Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi allemaal,

Heb niet meer alles bijgelezen hoor pff was veel haha.

Hier gisteravond weer 2 uur weeen gehad terwijl we in het theater zaten..was nog wel te doen..begin er aan te wennen ofzo :(
    Waren wel een paar heftige bij..en ik had wel het gevoel als die aanhouden dan ga ik hier weg... :)

Maar ja het zakte op den duur ook weer. S nachts weer wakker geworden van krampen en vanochtend een paar weetjes gehad... :rolleyes:

Weet niet wat ik er van denken moet....wil ook de VK niet steeds bellen dus ga gewoon weer bellen als ik weer een uur 1 1/2 uur weeen heb..wellicht is er dan iets in mn lijf aan t veranderen.

Vermoeiend is het wel.

Heb trouwens ook pethidine gehad..dat ging allemaal zooo snel was er niet op verdacht..baal er van want ik wilde geen pijnstilling die bij mn kindje kan komen. Nou dus wel gehad....maar ja volgende keer beter opletten

Heeeel veel liefs,
    mij

2. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Pooh:
    Fijn dat je er weer bent..en hopelijk gaat alles goed..heb niet de puf gehad om alles te lezen wegens omstandigheden...

3. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    pooh doe maar lekker rustig aan en verwerk het eerst maar goed
    hoop dat alles goed gaat met je mannetje

4. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Goedemorgen ,

@Pooh je ben inderdaad in raptempo bevallen dan zeg .jeetje .En verwerk alles gewoon op je eigen manier en in je eigen tempo ..want het is allemaal niet niks natuurlijk wat je voor je kiezen gehad heb .

@Mili .veel sterkte geloof het best dat het erg vermoeiend is zou wel fijn zijn als het een keer goed door zou zetten toch .

Hier is het voor de rest nog steeds rustig .wel harde buiken en af en toe wat kramp maar niet echt dat je zegt pfoewie .Ben benieuwd als ik maandag weer naar de gyn moet .

Liefs Rian

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goedemorgen mama's

Ik heb heerlijk geslapen vannacht. Ben er maar 1 maal uit moeten gaan om te plassen en dit was om 6.15u.

Vandaag maar enkele wasjes doen en mijn nieuwe droogkast uitproberen, deze hebben ze gisteren geleverd.

Hier is ook nog geen zon te zien, benieuwd of hij nog komt.

Zal dadelijk ook eens bij het andere maartmama toppic kijken.

Knuf van zuurtje ;)

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Inderdaad..of het moet gewoon helemaal stoppen of gewoon doorzetten :)
    Maar ja je hebt het niet voor het zeggen he? Maar nerveus word je er wel van ;)

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hallo meiden,

Allereerst: FD Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Kira!

Pooh: fijn dat je weer thuis bent, en een super mooi mannetje!

Hier: Gaat t minder, hou al 3 dagen niets binnen. Af en toe wat water wat er wel inblijft, maar eten (droog brood,beschuit..) niet dus.. Heb een homeophatisch middel gekregen die er wel voor heeft gezorgd dat ik geen last meer heb van maagzuur.. (of iig brandt het niet meer).. Maar mijn maag is zo gevoelig geworden dat er niets inblijft..

Maar goed, vandaag 38 weken..

Fijne dag iedereen!

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meiden heb een probleem.

heb geen contact meer met me ma en stiefpa sinds zwanger ben

hy wenste me miskraam toe en me ma zat gewoon te lachen ,en ik was niet meer welkom

tegen de familie draaien ze het verhaal om dat hebben ze altyd gedaan ,deze zijn er ondertussen ook achter hoe het zit en spreken er schande van dat ze d r eigen kleinkind niet wil kennen.

ik wou eerst geen geboortekaartje sturen maar me vriend en schoonouder zeiden van dat moet je wel doen dus envelop geschreven.

