@Mamajo: Succes bij de VK! En ja, heerlijk was dat een nachtje doorslapen. Hoop dat je binnenkort van je griep afbent zodat je ook nog een nachtje kan meepakken. @Nikki: Die is leuk! Heb je er ook nog eentje voor de eventuele rammen? Dan sla ik ze op, vind ze erg leuk!
Inderdaad onze beebjes worden nu visjes. Wat een leuke omschrijving Nikkie! Bij mij lopen ze ook al te zeggen dat de kleine weleens morgen zou kunnen komen met volle maan. Dat zou toch echt nog wel 4 weekjes te vroeg zijn hoor!. Ben op 20 maart uitgerekend en op 21 maart is het ook volle maan, dus ik hoop dat het 21 maart zal zijn, maar dan wordt ons beebje een rammetje Hier een vrij rustige nacht achter de rug. Ging gisteravond slapen met een migraine aanval en die is er nu nog steeds, niet echt fijn. De eerste paar maanden tijdens zwangerschap nergens last van gehad en nu de laatste paar weken is het weer geregeld raak. Ukkie is vandaag wel rustig dus dat is wel lekker. Ook ik merk nu dat ik vocht vast begin te houden en vooral aan mijn handen. Mijn ringen staan er helemaal in en krijg ik ook niet echt makkelijk meer af. Veel drinken dan maar en rust houden. Fijne dag voor iedereen meiden en een dikke knuffel Liefs Monique
Hmm iemand toevallig al iets van Milli gehoord? Ze post normaal gesproken altijd al vrij vroeg maar vandaag nog niks gezien Zou ze misschien al bezig zijn? SPANNEND
Pas maar op want mijn vriend is een Ram en die zijn lekker eigenwijs en dominant. Maar als kind was mijn vriend juist erg makkelijk en lief. Dat heeft ie later wel ingehaald. Hier de controle al gehad. Alles was goed gelukkig! Nogmaals gevraagd naar schatting gewicht dus ze ging aan mijn buik voelen. Gewoon een gemiddeld kindje. Zij zei zo'n 6,5 pond. Denk zelf wel 7 hoor. Maar goed hopelijk is het dan geen 8 ponder of zitten ze er toch wel vaak naast?
Dacht ik vanochtend ook al. We horen vanzelf wel van haar Wie weet he. maar je zal dan niet gelijk achter de computer zitten. Heeft ze ook een buddy?
Goedemiddag mama's Jullie hebben weer goed jullie best gedaan hier. Ik weet niet meer wie het vroeg(denk mamavanjordy) ivm streptokokken. Ik mag over 2 weken weer naar de gyn en dan zou ik de uitslag krijgen. En inderdaad we hebben nog niets van Mili gehoord. Knuf van zuurtje
hey meiden! Ik heb net even een paar pagina's teruggelezen,maar na 1 pagina was ik het allemaal al weer kwijt! Ik wil zo graag meeposten,maar als ik 1 of 2 x per dag kijk,dan hebben jullie al zoveel weer bijgepost,dat ik de weg weer kwijt ben! Normaal gesproken lukt t wel,maar mn lichaam werkt de afgelopen dagen niet mee Hoop wel dat alle Beepjes ,die er nog niet uit mogen,nog even lekker blijven zitten! e natuurlijk het best voor iedereen ( nogmaals!) Om half 2 mag ik weer naar de Gyn bellen,ze hadden nu pauze en dan hoor ik wel wat ze zeggen..... heb een beetje overal last van vooral van mezelf! Nog een vraagje en misschien een beetje rare,maar wie vind het klaarkomen tijdens de sex nog fijn? Ik vind het echt een drama..... de Beeb wordt altijd SUPER actief tijdens mn gesex en als ik dan klaarkom vind ik het bijna zielig sorry voor de "ranzige" vraag,maar was nieuwsgierig of ik de enigste was/ben Probeer straks nog even te kijken! liefs van hier!
