Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Dit had ik zelf ook kunnen schrijven! :)

Gefeliciteerd aan de maart mama's die bevallen zijn! :D (joh, kom effe een paar dagen niet lezen, zul je net zien! :) )

2. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @flientje: hier een van 18 maanden en dat is behoorlijk vermoeiend...ik ben ook erg blij dat ze nog gewoon naar d'r oppas gaat want 'mijn' dag ben ik ook erg gevloerd. Ze kan al veel zelf maar net niet genoeg zeg maar, hoewel ze me op haar manier ook enorm helpt.

Hier de hele dag al last van pijnlijke harde buiken. Echt, ik zou het zo waarderen als ik vannacht van de weeen wakker bleef....van mij mag ' ie komen, ik ben wel klaar met dat zwanger zijn in dit leven....

3. Roosje76

Roosje76 Actief lid

30 jun 2007
    116
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    Friesland
    @flientje: hier twee kinderen van mijn vriend, van 8 en 10. Maar die zijn er slechts 1 weekend in de 2 weken, en mijn vriend doet veel voor en met ze. En ze zijn natuurlijk hardstikke zelfstandig al. Het had meer met mijn razende hormoontjes te maken dat ik me soms iets te veel aan ze irriteerde, terwijl ze heel lief zijn. Moet zeggen dat het nu ik verlof heb het beter gaat. Voel me rustiger. :D

4. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Wat leuk om te lezen dat de kinderen toch vaak op hun eigen manier mama een beetje helpen! Hier is dat wel wat minder, mijn zoontje van tweeëndriekwart is volop aan het peuteren. Best vermoeiend hoor! Maar aan de andere kant: het is tijdelijk, hij vindt vast zijn draai binnenkort wel weer.

@Beccaatje: erg herkenbaar, ik ben het ook meer dan zat. Ik begin er nóóit meer aan, haha

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Moet eerlijk zeggen dat het wel wat zwaar is. :oops:
    Maar de kids doen echt een hoop voor me(2 oudste)
    Ze helpen me met de wasmand naar zolder dragen,ze helpen met de was opvouwen en de dieren te verzorgen.
    Vaatwasser uit en inruimen en de oudste haalt haar broertje uit bad en kleed hem aan.

Jamie heeft net mijn teennagels gelakt :) :)

Het is zwaar,maar heb een hoop hulp van mijn meiden ;)

6. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Goedemorgen meiden,

@Pooh,
    Wat een goed nieuws meid! Nu lekker gaan genieten.

@Emma,
    Ik hoop dat het met jou ook wat beter gaat meid. Dat je maar weer snel naar huis mag.
    En als je thuis bent, doe je rustig aan?

@Nikkie,
    Wat lief dat je vraagt hoe het met me gaat meis. Ik heb het hieronder gezet...
    Jeetje wat balen zeg tussen Vodafone en Kpn? Ik hoop dat het snel verholpen wordt voor je meid, want zonder mobiel is eigenlijk toch niets he, en zeker nu niet terwijl je tegen het einde aan loopt?
    Heb je lekker geslapen nu je bed zo hoog staat?

@Bianca,
    Ik ben zo blij dat alles goed met jullie gaat!

@Becaatje,
    Hoe is het met jou meis? Heb je vannacht nog last gehad van harde buiken?

