Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Mili : spannend meid. Ik hoop dat het voor jullie ook niet lang meer duurt zo.

2. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @lucifer: ja, dat is wat ze mij bij de yoga ook vertelden, dat rug en beenweeen niet goed te handelen zijn....lekker dan. Maar inderdaad, voor ons echte buikweeen dit keer!

3. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    FD, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

Ben vandaag op controle geweest.
    Alles was goed met onze kleine meid.
    Ze doet het erg goed, en nu zit ze echt helemaal vast in de bekken, en is flink gezakt.
    We zijn zo benieuwd wanneer ze komt.

Mijn bloeddruk is ook nog steeds goed.
    Maar doordat ik dus vocht vast houd krijg ik last van mijn hand, het carpale tunnelsyndroom, zo genoemd.
    Dat is wel vervelend, maar ach ja.

Ik merk dus dat ik op een bepaalde manier van de bank op moet staan als ik gelegen heb, want anders verrek ik gewoon mijn banden.
    En dat is erg pijnlijk.

Maar goed, volgende week weer op controle.
    Tot nu toe zijn ze erg tevreden!

Groetjes Cindy

4. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Mili, vervelend dat de weeën nog niet door willen zetten, kan me voorstellen dat je het zat bent, op deze manier raak je natuurlijk uitgeput. Hoop voor je dat het snel gaat doorzetten!

5. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @mili: gos ja, dat is wel erg vervelend. Gelukkig weet je al dat ze je zo niet een eeuw laten doorlopen, dat moet al een flinke geruststelling zijn.

Misschien vanavond wel gewoon joh, kan jou het schelen!

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Fruitdruifje van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Is snel gegaan zeg. Flinke meid ook. Mooie naam. Geniet lekker van elkaar.

Mili: hoop voor jou dat het ook eens doorzet.

7. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    weet je wat ik mij afvraag?

Een aantal hier zeggen dat 3800 gram een flinke meid is, maar dat is eigenlijk maar 7,5 pond, dus dat valt volgens mij best wel mee!

Of heb ik dat nou verkeerd?

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja ik vind het wel flink,mijn oudste was 3340 gram,de tweede 3740 gram en de derde 3520 gram.

9. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    FRUITDRUIFJE!! GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER! ONTZETTEND GAFE NAAM ZEG!!

ik ben nog de enige die oevr is die 12 maart is uitgerekend :( ppoh al bevallen en nu fruitdruifje! Gaat hard, ik hoop dat het bij mij ook snel mag beginnen, maar denk dat het nog wel even op zich laat wachten..
    Ik ben wel wat opgekanpt sinds vanmorgen ben heel rustig aan aan het doen beetje aan het poetsen hier en daar ;)

wenneke succes in het ziekenhuis, ik voel de beeb ook weleens niet maar volgens mij komt dat dan ook omdat je er teveel op let en na een tijdje soms ook nacht en avond later voel ik hem weer

10. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @ddnee: het is denk ik maar net wat je gewend bent. De gemiddelden voor een eerste kind liggen tussen de 6 en 7 pond, dus wat dat betreft een iets flinkere dame, maar het is niet FD's eerste dus ik denk ook wel dat het meevalt. Maar goed, mijn eerste was 4,5 kilo...7,5 pond klinkt mij dan haast schattig in de oren :)

11. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    mili sorry vergat jou helemaal! heel veel sterkte wat rot zeg! Ik hoop voor je dat het snel doorzet!
    Een vriendin van me had dat ook en die kreeg toen een ssort spuit waardoor ze even goed kon slapen/uitrusten en toen kwamen de weeen beter op gang en daarna hebben ze haar vliezen gebroken en toen begon het.. Misschien een optie? zij heeft daar ook om gevraagd omdat het zoo vermoeiend werd..
    We denken aan je! zet hem op!

12. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    ja, het zal idd zijn wat je gewend bent. Maar over het algemeen gesproken, dacht ik altijd dat als je van 8,5 of 9 pond spreekt, je een flinke baby hebt. Tenminste dat hoor ik weer in mijn omgeving. Nou ja, maakt verder ook niet uit!
    Was alleen even nieuwsgierig!

13. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    ...nog even over gewicht van Kira: FD was natuurlijk nog geen 40 weken zwanger...als het kndje nog even was blijven zitten was het vast en zeker ruim over de 8 pond gegaan... Fijn voor FD dat ze het nu al lekker in haar armen mag houden!
    Voel enige jaloezie...

Hier de afgelopen nacht wel gerommel (net zoals bij velen...grappig om te lezen, de laatste dagen rommelt het overal...), maar dat zet niet door. Eigenlijk heb ik niet het gevoel dat het heel binnenkort gaat gebeuren, maar ja, dat zegt niet zoveel. Bij m'n tweede dacht ik dat ook en nog geen 3 kwartier later had ik een baby in m'n armen...

14. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    FD Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hey meiden !

ik ben weer lekker thuis !
    Bloeddruk was 155/85 voor mij dus keurig ... en heb ook minder klachten dus dat was prima moet wel in bed blijven maar soms is dat stiekem ook wel lekker met dit walvissen-lijf
    de gyn moest ook lachen om mijn buik :confused: :confused:
    hij zei dat ik wel erg naar voren draag en een hele grote buik heb ! nou en dat van je gyn te horen krijgen he :confused: :confused:
    maar goed de kleine ligt er helemaal klaar voor en in de beste bevallingspositie die er maar is !
    nog echo gehad hartje gaat prima en zo te voelen is het een gemiddeld kindje volgens hem !
    ik voel de beeb ook minder nu heb het gevraagd en is normaal die kleine is net als mama extra aan het snurken om voor te bereiden op de bevalling ! had gister nl ook voor mijn doen weinig leven maar is nu weer prima bezig van binnen ! :)
    Moet medicijnen blijven slikken en rust houden en dan volgende week weer terug !
    inwendige onderzoeken doet hij niet tenzij echt nodig en dat is niet het geval dus iets van ontsluiting ofzo weet ik niet .....
    Maar goed ik ben blij dat alles eens normaal is voor de verandering en dat we binnen 5 min weer weg konden haha
    mijn man was ook helemaal blij ! we hadden de koffer met spullen al bij en die staat weer terug binnen hoor haha

verder ff geen nieuws van FD die zal wel zalig aan het genieten zijn !
    ben wel jaloers hoor ... ik was als eerste uitgerekend van FD en Pooh en die zijn al lekker aan het knuffelen hmmmmmm ikke wil ook ! haha

Mili voor jou ff extra knuffie meid !
    wat vervelend allemaal blijf rustig aan doen !
    kan me voorstellen dat je op bent ik heb het nl ook al een paar keer gehad maar het duurt zo lang en dan geen regelmaat ! mijn gyn zei het net ook nog .. tja volhouden hoort er bij pas bij regelmaat kunnen we je gaan helpen ....
    Wenneke succes in ZH als het je gerust stelt gewoon doen hoor !
    Beccaatje ....eh 4.5 kilo is niet niks haha wow wat een flinkerd was dat ...
    Dieudonnee tja ik vind 7.5 pond ook wel wat in gewicht klinken als je denkt dat het er uit moet haha maar verder lijkt het me vrij normaal ...
    Cindy spannend he ! hier zit ook alles klaar maar nu nog er uit ! hmm kan niet wachten want zitten is zo onhandig met die mega buik !

zo en nu ga ik weer ff rusten want bezoekje ziekenhuis is voor mij al een uitje op zich nu he ! haha

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nou ik moest van de vk anders was ik niet gegaan hoor.

voel de beeb nog niet maar volgens ctg alles goed dus had nog gelijk hahah

ik ben trouwens 10maart uitgeteld

17. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Fijn dat je weer naar huis mocht Emma, super voor je! Inderdaad maar lekker rustig aan doen en wachten...

@ mili: slopend, zo'n aanloop! Hoop dat je snel de 'finish' bereikt! Sterkte meid!

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh en ik wilde mezelf even een veer in mijn kont steken haha
    tja doe ik zelf wel ff !

ik was gister nl 1 jaar gestopt met roken !!!!!!

zo en daar ben ik super trots op ! hahaha
    was het door alle toestand ff vergeten maar vind het een hele prestatie ..

19. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    Knap hoor Emma, dat is wel een veertje waard :thumup:

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hey fd van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kira!
    Geniet er van.

Deel Deze Pagina