Fruitdruifje, gefeliciteerd met je dochter Kira! @all: Zo, een middagje niet meelezen en dan gelijk 8 pagina's inhalen. Voor alle meiden die een steuntje nodig hebben: Zet em op! Thumbs up voor jullie!
@Wicjuh, Nee meis dat geloof ik dat de draaipoging niet echt lekker was. Wij hebben dat niet geprobeerd, we durfden het niet Ahh dat vind ik zielig voor je mannetje dat hij wit wegtrok. Mannen kunnen daarentegen toch volgens mij minder hebben als vrouwen Ik denk het ook dat de beentjes van jullie kleintje dan iets onder het hoofdje liggen. Misschien ligt jullie kleintje wel als plaatje twee? Bij ons ligt die kleine net als op plaatje nummer 1. Het trappelen heb ik eigenlijk ook nog nooit gevoeld. Meer geschuif en geduw. En jij? Als die kleine zich uitrekt, doet het bij jou dan ook zo zeer? Ik heb ook echt het gevoel dat in mijn buik twee grote blauwe plekken zitten op de plek waar die kleine zich uitrekt. Oh echt dus 1 op de 3 stuitbevallingen eindigd toch nog in een keizersnede. Dat is wel veel zeg. Maar inderdaad als de gyn zegt dat het prima kan waarom zou je het dan niet proberen inderdaad? Wij hebben gelijk gekozen voor een keizersnede omdat we, net als wat jij schrijft, bang dat er iets met die kleine gebeurt tijdens een stuitbevalling. De gyn ging hier eigenlijk direct akkoord mee. 't Is eigenlijk best een moeilijke keuze he? En dan volgende week moeten jullie een keuze hebben gemaakt? Je moet doen waar jullie je goed bijvoelen hoor. Jeetje meid, dat wordt voor jullie ook nog spannend dan he? @Nikkie, Meis doe je rustig aan met de krampjes? Neem maar lekker je rust. Ik had de datum tegen mijn moeder en schoonmoeder vertelt nou die zijn volgens mij nog nerveuzer als ik haha..... Alleen me mannetje wordt met de dag nerveuzer, hij is zo bang dat ie down gaat in die ok..... Dat vind ik wel zielig voor hem dat hij daar aan denkt.
zo hier weer lekker gerust vanmiddag maar krijg elke keer zo'n maagzuur als ik ga liggen van alles brrrr misschien toch maar aan de rennie.. Divi meidje wat spanned dat je een datum weet maar ze mogen wel opschieten bij je ! je bent vandaag al 39 weken ! zal dus niet lang meer duren he ! ha ha hier zit er nog geen beweging in en als ik het goed begrijp duurt het niet lang meer voor mijn buddie's hier weer zijn ! ik heb contact met ze via SMS dus het is hier zo gezet als er iets is maar super lief van je hoor ! en jij moet zelf gaan bevallen volgende week Nikkie fijne avond en idd die krampen die toch maar nep zijn is niks he ! Wicjuh ah wat sneu voor jou en ook voor je man ! bah lijkt me niks zo'n draaipoging en dapper hoor een stuitbevalling ! maar je gyn weet echt wel of het kan hoor Zuurjte goed bezig met de lijst der lijsten haha ! als we jou niet hadden Mamajo ik heb net sms gehad van pooh maar dat was omdat ik ff heb laten weten dat bij mij alles vandaag ok was .. helaas verder geen info maar idd kan me voorstellen dat ze geen tijd heeft nu ! ik heb ook geen draadloos internet net als jou dus zal dan ook hier minder kunnen zijn Nique hoe was het prikken ! wat laat nog zeg week 36 zit je toch ? en lekker veel rusten hoor meid ! geef er maar lekker aan toe ! ik zou visite krijgen maar die kan niet jammer hoor best eenzaam dat thuis moeten zitten ........
@Divi: ach, wat jammer dat hij er zo tegenop ziet... Laat hem vooral wat eten van tevoren, dat maakt de kans wat kleiner dat 'ie onderuit zou gaan. Zelf klink je er aardig rustig onder; dapper hoor! Lijkt me inderdaad wel raar om te weten wat jouw dag wordt... en als ik naar jouw banner kijk zal het ook wel niet meer zo lang duren.. Spannend joh! Zet 'm op!
heey klessebessen! Wat is dit?!?! 7 ( of toch 8 ) pagina's vandaag....... hahaha heb net ff snel gelezen en weer een baby erbij! \/ FD gefeliciteerd met je dochter Kira!!!! Met mij was alles vandaag in het ziekenhuis goed hoef volgende week vrijdag pas weer bij de gyna te komen! =D> Beepje is nu al 2800 gram,stuk ingedaald en ligt klaar voor de bevalling.....dus ik ben helemaal blij! Ga nu de kids pyama-en enzo en dan plof ik ze zo allemaal naar bed! Heb veel gedaan vandaag,ben nu best moe! xx van hier!
Goeieavond dames, Ik moest nu gewoon even wat er op zetten, want in de drukte kwam het er telkens niet van en we zijn ook pas afgelopen disndag op dag 8 naar huis gemogen. We zijn heel erg trots! Hele zware week en bevalling gehad, maar nu vooruit kijken en genieten! Ik heb als uitondering nog kraamzorg gehad tot en met dag 11 en vanmiddag afscheid genomen! Dames ik beloof dat ik na vandaag weer veel vaker hier ben en heel mijn verhaal ga doen! Maar ik kon het niet laten toch even fotootjes te plaatsen! @ FRUITDRUIFJE gefeliciteerd met KIRA!!!!!! Hier een fotootje van onze Sam die we vanmiddag genomen hebben! Hij doet het zo goed!
***inbraak*** Sorry Maart mama's maar moet ff Pooh feliciteren, dat had ik nog niet gedaan. Wat een mooie foto's meid van Sam. Je zal wel trots zijn. Veel liefs!
Ohhhhhhhhhhhhhhhh poooooooooooooh wat een schatje !!!!!!!!!!!!!!!!!! wouw wat een lekker ventje ! en wat jammer dat ik je niet gezien heb in het ziekenhuis ! maar wil wel alles weten... kan me voorstellen dat je ff tijd nodig hebt om aan alles te wennen en te genieten ! en tja laat maar komen die foto's kan er geen genoeg van krijgen meid ! wat een kanjer kan me voorstellen dat je trots bent ! WAT EEN TROTS !
pooh wat goed iets van je te horen! en fijn dat het nu goed gaat! Mooi Mannetje hoor! Tot morgen allemaal!
POOH WAT EEN SCHATJE!! GENIET ER MAAR LEKKER VAN, NEEM LEKKER JE TIJD EN ALS JE ER ZIN IN HEBT ZIEN WE JE HIER WEL WEER VERSCHIJNEN, DIKKE KNUFFEL!
Hallo dames , Hier ben ik weer even snel tussendoor ga zo alles bij lezen ..maar wij zijn verhuisd inmiddels ...en hebben sinds vandaag weer internet .dus ik kan me weer melden ....voor de rest gaat het hier nog goed wel gerommel ...om de dag naar het ziekenhuis voor een CTG ..dus we wachten af .wat er voor de rest gaat gebeuren ....Ik las net wel even snel dat er weer een beebje bij is ...FD gefeliciteerd met jullie dochter ...leuk joh ... Nou ik ga nu effe snel bijlezen ...nou ja snel pffffffffff het zijn heel wat pagina's . Liefs Rian
@ Pooh : wat een heerlijk ventje meis! Kan me voorstellen dat je daarvan geniet en het niet kan laten te showen. Als ik dit zo zie kan ik niet wáchten!