Sorry meiden ik heb het weekend wel met jullie meegelezen maar niet gereageerd. Ik had er zo'n weinig puf voor.
    Donderdagmiddag te horen gekregen dat ik uit het ziekenhuis mocht.
    Vrijdag ging het juist harstikke goed met me. Zaterdag voelde ik die kleine zowat weer niet, dus ik zeg tegen mannetje als ik straks na het avond eten die kleine niet voel dan ga ik straks echt ff bellen hoor, vind het allemaal maar niets.
    En ja hoor of die kleine het heeft gehoord. Die kleine is heel de avond in de weer geweest.
    Zondagochtend ging het eigenlijk ook nog steeds met me, maar gister middag pfffffffff.......
    Ik kreeg weer ontzettende hoofdpijn, en voelde me echt niet lekker. Terwijl ik helemaal niets had gedaan. Ja alleen op de bank languit (wat ik al vanaf donderdag middag doe)
    Dus ben gistermiddag ff 2 uur naar bed gegaan om te slapen. Toen ging het eigenlijk ook wel weer nadat ik had geslapen.
    Vanacht een paar keer wakker geweest om te plassen en nu heb ik dus weer gigantische hoofdpijn en mijn benen voelen zo licht. Die kleine is ook harstikke druk in me buik, ik weet het niet meer.....
    Gelukkig mag ik zometeen weer voor controle naar het ziekenhuis. Dus ik denk dat ik weer mag blijven meiden................ Ik heb er weer een zwaar hoofd in.......... Pooh'tje en Emma mogen naar huis en je zal zien, Divi verdwijnt weer naar het ziekenhuis.
    Wel heb ik het idee dat mijn bloeddruk is gezakt, maar waar komt dan die hoofdpijn en dat lichte gevoel in mijn benen vandaan?
    Oh oh ik heb het even helemaal gehad zo......
    (sorry voor mijn geklaag meiden, zo op de vroege ochtend)

liefs Divi

7. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Divi: succes straks op contole. Ik hoop dat alles in orde is en dat je gewoon weer naar huis mag.

@Pooh: Goed nieuws over Sam. Geniet ervan. Hopelijk zijn jullie snel weer thuis.

@Emma: Gelukkig bloeddruk is gezakt en je mag weer naar huis. Doe het rustig aan.

Deze avond weer op controle. Ben deze morgen opgestaan met hoofdpijn en had gisteren ook al keelpijn (is nu wel beter). Dus zal dat even melden deze avond. Ik denk dat het aan het weer ligt. Hopelijk wordt ik niet ziek.

8. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Divi meid, hoe laat moet je?
    Ik hoop dat alles nog goed is maar soms voel je het zelf wel he..
    Gelukkig ben je al ver in de zwangerschap dus mocht het nodig zijn dan kunnen ze je kindje wel eerder halen. Zal aan je denken!
    Ik sms trouwens wel weer of mijn nummer in gebruik is (kan nog wel bij mijn tel.nrs) of een nieuw nummer. Dan kan je me op de hoogte houden.
    Ik heb wel een simkaart met tijdelijk nummer van HI erbij gekregen destijds maar ik moet eerst even bellen of ze me nog op mijn eigen nummer aan kunnen sluiten. Vanaf 9 uur kan ik bellen :evil:
    Maar ach er zijn ergere dingen dus als ik een nieuw nummer moet, so be it. Ik probeer er dan nog wel wat korting uit te slepen. Klant is koning toch? En zij hebben een fout gemaakt.

Ik heb op zich gewoon goed geslapen op het superhoge bed maar wel even wennen. Het leek me eerst niks. Maar het valt dus mee en nu is alles maar klaar.
    Nou ja ik moet nog wel een paar dingetjes maar dat is geen ramp. Twijfel alleen nog steeds over het reiswiegje. Heb nog niks waar het op kan staan.

Door die verhalen over hoge bloeddruk ben ik ook wel wat angstig. Heb nu al een paar dagen elke dag wat lichte hoofdpijn. Maar ja ik voel me dan ook nog steeds wel griepig. Gisteravond had ik het erg warm enzo en ik ben ontzettend moe. We zien het woensdag wel.

Nou meiden ik kom hier straks wel weer ff. Alvast een fijne dag allemaal!

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

fijn pooh dat alles goed is met je kleintje.

Hier ook een mama met al twee kindjes (3 en 1,5) en een stiefdochter (8). Ik moet eerlijk zeggen, ik vind het lastig. Maar het is bewust zo gegaan omdat ze straks alledrie veel aan elkaar zullen hebben met de kleine leeftijdsverschillen.

