Lang geleden dat ik een berichtje heb achtergelaten maar ik heb opzich ook weinig zinnigs te melden. Ik lees wel elke dag nog trouw mee en leef ook erg mee met de meiden die in het ziekenhuis liggen of last hebben van veel kwaaltjes, wil jullie allemaal veel sterkte wensen! Ik heb afgelopen maandag een groeiecho gehad en de baby werd toen 2600 gram geschat en met 40 weken ongeveer 3650 gram, ze vroeg toen hoe zwaar mijn dochter bij de bevalling was, die was 3750 gram en ze zei dat de baby ongeveer even zwaar als haar zal zijn met 40 weken. Ik krijg 3 maart weer een echo om te kijken hoe het dan zit met de groei. Ik hoop echt dat ze onder die 3750 gram zit want ik ben bang voor dezelfde ellende als met m'n vorige bevalling. Hoe dichterbij het komt hoe banger ik word. M'n dochtertje is geboren met schouderdystocie. Met 37 weken word ik waarschijnlijk doorgestuurd naar de gyneacoloog om te kijken wat hij ervan zegt, het lijkt de vk in iedergeval geen goed idee om mij langer dan 40 weken door te laten lopen, dus ik ben benieuwd want de gyn heeft het uiteindelijk voor het zeggen. Vanochtend naar het consultatiebureau geweest met mijn dochter en die doet het hartstikke goed dus dat is dan weer heel fijn om te horen natuurlijk! Verder hier nog wat last van de standaard zwangerschapskwaaltjes en krijg ook vaak steken heel laag onderin mijn buik, moet dan echt ff stoppen met waar ik mee bezig ben en soms schrik ik zo erg van zo'n steek dat ik het uitgil van de pijn! De vk zei dat veel zwangere vrouwen daar last van hebben maar dat ze niet precies weet waardoor het komt, ik moest wel voor de zekerheid m'n urine laten onderzoeken dus vanochtend een potje langs de huisarts gebracht. Ook heb ik zo nu en dan een harde buik en een wat mindere nachtrust en ook wat last van m'n rug, de standaard dingen dus. Verder gaat het gelukkig goed met me. De baby lag trouwens goed en begon al iets in te dalen, dus dat scheelt weer een hoop zorgen Jeetje een heel verhaal haha, had dus toch meer te vertellen dan ik dacht
Hier net terug van de verloskundige. Kindje is wel een klein beetje ingedaald maar niet ver genoeg. Nu moet ik maandag weer terug en als het dan nog niet goed is ingedaald naar de gyn.om te kijken hoe dat komt! Iemand hier ervaring mee?
goedemiddag hier ook weer een snelle krabbel had een slechte nacht met veel plassen en iedereen zit me gek te maken dat het vandaag zou komen bla bla ik werd er zo onrustig van BAH maar goed niks aan de hand dus ... wel weer meer hoofdpijn en dat is niet goed ! ik ga zo lekker ff in bad liggen en dan weer naar bed mijn man is erg (lief)streng ! en wil me ook weer mee naar huis hebben morgen ! Koffer met spullen staat weer aangevuld en opnieuw gewassen klaar voor het geval dat.... voelde de kleine vanochtend trouwens ook niet werd al bang maar hij is nu goed wakker gelukkig ! pfff is ook niet goed voor bloeddruk he ! was ik ook maar niet zo'n streskipje af en toe ... zo ik ga lekker ff plonzen tot straks nog ff allemaal en mili zet hem op meid en vlinder ook en pooh zal blij zijn als je weer lekker hier bent ! kom maar op met de foto's
Jeetje, weer een hoop geschreven en gebeurd... @ Mili veel succes @Nikki leuk die horoscoop, ik heb hem gelijk uitgeprint! Hier eigenlijk alles goed. Vanavond weer naar de verloskundige, gelijk even vragen hoe groot ze onze baby schat, want dat waren we de vorige keer vergeten. Groetjes
Nou meiden, hier dan een goede poging van mij,alvast SORRY voor diegene die ik vergeten ben!! @ FD: Gaat alles nog steeds goed aan die kant/al vorderingen?? @ Joeja: Zijn er al fruitige weeen?? @ Mili: SUCCES MEIS!!!! @ Pooh: Fijn dat je weer thuis bent,ben nieuwsgierig naar je kleine wondertje!!! @ Nikkie : Slapen is volgensmij bij veel mensen een probleem....tijden mn vorige zwangerschap(pen) heb ik nergens geen last van gehad,nu helaas wel...... ieder uur wel 3 x wakker! haha best een drama eigenlijk! @ Bellamano: Naar de wc gaan kan soms best frustrerend zijn,maar dat schijnt erbij te horen.... hahaha wat kan een zwangerschap toch een narigheid met zich meebrengen he?! @ Dieudonnee: Hoe was het bij de controle?? @ Vlinder: Hoop dat alles okay voor je is meid!!! @ Wenneke: Gaat 't slapen al wat beter?? @ Cornelia: Succes vanavond @ VK!! @ engel25: Waarom krijg je een keizersnee als ik vragen mag ( of heb ik iets over t hoofd gelezen??) @ Dalillah: Bij jouw ziet t er allemaal wel goed uit toch!? Hopen dat t zo lekker blijft gaan! Hier gaat het vandaag eigenlijk best goed,heb niet zoveel pijn gelukkig,mag morgen weer terug naar het ziekenhuis,ben benieuwd wat ze dan weer zeggen! Liefs van hier voor iedereen!
