Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hahaha jaaaa errug! ben dus niet de enigste! JOEHOE :)

ik heb maar bedacht dat ik dadelijk maar eens moet gaan douchen en slapen, als dat lukt tenminste..... ik hoop het wel,morgen om 10 uur in het ziekenhuis zijn,dus ff lekker blijven liggen is er dan ook niet bij!

2. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Helaas heeft mijn maag het gewonnen en zit ik hier nu met chocomel en bonbonbloc hahaha!

Nou meid, ik wens je een fijne nacht toe en veel succes morgen in het ziekenhuis!

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    dank je..... ik heb t hier ook verloren,ga ff mn Mona ChocoMousse burgemeester maken!

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Weltruste meiden
    en succes met de volle maan ! je weet maar nooit he ! hahaha

5. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Ik duik m'n nest ook maar eens in, truste dames!

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen!

Hier ontzettend veel gedroomd vannacht..
    Op zich wel heel vast geslapen daardoor.
    Daarnet alle dromen verteld aan mijn mannetje en hij moest er erg om lachen :D
    Ben dus klaar wakker maar voel me ook nog erg moe, heb al een was aangezet en ga zo even de droge was opvouwen.
    Daarna probeer ik toch nog even te slapen als mijn kleine kereltje ook nog slaapt.
    Iedereen een hele fijne dag vandaag!

Groetjes

7. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen dames!

@allen die het nodig hebben: succes met de laatste loodjes en bijhorende kwaaltjes.

Gisteren op kraambezoek geweest bij een vriendin. Wat een klein lief schattig babietje! Ongeloofelijk dat wij daar binnen 3-4 weken ook zullen liggen. Als ik dat zou zie kan ik bijna niet meer wachten. :D

8. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen allemaal!

hier nog eens vrij goed geslapen eindelijk. de twee kindjes hebben allebei nog eens een nacht doorgeslapen :D Scheelt wel hoor, zo eens 6-7 uurtjes slapen :D

Fijne dag!

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorgen

hier wel paar uur geslapen maar heb ontzettend last van me gewrichten van lingse voet en rechter hand :( dacht dat het wel over zou zijn met de kwaaltjesnu hahahaha,en krampin buik vannacht maar is nu gelukkig weg.

straks om elf uur op controlen,

fijne dag meiden

ik probeer niet te snoepen ben teveel aan aan komen nu hahah

10. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0
    Hoi Dalillah,
    Bij mijn andere 2 kinderen is het allemaal goed gegaan maar als ik hoor wat er had kunnen gebeuren...
    De gynaecoloog stelde zelf voor om na te denken over een keizersnee, dat vond ik aan de ene kant wel fijn maar aan de andere kant had ik liever gehad dat ze het zelf had besloten.
    Dus jouw dochter is ook geboren met schouderdystocie, je hoeft natuurlijk niet dezelfde problemen te krijgen, er is al een weg gebaand voor dit kindje maar ik kan me voorstellen dat je ook bang bent!
    Ik dacht dat mijn 2e er makkelijker door zou gaan en op zich was dat ook wel, ik heb 2,5 uur over de hele bevalling gedaan, alleen die schouders bleven weer steken en er werd vreselijk aan mijn zoontje getrokken en op zijn hoofd geduwd.
    Ik ben wel blij dat mijn kindje er nu ongeschonden uit zal komen maar ik had denk ik ook wel liever gaan bevallen, het herstel is toch moeizamer...

Is dit kindje al ingedaald? En was je eerste kindje ingedaald?
    Dat waren bij mij ook tekenen dat ze te breed waren, alle drie mijn kids zijn nooit ingedaald.
    Nou meid sterkte ermee, probeer er niet teveel mee te zitten (makkelijk gezegd)

Liefs Engel

11. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Hier ook zoveel gedroomd vannacht (o.a over seks :oops: hoezo gefrustreerd... :) ) maar wel redelijk geslapen. Wel halverwege de nacht wat heftige voorweeën gehad... ook vanochtend weer even. Ik dacht echt: zou het nu dan echt beginnen. Maar ze namen niet in kracht toe ofzo. Nu nog steeds wel een zeurend gevoel maar verder niet. Ik had het ook weer in mijn rug trouwens. Dus ik verwacht wel rugweeën te krijgen straks. :(
    Ook heb ik wat meer last van mijn borsten...zou het een teken zijn?
    We wachten wel weer rustig af.
    Eigenlijk komt het nu niet zo goed uit. Mannetje zijn chef is er volgende week niet vanwege een weekje vrij... mocht ik bevallen dan moet hij speciaal terugkomen. Beetje lullig dus maar ja ik kan er ook niks aan doen mocht het zo zijn.
    Dus ik hoop eigenlijk maar gewoon tot de 40 weken.
    Mijn kat doet ook wat vreemd tegen me dus ik denk ineens van alles haha.
    Straks komt mijn oudste broer even een bakje doen met zijn zoontje. Gezellig!
    Als ik nog moe ben ga ik vanmiddag nog wel een uurtje liggen, gister ook gedaan.
    Voel me nu gelukkig al wat minder humeurig.

12. engel25

engel25 Actief lid

29 jun 2007
    205
    0
    0

Oh dat is fijn om te horen, ik hoop ook dat het erg meevalt. Ik was na de bevalling altijd weer meteen op de been, heb nooit op bed gelegen ofzo dus het zal best wel even tegen vallen dat ik nu rustig aan moet doen.
    Maar iedreen in mijn omgeveing zegt dat ik er zo weer ben, ik ben zo`n bezig bijtje. Ach we zullen zien, ik laat alles maar over me heen komen.