Grts

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    BUDDY NIEUWS

HOI, IK KRIJG NU MEDICATIE VOOR DE BLOEDDRUK,MAAR MOET WAARSCHYNLIJK TOT AAN DE BEVALLING BLIJVEN.HEB DAAR ERG OM MOETEN HUILEN.
    HET EIWIT IN ME URINE NEEMT OOK TOE.

VLINDER EINDE BUDDY NIEUWS

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hier vannacht niks als buikkrampen en harde buiken,
    dus wort een rustig dagje denk ik.
    heb het gevoel dat me buik naar beneden aan het zakken is kan dit?

fijne dag meiden

12. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Divi hopelijk is alles nog goed en hoef je niet in het ziekenhuis te blijven.

13. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @divi: lekker klagen meid, daar zijn het de beroemde laatste loodjes voor. En als je nog maar 11 dagen hoeft zijn het echt laatste loodjes, nietwaar? En dat gedoe ziekenhuis in, ziekenhuis uit, daar wordt niemand vrolijk van natuurlijk. Tenzij je kind geboren gaat worden.....

Hier vandaag weinig spektakel. Natuurlijk slecht geslapen, veel harde buiken (schijnt bij een volgende ook vaker en meer voor te komen, ben ik lekker mee :) ) en een enorm trekkend gevoel in de onderbuik. Zal wel aan het dalen zijn of zo.
    Woensdag weer naar de vk, dan horen we 't wel.

Vanmiddag eerst naar de beautysalon, kijken of er nog wat van me te maken valt....

14. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @Emma: Fijn dat je weer naar huis mag meid!
    @Pooh: Goed nieuws voor je!
    @Divi: Jeetje, wat een drukte allemaal. Succes op je controle! :thumup:
    @Vlinder: Jeeh, sterkte meid. Hoop dat je je gauw goed voelt.
    @Wenneke: Nou, rustig dagje, ook zo houden he? ;)
    @Nikki: Wat een gedoe hee met die telefoon? Hou jeje rustig?
    @Beccaatje: Genieten vanmiddag meid! Ze kunnen er vast nog wel iets van maken :)
    Hier alles wel ok dames. Heb een druk weekend gehad dus daar moest ik zondag wel een beetje voor boeten. Maar het was het wel waard haha. Vrijdag uiteten geweest en bij vrienden blijven hangen tot 's nachts half 4, zaterdag reiswieg opgehaald, makro geweest, karwei en 's avonds een feestje. Best druk! :)
    Fijne dag allemaal!
    Groetjes Nathalie

15. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Aaargggh wat een gedoe zeg. Heb in totaal wel meer dan een half uur moeten bellen en ik ben nog niet aangesloten.
    Ik moet nu eerst weer aangesloten worden bij mijn oude provider wat uiteraard niet telefonisch kan maar schriftelijk of per fax.
    Dus nu moet ik eerst een brief maken en heb geen printer en dan nog een fax vinden :evil: :evil:
    Ben zo pissed nu. Zit er nu net niet op te wachten en de winkels zijn pas om 1 uur open.
    Daarna duurt het nog 24 uur voordat ik weer aangesloten ben.
    Nou ja het zij zo maar ik baal verschrikkelijk. Wat een bureaucratie.

groetjes

16. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    @ Nikkie: hou je rustig, niet goed voor je bloeddruk ;) maar ik snap het wel hoor, balen voor je!

@ Emma: gauw weer thuis komen!

@ Divi: laten we hopen dat het allemaal meevalt joh...! Zal voor je duimen!

@Vlinder: he toch, balen! Het is natuurlijk het beste voor jou en je baby, maar daar heb je nu gewoon niets aan, dat snap ik wel! Dus huil maar lekker even!

@ Nathalie1973: haha, hier ook gelakte nageltjes door dochter lief!