haha nikkie, je bent er helemaal niet mee bezig he, wat het gewicht zal gaan worden hier de check ook weer achter de rug. Ondanks dat ik het enorm zwaar vind, ik al 24 kilo ben gegroeid en het vochtvasthouden wel toeslaat doet mijn bloeddruk net of er niets aan de hand is, 110 om 75. Mag geen naam hebben dus. Kind lag nog steeds goed en boven het bekken, maar nog geen stukje ingedaald dus de instructie blijft: vliezen breken --> bellen. Nu gaan we vrijdag uit eten en het zal je toch gebeuren in een restaurant....aan de andere kant, dan duurt het ook geen 2 dagen meer voordat de geboorte een feit is.....elk nadeel heb z'n voordeel. Ik mag nu volgende week weer heen, en ik mag ook homeopatische slaapmiddelen gebruiken. Als ik vanmiddag de energie nog heb ga ik die nog even aanschaffen. Verder weinig spannend. Ik had ook een stagiair die alles verkeerd deed. Logisch natuurlijk, ze moet het nog leren, maar wel grappig. Zo had zij een volledig ingedaald hoofd en zat ze er met het meten van de buik een paar centimeter naast. Maar blijkbaar had de vk haar al gezegd dat ik een moeilijke buik had want ze zei 'je had gelijk, een moeilijke buik'. Hoezo, moeilijk? Anyway, vruchtwater genoeg blijkbaar. Als ze de buik opmeten en drukken op het schaambot.....mens! Dat doet zeer!
hoihoi allemaal leuk die baby-horoscoop. Had er eigenlijk nog niet bij stil gestaan wat het ging worden. Maar toeval of niet, met dit te lezen valt het mij op, heb ik voor de kindjes op laura's school visse-snoepjes voor de geboorte... Dus mss... Maar dan zal hij wel minstens één dag vroeger moeten komen
Ok, van Milli krijgen we het vanzelf wel te horen, maar is er al iets over Pooh bekend, of ze al thuis is met kleine Sam? Kweet dat FD en Emma haar buddy's zijn maar die zijn zelf ook hardstikke druk bezig en het rommelde daar ook al flink. Spannende tijden hoor meiden hier
@MamaNona:Nee hoor vind ik helemaal geen rare vraag. Mijn vriend en ik sexen ook nog steeds volop alleen wil ik geen gemeenschap meer hebben nu Zowieso vind ik het een eng idee en aan de andere kant is het helemaal niet goed als hij in mij klaar zou komen dat kan de beeb beschadigen (heb ik ooit ergens gelezen, maar weet niet of het waar is). En inderdaad na het klaarkomen een hele actieve beeb net of ze wil zeggen nou mam dit vind ik niet leuk hoor
Ehhh dat er dan een ader dichtgedrukt word en dat er dan dus minder bloed naar je hart enzo stroomt. Ze vroeg of het vooral was als ik op mijn rug lag. Ja dat wel maar ook wel als ik gewoon op de bank zat ofzo. Dus ben nog niet veel wijzer. Ze vond het niet echt vreemd ofzo. Het was een samentrekking van je baarmoeder en het gewicht van alles wat er dus op drukt. Ik heb het vooral s avonds en kan ook niet echt liggen op de bank, ook niet als ik half omhoog zit met mijn bovenlichaam. Dus lekker op de bank hangen waar ik normaal van hou is er niet meer bij.
Nou meiden..... daar ga ik zo weer..... op naar t ziekenhuis....... Jullie horen zsm weer van me! allemaal lekker rustig aan doen! knuffels van hier!
