Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0

@ FD:

He bah wat balen voor Emma..wens dr maar veel beterschap en ik hoop dat ukkie snel gezond ter wereld mag komen!!!

Tsja das lastig he met die buddys van jou! als je wilt wil ik ook wel buddyen met je hoor..just in case :) ;)

2. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Ik vrees dat ik dat ook niet moet doen......
    Ik moet ernstig aan de slag met "Sonja" na de bevalling, anders komt t nooit meer goed :(
    Ik wil die 20 kilo kwijt die er na mn 1e aan is blijven plakken....op mn dijen..brrrr

XFD

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) Najaa t had van mij gemoegen hihi mijn borreltjes drinken!
    Hihi..gewoon lekker gaan genieten en nog niet aan Sonja denken :D

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ Emma: Jemig dat is niet leuk zeg! hopelijk kun je snel bevallen ;)

5. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

@FD, Ik zat aan de morfine omdat ik 5 liter bloed in mijn buikholte heb gehad en daardoor 2x ben geopereerd. Maar ik ben snel overgestapt op de paracetemolletjes omdat ik een ''fris'' hoofd wilde hebben.
    Maar ehh dan moet je ff een kurk in duwen en wachten tot pooh thuis is....

6. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Je hebt gelijk, maar eh....mijn hometrainer knipoogt af en toe al naar me hoor...hihi

De eerste weken niet hoor, dan zal ik eerst weer moeten herstellen (o.a. van mn BI, net als jij) Bovendien herinner ik me dat ik de eerste 3 weken niet eens normaal kon zitten...mijn onderkantje was bont, blauw, beurs en mn stuitje gekneusd.... :( [-o< "Oh lieve god en natuur...geef mij een soepele bevalling ajb...." hihi

XFD

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ FD:

:) :) Ik ga voor je duimen dat het heeeeeeel erg soepel gaat!
    Haha alhoewel dan is je excuus om niet direct op de home-trainer te springen wel weg ;) :)

8. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    Toch een hele opluchting Pooh, fijn voor jullie.

9. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    Wat een heerlijk nieuws van Pooh! GENIETEN MAAR!

Ik heb net ook op Doutzen Nauta gestemd hoor! Mooie meid!

Emma, veeeeeeel sterkte!

Hier lekker dagje gehad, beetje gerommeld, buiten gelopen (brrr, nog best koud ondanks het lekkere zonnetje) en naar een verjaardag geweest. Nu open haardje aan, voetjes op tafel en straks Paul de Leeuw kijken.
    Bed is net opgemaakt met zo'n irritant zeiltje erop... bah bah bah vreselijk vind ik dat, maar ja anders is het weer zonde van het matras...

Allemaal fijne avond!

Knuf Lucifer

10. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    WOW! Wat een goed nieuws voor pooh! en fijn dat hij als snel naar huis mag!

Verder ben ik nu weer een beetje opgeknapt! na het avondeten kwam ik wel pas uit mijn sjaggi buitje maar oke beter laat dan nooit! :oops:

Verder alles goed hier al heb ik het gevoel dat de kleine de hele tijd met zijn kontje tegen mijn ribben aan bonkt :) , dat is soms een beetje benauwd, haha.
    Owh ik heb ook zo'n zin om er straks weer wat "normaler"uit te zien mijn stepper lonkt ook!

fijne avond! tot morgen

11. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    haaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh meiden het wordt spannend voor jullie, jullie beginnen al stilaan af te tellen ;)

12. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Oei oei wat is er veel getikt weer ...Iedereen die in het ziekenhuis ligt enzo heel veel sterkte Ik zal tot volgende week maandag zowiezo niet aanwezig zijn hier .Dat is niet omdat ik moet bevallen of iets maar omdat we eindelijk klaar zijn met de verbouwing van ons nieuwe huis en dus volgende week verhuizen en vanaf 25 februari weer internet hebben in het nieuwe huis .

Owh was net even toch aan het terug lezen .wat een goed Nieuws van Pooh zeg ..geniet er lekker van meid .

Liefs Rian

13. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden lees net dat pooh bevallen is , kan iemand die haar buddy is haar een dikke proficiat toewensen? We waren normaal rond de zelfde tijd uitgerekend.

Thnkx

14. Cornelia

Cornelia Actief lid

12 jun 2007
    221
    0
    0
    Hallo allemaal,

@ Nikkie, bij mijn wagen kreeg ik een dekbedje, maar heb er nu een lakentje met dekentje voor gekocht, omdat ze eigenlijk nog niet onder een dekbedje mogen slapen en als je dan ergens wat langer op visite gaat, kan de kleine gewoon in de kinderwagenbak slapen, onder een dekentje.

Griep kan ook een teken zijn dat de bevaling eraan komt, dat heb ik al van diverse vriendinnen gehoord, zij waren vlak voor de bevalling wat grieperig, dus wie weet Nikkie.

