Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    wicjuh ja dat heb ik ook gehoord indd, daarom denk ik ook dat het bij mij jammer genoeg nog even duurt! haha

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Is dat zo?

Laat ik vandaag helemaal geen trek hebben.
    Had uitgebreid indisch gekookt vandaag,wat ik heb gegeten was de moeite niet waard :rolleyes:

3. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    het gaat hier niet echt lekker.Vannacht wat krampen gehad en toen ik vanmorgen wakker werd had ik veel vocht in mijn handen.Het is net of het al erger word.Ik heb een raar gevoel in mijn handen.De beeb is ook verdacht rustig.verneem hem wel maar veel minder.

4. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    hier lijkt de rust ook weer terug te zijn...
    Heb vanmiddag een poos geslapen en toen ik wakker werd leek alle activiteit verdwenen...
    We zien wel weer wat er vannacht gaat gebeuren, spannend!

Het rommelt nu echt bij velen van ons hè...?!

Fijne nacht voor iedereen!

mamajo

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Redone bij twijfel VK bellen maar ik kan mijn handen ook niet meer gebruiken het eerste half uur nadat ik wakker word ! hier komt het door vocht ... is een super akelig gevoel maar trekt wel weg en als je bevallen bent ben je er schijnbaar zo vanaf

Nathalie wat je over hebt kan dan richting brabant mmmm lekker ! al eet ik ook minder omdat ik zo veel last van maagzuur heb

Bellamano haha dus jij bent nog wel lekker aan de smikkel ! nou geniet nog maar ff lekker he
    en als je op je trouwdag bevalt dan wel na het JA woord he ! haha

Wicjuh heb ik ook gehoord en ook dat je dan licht verteerbaar moet gaan eten maarja wanneer is het zo ver he !?! kun je nu toch al niet mee beginnen

Mama hier ben ik er ook wel klaar mee maar ik ga er maar vanuit dat het met mijn geluk echt nog tot 2 weken over datum ga pffff ben ook echt zo moe en pijnnlijke krampen en vooral dat vocht in handen in voeten aiai
    maar we blijven posi en af en toe lekker klagen hier helpt echt hoor ! kop op he meid ! en laat je man maar lachen ! bij mij deed de gyn het gister omdat mijn buik zo mega is !
    misschien zijn het mega mindy's haha

Divi meid ik ben kapot ! kom de trap bijna niet meer op ... bah mag al niks doen en lijkt wel of ik nog luier/moeier ben dan eerst .. nog steeds harde buiken en kramp maar wel echt voorwerk er komt maar geen patroon in ... helaas ... ben er wel klaar mee
    en meid ik wil je ff al succes wensen met je KS ;) het kan niet lang duren en ik wil het je echt ff gewenst hebben !
    dat alles maar goed mag gaan en dat we je snel weer hier mogen zien meid ! zal stil zijn zonder je ! en ben je toch nog nr 1 ! haha
    maar wel rustig aan doen he ! want die hoofdpijn is niet goed !

Apie ben je lekker aan het genieten van je zondag ? beentjes omhoog ? en we krijgen idd lekker weer om straks met de beeb van te genieten !

wenneke half 11 ! haha ik ook ! lekker is dat alleen jammer dat ik zo vaak moet plassen haha ik slaap ook in gedeeltes .. maarja als je maar slaapt he ! en als het gekleurde afscheiding is is er niks aan de hand hoor !

zuurtje hoe is het met jou meid ? je houdt netjes het lijstje bij maar vertel eens hoe het gaat meid ?

Nikkie zou het kunnen joh dat vruchtwater klotst ik heb het ook wel eens gevoeld maar nooit aan gedacht ... tja waarom ook niet he ! en wat lekker om te wandelen mmmm zalig ! vooral met dit weertje
    was de dvd nog wat ?

Hier de hele middag visite gehad ... was kei gezellig maar ben er wel moe van want niet geslapen .. ach morgen weer verplicht niks doen he !
    en mijn man heeft nog lekker gebak mee dat over was op de verjaardag van schoonmoeder dus die gaan we nog lekker oppeuzelen ! mmmm
    en nu ga ik nog lekker bankhangen

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ach, tis geen noodzaak neem ik aan hoor. En zolang je nog gewoon goed trek hebt, gewoon lekker blijven eten... goed voor je energiepeil.

Overigens is een medecursiste samen bevallen vorige week bevallen nadat ze flink patat met kip had zitten eten, begreep ik ... :)
    Alleen heb je wel kans dat je na een flinke maaltijd goed misselijk wordt en het eruit wilt gooien.

7. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    meiden heb zo n druk onderin en dat trekt door in steken in me rug :(

mannetje had lekker gekookt maar door de steken heb weinig trek hahaha

dalijk om tien uur me pa ophalen die is dansen hy heeft ze auto kapot dus jah had gevraagd of we m op wouden halen hahahha normaal slaap ik dan al :oops:

vraagje: zie soms in me ooghoek soort zilvere dingetjes :( en heb dat gister ook al 1x gehad wat kan dit zyn

8. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    @ Emma ,heb lekker effe in de tuin gezeten lekker hoor ..hihihi ennuhhh kan je ophouden met je gebakjes en frietjes en je lekkerbekjes ....grmpfffzzzz die man van mij loopt zijn eigen verloren ...krijg er alleen maar trek van hihihihi ...

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hey Emma en andere mama's

Hier gaat het naar omstandigheden redelijk goed. Ik begin nu vocht vast te houden in mijn voeten dat niet meer volledig wegtrekt. Ook mijn bekken doet weer enorm zeer, weet soms niet hoe zitten of liggen.

Gisteren en vandaag heb ik de was weer bijgewerkt. Moet toch mijn nieuwe droogkast uittesten.

Voor de rest rommelt het hier maar doorzetten nog niet, mag nog eventjes wachten zodat ik thuis kan bevallen.

Wenneke stuur maar een kaartje zodat je jezelf niets hoeft te verwijten, jij hebt dan je best gedaan.

Mili hoe gaat het nu met je?

En met de andere mama's hier?

Wat de eetlust betreft kan ik zeggen dat het niet altijd klopt dat je eetlust minder is als de bevalling bijna begint. De avond voor ik bevallen ben van het zoontje heb ik nog een gewone portie gegeten zoals altijd.

Moe zijn: ik kan de laatste tijd ook heel veel slapen, ben gewoon moe van het niets doen.

Bellamano alvast gefeliciteerd met jullie huwelijk morgen.

Dit was weer even een update van mijn kant. Ik lees wel altijd alles mee maar reageer niet altijd omdat ik soms de puf niet heb door mijn moeheid.

Knuf van zuurtje ;)

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Toenstraks waren mijn ouders er nog ff.
    Mijn moeder is echt heel erg zenuwachtig.
    Het is haar 6e kleinkind die geboren gaat worden,maar dat maakt voor de zenuwen niets uit.

Mijn moeder vangt de kids op zodra ik ga bevallen en de 2 kids van mijn zusje.

Mijn zusje mag bij de bevalling zijn,ik was ook bij de bevalling van haar 2e aanwezig.

Zo'n bijzonder moment is dat.........

Iedereen die ik spreek denkt trouwens dat ik deze week ga bevallen.
    Ik hoop het eigenlijk wel,want mannetje is deze week de hele week vrij.
    3 Maart begint hij bij zijn nieuwe werkgever,en als dan de bevalling zich aankondigd dan krijgt hij maar 2 dgn.

11. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Hahaha, niemand heeft opeens meer honger! Ikke wel hoor, heb zo'n beetje in mijn eentje zo'n visbordelaise van de Lidl op. (mijn man mocht ook een klein stukje, maar zéééker niet teveel) en een lading groente :D Ik heb bij mijn kraampakket een rolletje druivensuiker gedaan zodat, als de bevalling vordert en ik weinig ''puf'' (hihih, lol, puf...) meer heb, toch wat energie krijg.

Maargoed, de avond valt en ik ben toch eigenlijk wel erg benieuwd wat de nacht zal brengen. Zou het doorzetten of niet? Dit gaat vast nog leuk worden, want ik behoor tot de categorie ''eindeloze pechvogel'' dus je zal maar weer zien dat ik hier over 6 weken als laatst overgebleven maart mama zit...:(

@Nikkie: klotsend vruchtwater, ik weet het eigenlijk niet. Voor een klotsend geluid is er ook lucht nodig om het geluid te maken en dat zit als het goed is niet in je baarmoeder. Zouden het ook je darmen kunnen zijn? Die zitten zo onderhand ook overal in je buikholte...

@wenneke: Het zit jou ook niet mee zeg, zit er ook maar enig ritme in je rugpijnen?

Floentje

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Flientje,

Spannend ook voor jou dus..hihi wie weet precies op 37 weken hahah...dat red jij nog wel dan..hihi hier zal ukkie nog wel niet komen.

Ach ben blij dat de weeen nu wat weg zijn..want daardoor heb je wel steeds het idee dat er iets staat te gebeuren...

Ben gewoon moe van de afgelopen dagen en slaap nu ook veel.
    Ukkie is gelukkig weer net zo druk aan t worden als voor de ziekenhuisopname dus das wel een fijn gevoel..die schopjes enzo :D

We wachten gewoon maar af hier..ben blij dat ik de 37 weken heb vandaag..mag dus thuis bevallen vanaf nu!

Mn man en ik hebben echt besloten ons niet gek meer te maken en het wel te zien wanneer ukkie komt ;) haha makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk :)

Succes iedereen!

Knuf,
    Mili

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Wat betreft de strengheid van de VK van Flientje...die van mij had eerst gezegd dat ik ook wel thuis mocht bevallen als het eerder zou komen..was ik 36+3 ofzo maar ze kwam er wel van terug.