Waarom had je een keizersnee gekregen bij je eerste?
    Ik hoop ook voor je dat je deze keer gewoon mag bevallen, het is toch echt het mooiste en beste! Al ben ik erg blij dat de mogelijk voor een keizersnee er ook is!

Liefs Engel

13. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Goeiemorgen, heb van de hele week al geen goeie nachtrust meer gehad. wordt sinds kort rond 3u wakker om te plassen en val dan moeilijk terug in slaap. Maar we redden het wel. Gisteren bezoekje aan de gyn. Goed nieuws gekregen; onze meid heeft zich gedraait en ligt nu wel goed voor een natuurlijk bevalling! Verder zou ze zo'n 2.8 kg wegen, wat iets boven het gemiddelde is. Alles zag er prima uit; een flinke baby, zei de gyn! Ze was ook over mij 'tevreden', mijn bloeddruk is goed, mijn gewicht is prima,...

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Goeie Morgen allemaal!

Normaal gesproken ben ik nooit zo vroeg,maar in ik moest mooi optijd in t ziekenhuis zijn,dus vandaar! Zo te lezen hebben een aantal van ons ,waaronder ik, goed geslapen... zou het dan toch aan de volle maan hebben gelegen?! ( ik heb m nie gezien,dr was zoveel mist!)

@ engel25: Ik was 41w5d zwanger en ging voor controle,toen bleek ik had 2 cm ontsluiting en had geen vruchtwater meer,echt alles was op... ik moest dus meteen naar de verloskamer en kreeg wee-opwekkers... die sloegen in als een bom ,maar maakten geen verdere ontsluiting....ze pompten water naar binnen om Jamilia "nat" te houden, uiteindelijk viel Jamilia dr hartslag weg en bleef weg en moest ik met een spoedje naar de OK! Daar haalden ze een levenloos kindje uit me en het bleek dat ze ontlasting in had geslikt en dat wou er niet uit! na veel ingrepen was mijn 2375 gram wegende dochtertje dan uiteindelijk weer "op aarde" en ging naar neonathologie..... ik naar de uitslaapkamer.....
    Binnen een week mocht ze naar huis omdat het een vechtertje was en omdat ze ( tot nog toe) niets heeft overgehouden aan het zuurstofgebrek van haar levenloze periode! Iedereen in mijn omgeving heeft dit mee ervaren als een traumatische ervaring,omdat ik er middenin stond heb ik er niet veel van meegemaakt.....

Nou mn mams is er,dus ff snel een bakkie koffie en dan @ ziekenhuis!

tot later!

liefs Ilona

15. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Even een snelle meld met dikke buik.

Kom later misschien terug. Mijn zoontje vraagt aandacht.

16. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    goedemorgen meiden!

Zo, na meer dan een week niet goed geslapen te hebben dan vannacht eindelijk weer een nacht gemaakt! Heerlijk gewoon! Wel plassen, maar meteen weer doorslapen! Ben eigenlijk net pas weer wakker en ben gisteravond om 11 uur gaan slapen!

Nikkie: die zere en grotere borsten heb ik ook alweer een paar dagen, net als in het begin van de zwangerschap! Wie weet is het een teken!

Tot later

17. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Goeiemorgen meiden! Blij dat velen van jullie zo lekker hebben geslapen! Hier wat minder helaas maar dat kwam door de aannemer, alleen maar lopen malen. Ga zo lekker naar een vriendin, nieuw huisje, effe een bakkie koffie doen.
    @mamanona: :confused: jeetje, wat een verhaal! Maar wat fijn dat alles goed gekomen is.

Dames, fijne dag!
    Groetjes Nathalie

18. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hier ook eindelijk een goede nacht! ben ook pass 30 min echt wakker! natuurlijk wel stuk of 5 keer eruit om te plassen :) .
    Wel heb ik ook lijkt wel bijna continue een harde buik en een zeurend gevoel, ik word gek van mezelf! :oops: ik heb ook besloten vandaag NIKS te doen hele dag thuis in me huispak lekker uitrusten! Ik hoop dat dat helpt.

Gisteren dagje uit met mijn werk was erg gezellig maar wel heel zwaar, we hebben veel gelopen.

nona succes in het zk
    engels spannend zeg! Je weet gewoon de datum dat je kindje komt!
    wenneke veel plezier bij de vk!

tot later!

19. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Pagina 807:

@nikkie: de pijn in / op / rond het schaambot heb ik ook, vooral bij het opstaan en lopen. Mijne is nog niet ingedaald dus ik denk dat het vooral door de beweging komt. En ik denk dat je gelijk hebt, al die voorweeen en zo....ik ga gewoon uit van 12 dagen overtijd!

@mili: succes meid!

@mpje: het indalen is bij de eerste belangrijk omdat er oorzaken kunnen zijn waardoor de baby niet is ingedaald die je van te voren wel moet weten. JE moet dan denken aan een te klein bekken voor het hoofd of een afwijkende vorm van het bekken, maar dat moet de gyn bekijken.

20. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    pagina 809:

@jetjuh: de meeste bevallingen beginnen met weeen en niet met brekende vliezen, dus het risico dat het zomaar ergens gebeurt durf ik wel te nemen. Ik ben meer bezig met als het gebeurt dat ik dan moet gaan liggen. In gekke situaties moet ik dan lachen, stel dat het nu gebeurd......bij de AH kassa of zo.....niet handig! Want dan moet je bellen en gaan ze je in de AH inwendig onderzoeken of zo...? WHAAA!

Deel Deze Pagina