Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    mooie foto's van je dochter.Ik heb gestemd op je meisje

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Dag mama's

Ik ben er ook weer. Het probleem is nog niet opgelost, maar ik kan door middel van een kabel weer op het internet. De draadloze functie werkt niet meer.

Emma en vlinder ik hoop dat jullie bloeddruk weer zakt en jullie thuis nog wat kunnen genieten.

Pooh fijn dat alles goed is met jullie Sam, het zal wel een hele opluchting zijn voor jullie.

Voor de rest weet ik het even niet meer, er was teveel geschreven op 1 dag tijd.

Knuf van zuurtje ;)

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi,
    Ben nu pas weer online...kan van t indalen komen dan drukt het erop. Als het aanhoudt wel ff inde gaten houden kunnen namelijk ook je bekken zijn..ik herken er wel iets van vanuit mn eigen BI namelijk.

Haha nog van harte met je mannetje!

Liefs,
    Mili

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Nikkie:

Wel ff in de gaten houden...beginnende zwangerschapsvergiftiging kan ook lijken op griep zoals hoofdpijn en buikpijn enzo. Helemaal als je het gevoel hebt bovenin of rond je navel een soort van strak gevoel krijgt, alsof er een band om je heen zit te strak...
    Anders gewoon ff bellen hoor...beter voor niets dan niet!

Knuf,
    Mili

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Nikkie:
    :)
    Wahahahah ik schud je de hand!

Hihi hier overgegaan van KPN, naar Tele 2 met nr behoudt..nou dat valt dus nog allemaal te bezien.

Grrrrr...hihi heb gezegd dat ik hoogzwanger ben en dit niet tof vind en dat ze maar moeten zorgen dat we ons oude nummer terug kunnen krijgen, hebben nu een tijdelijk nummer en zijn niet te bereiken dus :evil:

Heb ook al gezegd dat als we ons nr niet kunnen behouden ZIJ voor de kosten opdraaien om iedereen ons nieuwe nummer door te geven. ZE hadden ons namelijk de toezegging gedaan dat we het nummer konden behouden..hihi

Dus wees net als ik een PITBULL en anders sleep ze voor de rechter haha
    Succes meid!

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) Goh nou daar heb ik nou nooooooooit last van..van sjaggie zijn. Enneh al helemaal niet door al die extra hormoontjes :) :)
    Hihi hier net zo hoor..we hebben zelf een nacht apart geslapen immers...pff was was ik onredelijk..haha arme man! ;)

7. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Pooh wat goed te horen zeg! Ik ben zo blij voor jullie!

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0

Waaah wat fijn!
    Lekker gaan genieten Pooh! :D

9. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: Ohhh jee duim duim duim dat alles beter mag gaan!
    Zet hem op Emma!

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hihi ja daar loop ik straks ook tegenaan. Haha mn man zei al: de fles met drank zet ik wel naast je bed, haha na de bevalling kun je dan direct een mixje maken (geintje natuurlijk) maar ja haha ik zei al: laten we dat maar niet doen..is arme uk direct dronken vanwege de melk... :) :)

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Hihi.. ik las ergens in zo'n bv-blad dat als je echt graag een glaasje wilt straks, je deze meteen na de voeding moet geven... met 2 a 3 uur is t weer uit je bloed en kan je veilig de volgende voeding geven ... :D

12. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Uh... geven? Nemen, niet geven ... :rolleyes:

13. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Wat een goed nieuws pooh, en nu genieten van je ventje!

Voelen jullie de baby nog veel?
    Ik heb het idee dat het wat minder wordt.

Groetjes Cindy

14. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Hé meiden,

Ben ik weer. Was heerlijk ff een blokje om met je kinderwagen. We boffen wel met dit weer!

@FD: Nog een paar weekjes meid dan mag jij ook ;) Maar geniet eerst nog maar ff van de kleine in je buik en het getrappel! Je mag best weten dat ik dat best wel mis.....
    @Bianca: Lekker is dat he dat je weer alles kan eten. Ik geef dan geen borstvoeding omdat mijn lichaam geen melk meer aanmaakte omdat mijn lichaam zo'n klap heeft gemaakt maar drank moet ik nog steeds niet aan denken hoor.
    @Nikkie: Doe je rustig aan meid, als je het niet vertouwd gewoon bellen hoor, daar zijn ze voor!

Ik ben trouwens al 20 kilo kwijt :confused: Ik heb dan ook heel veel vocht vastgehouden en ik heb 3 weken op bed gelegen en bijna niet gegeten maar het zag er wel leuk uit op de weegschaal! Ik zal vast nog wel weer wat aankomen omdat ik weer normaal eet.
    Gisteren heb ik voor het eerst de video gezien dat ik sytse voor het eerst in mijn armen kreeg. Wow was best heftig. Je kon totaal geen emotie van mijn gezicht aflezen. Je kon zien dat ik nog onder invloed van de morfine was en het totaal niet besefte wat er allemaal was gebeurd. 29 uur na de geboorte van Sytse kreeg ik hem in mijn armen. Dat stukje was ik helemaal kwijt. Nu hebben we dat officieel afgesloten en kijken we naar de toekomst!

Liefs Diaantje

15. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Waaaahahahahahahaha :)
    Wat een mop !

Ik hoorde dat bruin bier juist goed is voor de melkproductie !

Ik ga geen borstvoeding geven, dus kom maar op met die drank.... ;)

XFD

16. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Meis, had jij morfine dan ...?

XFD

17. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ wicjuh:

Hahah ik dacht al :confused: oke dan..dan heb ik er nog niets aan! :)
    Nee hoor ihi begreep je wel in je eerdere berichtje ;)

En t klopt inderdaad van die tijd ertussen..kan ook best als je bijvoorbeeld s avonds een kolfvoeding geeft ofzo....

:rolleyes: maar of ik zin heb om daar bij na te moeten gaan denken..hihi dan drink ik net zo lief niet denk ik :D mis het ook niet heel erg nog.

Enneh ik lig vast na 1 glas onder tafel..heb vanaf nov 2006 geen druppie alcohol meer gehad namelijk :)

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Cindy:

Hoooiiii,
    Heb ik ook hoor...lang zo heftig niet als anders..voel ukkie nog wel af en toe gedurende de dag en s nachts is het regelmatig een keer disco..dan schuift ie veel. Heb alleen ook t idee dat het komt omdat ie minder ruimte heeft.
    Maaaar zolang je hem/haar nog voelt is het wel oke denk ik..toch?
    Knuf,
    Mili

19. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    ***buddynieuws****

Hier weer buddynieuws van emma...emma moet helaas blijven. Haar bloeddruk is verder omhoog naar 150/105. Ze heeft nu medicijnen. Ze baalt enorm....en wil volgens mij zsm bevallen nu...

***einde buddynieuws****

Hey meiden...ik vraag me af wie mijn nieuws online kan zetten als er met mij iets is...allebei mn buddies liggen in t ziekenhuis ;)
    Tis duidelijk....pas als pooh terug is, mag ik bevallen ;)

XFD

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @FD:

Ja das dus net het enige wat ik niet lust..BIER..blgggg hihi heb ik dr nog niets aan ;)
    Hahah nou weet je FD, dan neem jij mijn borreltjes maar! :)

Deel Deze Pagina