En ik begrijp het wel want:

Zij is namelijk dan wel verantwoordelijk, en als er wel iets fout gaat bij de geboorte en het kindje doet het niet en je moet alsnog naar het ziekenhuis dan na de geboorte dan kan zij er op aangespoken worden en kun je als ouder zijnde haar ook nog een proces aandoen.

In het ziekenhuis zeggen ze dan dus wel van: hey het was geen 37 weken..die grens is er niet voor niets gemaakt. Legden ze me ook nog in het ziekenhuis uit..je hebt gewoon voor die tijd nog wel wat meer kans op wat opstartproblemen...

Dus ja ik snap het wel..leuk is het niet nee maar ja de grens is er niet voor niets ;)

14. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ zuurtje:
    Ben moe van de afgelopen dagen maar verder we oke.
    Heb alleen erg veel druk onderin..mn BI is iets minder, omdat kindje ingedaald is..geeft meer steun dan zei de VK :) dusseh blijf nog maar ff zo zitten dan hihi ;)

We gaan nog maar uit van 40 weken en dan valt het altijd mee..maar in mn achterhoofd ben ik er wel mee bezig hoor.. vind het zoooo spannend.
    Maar ik ga dus pas weer bellen als de weeen echt erger worden en veel langer duren dan wat ik tot nu toe heb gehad. Dus als het langer dan 2 uur duurt en ze steeds om de minuut komen..dat om de minuut had ik wel maar hield meestal na 2 uur op

Spannend spannend...we zien het wel!

Met jou ook alles oke verder?

Knuf,
    Mili

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    MMMMMMMMMMM dat was lekker: heb net chocolade ijs met stukjes chocolade in met extra chocoladesaus en slagroom op. Had er zin in.

Mili behalve de pijn aan mijn bekken is alles goed. Met de moeheid kan ik voorlopig nog leven. Kan overdag nog veel slapen als het nodig is. 's nachts slaap ik ook heel goed dus dat doet ook al veel.

Ben benieuwd of deze zwangerschap net zolang of misschien wel langer duurt dan de vorige. Ben met 37w5d bevallen van het zoontje. We zullen wel zien.

Knuf van zuurtje ;)

16. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Dames,

Ondanks dat ik er even wat minder ben denk ik niet minder aan jullie!
    Nogmaals heel veel succes en sterkte met de laatste loodjes! En probeer toch nog even te genieten van jullie beebje in je buik, want het is zo voorbij en dan kun je die buik ook wel eens missen! ;)

Ik blijf jullie nauwlettend volgen tot de laatste mee over is naar de mama's in het andere topic!

Jullie slapen niet van de zwklachten en hier zijn het korte nachten door de darmkrampjes en nachtelijke voedingen. Maar al met al doet hij het heel goed! ;) Ik hoop niet dat jullie het babygeklets af en toe vervelend vinden.... en anders hoor ik het wel! ;)

Dikke knuffel pooh

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Pooh van mij mag je lekker komen vertellen. Vind het helemaal niet erg.

Mijn buik zal ik niet vlug missen maar dat getrappel van ons meisje wel. Bij het zoontje miste ik het ook.

Knuf van zuurtje ;)

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hey meiden.....

zo te zien hebben jullie weer ardig bijgekletst! Ik heb vandaag weer in t ziekenhuis doorgebracht.... Ik had vanwege de pijn in mn (onder)rug die met vlagen erger werd en verloor ook slijmerige prut toch maar even de Gyn gebeld of ze wisten wat dit was ofzo.... nou gelijk een heleboel heisa erom heen,moest accuut naar t ziekenhuis en ben weer helemaal binnenste buiten gekeerd en uiteindelijk naar huis gestuurd met : iedere 4 uur 2 paracetamolletjes en dan houd de pijn vanzelf wel een x op....

NOU IK HOOP HET!!!!!

Kvind het helemaal niet erg als ik kwaaltjes heb,maar die continue pijn.... :evil: ik kan er niet tegen! OOooooo sorry voor mn gezeur! :oops: :p :(

Hoop dat t hier verder allemaal lekker gaat met iedereen!

Ik ga even bankhangen en kom straks nog wel weer ff kijken....

19. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ emma: hahaha Ja ik laat mijn man ook lachen want hij bedoelde het wel heel lief!
    Hij was aan het vergelijken met de zwangerschap van ons zoontje.
    Ik had toen ook een grote buik maar toen echt meer rondom.. dit lijkt echt een toeter :D
    Het deed me eigenlijk wel goed dat hij moest lachen.
    Wij zijn namelijk een heel vrolijk gezin en zitten elkaar vaak even te klieren (op een positieve manier ;) )... ik had dit dus ook echt even nodig!

Meiden bedankt voor jullie lieve woorden!

20. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Fruitdruifje:

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Kira!!!

Groetjes Maranka

Deel Deze Pagina