goede morgen, Hier een goede nacht! wel veel wakker maar als ik sliep sliep ik erg vast volgens mij wel heel veel gedroom en genachtmerried! dat mijn vriend vreemd ging enzo haha. Ik voel mij in iedergeval uitgerust . Ik ga zo even wat boodschapjes doen en wat in huis. nikkie sterkte en beterschap wenneken gefeliciteerd met je man! groetjes
Wat een opluchting Pooh! Emma, veel sterkte en beterschap! Hier is het wiegje er ondertussen (geleend van een vriendin), weer een weekje verder, 't is echt aftellen nu! Verder voel ik me lichamelijk nog steeds optimaal. Beetje rugpijn, maar veel beter na de fysiotherapeut. Mag donderdag terug. En heb donderdag ook nog eens controle, is lang geleden, hopelijk is alles in orde. Daarna twee weken later en dan om de week op controle...
Hmmm, ik neig idd steeds meer naar thuis bevallen...morgen maar eens bespreken.....eerst die 37 weken halen ! XFD
***buddynieuws*** Emma mag naar huis ! De medicijnen slaan aan ! Nog ff en dan zijn Pooh en Em er allebeid weer ! ***einde nieuws*** XFD
Ben net overgegaan op voeden op verzoek, dus zou niet durven. Ben trouwens geen drinker. Heb absoluut geen moeite mee om dat te laten staan. Ik was wel weer heel blij dat ik nu weer vanalles mag eten. Ben nl gek op carpaccio en biefstuk.....En we hebben donderdag een heerlijke zelfgemaakte (door mijn man) lasagne gegeten met allemaal lekkere kazen.
hier de man van van emma: ze mag misschien morgen naar huis moet morgen nog ff op de dokter wachten om te kijken wat hij zegt. Bloeddruk is gedaald van 105 naar 90 door de medicijnen. bloed onderzoek en urine was allemaal goed met de kleine is ook alles perfect dus het is alleen de bloeddruk. De groeten van emma aan iedereen en wie weet is ze er morgen zelf weer.
morgen. Veel gelezen, maar wat me bij is gebleven is het goede nieuws van SAM! Goed bezig, nu genieten Pooh!
Goedemorgen Hier ook goed geslapen tot ik gewekt werd door auto alarm dat voortdurend weer aansprong. Wat een goed nieuws dat het beter gaat met Emma en dat ze naar huis mag. Knuf van zuurtje
@ Emma: fijn dat je naaar huis mag. Ik was trouwens een week voor de bevallling echt heel grieperig en tijdens de bevalling nog steeds wat. Ik hoesstte ook heel erg en kreeg te horen dat de vliezen daardoor konden breken. Toch lijkt het er niet op dat dat het uiteindelijk geweest is. Sonjabakkeren....tjsa......ik heb wel zin om nu weer wat te lijnen en vooral te fietsen en zelfs wel weer zin in sex. Maar sex mag pas als je niet meer vloeit (en dan ook echt niet meer vloeit - nu bijna niet meer, maar toch nog) en de hechtingen zijn er wel uit, maar het laatste moet nog wat aanelkaar groeien. Fietsen duurt nog langer. En lijnen mag pas als je geen bv meer geeft en dat wil ik eigenlijk nog wel tijdje blijven doen. Ik lees over matrasbeschermers. Denk maar niet dat je die straks weg kunt gooien. Ik had er nog geen matrasbeschermer over (nog maaar 35 weken zwanger), maar mijn vliezen zijn ook pas in het ziekenhuis gebroken. De kraamverzorgster heeft het grootste deel van het krsaampakket meegenomen voor de arme landen (en ik beviel toch in het ziekenhuis). Maar de matrasbeschermer had ik wel kunnen houden. M'n borsten lekken nogal namelijk 's nachts.....oeps!
