@ nikkie: Ik ben ook zo ontzettend moe.. 8-[ ... Ik kan 's ochtends niet wakker worden en 's avonds wil ik er graag weer vroeg in... Ach ja het hoort er blijkbaar bij.
Mili, wat spannend zeg! Hoop dat ie nog even blijft zitten. Hier vanaf vandaag ook buikkrampen, wat zou dat kunnen zijn? Spannend voor iedereen zeg! Groetjes Cindy
Geweldig al dat gerommel bij iedereen...... wil ik ook.... Zal je zien dat ik tot week 42 moet wachten Heb ik eerst gevreesd voor een tweede prematuur, moet ik voor straf tot week 42 aantobben.... Ik wil zo graag dat ze gaat indalen, maar niks hoor.... Nog tips iemand ? XFD
Hoi meiden, Het is hier goed bezig zeg. Heb net 2 uur heerlijk liggen slapen op de bank. Vanmorgen nog wel krampen gehad in mijn buik, maar ze zijn nu een beetje naar de achtergrond. Heb wel heel veel last nu van mijn bekken weer. Snap er niks van, was weg. Nou ja, ff rustig aan doen maar dan. Bij de vk was alles goed. Ukkie ligt heel goed ingedaald en als ik het goed kan ontcijferen zelfs vast nu met het hoofdje in mijn bekken.Ze had namelijk eerst cbibi opgeschreven maar heeft van de eerste b een v gemaakt volgens mij. Ben het ook vergeten te vragen. Bloeddruk was goed (110/60) de baarmoeder kwam nu tot 3/4 nx ook prima. De cm ters waren nu 33 van mijn buik. Voor volgende week weer een afspraak gemaakt.
FD lokken met cocolade aan de onderkant ! grappie meidje ... is weinig aan te doen denk ik maar kan zo gebeurd zijn hoor ! en week 42 zal wel niet hoor meidje ! Mili ik bedoelde bij mij hoor meid want bij jou is het door de VK al gezegd dus rustig aan hoor meid ! straks zijn we idd allemaal februari mama's s Vosje dat is ook ff spannend geweest dan ! en ik wil het nu ook wel eens weten hoor wat het is ! zo spannend Wenneke haha oh jee dat is ff goed maken dan maar kan het me voorstellen ik weet ook veel niet meer na 2 sec.... dat is net zo'n mooi geheugen als een vis ! Beccaatje van mij mag het vandaag nog het bevallen ! maar ik hou ook echt rekening met 42 weken hoor ! anders valt het misschien zo tegen straks zo ik ga weer lui tv kijken ! stiekem ook wel lekker al dat rusten hoor ...
@ Emma: Hahah oooh oke..hihi ik dacht al...ze zei toch echt dat mn lijf wel aan t voorbereiden was enzo..hahah Lastig hoor dat gerommel he? En niet weten waar je aan toe bent.... Jaa straks wellicht veel februari-mama's Update-tje: Heb net gebeld..omdat ik weer wat bruinig slijm verloor...lijkt op bloed. Ze zegt dat ik aan het sudderen ben..dat dat ook het verlies is wat ik heb..dat de baarmoeder aan het open gaan is. Ze wilde liever nu niet komen voor inwendig onderzoek, en mn lichaam gewoon nu zn werk laten doen...dus lekker blijven sudderen. En dat kindje hoewel dus wel wat ingedaald is, toen ze aan de buitenkant op mn buik voelde..maar dat het nog verder zal (moeten) zakken. Dan zal het ook meer op de ontsluiting gaan duwen en kan het snel gaan. Ik moet er op letten dat ik moet bellen wanneer: * wanneer de weeen weer vaker komen en met regelmaat * wanneer ik het weg moet gaan zuchten (moest ik gister al af en toe) * wanneer ik mn kindje minder ga voelen * wanneer het verlies helder rood wordt * of wanner ik vruchtwater verlies natuurlijk * of als ik me zorgen maak of het niet meer trek. Moest ook vooral proberen mn rust te pakken zodat ik nog energie heb als het wel ineens gaat beginnen... Pfff spannend hoor hier...mn mannetje en ik vragen ons echt af hoe lang we moeten wachten nog...hihi straks loop ik ook tot 42 weken..hihi met elke keer gerommel Groetjessss, Mili