Hey daar, Nog niks van Pooh gehoord hoor.... en eh...S.E.X. wat is dat ? Is dat niet dat leuke gedoetje waarmee deze toekomstige spruit is verwekt ? Dat is het in mijn geval zo ongeveer.... De eerste 12 weken vond ik t eng ivm miskramen in t verleden...daarna kreeg ik telkens blaasontsteking als we eens wat deden...en nu is het superonhandig... Op zich heb ik er best behoefte aan, maar dan verzin ik maar wat andere techniekjes, haha @beccaatje : Hier heel vergelijkbaar met jou ! Vocht, beu, bloeddruk goed, nog niet ingedaald, genoeg vruchtwater, bellen als de vliezen breken en ongeveer even ver...grappig O ja en dat geduw bij de controle....au au au... Ik ga niet meer uit eten...was t maar waar... XFD
nikkie leuk die horoscoop! ben benieuwd! Over sex nou ik heb nog wel zin maar het gebeurd eigenlijk zeer weinig tot niet! als we dan bezig zijn vind ik het toch niks erg onhandig indd en de laatste x dat we het hebben geprobeerd 2 weekies geleden deed het zo'n pijn dat ik halverwege ben afgehaakt! ik schaam me dood maar ik zie dat meer meiden niet zo actief meer zijn dat is wel een geruststelling liefs
@FD: nou, ik hoop niet voor je dat je teveel overeenkomsten gaat vertonen, want ik hou rekening met 12 dagen overtijd lopen....dat gun ik je niet! Ineens zie ik sex voorbijkomen....even denken hoor....oh ja, ik weet het weer. Nee, met mijn +24 kilo voel ik me zo woest aantrekkelijk dat het libido op een enorm laag pitje staat. 6 weken na de bevalling, dan gaan we wel weer los. Als de hechtingen het toelaten natuurlijk, maar waarom zouden die dat niet? Altijd een spannend moment, de eerste keer sex na de bevalling....ik denk dat mijn man zich al wel verheugd Ik ga eens een boterhammetje eten denk ik.
Grr grr. heb ik net een heeeeeel verhaal (met daarop reacties voor velen van jullie) getypt, is ie ineens weg.. Dit is niet goed voor een hoogzwangere vrouw die een nacht niet geslapen heeft...hahaha Nou opnieuw proberen dan maar.. Wenneke: heerlijk een schoon huis en geen blaasonsteking. Ben je er al overuit of je de VK gaat bellen, of ga je wachten? Mamavan Jordy: Idd een erg late intake, heb er zelf achteraan gebeld. Ik krijg nu 49 uur, maar kan uitbreiden na de bevalling. Mijn verzekeraar vergoedt in mijn pakket 20 uur extra, maar dat wordt bekeken na de bevalling. Rennies helpen wel, alleen niet altijd.. Dus helaas vannacht niet.. Nathaly: fijn een goede nacht! ben klein beetje jaloers op de meiden die lekker hebben geslapen.. Nikkie: dat vele plassen is hier ook niet onbekend, en dan weer dat hoge bed in moeten klimmen, haha.. Ja idd eindelijk mijn intake gehad, scheelt weer gestress. Fijn dat alles goed was bij de VK. Hoop dat je snel minder moe bent, maar goed ik herken die moeheid erg goed! Bellamano: Heerlijk lekker ontspannen bij de kapper.. Je brengt me op ideeen, alleen hoef ik helemaal niet.hihi.. Ben net geweest.. Beccaatje: Fijn dat alles goed was bij de VK.. Moeilijke buik? Ben benieuwd wat dat dan weer inhoudt? Fijn dat je beter hebt geslapen.. Balen dat dat voelen bij de VK zo pijnlijk is, ik heb daar eerlijk gezegd geen last van gehad afgelopen maandag, maar mischien is dat ook per VK verschillend? DDnee: Gecondoleerd meid ... MamaJo: Fijn dat je je al een klein beetje beter voelt, dat de griep wat minder is. Maar die nachten zijn echt naar he, als je niet kunt slapen! Succes met de controle vandaag! MamaNoa: En.. was de pauze bij de Gyn al voorbij? Waarom moest je ook alweer bellen? Sorry ben het vergeten .. Wicjuh: alvast succes met de liggingsecho morgen! Nique: Lastig zeg, migraine.. Hoop dat je je snel beter voelt, en er minder last van krijgt. Ben idd benieuwd naar Mili, Divi, Pooh, Emma.. Hoop dat alles goed gaat met iedereen. All: Ik ga zo mijn bed weer in, heb natuurlijk voor geen meter geslapen meer, vannochtend misschien een uurtje.. Dus ben nu een wandelend 'lijk'. Vanavond krijgen we visite, dus zou leuk zijn als ik daar gewoon weer bij 'aanwezig' kan zijn.. Dagggggg XX Miekje