Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hey nathalie1973.... dat is nou weer een tegenvaller he!

"hoop" de volgende x wat beters! ;)

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    owwww wat is het stil hier! toch niet allemaal aan het puffen he?!

ik ben al 3 x naar bed gegaan,maar er met dezelfde vaart weer uit,kan/kon echt de slaap niet vatten..... kreeg ook alleen maar meer pijn als ik ging liggen :S

nouja ga zo nog maar eens een poging doen!

hopelijk wordt morgen een fris en fruitig dagje voor iedereen!

3. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    We zijn allemaal lekker bezig zie ik! haha...

Hier ook eentje die nauwelijks nog slaap kan vatten. Een paar uur geleden zijn hier weer weeën begonnen. Hopen dat ze fruitig worden zodat het ook vruchten afwerpt :)

Succes mama's! We redden het wel met z'n allen!

Liefs Joeja

4. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Goeiemorgen!
    Ojee... Nog niemand gemeld hier. Mili, FD, Joeja? Zouden jullie al bezig zijn?
    Hier geen spectaculaire dingen.
    Nou meiden, ben benieuwd wat we allemaal te horen krijgen van jullie. Succes!

Groetjes Nathalie

5. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey lieverds,

Nee hoor, hier niks.... :( helaas
    Wel een slechte nacht zeg...poehpoeh
    Ik heb blijkbaar enorm liggen snurken, want mijn man heeft me wel 3x een zetje gegeven, hihi
    Vervolgens werd ik wakker en moest ik hollen naar de WC om te plassen...pfff

Nu ben ik brak.,....

XFD

***Buddynieuws****

Pooh is thuis en meldt zich voor t weekend online

***einde buddynieuws***

6. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Hier nog alles rustig in de buik. Gisteren naar de 3de les prenatale oefeningen geweest. Was weer erg gezellig. Binnen 2 weken is de laatste les, hopelijk haal ik dat nog. Maar daar ga ik wel vanuit. :D
    Nog 7 daagjes werken. Joepi, het aftellen kan nu echt beginnen. :) In de eerste week van mijn verlof komen ze Internet installeren thuis. Zo hoef ik jullie niet te missen en kan ik jullie gemakkelijker op de hoogte houden :D

7. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Goedemorgens allemaal,

Hier ook nog rustig. Denk ook niet dat we elkaar zo op moeten jutten... het begint vanzelf wel. En je hoeft helemaal niet voorweeën ofzo te hebben of al weken last voordat het begint. Ik krijg nu een beetje het idee dat iedereen door die verhalen hier ook denkt dat het al begonnen is hihi. Het is meer uitzondering dan regel om voor de 38 weken ofzo te bevallen.
    Als je gewoon uitgaat van de 40 weken kan het alleen maar meevallen ;)

Hier gisteravond wel weer wat krampjes maar niets bijzonders denk ik. Wel 1 heftige steek onderin waardoor ik het echt even benauwd kreeg.
    Ik heb een lekker warm kersenpitkussen tegen mijn rug en buik gehad en dat hielp wel. Verder nog steeds die vervelende samentrekkingen.. vooral s avonds dus.
    Ook niet echt lekker geslapen. Niet van krampen ofzo maar gewoon vaak wakker en veel moeten plassen. Merk wel dat ik me niet echt uitgerust meer voel overdag.

Nou ik ben benieuwd naar de meiden bij wie het echt rommelt. Mili meid, ik hoop dat het doorzet.
    En ik ben wel erg benieuwd naar Pooh nu, heb je gemist meid.

8. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goedemorgen!

Hier nog veel harde/verkrampte buiken..
    Kan het zo zijn dat je door de harde buiken beter naar de wc kan of dat je door rommelige darmen harde buiken kan krijgen? dan denk ik namelijk dat dat de oorzaak is bij mij ik kan namelijk elke dag! :confused: en normaal 2a3 x in de week.. sorry voor details..

Vandaag dagje uit met mijn werk echt GEEN zin in! Ben zo moe door die harde buiken terwijl ik wel 5 uurtjes per nacht bijna slaap.. dat is niet heel weinig als ik andere hierzo hoor..
    Jullie horen vanavond wel hoe het was!

Fijne dag allemaal en iedereen met voorweeen/krampen/ harde buiken sterkte en misschien wel succes :) ;)

groetjes

9. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Veel plezier vandaag Bellamano :D
    Ja doordat het allemaal wat actiever is daar binnen kunnen je darmen dat ook zijn. Ik moet normaal al elke dag en nu soms wel twee keer ofzo :oops:
    Maar ja heb ook een prikkelbare darm hoor.
    5 uurtjes... dat vind ik best weinig hoor. Slaap in totaal vaak wel 7 maar steeds onderbroken. Daar word ik gewoon zo moe van en een beetje chaggie.
    Hebben jullie soms ook van die gemene steken in je schaambot? Of net of het hoofdje zich daar beweegt ofzo?
    Dat doet echt pijn even.
    Het ligt hier al vast in het bekken dus misschien komt het daarvan.
    Moet ook wel zeggen dat ik ongeduldig word maar ik richt me gewoon op die 40 weken dat lijkt me het beste.
    Nou ik ga zo even lekker douchen. Rustig hier

10. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Goedemorgen meiden!

*buddynieuws*

Kreeg vanmorgen een bercihtje van Mili:

" Ik wilde jou en de rest van de maart mama's even laten weten dat ik in het ziekenhuis lig. Afgelopen nacht opgenomenen aan de CTG. Straks weer.... Kleintje doet het goed heb ook weeen maar die doen niets dus. Vandaag hoop ik meer te horen."