jazekerssssss... De VK zei wel dat het wel beter zou zijn als ie nog ff paar daagjes bleef zitten..daarom wilde ze niet in mij gaan wroeten nu Nu maar hopen dat ukkie dat ook hoort en ff blijft zitten anders is ie direct al een deugnietje
spannend milli ! @de anderen : Zo, deze mama heeft haarzelf getrakteerd....jullie raden nooit waarop ! Volgende week woensdag komt er een pedicure aan huis om mijn voetjes lekker te verzorgen, te masseren etc etc Voor 25 eurootjes...nou dat mag wel een keertje vind ik ! Ik denk dat ik die laatste weken gewoon telkens iets leuks voor mezelf inplan (ik kom de deur toch niet meer uit), dan hou ik het leuk voor mezelf...dussssss de week na de pedicure, vraag ik de kapster aan huis...of een massage.....of een stripper (haha grapje) Je moet jezelf af en toe kietelen, nietwaar ? XFD
hahah lekker dat de pedicure komt ,ik kan me nagels zelf niet meer knippe doet me schoonpa nu hahahah hier is het nu nog rustig ben benieuwd of dan vannacht eindeljk na een week mag slapen zow mannetje dalijk nog 2uurtjes werken kan ik lekker in bad en dan naar me schoonpa fijne avond
Geen gerommel hier hoor Je bent niet de enige waar het rustig is. Kheb overigens geen tips voor je. Maar het wil toch ook wel eens niet of weinig ingedaald zijn en dan toch rond de 40 weken (of wat eerder) komen?
Goh, dames hier ineens last van vocht! Echt niet normaal. M'n voeten zijn twee keer zo dik dan gisteren. M'n handen gaan ook steeds meer tintelen en kan niet echt kracht meer zetten. Morgen maar eens brandnetelthee (lekker?) gaan halen. Nog andere TIPS meiden? @Mili: Jeetje, nog steeds spannend! @Emma: Ga eens gauw terug naar je bed/bank @Wenneke: Veel plezier op de verjaardag! @Fruitdruifje: Heerlijk hoor, jezelf afentoe even verwennen!
Ik ben weer terug van de gyn. Ze heeft een wisser genomen en laat nu onderzoeken dat ik geen bacteriën heb die schadelijk kunnen zijn als ons beebje op natuurlijke weg geboren wordt. Ook heeft ze inwendig gevoeld en ik zou al 1 cm ontsluiting hebben. Of de baarmoederhals al volledig verstreken is heeft ze niet gezegd. Ons meisje is nog niet ingedaald, integendeel. Ze is terug omhoog gekropen. Over 2 weekjes mag ik terug. Eindelijk kan ik weer draadloos internetten. De ingebouwde netwerkadapter van het draadloze internet was verdwenen en blijkt nu dat deze stuk is. Ik heb nu een externa adapter in de vorm an een geheugenstick en alles werkt weer prima. Emma hoor jij niet in je bed te liggen? Mili nu wordt het toch wel heel erg spannend. Ben benieuwd hoelang jullie beebje nog op, zich laat wachten. Fd wat heerlijk om jezelf zo te laten verwennen. Ik krijg al de kriebels als ik er nog maar aan denk dat iemand anders aan mijn voeten komt. Ik kan er dus niet tegen. Nagels knippen lukt me nog net. Wat heeft de gyn toch gedaan net, heb weer last van voorweeën door haar gewoel vanbinnen en ze doen pijn. Knuf van zuurtje
