Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    thanks meiden vond m zelf ook heel mooi en die vrouw had deze tekening nog nooit geschilderd hahahah

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Nikkie:
    Nee inderdaad als het geen zekerheid geeft dan heb je dr weinig aan..enneh t zal dr hoe dan ook uit moeten ;) :)

Hihi de ramen tsja haha die heb ik laatst gedaan..buitenkant is nu schoon..haha maar binnen nog niet. Overal poezepootjes :)

Ach t slapen komt wel weer..ben een buikslaper en denk ook dat ik daarom slecht slaap...en natuurlijk door mn bekken. Najaa nog ff volhouden..... en dan.... hebben we een ukkie die ons uit de slaap haalt :) ;)

Succes bij de VK!

Knuf,
    Mili

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @dieudonnee:

:) Nou we gaan lekker zo...hihi.

Die camera die er was is er dus echt niet meer maar morgen gaan we kijken voor een andere..heeft ie op voorraad gelukkig.

En hij geeft ons korting, omdat we nu eigenlijk een andere moeten kopen die duurder is...lief he? :)

Die man heeft ons trouwalbum ook gemaakt, en hebben we dus goed contact mee. Erg leuk is dat en nu ook weer handig zo blijkt :D

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Nikkie:

Hahah stiekeme jetje! :) ;)
    Najaa ik denk inderdaad als ie erg groot was dat ze dat wel hadden gevoeld en gezegd dan.
    Ja nu elke week he? Wel lekker hoor, haha zo snel al weer.
    Fijn dat alles wel goed was verder!

Knuf,
    Mili

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ nathalie:

Hahah inderdaad gewoon de kraamhulp eropaf sturen...hihi.

@beccaatje:

Ik krijg denk ik morgen de BH's in huis op proef...ze zullen in ieder geval niet kleiner worden mn borsten..haha als ze vol met melk komen ;)

Ja die stukjes kan ik er dan altijd tussen doen. Dus das wel handig..bedankt voor de link!

@mama 1984:

Ja wij willen ook een met harde schijf, hadden we ook uitgezocht al. Is veel handiger..haha kun je ook geen kaartjes ofzo vergeten... lijkt ons ook erg mooi inderdaad om te kunnen filmen!

6. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    haha, grappig. De kraamhulp 'to the rescue'.

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Hey Girlzzz!

Ik heb even mn best gedaan om een beetje bij te lezen,maar met die irritante harde buiken,een hyperactief kind ( zeiden ze gisteren in het ziekenhuis ook..... :confused: wat is dat kind druk!) en Jamilia die haar aandacht wil nét nu ik ff achter de laptop zit :evil: ...

Kwil natuurlijk iedereen ff bedanken voor alle lieve berichtjes,echt lief :thumup: :thumup:

@ divi: fijn dat je terug bent!!!

@ mamavanjordy: klopt inderdaad dat je open schijnt te blijven,als je eerder ontsluiting en/of een normale hebt gehad,ik heb een nspoedkeizersnede gehad van mn dochtertje,dus voor mij maakte het niets uit....Vorige week vrijdag had ik ook al een inwendig onderzoek gehad en toen zat ik nog helemaal dicht! nu ben ik een stukje open hihih hopen dat ik voorlopig niet verder scheur ;)

@ballamano: Ik d8 ook dat ik de volgende zou zijn,die paniek die ze hadden in de verloskamer waar ze me neer hadden geplant... :pale: Morgen ga ik toch maar niet naar de Beurs toe,doe maar even rustig aan.....

@lilya: je schaamlippen worden meestal wel groter ja.... ik had mezelf laatst maar eens even helemaal klaargemaakt op mn "dode cavia" te verwijderen,ging bij bed zitten met spiegel en al en schrok ervan!!! :confused: :confused: Heb eerst "paps" er maar eens bij geroepen(,half lachend natuurlijk,) en die begon spontaan een loeiende koe na te doen :D nou oen had ik het niet meer hoor,kreeg accuut de slappe lach!! Een paar dagen later reden we in de auto langs een weiland en dar stonden een paar mooie "berta's" met de kont naar de weg.... zegt ie weer s heel spontaan,kijk Iloon,daar staan je zussen !! :evil: :)

@ nikkie: ik heb de kinderwagen met een lakentje over het matrasje en ik heb wel een dekbedje voor over de Beeb,maar je kan ook lekker een babydekentje/fleecekleed gebruiken.... ligt denk ik ook een bteje aan jezelf en aan het weer!