kom ik gister by me pa die zegt ja en je moet geen kaart sturen want krijg je alleen problemen van en me vriend zegt doodleuk je moet geen kaart sturen :x terwijl ie eerst zegt van dat moet je wel doen.

heb m gezegd dat het me veel verdriet doet dat ie nu ineens dat zegt.

wat moet ik doen wel of geen sturen? ik weet dat ze toch niet komen. :(

had het naast me neer gelegt maar nu komt weer alles naar boven

9. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    @ POOH wat een super mooi kereltje heb je echt om trots op te zijn ;)

10. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Ja dat wat je zegt of stoppen of doorzetten .....en dat je er nerveus van word kan ik me goed voorstellen ...die kleine uk van jullie houd het wel spannend hoor ..hihihi Ik kom wel ik kom niet ....zucht ....

11. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    pooh: fijn dat je er weer bent en wat goed dat jullie lekker je eigen tijd nemen! Heerlijk genieten!

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Girlszz.... weet iemand hoe rugweeen voelen ofzo?

Ik heb al een poosje last van mn been/(onder)rug en nu zeiden ze eerst "zwangerschaps-ischias",gisteren had ik het idee dat de pijn wat erger/anders werd en vandaag kan ik me ene been niet voor de ander krijgen! de pijn is er wel continu,op de achtergrond, en met vlagen wordt ie heeeeel erg! heb ook weer last van harde buiken enzo! Heb er eigenlijk nog niet op gelet of het regelmatig kwam,want ik was op de zolder een kledingkast aan het leeghalen en een beetje aan t rommelen voor zover het kon/kan,maar ik heb echt een paar x op mn knieen aan de rand van het logeerbed "gehangen" omdat ik de pijn niet kwijt kon......

Ik wil niet weer gelijk naar het ziekenhuis/gyna bellen,dus zocht mn steun ff hier.....

sorry voor de klaagbaak!!!! :oops:

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ wenneke: Ja dat is een moeilijke situatie.
    Snap dat je even niet weet wat je moet doen.
    Maar zou gewoon een kaartje sturen, dan heb jij gedaan wat je kon.. en kunnen ze jou later niets verwijten.
    Wat hun er dan mee doen dat is aan hun.

14. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Pooh neem je tijd hoor om alles op een rijtje te zetten etc. dat is nu veel belangrijker!

15. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Wenneke, als ik jou was zou ik ze wel een kaartje sturen. Dat heb jij in elk geval alles gedaan wat je kon en kunnen ze je hier nooit op aanspreken. Wat ze met de info doen die op het kaartje staat is aan hun maar ze kunnen jou en jij jezelf in elk geval niks verwijten! toch?

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    nee dat klopt stuur gewoon kaartje dan heb ik me plicht gedaan thanks meiden

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemiddag meiden

hier ff snelle krabbel ! ben zoooooo moe
    heb nog niet veel gedaan mag ook niet maar ik ben echt kapot ... raar hoor ! volledige bedrust en dan moe zijn ... ben in bad geweest en verder alleen gezeten
    maar goed krijg zo visite mijn zussie komt gezellig langs en mijn ma is ook al ff geweest die kwam een lekker grote bak kibbeling brengen mmmmmmmm
    ik zit me in te houden hier haha
    en vanavond ga ik een uurtje het huis uit ! jaja
    mijn schoonmoeder is morgen jarig en dat is te druk en het is zo'n lief mens dat ik toch ff wil gaan dus man rijdt en dan gaan we snel een uurtje langs !
    lekker taartje eten haha
    pfff jammer van de maagzuur want ik heb zo veel lekkere dingen in huis nu ! had zelf al tomatengroentensoep vers gemaakt en gehaktballen haha volgensmij heb ik genoeg voor iedereen hier !
    zo ik duik ff uurtje mijn bed in voor mijn zus er weer is
    daarna kom ik ff terug

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hou vol he mili ! wat een toestand voor je meidje !

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!

Deel Deze Pagina