goeiemorgen, hier een redelijke nacht gehad. Nu de schilder over de vloer...da's veel kabaal (schuren) en stank... maar ja, met een beetje geluk zijn de nieuwe deuren geverfd voordat de baby komt. Alles in de buik nog rustig...
***eerst buddynieuws*** Emma ligt nog in t ZH. Vamiddag urine-uitslagen. Ze wil geen medicatie voordat er meer bekend is...bloeddruk is 150/100, dus echt te hoog. Ze heeft t helemaal gehad nu.... ***** Hier ook verkrampte benen en nog steeds een hoofd vol slijm...bah ! Verder maak ik me veeeeeeeeeeel te druk. Ik ben erg bang voor hoge bloeddruk, dus bij elk hoofdpijntje denk ik...o nee...hè !? Ik wil niet telkens de VLK bellen, want ik weet dat het mijn eigen bezorgdheid is (Vriendinnetje heeft slecht gelegen met bevalling/hoge bloeddruk-HELLP, vandaar) Ik heb mijn ventje nu maar om een bloeddrukmeter gestuurd bij de Hema. Ik weet dat het erg is, maar liever zo, dan nog 3 nachten stress of telkens de VLK bellen..... Maandag controle bij de VLK, maar tussentijds gebruik ik gewoon dat ding om extreme problemen tjdig te signaleren..... XFD
hallo lady's, Allereerst emma en vlinder heel veel sterkte! Ik ben al vanaf gisteren middag mega sjaggi! echt zo'n ontevreden gevoel, een ik heb het gehad gevoel! Ik snap echt niet waar het vandaan komt! Gisterenavond had ik ook echt zo'n rotgevoel in mijn buik waardoor ik helemaal niet kon ontspannen wel een uur onder de douche gezeten met de straal op mijn buik . Ik lees hier dan over dames die het veel zwaarder hebben dan ik want bij mij gaat alles eigenlijk heel voorspoedig en ik kan nog alles dus dan zeg ik tegen mezelf stel je niet zo aan joh! maar het helpt niet! ik ga even een lekkere kipsandwich voor mezelf maken en hoop dat ik me er dan overheen kan zetten . Sorry voor dit zeik zelfmedelij bericht! volgende word weer leuker en gezelliger! Heeft iemand al wat van pooh gehoord?
Kan ik me voorstellen FD. Maar 1 ding: als je niet fit bent of dus ziek is je bloeddruk ook altijd een stuk hoger. Bovendien varieert het ook per tijdstip en hoe je stemming is. Ik zit er ook wel eens aan te denken zo'n ding aan te schaffen. Mijn onderdruk was dus gister tussen 85 en 90. En toen het laatst te hoog was 95. Ik hoefde gelukkig niet gelijk naar het ziekenhuis, moest toen een week later gewoon terugkomen omdat ik verder geen eiwit in mijn urine had. Maar goed nu ik me niet lekker voel word ik ook wel een beetje angstig. Ook door al die verhalen hier. Moet zeggen dat het bij ons maartmama's wel veel voorkomt. Erg jammer! Nog steeds een zeurend gevoel in mijn bovenbuik. Niet echt pijnlijk maar wel erg vervelend. Ook wat grieperig denk ik. Of het is voorbereiding... Nou please niet als ik net ziek ben, je hebt je krachten wel nodig haha. Nu genoeg geklaagd. Mijn mannetje is al heel druk bezig in huis opruimen en schoonmaken. Erg lief! En hij had vanochtend twee bosjes tulpen voor me meegenomen. Roze en paars
Geeft toch niet meid. Iedereen heeft wel eens van die dagen! Ik had vorig weekend zo'n onrustig en bleeh gevoel. Waar het weg kwam, geen idee... Ja ik dacht onder de douche (?) ook nog aan Pooh. Als ze er aan toe is zal ze zich hier wel melden denk ik. Hoop maar het beste. X
