Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Mili ik zal alvast duimen, wat wordt het nu wel heel erg spannend.

Knuf van zuurtje ;)

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: Nee helaas......nog niet bezig....maar er is wel van alles aan het rommelen.... :D Lief dat je aan me dacht.

3. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) :) Klopt maar daar komt nu ff niets van..haha de VK zei bekijk het per dag enneh apeldoorn vond ze best ver..hihi scheemda mocht nog daar deden ze ook bevallingen zei ze ;) :)

4. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Thanks...pfff voel het al weer op komen zetten ga zo weer ff liggen..bah wou dat ik wat meer kon lopen enzo maar ja dat wil niet ivm mn BI :rolleyes:

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ja dat ken ik ook niet kunnen lopen ivm bi. Kan ook niets anders doen dan zitten en liggen en af en toe een beetje rondlopen thuis.

Ik wil je niet bang maken maar ik heb bij de zwangerschap van het zoontje enkele weken voorweeën gehad en dit bijna iedere dag. Mijn gyn zei toen het kan voor alle momenten zijn maar het kon ook nog 5 weken duren.
    2 weken later ben ik toen bevallen.

Rust maar goed nu, je kan alle energie nu goed gebruiken.

Knuf van zuurtje ;)

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Morgen hebben we een liggingsecho; maandag kon de vk het weer niet goed voelen. Strakke buikspieren had ze het over, daarom heb ik ook over het algemeen een relatief harde buik. :) Moest wel lachen toen ze dat zei overigens, hihi ... strakke buikspieren, ikke ... :rolleyes:

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Wenneke : goed meid, dat je gebeld hebt! Echt beter een keer teveel dan te weinig hoor!
    Ben benieuwd!

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Mili : fijn dat je thuis mag bevallen hoor! Scheelt weer een stukje stress he, mocht het echte werk doorzetten nu.
    Ben benieuwd hoor, kan me voorstellen dat dit ook best vermoeiend is zo.

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hihi mili wat spannend meid !
    hier blijft het ook rommelen en ook nog de bruinige afscheiding ...
    gerommel is vandaag iets minder heftig maar de dag zit er nog niet op he !
    ik zal vrijdag ook eens vragen of er al iets aan het broeien is bij de gyn ....
    van mij mag het !
    ik ga weer verder rusten moest ff plassen en liep langs comp ! dus ff up-daten he ! haha

10. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ze denkt aan indalingsweeen hy ligt nu tussen me bekken,ik kon kiezen of paar dagen aan kijken of ze kon overleggen met de gyn dat een avond daar ga slapen en spuit krijg om te slapen,maar kijk het nog wel effe aan ben liever in me eigen bedje

heb wel slijmverlies

dus we wachten maar weer af

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hey hey

Nou ben weer terug uit het ziekenhuis,ze hebben weer lekker inwendig zitten "wroeten" ,echo's gemaakt,gemeten en eet ik allemaal wat en nu heb ik nog meer pijn dan eerst! De beep doet het prima en die harde buiken/weeen zijn indalingsweeen,maar toch moet ik vrijdagmorgen om 10 uur weer terug!

Ga nu even lekker wat proberen te eten en dan mn kleine meid douchen en naar bed doen.... daarna zelf lekker douchen en dan.....mama op de bank tijd! Kga mn best doen om nog even langs te wippen vanavond :D

xx

12. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    Heyy meiden,

Zo te merken is er bij een hoop meiden flink wat gerommel,
    hier idem dito.
    Weeën die maar niet door willen zetten en niet krachtig genoeg zijn,
    maar wel super vermoeiend, vooral `s nachts lig je net goed en wel te slapen en komt er weer een :(
    Dus erg veel nachtrust krijg ik niet, maar ook dat zal jullie wel bekend in de oren klinken ;)

Morgen moet ik weer naar de vk voor controle, en dan gaan ze weer kijken of er inmiddels verandering is opgetreden, zo niet dan gaan ze kijken of het misschien verstandiger is om me over te dragen naar de gyn.
    Dus ben benieuwd naar wat ze morgen gaan zeggen.

13. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hela hola,

Hier voor t eerst een wat gevoelige onderrug en buik. Beetje rondom mijn lijf zeg maar.
    Ik verwacht voorlopig nog niks en bereid me maar voor op 100x een valse start.....

Vanavond anders maar even in bad liggen, denk ik....

