@Nikki: Mijn vriend is ook een ram dus weet hoe ze zijn Die babyhoroscoop van vissen was iets positiever @Mamanona: Succes meid! We wachten op het nieuws. Hier wordt nog regelmatig gesext eigenlijk. Maar niet echt meer klaarkomen, daar krijg ik harde buiken van. @Beccaatje: mmm, die stagair nog niet helemaal goed of jij een moeilijke buik... Fijn dat verder alles goed was. @Miekje: Slaap lekker meid! Hoop dat je nog een paar uurtjes kan pakken. Hier aan de brandnetelthee! Is best te doen. Ben alleen de bleekselderij vergeten dus maar wat meer thee drinken. Ook de viva-mama meegenomen dus die ga ik effe lezen.
Nikkie schreef: Ehhh dat er dan een ader dichtgedrukt word en dat er dan dus minder bloed naar je hart enzo stroomt. Ze vroeg of het vooral was als ik op mijn rug lag. Ja dat wel maar ook wel als ik gewoon op de bank zat ofzo. Dus ben nog niet veel wijzer. Ze vond het niet echt vreemd ofzo. Het was een samentrekking van je baarmoeder en het gewicht van alles wat er dus op drukt. Ik heb het vooral s avonds en kan ook niet echt liggen op de bank, ook niet als ik half omhoog zit met mijn bovenlichaam. Dus lekker op de bank hangen waar ik normaal van hou is er niet meer bij. Ik herken het wel wat jij zegt.. ik heb er ook erg last van.. weet soms ook niet hoe ik zitten/liggen moet. Maarja blijkbaar hoort het erbij dus
Zo ik ben weer heerlijk uitgebadderd. Dacht van ga maar ff met die migraine in bad liggen misschien zakt het wel. Dat deed het inderdaad maar nu heb ik ontzettend veel krampen en pijn in mijn doos en lijkt het wel of de kleine nog verder aan het dalen is Hihi ga toch maar weer ff uurtje op bedje liggen Knuffel for all Liefs Monique
Ha meiden, @mili, Jeetje meid wat spannend bij jou zeg! Hoe is het vandaag? Wie is jouw buddy? @Nikkie, Ik las dat je weer bereikbaar ben op het "buddynummer?" Hoe was het bij de vk? Wat leuk dat je dat hebt opgezocht op internet over de Vis Baby! @Redone, Wat goed dat jullie kindje is gedraaid zeg! Nu hopen dat het zo blijft liggen! Ik ga voor je duimen. @Wicjuh, Jij moest deze week toch ook terug voor controle en om te kijken hoe jullie kindje nu ligt? Alvast heel veel succes! ben zo benieuwd. @Nathalie1973, Dus bij jou wordt het ook spannend..... Mijn duimen draaien hoor! @Emma, Hoe gaat het met jou meis? Ik las dat jij ook zo opgezwollen bent? Ook zelfs je ogen? Welke medicijnen slik jij nu tegen je bloeddruk? Je bent vandaag nog niet op het forum geweest en gister had je last van krampen, zou het? Nog 2 daagjes he meis, zitten we aan de 39 weken. @N4h4li3, Veel water drinken helpt ook he meis tegen het vocht... Voetjes omhoog, Brandnetelthee, Rozijntjes eten. Alleen heeft bij mij nog niets geholpen jammergenoeg..... @Dieudonnee, Gecondoleerd meis! @mamajo, Hoe was het bij de vk? @Becaatje, hoe was het bij de vk? @fruitdruifje, Het verhaal wat jij schrijft over s.e.x. lijkt wel of ik dat heb geschreven, jeetje...... @Wenneke, Ik zou als ik jou was maar even bellen naar de vk. Als ik naar mijn banner kijkt, nog maar 9 dagen te gaan ..... Vind het zooooo spannend.... Ook omdat het de 1e bij ons is en dat ik niet weet wat ik allemaal kan verwachten... Ik zag het onderwerp sex voorbij komen. Wat is dat ook al weer? In 2006 heb ik 2 miskramen gehad en sinds ik een positieve test in handen had hebben we geen sex meer gehad.....We waren zooo verschrikkelijk bang dat het weer fout zou gaan. Volgens mij was de laatste