****Buddynieuws van Pooh ***** Niet te geloven meiden.... Jullie hadden het er net over en piepiepiep....ik krijg een sms van Pooh ! SAM heeft GEEN downsyndroom ! Hij moet wel tot maandag blijven onder de blauwe lamp (zijn billirubinegehalte is dan wat te hoog, waardoor hij wat geel kan zien)maar dat is niet echt iets bijzonders. Pooh kan eindelijk alles loslaten en feest gaan vieren meiden ! *****einde buddynieuws****** XFD
Fijn dat je het begrijpt Nikkie....dank je.... Ik vind het ook erg spannend allemaal nu...en dan grieperig, wat hoofdpijn en wat dizzy....ja dan ga je je extra druk maken, terwijl het ook van de griep kan komen of bijv ijzertekort.... Heb net gemeten en kwam uit op 116/65, dus dat is perfect....nu kan ik mijn zorgen weer even loslaten en de controle van maandag afwachten. De meter van Braun kostte me 45 euro bij de It's....... Ach ik kan door mn BI nauwelijks nog de deur uit, dus dit is dan mijn kadootje maar... Hou je buikpijn in de gaten Nikkie ! XFD
Pooh: geweldig meid voor jullie dat met Sam alles goed is nu. Hoop dat je nu ook kan gaan genieten. Voor de meiden die het allemaal kunnen gebruiken dikke knuf. Hier alles goed. Morgen misschien naar de 9 maanden beurs. Weet iemand van jullie of je ook een kaartje aan de kassa daar kan kopen? Heb er namelijk geen vooraf gehaald omdat het niet zeker is of we gaan
Goed nieuws voor Pooh zeg! Heel mooi! Emma: Kom op hé meissie! Leuk is anders hoor, dit geldt ook voor Vlinder. Ik ben volgens mij onderdelen van de slijmprop aan het verliezen, vanmorgen dreef er iets in mijn plas en een paar uur later had ik ook weer een verdacht rommeltje op het papiertje. Het was een klein beetje, maar het had precies dezelfde kleur als bij de vorige. En ik heb vreemde samentrekkingen laag onderin mijn buik. Ben benieuwd, ik hoop ergens dat -ondanks deze zwangerschapsduur- dat het snel gaat beginnen, ik ben het meer dan zat. Flientje
Hé meiden, @Pooh: Wat een goed nieuws meid geniet van deze mooie dag! @Emma: Heel veel sterkte ik hoop dat je bloeddruk snel zakt en weer naar huis mag! @Vlinder: Ook heel veel sterkte en hoop ook voor jou dat het snel zakt en naar huis mag! Ik ga zo ff naar buiten met Sytse dan zal ik verder reageren op anderen maar het is nu zooo mooi weer ff van profiteren.... Ohhh wat is dat trouwens weer onwijs lekker filet american..... Liefs Diaantje
@ pooh: OOoo wat een goed nieuws! @ Diaantje: Zit ons maar weer lekker te maken Hier echt een luie dag, heb echt nergens zin aan! Zit maar op de bank te hangen, heerlijk in mijn makkelijke kleding Mijn mannen zijn nu naar de bakker. Ik heb de puf niet om maar iets te gaan doen Maargoed, hopelijk morgen weer een betere dag
GRRRRR filet Amercain..............Carpaccio.....rosbief..........drank...........buiten wandelen met de kinderwagen........... WIL IK OOK ! Geniet ervan ! XFD
@ FD: drank? Mag ik nog niet vanwege borstvoeding. @ diaantje: ik ben niet zo van de filet amercaine, maar heb al wel weer carpaccio, biefstuk en schimmelkaas gehad. Echt ff genieten. En wij zijn inderdaad ook al een paar keer wezen wandelen met de kinderwagen sinds we thuis zijn. Vandaag en wat langere wandeling (moest van vk rustig opbouwen voor mezelf, maar jsa.....vandaag naar winkelstraat in de buurt geweest en wat gedronken). Fijn nieuws van Pooh! Nog ff volhouden meiden. Straks is die dikke buik weg en alle kwaaltjes ook (al bleef het vocht in de benen bij mij nog 4dagen na de bevalling). En dan heb je zo'n practige mini in je armen.....
Heb ook eindelijk foto's in m'n album gezet. Oh ja....op Doutzen d'r hyve hadden we voor de grap een poll gezet: wie is mooier Doutzen nauta of Doutzen Kroes (topmodel). Natuurlijk met de bedoeling om 100% te krijgen voor onze dochter Doutzen Nauta. Een aantal mentorleerlingen van mijn man (havo 4 leerlingen) heeft nu- heel flauw!- gestemd op Doutzen Kroes....... Zouden jullie op Doutzen Nauta willen stekmmen om het percentage wat op haar stemt groter te maken? De website: http://doutzennauta.hyves.nl/ Thanks!