@Pooh: zo, dat was nog eens goed nieuws! Ik had het zaterdag al gelezen (maar geen tijd om te reageren) en was helemaal blij voor je! Hoop dat je zelf ook 'opluchting' voelt en kunt genieten van je lieve kleine Sam! Laten we hopen dat het allemaal straks rustig wordt, dat je tijd kunt krijgen en nemen om met z'n allen op adem te komen en uit te rusten! Alle goeds voor jullie!

@ all: hier geen bijzonderheden behalve heel veel vocht en vannacht gerommel...maar ja, het kan nog wel even duren...

Ik ga nu op kraamvisite bij baby van 1 week; om in de stemming te komen :)

Tot later!

mamajo

17. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Eekje,
    Dank je wel meid!
    Jij ook heel veel succes vanavond op controle!

@Nikkie,
    Dank je wel meid.
    Ik moet er om half 12 zijn.

haha had je niet het gevoel toen jullie bed op klossen stond dat je er door heen zou zakken? Ik heb de eerste nacht echt zowat niet geslapen. Oh ik was zo bang dat ik naar beneden zou vallen haha....

Jeetje meid wat een gedoe zeg voor nummerbehoud. Ik hoop maar snel dat dit opgelost is, want dit is ook niets he? Ik snap echt dat je boos bent nu!

@Vlinder,
    Jeetje meid, het zit je niet mee he meis?
    Ik hoop dat je snel opknapt meis!
    Hoelang moest Vlinder eignelijk nog?

@Redone,
    Ik hoop het ook meis dat alles goed is. Maar zoals ik al schreef, ik vermoed wel dat mijn bloeddruk is gedaald, maar waar komt die rare hoofdpijn en die slappe benen vandaan? Daar over zit ik zo over in de war..... Raar he?

@Beccaatje,
    Inderdaad meis, Ziekenhuis in, Ziekenhuis uit, bah.... Ik heb er zo echt geen zin meer in. Tot aan week 30 heb ik weinig tot nergens last van gehad en nu pffff......

Zooo dus jij gaat je lekker laten verwennen vanmiddag? heel veel plezier meis!

@N4th4li3,
    Dank je wel meis!

@mamajo,
    Dank je wel meis!
    heel veel plezier op kraamvisite

Daarnet maar weer even voor de zekerheid me tas in gepakt. Als ik dan mannetje bel dat ik moet blijven kan hij zo de tas meenemen. Ik heb ook maar voor de zekerheid me kussen er ingedaan, want die ziekenhuis kussens liggen totaal niet lekker haha......
    Me moeder gaat deze keer mee naar het ziekenhuis dus ze zal zometeen hier bij mij zijn.
    Dus meiden, ik hoop tot vanmiddag, en anders laat ik het even weten aan mijn buddy's.

liefs Divi

18. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    aaaaaaaaaaaa kraamvisite....wat schattig!

19. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik voel me wel een beetje gestresst ja. Want ik krijg nu ineens ook waterige afscheiding (ik voelde het gewoon lopen) wat ik anders nooit heb. Dus ik raak helemaal in de stress omdat ik zo nog wel de deur uit moet van alles regelen haha.
    Ik ben als de dood dat mijn vliezen ineens breken. Ik heb nu maar een inlegkruisje in gedaan. Doe ik anders nooit.
    Het leek mij geen vruchtwater want het was wat wittig. Sorry voor de onsmakelijke details. Is dit ook een teken van aanstaande bevalling?
    Tot nu toe had ik iets dikkere afscheiding.

@Divi: succes dan zometeen. Ik hoop zo dat alles goed is!
    Je kan me helaas dus niet bereiken. Als het goed is vanaf morgen weer.
    Nou ik hoop echt dat alles goed is, misschien zijn je slappe benen enzo bijwerkingen van de medicijnen? Laten we het hopen.
    Mamajo: veel plezier op kraamvisite idd!

liefs

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    anders bel je de vk effe en vraag je het even .
    of je doet een maandverbandje in die zijn wat dikker als inlegkruisje

Deel Deze Pagina