keer dat die kleine is verwekt hihi De laatste weken gieren de hormonen door mijn lijf maar me mannetje durft nog steeds niet....Ook niet omdat die kleine in stuit ligt. Dus ik kan natuurlijk niet wachten dat ik straks helemaal hersteld ben... Dan gaan we het eens even inhalen van de afgelopen maanden...... Eigenlijk niet veel nieuws vanaf hier. Ik moet natuurlijk ook erg rustig aan doen. Gister had ik vreselijke jeuk voeten, niet normaal! Ik heb ze gewoon open gekrabbeld. Ik werd helemaal gek...... Gister nog even bij de wehkamp een matrasbeschermer besteld en die kwam vandaag binnen. De matrasbeschermer is waterdicht dus dat komt mooi uit..... Nu heb ik dus echt alles in huis. De koffer(s) staan ingepakt van uk en van mij.... Morgen moet ik weer voor controle naar het ziekenhuis, dan zal ik toch zeker wel een datum te horen krijgen voor de keizersnede? Ik ben zo benieuwd...... Ik kom straks nog even kijken bij jullie meiden liefs Divi
maar vind zo lullig om voor jan lul te bellen dalijk nemen ze me niet meer serieus omda al zo vaak gebeld heb en vrydag heb ik afspraak
@Wenneke, Nee meis dat zullen ze niet denken. Daar zitten ze toch voor? Beter 1x te veel als 1x te weinig!
@Wenneke, Ik zou als ik jou was bellen. Al is er niets aan de hand dan ben jij ook weer gerustgesteld. En stel dat er iets aan de hand is, kan je jezelf wel voor je hoofd slaan dat je niet hebt gebeld, toch?
belde naar de praktijk die vk zei bel maar op het 06nummer want die vk heeft meer tyd dus gebeld en ze denkt dat dieper aan indalen is maar ze komt dalijk effe kijken
* buddynieuws* Berichtje van mili terug: Geen bevalling nog! Wel weer voorweeen af en aan. Heel onvoorspelbaar hoe het verder gaat. Weet in ieder geval dat ik thuis mag bevallen! Ook al ben ik nog geen 37 weken. Ze deden niet moeilijk over die paar dagen gelukkig! Nu maar afwachten wat er omt. Zodra ik meer weet van hoe en wat bericht ik je! *einde buddynieuws*
Spannend joh, nog maar 9 dagen! Met dat sexonderwerp mag ik je de hand schudden, dat wordt lekker inhalen straks.....heb ook best zin hoor!
hoi hoi hier ook een krabbel van een andere vermiste mama ! hihi het gaat ff niet zo... volgensmij te druk gehad heb wat visite gehad en de enveloppen zitten schrijven alles op mijn gemak maar ik ben erg duizelig en duik dus mijn bed in .... mijn moeder heeft huis ook lekker schoon gepoetst vandaag en 2 wassen gedaan ! bed verschoont ! zo vluchtkoffer opnieuw inpakken de helft is gebruikt en bijna iedereen denkt morgen haha niet bang zijn als ik pas later op de site kom hoor haha en vrijdag weer op controle en dan nemen we alles maar weer mee voor het geval ik moet blijven hier nog steeds last van steken en krampen en de beeb is erg actief ! ben benieuwd hoor heb nu echt gewoon nog dikkere enkels dacht dat het niet meer zou kunnen maar lopen is nu echt pijnlijk ook zonder schoenen ... pff ik ben er klaar voor ! laat de beeb echt maar komen ! zo ik ga ff tukkie doen ! mijn man gaat lekker friet halen uit zijn werk dus hoef niet te koken ! misschien nog tot straks en ik baal dat ik ff niet zo actief hier kan zijn hoor meiden ! ik lees alles bij maar op iedereen reageren kan gewoon nu niet ! maar ik ben er wel en leef met alle mee ! knuf emma