Ik kom me ook weer even melden hier. Gister eind van de middag leek mn laptop te crashen... gelukkig lijkt de schijf niet kapot, maar wat er mis is gegaan? Geen idee.. iig bezig met opnieuw installeren, gaat me nog genoeg moeite kosten; alles weer verzamelen. Afijn. Vanmorgen hebben we een liggingsecho gehad. De gyn voelde eerst en dacht dat beebje goed lag, misschien al wat ingedaald. Zet het volgende moment dat echoding op mn buik : ohnee hoor, koppie ligt boven. Stuit dus. Hierna deed ie een draaipoging. Not funny. Overigens geen enkele zin; beebje heeft het zo blijkbaar naar zn zin. Hierna aan de ctg voor controle hartje, alles goed. Ook geen harde buiken of weeenactiviteit. Volgende week terug voor ctg en gaat ie weer kijken. Beebje wordt geschat (door dat apparaat haha) op ruim 2600 gr. nu. Als t zo blijft, moet stuitbevalling gewoon kunnen. Zover mijn update. Ben weer verder met toppie aan de gang ...
heb vannacht 3 a 4uur geslapen dus dat scheelt weer ,krijg net wel weer krampen helaas maar ja,paar weekjes
@ wicjuh : Hoop voor je dat beebje nog gaat draaien! Bij mn vriendin hadden ze met 38 weken nog gekeken,de klene lag in een stuit,konden het niet meer draaien en ze zou een keizersnede krijgen ivm het hollands glorie wat eruit zou komen ( geschat 8 pond) ....keizersnede gepland enzo,krijgt ze enkele dagen voor de KS weeen...gaan ze kijken met een echo....kindje gedraaid! iedereen stond versteld omdat ze meestal zeggen dat t niet meer draait! @ wenneke: ga lekker met een warme kruik aan de slag,misschien helpt het!
Hoi meiden, zat vanmorgen zonder internet, maar hier ben ik weer! Alles goed, geen bijzonderheden, het lijkt allemaal nog aardig rustig. De griep zakt verder af, net wel even een uurtje in bed gelegen, vond dat ik dat nu wel had verdiend! @Mili: spannend! Laat je maar goed in de gaten houden! @ Vlinder: hou je goed joh; rust uit en weet dat we hier aan je denken!
pffffffff meiden wort af en toe gek van me mannetje eerst gooide hy de was in wasmand en nu naast bed of op stoel, hy maakt ineens ze zakken niet meer leeg pffffffffff dus resultaat alles in wasmachine. en elke morgen ligt er shack op de vloer soms hy belde net heb effe goed boos gedaan dat dit ook niet kan als de kraamzorg er is.hy snapte het wel
Hier nog zo'n 1 Ik heb vd week heel zijn kast gesorteerd,alles netjes opgevouwen. Hij heeft ondertussen alles eruit getrokken en er weer(letterlijk)ingepropt Ik heb op onze slaapkamer een ledikantje staan(keurig opgemaakt al),maar hij kwakt gewoon zijn vieze was erin Mannen GRRRRRRRRRRRRR
hahaha soms zijn ze erger als vrouwen ,maar als het bier in de reclame is of als ze bellen om op tractor te komen werken rent meneer wel hahahah @nathalie daar heb ik een oplossing voor ik leg ze kleren klaar hahaha anders gaat ze kast er ook zo uit zien
@ wenneke & nathalie : TIP: als je al 100.000 x boos bent geweest en ze luisteren nog niet ( doen er niets mee) dan is het heel grappig om hun spullen die ze dagelijks gebruiken te verleggen...... scheerspullen,tandenborstel e.d..... heb ik ook eens gedaan...tandenborstel in de koelkast enzo,scheerspullen op zolder boven op de wasmachine ( als ie daar dan toch is,als ie het uiteindelijk gevonden heeft kanie gelijk de was ff aanzetten Hier heeft het geholpen....ik heb het 4 dagen volgehouden en ik heb géén shag meer in mn kleed,geen vieze was overal en geen prullaria in de wasmachine! Misschien helpt t bij jullie ook! hihihihihihi
hoi meiden *buddynieuws* Mili is weer thuis. Er gebeurd verder weinig, dus het is gewoon afwachten...... *einde buddynieuws* Zelf ben ik op controle geweest en alkles was eigenlijk weer goed. Mijn buikgrootte was in een week tijd van 34 naar 37cm gegroeid.....echt wel veel.... Het koppetje ligt verder in het bekken dan vorige week, en ligt eigenlijk bijna vast... Volgende week weer!
hihi...daar moet ik wel even om lachen! Mijn mannetje is wel netjes, dus ik zal er geen last van hebben, maar dit is wel een goeie!
@dieudonnee: dit heb ik lang geleden ook eens uitgevoerd,de laatste jaren gaat t prima! Fijn dat je buik zo gegroeid is!