@ Redone : geweldig, gedraaid! En nu blijven duimen dattie zo blijft liggen he? @ Mili : spannend hoor, ik hoop dat het weer rustig is/wordt bij je ... maar idd: hoe is het nu?
Ha! Je was me net voor! Voor het thuis kunnen bevallen-deel hoop ik echt dat het zich nog even rustig houdt!
Off-topic : Ik word echt STAPELDOL van mn katten! Stelletje aandachtorgels! Willen continue bij/op/naast me liggen, of op mn laptop, op mn muis, op mn arm. AARRRGGGHHHHH Sjo ..moest ik ff kwijt ...
Redone fijn dat jullie beebje zich toch heeft omgedraaid. Nu maar hopen dat ie blijft liggen. Mili wat spannend. Hopelijk blijft jullie beebje nog een paar dagen zitten zodat je thuis kan bevallen. Ga me nu douchen (zit nog in pyjama ) en dan naar de gyn. Jullie horen later nog van mij. Knuf van zuurtje
Hoi allemaal..... Even een verslagje van mij. Ben vanmorgen bij de verloskundige geweest (gewoon controle) Ze zag dat ik wat moeilijk liep en vertelde aan haar dat ik zo'n pijn had aan mijn liezen. Blijkt dat hummel nu zo diep in het bekken zit dat ik daarom zo'n pijn heb daar. Heb haar ook verteld dat het allemaal zo aan het rommelen was. Verloskundige kon niet met zekerheid zeggen,maar ze denkt dat ik weleens heel binnenkort kan bevallen. Er is afgesproken dat als ik nu begin dat ik gewoon thuis mag gaan bevallen. Word nu echt spannend allemaal
Mijn verloskundige heeft trouwens een site nu,daarin verteld ze bevallingsverhalen. Sinds vandaag sta ik er ook in Het gaat om de geboorte van Max op 13 Juli. Er zijn fictieve namen gebruikt,ze noemt me in haar Natasja http://www.verloskundigenzeewolde.nl/in ... age&page=7 (bovenste verhaal,titel verjaarspartijtje)
hey nathalie1973 wat een leuk verhaal zeg! Je VK doet het leuk! Vond het trouwens wel grapig om te zien dat je in Zeewolde woont,daar heb ik ook nog een half jaartje gewoond ( ruim 14 jaar geleden hihihi) Verder hoop ik dat alles goed gaat met iedereen! Ik hang maar weer verplicht op de bank te rusten,maar mn lichaam werkt niet mee,alles is zo Onrustig! Tot Gauw!
@ redone: Fijn dat de kleine gedraaid is. @ mili: Ooo spannend meis.. Hier net gebeld door mijn beste vriendin.. ze is heel pril zwanger en al behoorlijk beroerd en moe. Doet me toch weer even terug denken aan de eerste 3 maanden.. wat is het toch allemaal snel gegaan zeg
redone goed nieuws dat de beeb is gedraaid! hopen dat ie zo blijft liggen! Ik ga zo naar de vk! tot later
pfff hier ook een beetje bruin rozig verlies weer.. Zal wel iets van de slijnprop zijn. Geen harde buiken nog maar wel vervelende krampen..niet veel regelmaat... waaah om gek van te worden. Hihi Ukkie blijf nog maar ff zitten tot zondag!
heee meiden ik ben ook ff snel ontsnapt aan mijn bed haha ben erg moe en suf van de medicijnen en heb bijna geen ogen in mijn hoofd staan zo opgezwollen ben ik nu ! ! maar wilde ff laten weten dat alles ok is vanochten weer een aanval van kramp gehad dacht eigenlijk dat het was begonnen maar nu is het weer weg dus vals alarm.... Gelukkig is mannetje vandaag thuis die is wel zoooo lief alles aan het halen en regelen .. en proefdruk kaartjes zijn ook zo klaar en het enige is nog enveloppen schrijven en dat doe ik morgen lekker ! en dan komt ook mijn ma poetsen zodat ik niks hoef te doen ! die rust is hier nu wel hoor ! heb alleen mega snel mijn haar laten doen bij de kapper en man heeft me gehaald en gebracht ! zit het nog net fatsoenlijk straks haha maar ga nu ook gelijk mijn bed weer in want dat was al te veel voor all een dikke knuf en mili hou vol he ! hier ook zo heftig maar het is niet het echte werk ....
nou dat wist de VK niet met zekerheid te zeggen omdat mn baar,moedermond al aan het verweken was en iets open was....dus t zou ook wel eens snel kunnen gebeuren zei ze. Maar voor t zelfde geld duurt het nog een tijd. Hangt er vanaf of ik die weeen weer regelmatig krijg...hihi duim van niet dus
jeetje zeg, wat gaan sommigen al hard richting de bevalling...en ik hou maar rekening met 42 weken nathalie: goed nieuws zeg!
ja het valt me ook op dat alles aan het rommelen is bij iedereen ik wort soms zo moe van me schoonma pfffffffffff moet ik echt tot tien tellen. hier s het nu wel rustig maar heb dan ook nog niks gedaan zo effe aan eten beginne me schoonpa is vandaag jarig,had m vanmorgen vergeten te feliciteren zo moe ben ik van het niet slapen fijne avond
Wat spannend hier weer zeg, Mili ik hoop dat je de 37 weken nog haalt Redone: fijn dat de baby is gedraaid, nu maar hopen dat dat zo blijft! Mamajo: beterschap, het schijnt te heersen... hier is het gelukkig niet doorgezet maar voel me nog steeds zo moe. Wicjuh: jaaa hier ook van die vervelende beesten. Ik kan ze af en toe ook wel wat doen en snauw ze ook wel eens af Als ze niet aandacht krijgen vragen ze hier negatieve aandacht. Grrrr. Maar s avonds knuffel ik ze wel hoor, ik heb alleen van die dagen dat ik ze niet uit kan staan... Hier weinig nieuws. Geen krampen oid. Dat is meestal s avonds en s nachts maar niet heel erg. Ik verwacht ook dat het nog wel eens weken kan duren. Maar ja 40 weken is dan ook normaal he Het beste is om daar vanuit te gaan.
Hey allemaal! Kom hier niet zo vaak, maar ik denk ik zal toch even een updateje geven. In week 35 en 36 heb ik al 2 dagen in het ziekenhuis gelegen met weeen die (gelukkig) niet door hebben gezet. Mijn baarmoedermond is toen al wel volledig verstreken. Afgelopen weekend ook weer een hoop gerommel en wat rozig slijm verloren. Wat pijnlijke harde buiken, maar geen regelmaat te herkennen en uiteindelijk na een nachtje slapen ging het ook weer over. Vandaag weer bij de VK geweest. De baby is volledig ingedaald en ik hoef dus niet te blijven liggen als nu de vliezen breken. (yes!) Ik kijk nu echt uit naar de bevalling en kan haast niet wachten ons kleintje eindelijk vast te kunnen houden en in de armen van mn man te kunnen zien. Ben zo benieuwd of het een jongen of meisje is... Graag wil ik iedereen bij wie het ook al rommelt alvast heel veel succes wensen met de bevalling! Groetjes, Annika