gyn vertelde ik mijn klachten (hoofdpijn, tintelingen, steeds meer vocht vasthouden, misselijk etc etc) Ze schreef het allemaal op en ging dit overleggen met de "echte" gyn. De gyn kwam gelijk naar me toe. Ze schrok echt heel erg van mij Ik moest direct op de behandelbank plaats nemen en ze ging even kijken hoe het met uk was. Met uk was alles goed. Toen werd mijn bloeddruk opgemeten, deze was (niet schrikken) 155/105 Gelijk belde de gyn naar de afdeling of ze een plekje over hadden om mij op te laten nemen. Ja hoor er was een plekje, dus Divi mocht daar plaatsnemen. Eerst moest ik nog even bloed laten prikken en urine afgeven. Hiervan zou ik die avond de uitslag van krijgen. Uiteraard gelijk mannetje gebeld met de mededeling dat ik moest blijven. Ik werd geleid naar mijn bedje en had meteen al een erg gezellige meid naast me liggen. Echt gelijk al gezellig. Ik werd aan de ctg gelegd en gelijk kwam er een gyn aanlopen met de mededeling dat als er in mijn urine eiwtten zitten en dat mijn bloed niet goed is dat die kleine wordt gehaald, dus dat die kleine geboren zou worden die avond wow..... Ik kreeg de uitslagen van de urine en bloed maar dit was goed, geen zorgen dus voor mij en die kleine. Gister kreeg ik te horen dat ik 24 uur urine moest sparen. Ik mocht dus alleen in een grote fles plassen en niet meer in de wc. Deze zouden ze vandaag ophalen om te kijken of er eiwitten in zouden zitten. Gister ook 2x aan de ctg geweest omdat me buik erg onrustig was. Ik kreeg steeds harde buiken en waren ook een beetje pijnlijk. De gyn vond dat ze er keurig uitzagen maar me buik was wel onrustig. Vanmorgen hebben ze dus weer bloed afgenomen en de fles urine meegenomen. Ook werd ik weer even aan de ctg gelegd. Deze was perfect en ook mijn buik was iets rustiger geworden. Toen was het dus wachten geblazen op de uitslagen die we zouden krijgen. We kregen om 5 uur te horen dat alles goed was met mijn bloed en urine en dat ik naar huis mocht. Ik kreeg nog wel een recept mee voor medicijnen voor mijn bloeddruk. Deze moet ik 3x per dag in nemen. Ik merk nu al dat ik me nu veel rustiger voel als dat ik daar lig. Om eerlijk te zijn, ik voel uk nu ook veel meer als in het ziekenhuis. Zou uk het ook voelen? A.s. maandag moet ik weer terug voor controle en als er iets in de tussentijd gebeurt of dat ik twijfel moet ik gelijk bellen naar het ziekenhuis. Ik moet nu mijn rust echt pakken en moet eigenlijk volledige bedrust nemen. Op de bank liggen mocht ook dus dat doen we maar met de laptop op schoot. Ik kan helaas even nu niet reageren meiden. Ik ga zo lekker naar me bedje toe omdat het me toch wel veel energie heeft gekost daar in het ziekenhuis. Lieve meiden harstikke bedankt voor jullie lieve woordjes! Dat doet me ook harstikke goed. Morgen kom ik nog even kijken bij jullie..... Doen jullie allemaal rustig aan? liefs Divi
Roosvicee ferro kun je gewoon in de supermarkt kopen. Maar pas wel op je er tijdelijk aanslag van krijgen op je tanden. Beetje zwart van kleur. Ik heb er ervaring mee. Maar ja als het helpt. Je kunt trouwens ook nog floradix gebruiken. Die heb je in drank en in tablet vorm. En deze helpen mij altijd erg goed.
@ Divi: Fijn dat je er weer bent. Enneh inderdaad ff rustig aan gaan doen hoor. Denk inderdaad dat je uk wel meer voelt nu je weer thuis bent... Beterschap en relaxxxxx