Gisteravond naar de 9maandenbeurs geweest, was wel erg leuk, Leuke Woezel en Pip tas gekocht en van mijn moeder een boxkleed en een speeldobbelsteen van Woezel en Pip gekregen! Erg lief. Ben ook samen met mijn mannetje en 1x samen met mijn moeder op de foto gegaan. Die met mijn moeder samen heb ik aan haar mee gegeven en die van mij en mijn mannetje in een lijst gedaan die ik nog had. Verder nog veel folders en boekjes gekregen. O ja en nog 2 kleine slaapzakjes gekocht bij de prenatal en daar kreeg ik een gratis spenedoosje bij, altijd handig.

Maar zo die paar uurtjes op een avond, het ging snel voorbij, maar was lang genoeg. Was vandaag ook erg moe.

O ja voor de 9mnd beurs kan je kaartjes bij de kassa kopen, maar je kan ze ook via internet bestellen, dan krijg je een email en dan kan je ze daarna gelijk uitprinten, dat hoorde ik van een vriendin van mij.

Groetjes

15. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    @zico : Ik ben de buddy van Pooh en ze weet dat we allemaal met haar meeleven hoor !

Hopelijk kan ze zichzelf maandag weer melden hier ! :D

Ik zie dat het bij jou ook goed gaat.....heerlijk Zico....

XFD

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorgen meiden

vannacht rdelijk geslapen

vandaag is me mannetje jarig en hy ligt ziek op bed,echt sneu maar niks aan te doen.

ik heb verder flink last van buik.
    me schoonma en vriend denken niet dat ik tot het eind loop omdat me buik aan het zakken is :(
    ikzelf denk tot 41 a 42weken hahaaha we zullen zien

fijne dag meiden

17. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0

Mijn twee andere kindjes zijn geboren met schouderdystocie, dat houdt in dat het hoofdje snel geboren is maar de schouders niet geboren willen worden. dus met een hoop trek, duw en rukwerk kwamen ze wel maar de gynaecoloog vertelde me dat 1 op de 10 baby`s die met schouderdystocie worden geboren er iets aan over houdt, dat is het voor mij niet waard. Het is twee keer goed gegaan en ik wil geen risico lopen dat het deze keer fout gaat.
    Wel balen hoor, ik had het graag zelf gedaan maar je kindje gaat voor alles. Een pluspuntje is wel dat we allebei niet aan het infuus met antibiotica hoeven vanwege die streptokokken....

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @wenneke:
    Hey die Wenneke,

He bah balen van die redelijke nachten..ik bedoel haha je slaapt natuurlijk liever super!
    Hihi ik lag wel n coma vannacht ;) in tegenstelling tot andere nachten..pfff gedraai en pijn en disco in mn buik door ukkie :)

Mmm spannend wie weet ga je wel eerder bevallen..haha als ie nu al aan t zakken is..

Liefs,
    Mili

19. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier ben ik weer ff! Alles is goed gelukkig. Ik heb gister toch nog ff de vk gebeld en aan de hand van mijn klachten dacht ze ook dat het mijn darmen waren. Ik had overdag nog best veel pijn maar later zakte het gelukkig af. Voor de rest was ik gewoon wat grieperig/verkouden.
    Ik heb gister dan ook niks gedaan. Mijn vriend heeft heel veel schoongemaakt en opgeruimd in huis, was er erg blij mee!
    @Cornelia: laten we het hopen!

Lees het nu van Emma: wat naar zeg! De zoveelste al hier. Zal aan je denken meid!
    Ik vind het erg jammer dat het bij ons maartmama's zoveel voorkomt maar ja wat doe je eraan? Dikke pech natuurlijk.
    Pooh: wat een goed nieuws! Hopelijk zien we je hier snel weer.
    FD: ik wil op zich wel je buddy zijn maar ik heb nu ff geen mobiel nummer. Als ik het volgende week heb dan pb ik je het wel.

Het ziet er somber voor me uit qua nummerbehoud. Vodafone heeft me idd afgesloten en kan dit niet zomaar terugdraaien. Als ze me weer aansluiten op dit nummer moet je er weer drie maanden blijven. Ze adviseerden mij dit met KPN (Hi) door te nemen, misschien dat zij deze kosten dan op zich willen nemen. Als ik ergens op papier heb staan dat zij het nummerbehoud niet aangevraagd hebben sta ik sterk. Maar ja je weet hoe dat gaat. Je krijgt zo'n callcenter met een of andere muts en krijgt nooit iemand die wat hoger in de organisatie staat. Maar ik ga wel boos worden! Ik heb het maanden geleden aangevraagd en niet gedacht dat het mis kon gaan. Blijkbaar wel dus :( Maar ach er zijn ergere dingen denk ik dan maar :D

20. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik heb trouwens heerlijk geslapen, eindelijk weer eens :)
    Divi meid hoe is het nu met je?
    @all: geniet van het mooie weer vandaag, het is koud maar wel erg zonnig hier!

Vandaag het bed maar eens op klossen zetten en de waterdichte molton op mijn bedje. Dan ben ik er klaar voor ;)
    Toch heb ik nu nergens het gevoel dat het elk moment zover kan zijn.. jullie wel? Ik vind het nog zo onwerkelijk.
    FD: wel fijn zeker dat je nu al ruim over de 36 weken heen bent en zowat al 37 weken ;) Wil je ook thuis bevallen trouwens?

liefs Nikkie

Deel Deze Pagina