heeee mili hier ook elke keer bruin in mijn inlegkruisje ! en mijn afscheiding ruikt ook zoetig ! ik vond het al raar maar als ik jouw verhaal lees is het allemaal wel heel erg bekend ! ik heb geen inwendig onderzoek gehad wel CTG en had wel elke keer harde buiken maar niet super heftig ofzo de afgelopen 4 dagen maar dan is het hier misschien toch meer aan het rommelen dan ik dacht ! oh spannend ! had daarstraks weer kramp .... iedereen zegt hier dat het donderdag gaat gebeuren vraag me niet waarom ... wel volle maan ! nou van mij mag het hoor ! ik heb vanochtend al staan te puffen zo'n pijn dat het soms doet dus kom maar op beebje ! deze mama is er klaar voor ! jij nog ff wachten he ! zondag is de dag voor jou ! dus idd lekker rusten FD Wat een lekker idee en wat goed van jezelf ! lekker laten vertroetelen en als die stripper komt dan een foto haha waar je nog zin in hebt haha Wenneke wat super van je schoonpa ! haha en lekker slapen jij vannacht ! N4th4li3 erg he ! oh ik word gek van het vocht en dat tintelen is soms net kietelen brrrrr snel aan de thee jij ! en misschien kussen onder je voeten doe ik snachts wel ! en op blote voeten lopen ! zuurtje ik mag wel uit bed en thuis rond lopen maar geen huishoudelijk werk ! en achter de comp is lekker rustig ! en ik blijf gewoon alleen hier plakken en verder niks ! en stout beebje zeg om weer omhoog te gaan ! ! en ik wil dat ook wel draadloos internetten hmmm eerst de beeb en dan maar eens uitpluizen ! zo ik ga weer bankhangen met mannetje samen die mijn nesteldrang volledig heeft overgenomen haha hij loopt alles te poetsen en kopen haha wat super lief is dat toch ! geweldig ! wat een kanjer ! maar nu ff samen op de bank met de voeten omhoog !
Miekje op het andere forum ben ik inderdaad ook actief. Ik ben zwanger geworden dmv clomid, vandaar dat ik daar ook schrijf. O Emma leuk dat je niet moet blijven liggen. Ik mag normaalgezien in huis ook nog rondlopen maar sinds ik ziek was kan ik het niet meer. En even geen huishoudelijke taken doen is ook eens leuk, alleen is het dan niet gedaan zoals je zelf zou willen. Ik heb er vrede mee genomen dat ik het nu niet zelf meer mag en kan doen. En dat draadloos internetten is inderdaad veel fijner dan dat je met kabels zit te sukkelen. Knuf van zuurtje
Goede avond! Bij de vk was alles goed! verteld over harde buiken en soort menstruatiepijnen ze gaf aan dat het "echte" voorwerk wel is kon zijn begonnen! Ze gaf wel aan dat het beter is als hij nog een paar daagjes blijft zitten . Ze was super lief, gaf complimentjes over mijn buik enzo. Vanaf 19.15 tm 20.30 heb ik elke 10 a 15 min een harde buik gehad! tussen de laatste zat 20 min, de vk zei dat ik het maar even bij moest houden vandaar dat ik het zo goed weet . Ik ben wel stukjes/vlokjes slijm verloren maar volgens mij absoluut niks van de prop en het is ook gewoon wit van kleur dus denk dat het nog niks is maar net als bij EMMA29 ruikt mijn afscheiding ook wat zoetig sorry voor de details! Hebben jullie trouwens ook dat je nu veel moet boeren?! haha ik vooral tijdens en na het eten! Zuurtje wat is een wisser? n4th4li3 rot gevoel he?! ik heb het alleen in mijn handen hoor en in mijn voeten minimaal. Bleekselderij schijnt ook vochtafdrijfend te werken ik weet niet of je dat lust? fd lijkt me ook lekker hoor zo'n pedicure, moet kunnen toch?! Ik heb van kerst nog een bon voor een gezichtsbehandeling liggen maar ik denk dat ik die voor na de bevalling bewaar..
Bellamano: de gyn heeft met een soort stokje een beetje vocht weggenomen beneden om te laten onderzoeken dat er geen streptokokken aanwezig zijn. Als dit zo moest zijn moet ik tijdens de bevalling antibiotica krijgen om besmetting te voorkomen bij ons beebje. Knuf van zuurtje