Spannend dus...zodra ik meer weet laat ik het jullie weten!

*einde buddynieuws*

Ik mag straks op controle. Verwacht geen bijzonderheden....
    Ben wel ontzettend moe, maar dat zijn de meesten inmiddels...ik heb er wel wat voor over, een goed nachtrust op mijn buikie!

Voor de rest iedereen rustig aan en bedenk maar dat voorweeen een goed oefening kunnen zijn!

11. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen meiden

Hier nog niet echt ergens last van.. maargoed dat zegt ook niets.. ik had bij mijn zoontje ook nergens last van ;)
    Ben gisteren avond vroeg naar bed gegaan, ik ben zo moe!
    Heb heerlijk geslapen, wel 3 keer wakker geweest.. maar viel zo weer in slaap.
    Straks komt mijn moeder en dan gaan we samen de bekleding van het familie wiegje erin maken... en daarna is alles echt klaar ;)
    Vanmiddag moet ik ook nog even naar de fysio,.. heb niet zo veel zin om er uit te gaan vandaag.. maargoed het is waarschijnlijk de laatste keer, dus nog even doorzetten ;)

Nou ik ga me nu maar even verder klaar maken..
    fijne dag allemaal..

@ pooh: fijn dat je naar huis mag!

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorgen meiden

BUDDY NIEUWS:
    vlinder ligt nog steeds met gevaarlijk hoge bloeddruk in het ziekenhuis.

einde

hier vannacht eindelijk weer paar uur geslapen wel paar keer krampen gehad.

fijne dag meiden

13. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    goedemorgen,

Hier wordt het slapen ook minder! Ik slaap wel maar of ik droom veel en eng of ik moet veel plassen! Maarja.....
    Zo naar de vk............!

14. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier ook weer een MELD met baby in de buik.
    Gisteren nog veel last gehad van krampen, vannacht niet zo maar toch niet lekker geslapen. Werd steeds wakker, zoontje lief was vanmorgen ook alweer om 6.30 uur present. Gaap, ben nu wel moe hoor. Maar dat ben ik al een paar weken. Vanmorgen nu alleen beetje last van ongi buikpijn.

Mili: spannend meid. Hopelijk zet het nu een keer door.

Vlinder: veel sterkte meid. Hopelijk zakt je bloeddruk nog.

15. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier ook weer nieuws, ik moet 6 maart om 8 uur in het ziekenhuis zijn, dan krijg ik een keizersnee.
    Spannend, ben nu al nerveus :(
    groetjes engel

16. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    ow weer een spannende dag meiden. Mili die in het ziekenhuis ligt, ik hoop dat het eindelijk door gaat zetten voor dr :D

Pooh wat fijn dat je thuis bent, ik heb je ontzettend gemist hier en ben benieuwd hoe het nu met jullie is ;)

Hier weer slechte nacht gehad. Kon niet in slaap komen en uiteindelijk na 1,5 uur weer wakker. Een heel erg onrustig gevoel, kon alleen maar van mijn linkerkant op mijn rechterkant blijven draaien, benen omhoog, benen omlaag, grrrrrrr wordt er gestoord van :evil:

Nou meiden, vanavond dus volle maan, ben benieuwd.........

Liefs
    Monique

17. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Dat is slecht nieuws zeg van Vlinder. Hopelijk wordt ze dan snel ingeleid. Weet niet precies hoever ze was, volgens mij ook rond de 37 weken?
    Mama1984: wanneer moet je weer voor controle? Anders moet je dat ook nog even vragen van die samentrekkingen?
    Gisteravond had ik ze weer heel erg, het voelt zo naar en je krijgt het dan erg benauwd dus.
    Ongipijn is hier ook af en toe aanwezig.
    Ben verder een beetje chagrijnig... word ook gek van mijn twee katten. Ze vragen zoveel aandacht momenteel en daar kan ik niet zo goed tegen. Als ik ze naar buiten doe zitten ze binnen no time weer voor het raam te janken.
    Gister nog even bij een vriendin langs geweest dat was wel gezellig.
    Ze is nu wel erg nieuwsgierig wat het gaat worden maar dat vertellen we lekker niet :p

18. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Hmm meiden wat is het stil hier? :confused:

19. Diaantje78

Diaantje78 Niet meer actief

Hé meiden,

Wat is het hier spannend en al een hoop gerommel! Ik hou het dagelijks bij hoor maar ik heb niet altijd wat te melden...
    Sytse is ook met volle maan geboren dus wie weet wat er vandaag gaat gebeuren!
    Ik hou jullie in de gaten.....

Liefs Diaantje

20. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ nikkie: Ehm geloof dat ik maandag weer moet.. als ik er aan denk zal ik het ook eens vragen. (ben heel vergeetachtig :( dus hoop dat ik er aan denk ;) ).. Ik heb dan trouwens ook het gevoel dat de kleine zich aan het uitrekken is en dat ik het daardoor zo benauwd krijg.. heel appart gevoel is het... en ook lastig uit te leggen.
    Ik heb het wel eens gezegt tegen mijn terapeut omdat ik ook bepaalde oefeningen op mijn rug moest doen en zij zei ook al dat het kwam doordat het dan zo zwaar is dat je dan je ader dicht drukt waadoor je minder zuurstof krijgt. Maar ik heb het soms ook net als jou soms als ik zit.

@ all
    Krijg net een telefoontje .. dat de therapie niet door kan gaan vandaag omdat ze ziek is.. Had toch geen zin ;) dus komt het even goed uit :D
    Nu heb ik afgesproken, mocht ik er nog last van krijgen dat ik dan gewoon moet bellen en zo niet dat we dan niet meer afspreken.

Deel Deze Pagina