@ nikkie: ik geniet echt van ons meisje - tuurljk wel moe, maar het moederschap voelt voor mij heel natuurlijk. Ht was wel 4 jaar geleden dat ik een baby op de arm gehad had, dus dacht dat ik heel onhandig zou zijn enzo, maar gaat bijna vanzelf. @ bellamo: jij durft wel zeg. 37 weken en dan nog trouwen......tsja, heb natuurlijk mijn 5-weken-te-vroeg-ervaring in achterhoofd. @ Zico: sterte meid. Die eerste weken zijn echt killing, he? @ Milli & Nathalie: inderdaad spannend! @ FD & Emma: jullie hebben echt veel heftige dingen. Sterkte mneiden! Nog even.... @ redone: ik duim dat de kleine goed blijft liggen! @ mamajo: ik was ook zo ziek vanaf een week voor de bevalling. Toen ik midden in nacht in ziekenhuis kwam met 3 cm ontsluiting dachten ze nog niet aan bevalen, omdat ze dachten dat ik gewoon heel grieperig/ziek was...... SEX.......hmmm.......de laatste 3 maanden van de zwangerschap niet meer gehad/ was steeds zo moe en voelde me dik. Mannetje was daardoor erg voorzichtig met ook maar beginnen over sex. Binnen anderhalve week na de bevalling had ik al wel weer zin in sex, maar zolang ik vloei doen we het natuurlijk niet. Vloeien lijkt al+ dagenlang bijna op te houden, maar is dus nog niet echt opgehouden. Ben nu trouwens ook moe en voel me nog steeds dik (er zit toch wel echt een buikje), maar als m´n man in het weekend weer 1 van de 2 nachtvoedingen doet en ik wat extra slaap.....mannetje lijk in ieder geval niet te zitten met extra kilo´s. Zou ook wat zijn, trouwens. Heb tenslotte zijn dochter gebaard!
@Wenneke, Graag gedaan hoor meis. Ik ben precies hetzelfde als jij. Twijfelen of ik wel zou bellen. Maar toen ik vorige week in het ziekenhuis kwam te liggen voor een te hoge bloeddruk kreeg ik eigenlijk een beetje op me donder van de gyn. Die zei dat ik gelijk had moeten bellen toen ik die verschrikkelijke hoofdpijn kreeg en me niet lekker voelde. Maar ik dacht van joh Divi dat zijn spanningen wacht maar 1 dag dan moet je weer op controle. Ja en die ene dag moest ik gelijk blijven. Dus de volgende keer ga ik ook meteen weer bellen als ik iets niet vertrouw. Ook al is het niets, je bent toch weer gerustgesteld. @Dieudonnee, Jeetje die Mili. Voorweeen af en aan. Spannend zeg! Ben zo benieuwd. We blijven duimen voor haar! Ja echt nog maar 9 dagen. Misschien hoor ik morgen wel de definitieve datum voor de keizersnede.... Misschien dan nog wel minder als 9 dagen Nou dan ben ik dus niet de enige, gelukkig haha..... @Emma, Oh jeetje meis.... Echt rustig aan doen hoor meis.... Ik was zondag met de admin bezig geweest en toen werd ik ook zo duizelig, ben toen ook naar bed gegaan. Is toch een teken dat je je iets te druk heb gemaakt he? Duik maar lekker je bedje in met een paracetamol....
FF up date..haha ook voor jou Emma Allereerst BUDDY dieudonee thanks voor je lieve sms van zonet!!!! Hier nog steeds gerommel, vanochtend VK weer geweest...en tsja t blijft: kan vriezen of dooien. Baarmoedermond is wel zacht en flexibel, ze kon niet echt voelen of er al ontsluiting was...lag nog te ver naar achteren. Weeen in de gaten houden en als het echt weer heftig wordt bellen..nou heb net weer heftige gehad..maar nu zakt het weer..alleen wat krampen nu Weet wel dat ik ook thuis mag bevallen moch het zich aandienen voor zondag...die paar daagjes ze ze, daar doen we niet moeilijk over dus ik helemaal blij. Van mij mag het nu doorzetten wordt er moe van heb echt de hele dag wel krampen en pijn..en dan af en toe weer 1 a2 uur weeen..maar ja of het wat doet geen idee Jullie horen het wel als er iets is..hihi vooral duimen meiden ukkie mag wat ons betreft komen!