Vlinder en Emma: Veel sterkte meiden! Het is wel raak hier bij de maartmama's... Jehhh morgen ben ik 37 weken.. dus dan mag er hier officieel bevallen worden, al hoop ik dat de kleine nog even blijft zitten..Ga nu de bank op, want een dag naar de opleiding vreet energie.. Fijne avond allemaal, en ik kom van het weekend weer reageren.. Liefs Miekje
vlinder: meid wat een toestand weer. Gelukkig kunnen ze je nu goed in de gaten houden! Da's maar beter! Doe maar rustig aan!
Goedeavond meiden, @All, Dank jullie wel meiden. Ik ga echt rustig aan doen. Ik wil niet nog een keer in het ziekenhuis verblijven, oke, niet eerder dan de bevalling hihi.... @Nikkie, Ben blij voor je meis dat alles goed was bij de verloskundige! @Wenneke20, Mooie buikschilderij zeg! @mamajo, Zoo lekker hoor dat je zo lang heb liggen slapen! Ben je zeker wel van opgeknapt? @Emma, Ach jee meis, nu ben jij aan de beurt..... Doe je alsjeblieft rustig aan! Ik hoop dat je snel weer uit het ziekenhuis mag meis. Ik ga hard voor je duimen! @Vlinder, Nee he? meis ik ga heel hard duimen voor je..... Doe je rustig aan meis? Jee, het wordt wel erg spannend he hier bij de maart-mama's met de hoge bloeddrukjes allemaal? Doen jullie allemaal rustig aan meiden?? Vandaag de 38 weken bereikt! Vandaag echt rustig aan gedaan. Lekker op me bedje gelegen en af en toe de laptop op schoot. Merk toch wel dat nu wel vreselijk moe ben. Of het nou komt door de bloeddruk medicijnen of? A.s. maandag moet ik gelukkig weer op controle en dan zien we het wel weer..... Ik ga nog wat tv kijken en dan heerlijk vroeg naar me bedje meiden. Tot morgen en slaap lekker liefs Divi
Hey meiden Hier alle boodschappen voor het weekend al binnen. Alleen morgen naar de bakker, maargoed daar hebben we dan de hele dag voor. Pff wat is het me tegengevallen het boodschappen doen..Ben bek af Word duizelig van dat geslenter en het lange staan. En erger me dood aan mensen die me in de weg lopen Sorry hahah moest even klagen Nou ik ga nu nog even dweilen zodat ik morgen echt mijn rust kan nemen. Ga maar eens lekker uitslapen met mijn mannen! Groetjes!
Jee meiden wat veel dames in het ziekenhuis zeg! STERKTE ALLEMAAL! Als jullie straks een mooi lief kindje in je armen houden dan ben je alle ellende vast weer snel vergeten. Hier gaat het redelijk, fietsen wordt steeds moeilijker omdat beebje tegen mijn ribben aan zit en dus elk hobbeltje een kontje tegen mijn rib aan geeft. Ellendig genoeg is het hier in het dorp 1 grote hobbelweg.... Verder word ik beetje moe van alle mensen in de winkel en op het schoolplein die vragen ´hoe lang moet je nog´ of ´jee, is het nu nog niet geboren´ of ´rommelt het al?' ben benieuwd hoe de mensen reageren als ik zeg dat ik 5 cm ontsluiting heb! Ik bedoel, dat ga ik toch niet tegen vage bekenden zeggen als ik het zou voelen rommelen? Kijk, ik weet dat het allemaal goed bedoeld is, maar mijn andere twee kindjes liepen allebei overtijd (10 dagen en 14 dagen) dus met een beetje pech moet ik die vragen nog 4 weken aanhoren.... pfffff zullen de hormonen wel zijn..... Dames, hou jullie allemaal taai en geniet van de vrijdagavond! Knuf, Lucifer
heej meiden! vlinder en emma, heel veel sterkte! knuf! vandaag naar de 9 maandenbeurs geweest . we zijn vamorgen om half 9 weggereden. was best druk op de weg. vanmiddag rond 3/4 zijn we weer terug gereden. was leuk op de beurs, heb nog wat leuke Woezel en Pip spullen gekocht. heb ook leuk zo'n woezel en pip tas, en een zwitsaltas met lekkere dingetjes erin. moet zeggen dat ik het prima vol kon houden, heb gelukkig geen last gehad. nog meer dames behalve wenneke die zijn geweest? @wenneke, mooie buik schildering hoor!
Vlinder en Emma veel sterkte. Ik kreeg net een smsje van Zuurtje,ze heeft tijdelijk geen internet dus als jullie even niks van haar horen ligt het daaraan. Ze gaf iedereen een dikke knuf.