Fijn om te horen dat het beter met je gaat Emma! We zien je hier gauw weer Oh ik begin het nu zo spannend te vinden die laatste weken. Vage buikpijntjes, emotioneler etc. Hebben jullie dat ook weer? Ik krijg soms de tranen in mijn ogen van een mooi liedje op de radio. Nu was ik al een emo muts (stiekem als ik alleen ben ghehe) maar nu dus nog meer. Als ik een pasgeboren babytje op televisie zie dan word ik al ontroerd. Dat gedeelte dus wel, de bevalling niet. Al krijg ik het ook als ik in het boek veilig bevallen aan het lezen ben. Geen idee waarom. Nee hier mag ukkie bijna wel komen hoor. Ergens eind volgende week zou wel mooi zijn hihi. groetjes
Jeuh Emma! Lekker naar huis toe, doe rustig aan hé meis! @Nikki: ik ben ook heel erg emo. En iedere keer als ik een huilbuitje heb gehad weer dat gepoets en geboen om de uitgelopen mascara weer weg te halen, haha. Alleen daaraan heb je al een dagtaak hé... @Bianca: het gaat goed met jullie hé, mooi hoor! Ik las dat er een paar havisten op Doutzen Kroes hadden gestemd, ach je weet zelf wel beter hé. Natuurlijk is jullie Doutzen de allerallermooiste, puur natuur en zoveel onschuldiger, daar kan geen topmodel tegenop! Hier alles wel oké, ik verlies geen slijmproponderdelen meer, dus we wachten maar gewoon af. Even een vraagje aan alle moeders die al een kindje hebben rondlopen: trekken jullie het nog een beetje? Hoe vinden jullie het einde van de zwangerschap met al een kind? Flientje
Ik vind het best wel zwaar worden nu.Ze zijn wel 9,6 en 4 en zijn al redelijk zelfstandig maar toch.Ze hebben wel hun aandacht nodig en het lijkt net of ze nu meer ruzie maken omdat je toch wat sneller geirriteerd bent(hormonen) en ze weten je wel uit te dagen omdat je niet zo veel meer kan.Ik pak mijn rust dan ook als ze naar school zijn.
Flientje; ja idd ik pak geregeld weer een spiegeltje erbij om mijn make up te checken haha. Hier het bed nu op klossen gezet. Het bed was normaal al 55 cm hoog volgens mij nu wel 80 Het komt echt tot halverwege mijn bovenbenen, erg vreemd. Hoop dat het wat went. Vind het doodeng zo hoog... Ik ben dan wel niet heel klein (1.78) maar toch! Zo, wij gaan zo even wandelen (of is het waggelen?) en dan een dvdtje halen. Na de schoonmaakwerkzaamheden van gister is mijn vriend wel toe aan een middagje bankhangen geloof ik. Verdiend ook! Heb nog een pak chocolademelk staan dus straks lekker warme chocomel met slagroom
Gaat best, maar dat komt omdat ze net 5 jaar is.....ze kan me enorm goed helpen met kleine dingetjes en vanmorgen.... had ze spontaan zelf een boterham gepakt en gesmeerd We waren in shock ! XFD
Flientje hier loopt nog een peuter van 2,5j rond en ik moet zeggen dat het toch best vermoeiend is. Hij vraagt soms zoveel aandacht dat ik het echt wel teveel vind om eraan te kunnen voldoen nu ik niet meer zoveel kan en mag doen. Maar hij kan ook heel erg lief zijn en mij vertroetelen met knuffeltjes en kusjes. Echt heel schattig. Knuf van zuurtje
@ emma: Hopelijk mag je lekker naar huis! @ All: Verder niet echt veel te melden... Net even een stukje gelopen in de zon, dat was wel even lekker. Verder een heerlijk rustige dag! Alleen even de was aangezet en even beneden gezogen. Ik ga nu maar even de aardappels schillen, misschien tot vanavond! Groetjes
Pooh, wat een geweldig nieuws dat Sam geen Down heeft! Emma, morgen weer lekker naar huis en dan echt rusten he. Hier verder alles prima. Lees nog steeds met jullie mee hoor. Heb er alleen niet zo'n behoefte aan om mee te kletsen. Maar vind het erg leuk om jullie belevenissen en ergernissen mee te lezen en leef dan wel met jullie mee. Liefs Maranka