Jeetje wat een verhaal zeg! Kan me voorstellen dat je omgeving vreselijk in de rats zat! Loop je nu ook onder controle bij de gynaecoloog?
zo, ik weer bij! Waardeloze nacht gehad natuurlijk, nu ook een tijd wakker gelegen met ongesteldheidspijn. Ik hoop niet dat ik daar nog 4 weken van mag genieten, want dat vond ik best irritant. Verder word mijn mobiliteit rap minder, ook dat is erg irritant. Ben de vk-praktijk aan 't kijken, daar doen ze gewoon een 2-ling bevalling! Ik dacht dat ze dat niet mochten...nou ja. @mamanona: wat een verhaal zeg! Doodeng lijkt me dat.
Ja ik zie het al voor me ga je op de lopende band liggen... Maar inderdaad, mag je dan nog wel naar huis gaan en dan gaan liggen of wat? Zou ik toch ff navragen. Zeg van 12 dagen overtijd uitgaan is weer het andere uiterste he Ga eerst maar eens van die 40 weken uit. Vind het trouwens ook altijd vreemd dat ze zeggen dat een 2e kindje vaak nog later komt. Of dat als je 1e te laat is dat het bij een tweede vaak ook zo is. Volgens mij kun je daar toch niks over zeggen of heb ik het mis? Ow wat hebben sommigen lekker geslapen lees ik! Echt uitslapen kan ik niet meer. Ben al blij met een nacht gelijk weer slapen na het plassen. En dan is drie uurtjes achter elkaar bij mij veel. In totaal haal ik bijna nooit meer dan 8 uur. Nou hier verder geen nieuws. De krampen zijn weer afgenomen dus echte oefenweeën. We zien wel wanneer het gebeurt. Denk zelf toch niet voor de 40 weken. Eerst dacht ik van wel. Ach je kan er dus toch niks over zeggen
Buddynieuws !!!!!!!!!!!!!!!! Vliezen gebroken ! Alles rustig Verloskundige is geweest. Ik ga slaap pakken .. Einde buddy nieuws van Fruitdruifje !!!! nou heb ik een probleempje want hij geeft de tijd niet aan dat ze deze gestuurd heeft want mijn tel staat snachts uit ! kan dus gister of vandaag zijn ! als ik meer weet vermeld ik het gelijk Maaaaaaaar ik moet zo zelf naar het ziekenhuis en hoop dat ik zelf ook maar naar huis mag met mijn bloeddruk ! als ik moet blijven zullen we pooh in moeten schakelen ..... ff spannend allemaal dus ! duim voor FD en duim ook erg voor mij meiden ik ben het zoooo beu zo ! ik weet niet eens meer wat ik wil de beeb of rust ... maar goed spannend allemaal dus ! blijf duimen ! ik moet om 12 uur op controle en ben er dan ook ff niet een tijdje
meis sterkte hoop voor je dat je naar huis mag ik moet elf uur op controlen maar voel beeb sinds gisteravond weer niet
Buddynieuws !!!!!!!!!!! Ik was te laat meiden ! Fruitdruifje is bevallen .......... Dochter KIRA !!! nog maar net haha geboren om 9.44 en is 3800 gram ! had sms gestuurd kreeg de info gelijk terug ! Wouw ! FD dan ben ik gelijk de eerste die je mag feliciteren ! oh super voor je en hoop je hier snel te zien ! einde buddy nieuws
@Fruitdruifje: Gefeliciteerd met je dochter Kira! @Emma: succes in het ziekenhuis @wenneke: jij ook succes op de controle
ff extra info ! het gaat zo goed ze heeft me net gebeld ! bevalling is super snel maar wel heftig gegaan vannacht om 2 uur zijn de vliezen gebroken toen is de VK geweest maar ze dachten dat het nog wel ff zou duren maar binnen een half uurtje werd het heftig en is VK om een uur of 4 terug gekomen en de bevalling is door de VK en haar man samen gedaan ! binnen 10 minuuten persen was de kleine Kira er al ! Ze is zalig thuis bevallen en ligt al lekker te knuffelen met haar dochter ! ze is zo snel met de info dat de kraamhulp er nog niet eens is haha ! FD; Super voor jullie meid ! zo geweldig om te horen dat je zo gelukkig bent en dat het zo goed met jou en je gezinnetje gaat ! en ook leuk om je stem te hebben gehoord haha ! wat klink jij nu al vriendelijk binnen een uurtje na je bevalling hahaha dikke knuf van je buddy Emma en volgensmij zou pooh vandaag misschien ook ff langs komen ...
Wauw Fruitdruifje! Gefeliciteerd! Heel veel geluk met de kleine KIRA! Nou meiden, is er toch nog iemand die zich iets heeft aangetrokken van volle maan! Emma: wat heerlijk om goed nieuws te mogen brengen, of niet?! Wat mij betreft mag jij nu hoor!
Nou toch geen valse start he meid Je bent ook aardig snel bevallen? Gisteravond heb je nog een stukje geplaatst las ik over navelpijn! Emma succes straks in het ziekenhuis, hoop zo dat alles goed is! We horen het hier wel weer. Dacht eerst even dat jouw vliezen waren gebroken haha. Las het verkeerd. Divi meid hoe is het met jou? Moest jij ook weer naar het ziekenhuis vandaag? Poeh poeh maar spannend hier. Ik verwacht hier straks nog alleen te zitten haha. Tot nu toe allemaal vlotte bevallingen. Hopelijk hier dan geen 40 uren durende weeën ofzo. Hier trouwens ook vanochtend een erg menstruatiegevoel maar ja daar kun je dus wel weken mee rond lopen. Ook last van mijn rug. Maar ik verwacht dus niks. Heb zelf het idee dat het nog wel weeeeken kan duren. Laten we hopen van niet!
Ik heb ook de hele nacht last gehad van menstruatiepijn, ik werd toch wel een beetje bang, als het maar niet eerder begint als 6 maart....
Superrrr een meid! Fruitdruifje, gefeliciteerd met jullie dochter, lekker genieten samen! Liefs engel