XFD

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Update over gerommel :)

Hey hoi lieve meiden!

FF weer een update..de VK is vandaag dus twee keer geweest.
    1x vanochtende en 1x vanavond nog..rond een uurtje of half 6.
    Ze heeft een check gedaan of ik wellicht ook blaasontsteking had wat weeen zou kunnen veroorzaken.
    Nope dat was het niet..hihi zei ik zelf steeds al dat dat het niet was.

Toen wilde ze nogmaals inwendig onderzoek doen. Ik gaf aan dat ik het idee had dat ukkie verder naar het midden en lag en nu echt verder in het bekken zat, voelde vandaag twee keer een soort "zakken van het kindje" en ze voelde aan mn buik en gaf aan dat ie inderdaad meer naar het midden lag en toen ze inwendig voelde voelde ze bij de baarmoedermond binnenin het hoofdje zitten.

Echter mn baarmoedermond kon ze weer niet goed voelen..verweken was nog niet echt doorgezet en hij lag nog naar achteren. Ze wilde strippen maar mn baarmoedermond is zooo gevoelig en deed zeer dat ze niet verder wilde forceren.

Aan mn geklokte tijden van de weeen vond ze wel dat het heftig was en helemaal omdat ik dit al 3 dagen heb. Omdat ik wel goed slaap (af en toe wakker van kramp) en ik nog wel energie heb wilde ze t toch ff aankijken tot morgen. Wellicht dat het vannacht weer gaat beginnen...duim duim duim

Ze zou dan ook overleggen met haar collega's en desnoods ff met de GYN bellen. Welke opties er zijn....want ze wilde me niet heel lang zo laten lopen..omdat mn lichaam duidelijk signalen geeft maar het niet door lijkt te kunnen trekken :rolleyes:

Mmm haha spannend dus..hihi maar we zijn vermoedelijk dus wel eerder papa en mama dan gepland :)
    Dusseh duimen meiden dat het doorzet...dan hoef ik niet naar t ziekenhuis hihi want dat zou ook kunnen dacht ze....

Liefs,
    Mili

15. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    succes FD ik hoop voor je dat je geen valse start krijgt..enneh dat het gewoon doorzet..in ieder geval voor de 42 weken :D

16. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Spannend FD! Zou het gaan rommelen...?

Vandaag hier de controle weer gehad, alles in orde. Bloeddruk keurig, baby ligt heel laag in het bekken, mooie hartslag.

Wel houd ik heel veel vocht vast. Advies was om eventueel wisselbaden te nemen. Lost niet structureel wat op, maar kan wel even vermindering van klachten geven.

Verder hier vandaag veel last van bekken, dus ik ga zo maar m'n bed in. Hoewel ik er niet aan moet denken om me om te moeten draaien...op m'n rug liggen gaat ècht niet :cry:

Nou meiden, gaat er vannacht nog wat gebeuren? Spannend hoor...

Fijne avond en hopelijk voor iedereen een lekkere nacht!

liefs,
    mamajo

17. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    ..tegelijk Mili...

voor jou dus ook heel spannend!
    Hoop voor je dat je lekker thuis mag blijven!
    Succes vannacht en we horen natuurlijk graag morgenochtend wat er allemaal is gebeurd...

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahah ja ik ook...ik hoop wel dat het uit zichzelf door wil zetten..liefst geen kunstgrepen als t niet nodig is.
    Ben al lang blij dat ukkie het goed doet en mooie hartslag heeft.

Zekers horen jullie het zsm!

Jij ook heel veel succes met de klachten etc...lekker proberen je rust te pakken waar dat kan.

Groetjessss

19. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Spannend hoor Mili. Hopelijk zet het nu door want al 3 dagen zo is ook niks.

FD: bij jou ook spannend.

Hier vandaag heftige krampen gehad. Maar zit geen regelmaat in en de heftigheid neemt ook niet meer toe. Echte voorweeen dus. Ook weer veel last van mijn bekken. Hopelijk kan ik vannacht goed slapen.

Heb net nog de zwangerschapssite van mijn zoontje doorgelezen en daar zag ik dat ik vanaf week 37 ook al flinke voorweeen had die best pijnlijk waren. Nu dus ook. Mijn zoontje is met 39 weken geboren. Nu maar afwachten.

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Zo ik had me net toch een krampen en denk nu is het begonnen!

Helaas ik moest heel erg sch**ten :( :)

Deel Deze Pagina