Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    @Beccaatje; ja hier ook die irritante menstruatiepijn maar niet de hele nacht gelukkig. Rond een uur of drie heb ik er een tijd van wakker gelegen. Dacht zelfs even dat het misschien wel zou beginnen. Ook vanochtend dus nog en nu af en toe. Ook in mijn rug.
    Ben dus erg bang dat ik rugweeën krijg, die kans zit er wel dik in... voordat ik aan de pil was was ik ook altijd heftig ongesteld. Bijna wel 7 dagen en dan vier heel erg en ook pijn in rug en uitstralend naar mijn benen.
    Zegt dat ook iets? Ik hoop maar van niet!
    Hier trouwens deze week zo ontzettend moe. Nog meer meiden? Echt anders dan anders.
    En lichamelijk wordt het inderdaad steeds zwaarder. Een blokje lopen gaat nu steeds moeilijker. Ook het draaien van het hoofdje in mijn bekken is af en toe erg pijnlijk. Tenminste denk dat dat het is.
    Nou genoeg geklaagd haha. De laatste loodjes he.
    Ik ga nu even mijn brinta opeten, daar heb ik af en toe zin in :D

2. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Hoera voor Fruitdruifje! Van harte gefeliciteerd met Kira!

Ik voel me echt vreselijk. Vannacht niet lekker geworden en vanmorgen mijn maaginhoud door de plee kunnen spoelen. Ben zo moe en heb buikkramp. VK gebeld en het zouden indalingsweeën zijn. Gelukkig komen mijn schoonouders onze zoon ophalen vanavond om een weekendje te logeren, kan ik hopelijk wat slaap pakken.

Flientje

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ all :

Hier ook vaak last van menstruatie-achtige pijn. Ik dacht dat het er gewoon bijhoort. Dit hoeft toch geen aanzet te zijn voor een eventueel beginnende bevalling?
    Of zit ik nou mis?

Geloof dat ik zeiltje maar over matras ga knopen vandaag of morgen ... :rolleyes:

4. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Fd Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Kira.Wat leuk dat je even hebt gesproken met Emma.Een mooi bevallingsverhaal

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    controlen was goed maar mag me om 1uur melden in ziekenhuis voor ctg omda beeb weer niet voel :(
    vk belde de gyn oh zegt ie dat is een bekende

van mij mag ie wel komen al die ziekenhuis bezoeken pfffffffff

6. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @wenneke succes in het ziekenhuis straks.Fijn dat de controle goed was.

7. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Mijn gyn zei dat het logisch zal zijn dat ik binnen een korte tijd de kleine veel minder zal voelen....?

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nou heb m tot gister altyd best goed gevoeld zo wie zo al dat ie draait maar voel helemaal niks geen schopje geen draaien

9. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Hoelang al niet?
    Ik voel de kleine ook wel eens even niet, maar denk dan maar : die ligt vast te pitten.

Natuurlijk is het belangrijk het in de gaten te houden, maar persoonlijk denk ik dat je er wel voor moet waken niet té bezorgd en gestresst of paniekerig te zijn.
    Dit helpt de bevalling ook niet op gang overigens.

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hier nog iemand met behoorlijke menstruatiekrampen.
    Ik moet eigenlijk boodschappen doen,maar ik zie het nu even niet zitten om naar de winkel te gaan.
    Mischien straks,hou me nu even rustig,bij iedere stap die ik doe krijg ik een knoertharde buik.

11. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    ohhh, fruitdruifje! wat gaaaf!
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!
    en wat een heerlijk bevallingsverhaal!
    zou graag net zo bevallen! gewoon lekker vlot thuis!. geniet er mar lekker van!

ik was gisteren bij de verlosk, alles prima.
    mag vanaf maandag officieel thuis bevallen!
    raar idee, want ik voel me helemaal niet hoogzwanger en , kan me ook echt niet voorstellen dat ik binnen nu en hooguit 5 weken een kindje heb.........

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @FD: gefeliciteerd meid, hartstikke gaaf! Fijn dat het zo snel ging, hopelijk heb je niet al te veel last van naweeen. En inderdaad, zo'n valse start als de jouwe.....mag ik die maandag? :)

@nikkie: 12 dagen is een ander uiterste, maar dat was de vorige keer ook het geval. Mijn vk zei dat aangezien de eerste zo riant te laat was ik grote kan had weer te laat te zijn bij deze, maar misschien niet zo heel erg te laat. Kan een dag of 4 schelen of zo. In ieder geval, ik ga gewoon uit van wat ik al ken, dus 12 dagen over. Anders is het zo verdrietig....

Even 813 bijlezen en dan verder met mijn 'trauma center spel'.

Oh man, geweldig, FD ook al bevallen. Gelukkig hebben we enorm veel maart mama's anders zijn ze zo al op :)

Ik wil ook, ik wil ook bevallen.....

13. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Toch wel fijn dat je die keuze kan maken om voor een keizersnede te gaan, maar kan begrjipen dat je liever gewoon had willen bevallen vanwege het herstel, vooral omdat je toch ook al 2 kindjes hebt rond rennen.
    Ik vind het erg jammer dat ze van te voren niet kunnen zien of het weer gaat gebeuren, maar ja helaas. Ik vond het geduw en getrek ook vreselijk tijdens de bevalling en toen hoorde ik ook nog haar sleutelbeen breken en ze kwam helemaal blauw op de wereld en het was gelijk rennen en vliegen om haar zuurstof etc te geven, en de bevalling duurde bij mij ook al superlang dus het was nogal een traumatische ervaring.
    Nu weet ik dat het ook goed kan gaan omdat een 2e bevalling vaak sneller en makkelijker gaat dan de eerste, maar ik weet dat er ook een kans bestaat dat het nog eens gebeurd.
    Mijn eerste was wel ingedaald, deze is tot nu toe nog maar een heel klein stukje ingedaald, ben benieuwd of ze op de volgende controle wel ingedaald is.
    Voor jou duurt het niet lang meer hè, 6 maart! Lijkt me best apart om te weten wanneer je kind geboren wordt, haha.

Bedankt voor de info over jouw bevallingen met schouderdystocie en ik ben blij dat je kindjes er niks aan over hebben gehouden!

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ik maak me er niet meer druk om zei ook tegen de vk voor mij hoeft da niet maar ze zegt het zekere voor onzekere dus jah heb weinig te zeggen

heb er vorige week ook 2x aangelegen dus maak me niet druk om

15. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @nikkie (alweer :) ) ik had voor mijn eerste bevalling ook altijd een behoorlijk pijnlijke menstruatie, en gelukkig mocht ik bevallen met rugweeen. Niet leuk. Nog minder leuk was dat ik na de bevalling menstrueerde met rugpijn, dat was voorheen niet. Alsof je steeds een ieniemienie rugwee erbij krijgt. Hopelijk gaat dat nu anders, maar gezien mijn ervaring van vannacht....ga ik wel weer van het minst positieve uit. Kan het ook niet tegenvallen. Net als dat ik van 9 pond uitga :)

16. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    FD, van harte met je kleine meid! Geniet er lekker van en fijn dat je zo'n vlotte bevalling hebt gehad, hoop dat het bij mij ook zo zal gaan!

Emma, succes in het ziekenhuis meid, hopelijk is alles goed!

Wenneke, jij ook succes in het ziekenhuis en probeer je niet teveel druk te maken hè meid. Hoop dat alles goed is met de kleine.

@ All,

Ik heb de hele nacht nauwelijks geslapen, heb ook veel last gehad van krampen, misschien indalingsweeën of voorweeën? Heb het bij mijn eerste zwangerschap in iedergeval niet gehad.
    Ben echt benieuwd wanneer ik ga bevallen haha, aan de ene kant wil ik met 37 weken wel bevallen, aan de andere kant mag het van mij nog wat langer duren omdat ik maar weinig slaap de laatste tijd, wil wel goed uitgerust zijn voor de bevalling begint (voor zover dat kan)!

17. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Dit had ik even goed kunnen schrijven :D Zo herkenbaar! Nog 3 weken, max 5 en dan wordt alles helemaal anders :) Ik kan het me moeilijk voorstellen. Is ook een ganse verandering van de ene dag op de andere... Maar ik kijk er wel naar uit en mijn man is nog nieuwsgieriger. Das wel lief. :)

18. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    @ FD: SUPER GEFELICITEERD met jullie dochter, geniet er maar lekker van! En ik ben natuurlijk wel benieuwd naar een foto'tje.....

@ Becca'tje; ik heb bij mijn vorige twee bevallingen ook alleen maar rugweeen gehad. Vreselijk zijn die. Heb begrepen dat je beter 'gewoon' buikweeen kan hebben omdat je die beter onder controle kunt houden. Ik ga duimen dat jij (en stiekum natuurlijk ook voor mij) dit keer buikweeen zal krijgen ;)

Fijne vrijdag allemaal!

Knuf,
    Lucifer

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Update:

Hoi lieverds, bedankt voor all reacties..heb niet alle bijgelezen maar wel veel..

Hier dus nog geen nieuws. Heb erg krachtige weeen gehad de afgelopen dagen maar ze lijken niets te doen.
    Ik verlies nu wel steeds wat (oud) bloed en slijm en heb continue ongesteldheidskrampen onderin mn buik.

Het is echt afwachten maar ze gaven in het ziekenhuis wel aan dat mn lichaam bezig is met voorbereiden en dat het dus ook best wel kan beginnen binnenkort..maar t kan ook nog op zich laten wachten.

We houden het goed in de gaten en moeten de weeen timen...t is gewoon afwachten en daar worden we best moe van.
    Ze laten me in ieder geval niet tot 40 weken zo doorlopen...maar ja is erg vermoeiend die heftige weeen soms 3 uur lang om de minuut/2minuten..maar nog steeds geen ontsluiting en verweking etc.

Ukkie is wel al helemaal ingedaald dus das mooi.

Ik hou jullie op de hoogte maar zal hier iets minder vaak zijn denk ik.

Succes voor allemaal!

Kus,
    Mij en mn man

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ohhhh zie net FD:

Van harte met jullie dochter!!!

Ben helemaal jaloers nu hahah ik wil ooooooook! ;)

Deel Deze Pagina