Weer 2 in het ziekenhuis dat gaat snel...ik ben ook wat gas terug aan het nemen, gelukkig neemt de poetsdrang ook wat af. Ben echt aan het genieten van mijn verlof en voel me wel relaxed. Ik heb nog wel harde buiken, maar het neemt wel af. Dus, verder geen nieuws
Emma en Vlinder, sterkte in het ziekenhuis! Ik ben vandaag naar de beurs geweest. Echt hartstikke leuk! Heb. o.a. leuke leren slofjes, een avent startersset flesjes en een leuke muziek knuffel gekocht. Ik kon het goed volhouden, maar ben dan ook nog geen 38 weken zoals sommige hier.
goedenmorgen meiden even een vraagje (dit is niet om te klagen hoor) ik kan al 2dagen bijna niet meer lopen,het is net of de baby tegen me bekken aan ligt en als ie beweegt kan ik even helemaal niet bewegen. zelfs trap op moet helemaal krom lopen omdat anders niet naar boven kan. iemand een idee wat dit kan zijn ? verder viert mannetje vanavond ze verjaardag maar er komen gelukkig niet zoveel mensen.hy s morgen een halve abraham ahahahahha fijne dag allemaal
Goedemorgen, Hier een erg slechte nacht gehad, ik was steeds wakker en ook had ik erge buikpijn. Het is een continue zeurend gevoel dus niet weeën ofzo denk ik. Het zit meer rond mijn navel. Misschien mijn darmen? En het deed vanochtend vroeg ook best pijn. Ook ben ik dus wat grieperig dus misschien is het verkoudheid ofzo. Weet niet of jullie dat wel eens hebben. Dan krijg ik soms ook last van mijn buik. Ook mijn darmen zijn al twee dagen van slag. Sorry voor mijn geklaag maar ik loop continue met buikpijn. Gister bij de vk nog niet natuurlijk. Ook steeds lichte hoofdpijn. Ik heb echt het gevoel dat ik verkouden ga worden. En van de week in de stad heb ik een stukje met de jas open gefietst (van de ene winkel naar de andere) dus misschien komt het daar van? Bah bah. Wenneke: ik zou het niet weten, de baby ligt nu gewoon erg laag. Ik kan bijvoorbeeld ook niet bukken dat is erg pijnlijk.
@Nikki ik heb geen idee eigenlijk waar die buikpijn vandaan komt.Als het aanhoudt moet je even de vk bellen.Vooral als het ook pijnlijk is. Ik had ook buikpijn vanmorgen en mijn darmen waren van slag.De griep gaat volgens mij ook nog steeds rond dus misschien krijg je daar idd last van. Hier goed geslapen.We hadden een bruiloft gisteravond en was erg gezellig.Ik kon het alleen niet tot het einde volhouden en lag om half 1 op mijn bedje.Geslapen tot kwart over 7 want toen werd ik wakker met buikpijn.Daarna niet weer geslapen.De kids zijn uit logeren dus ik heb even rust vanmorgen.Is ook even lekker. @Divi ik weet niet of ik het al gedaan had maar welkom terug meis. @Wenneke mooie buikprint hoor.
Ik moest net al naar de wc... Het is nu iets minder maar het zeurende gevoel blijft. Ben nu ook nog eens pissig, ik ga over van de ene provider van mobiele telefonie naar de andere en nu ben ik afgesloten van de oude Dus ik vraag me af of mijn nummerbehoud wel in behandeling is genomen... Ik heb net gebeld met de klantenservice van nieuwe provider en de desbetreffende afdeling is er dus niet! Ik kan pas maandag weer bellen. Heerlijk. Ik heb geen zin om mijn oude provider nu ook nog eens te bellen. Voordat ik net iemand aan de lijn kreeg stond ik wel 10 minuten in de wacht. Oh wat een k***** zooi. Ik zit dus het weekend zonder mobiel. En er is grote kans dat ik dus alsnog een nieuw nummer krijg. Ik had met opzet nummerbehoud gevraagd want ik heb al vier jaar hetzelfde nummer. Ik baal dus verschrikkelijk. Kan ik alle instanties e.d. weer een nieuw telefoonnummer doorgeven straks.
Meiden wat een vervelende ziekenhuis berichten allemaal! Ik hoop dat jullie het nog even volhouden en snel weer thuis mogen zijn! Hier ook wel herkenbaar die buikpijn. Volgens mij heb ik ook echt last van oefenweeen/ harde buiken 'snachts. Misschien dat het daarvan is!?
Dat zeurende gevoel had ik meer onderin en zijn idd oefenweeen maar nu had ik echt fikse buikpijn meer bovenin. Het is inmiddels al weer wat afgezakt gelukkig. Het leken mij meer mijn darmen want daar heb ik al dagen last van. Maar op een gegeven moment weet je het niet meer he. Normaal ben ik niet zo snel in paniek maar nu weet je soms niet meer wat het is. En het deed flink pijn. Als het aan zou houden zou ik wel de vk bellen. Ik ben niet iemand die dat snel doet maar ja je kan het dan beter zeker weten. Nou meiden, fijne dag. Ik ben echt brak, spring zo onder de douche om me op te frissen. Heb echt een slechte nacht gehad. Mijn benen zijn ook helemaal verkrampt, het schoot me zostraks gewoon in mijn hamstring, nog nooit gehad!
Hoi Meiden! @ Emma en Vlinder: Beterschap meiden! Veel sterkte. Geniet van het mooie weer vandaag als je kan! Groetjes Nathalie
wenneke: het zal idd komen door het lager komen van de baby! De boel is zich aan het voorbereiden op de komst van je kindje! Niet teveel traplopen Hier een mega sjaggie dag....er hoeft niet veel te gebeuren of het is al raak! Erg fijn voor manlief zo in het weekend. En ook die buikpijn...maar voor mij zijn het ook mijn darmen denk ik...zo eerst maar eens naar de wc! Fijne dag allemaal en eengoed weekend. Ben er niet zoveel dit weekend denk ik!