Verder weet ik het zo eventjes niet meer,sorry voor iedereen die ik vergeten ben! :oops:

Ik ga mn best doe om natuurlijk van t weekend nog even langs te komen,maar mn stiefkids zijn er ook,dus drukke bende!

Prettig Weekend in ieder geval!!!

8. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    ***buddynieuws***

Emma moet 24 uur ter observatie in het ziekenhuis blijven ivm bloeddruk en harde buiken. Ze meldt zich zsm weer

XFD

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @FD:

He nee he...ooohhh ik duim dat het goed mag gaan allemaal!
    Wil je haar ff heel veel beterschap en sterkte wensen als je haar nog spreekt?
    Mijn duimen draaien [-o<

10. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    mamanona: prettig hoor zo'n mannetje! Ik moest wel even hard lachen! Maar het klopt wel...zei de vk al, opgezet en paars , dat alles doordat er extra doorbleoding is!

emma: he, dat is toch even minder. Zet um op meid!

Hier net even opruimwoede gehad....babykamer nog een keertje doorgeweest, er veranderd altijd weer wat, ook al denk je dat je klaar bent! En onze slaapkamer even bevallingsproof gemaakt! En nu...nu ben ik moe! raar he?!

Vanavond komt onze kraamverzorgster kennis maken. Best wel leuk!

11. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) Ja heeeeel raar dat je nu moe bent ;)
    Ff lekker bijkomen dan maar zou ik zo zeggen ;)

12. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Emma: hoop voor je dat alles goed blijft gaan. Duim voor je.

Dieudonnee: mag jij van te voren kennis maken met de kraamverzorgster die straks komt bij je?
    Dat is best fijn weet je al wie er komt.

Hier verder geen bijzonderheden.

13. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Ja leuk he?!
    Doen ze altijd bij dit bureau!
    99% zeker dat je haar ook krijgt!
    Nu maar hopen dat ze een beetje lief is!

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ emma: Nou meis, dat is minder! Maar het zijn echt de laatste loodjes ... Kom op he!

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    BUDDYNIEUWS

HOI BEN WEER OPGENOMEN ME BLOEDDRUK WAS 180/115
    DE NIEREN VERSLECHTEREN MOET VOORLOPIG BLIJVEN MESCHIEN TOT AAN DE BEVALLING.
    ZWANGERSCAHPSVERGIFITIGING IS NU EEN FEIT.

vlinder

einde buddy nieuws

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Wenneke:oohhh nee he, weer iemand!!!
    Wil jij haar heel veel beterschap wensen Wenneke?
    Vlinder heeeel veel succes meid..duim dat alles goed gaat!
    Knuf,
    Mili

17. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ vlinder: jemig....heel veel succes..we duimen voor je!

18. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    He man wat een nieuws weer.
    Emma: veel sterkte en hopelijk valt het allemaal mee.
    Vlinder: dat is slecht nieuws. Gelukkig ben je in goede handen. Zal aan je denken en hopelijk kun je binnenkort goed nieuws melden....

Hier net even een half uurtje gelegen, ik kreeg last van migraine. Dat heb ik bijna nooit meer maar ik zie de hele dag al bleek en voelde dus een aanval opkomen.
    Nu moet ik het dus even rustig aan doen dan kan ik het nog wat beperken.
    Behalve het eten klaarmaken doe ik dan ook niks meer.
    Mijn vriend zou de was straks even opvouwen als ie thuis is.

Fijne avond alvast allemaal!

19. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Heel veel sterkte voor Emma en Vlinder!

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Tis wel raak bij de maart-mama's he?
    Zou het bij de andere maanden ook zo zijn?

@ Emma : heel veel succes meid, hoop dat het rustig wordt!

@ vlinder : Heel veel sterkte! Je bent in ieder geval in goede handen daar!

Hier gelukkig alles rustig, geen rare dingen.
    3de dagje verlof, en ben zo moe als wat haha. Ben ik niet gewend geloof ik, zoveel vrije tijd. :rolleyes:

Fijn weekend all!

Deel Deze Pagina