Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!
    Hoe is het hier met de rommelende buiken?
    @Pooh: Mooi kaartje meid!
    @Mamanona: Hoe gaat ie nu, nog een beetje kunnen slapen of heb je alles eruitgegooid?
    @Bellamo: Hele fijne dag meid, alvast gefeliciteerd!
    @Nathalie: En, kon je nog een beetje slapen?

Hier sinds zaterdag pijn in m'n onderrug, kan niet meer normaal rechtop lopen, alleen krom. Voel me net de gebochelde van Notre Dam :confused: Draaien in bed is ook shit want hier ook last van schaambot.
    Verder geen gerommel of iets.
    Vandaag naar de VK en klossen ophalen bij de thuiszorg. Ben 37 weken vandaag! Mijlpaal!
    Nog even bij een collegaatje langs op kraamvisite, 14 februari is ze bevallen van een meisje, Jaye.
    Fijne dag vandaag dames!
    Groetjes Nathalie

2. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goeden morgen

een vraagje heb in me lingse kant net boven me zij zeg maar ondragelijke pijn heb hele nacht niet van geslapen wat kan dit zijn?

met een kruik wort het wel wat minder scherp de pijn en zakt even af en komt dan weer pfffffff

3. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    @Pooh wat een tof kaartje joh .

@ Bellamano een hele fijne mooie dag gewenst vandaag .

@ Ria gefeliciteerd ..en wat is het geworden .

@ Nathalie .oervervelend is dat het dat niet slapen word er ook zot van maar ja ....

4. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    @Wenneke20: ik heb ook die pijn al een weekje. Doet verschrikkelijk zeer vooral als je per ongeluk op je rug strandt in bed tijdens het omdraaien.

Daarnaast ben ik inmiddels ook zo'n gebochelde van de Notre Dame :) Het lijkt wel of mijn rug het gewicht niet meer kan dragen.
    Mijn buikje rommelt er lekker op los met af en toe fikse voorweeën (en dan de echte die heuwl veel pijn doen, en waarbij je moet spugen en gaat zweten hihi... mijn arme mannie maar rennen met koude washandjes en emmers)

5. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen dames!

@Pooh: leuk geboortekaartje en hele mooie foto's van jullie zoontje Sam
    @Bellamano: Gefeliciteerd met jullie huwelijk. Geniet van deze dag.

Vandaag zet ik mijn laatste werkweek in. Eindelijk... Het zal nog een zware week worden, maar die laatste 5 dagen hou ik het nog wel vol. En daarna eindelijk verlof...

Dikke knuffel aan allen die hem nodig hebben!

6. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Goeiemorgen, jullie hebben te veel gekletst voor mij om bij te lezen; maar Pooh! MOoi kaartje. Aan alle dames met pijntjes; nog even geduld... Voor de anderen; ook nog even geduld :)

7. ria1

ria1 Lid

27 aug 2007
    8
    0
    0
    huismama
    nederland
    het is een meisje geworden!
    en ze heet charissa :D

8. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    @ Pooh: Leuk kaartje Pooh; mooi!

@ Nathalie: balen joh, die nachten. Kun je overdag nog eventjes plat om je rust te nemen? Ik slaap ook slecht de laatste nachten...

@ Bellamano: fijne dag vandaag! Bijzonder hoor, om zo hoog zwanger te trouwen! Ik wens jullie heeeel veel geluk samen!

@ Emma: hou je het nog een beetje vol? Met 2 buddies die inmiddels bevallen zijn...arme jij!

@ Ria 1: gefeliciteerd met je dochter!

@eekje:zet 'm op, nog een paar dagen... Ik moet er niet aan denken!

@Joeja: dat klinkt heftig... zeker weten dat het geen 'echte' weeen zijn? Zou je al ontsluiting kunnen hebben?

Nou, hier was alles vannacht een stuk rustiger dan de nacht ervoor: geen voorwerk deze keer.
    De kinderen zijn deze week vrij, zou het leuk voor ze vinden als het deze week zou komen...maar ja, veel meer dan wachten kunnen we niet...
    Ik kreeg net een telefoontje dat de aannemer nog even een nieuw kozijn komt plaatsen en ik breng de auto nog even weg voor de keuring...hebben we dat weer gehad!

Fijne dag allemaal!

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    proficiat Ria1!

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ben echt de hele nacht wakker geweest :cry:

Pijn in rug en vreselijk pijn aan mijn benen.

Ik ga vanmiddag wel weer slapen.

Kan wel janken,ben helemaal gebroken.

11. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Ria:

van harte gefeliciteerd met jullie dochter Charissa!!

Bellamano: hele fijne dag gewenst voor vandaag! Je zal al wel helemaal mooi er uitzien nu!

Pooh: wat een ontzettend lief kaartje, erg leuk!

Hier weer minder geslapen vannacht helaas....mannetje is erg verkouden en maakte er een mooi geluidenfestijn van!

Had net toen ik naar de wc moest weer een behoorlijke prop slijm op mijn papiertje....

Verder komt er vandaag een vriendinnetje van mij die inmiddels bijna 20 weken zwanger is....erg leuk om haar verhalen te gaan horen!

En....de zon schijnt hier alweer!

Fijne dag allemaal!

12. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    voor alle meiden die een slechte nacht gehad hebben, ga maar lekker bijslapen vandaag.....;)

13. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    He Nathalie wat naar... hopelijk kan je overdag nog wat slaap inhalen.
    Bellamano: fijne dag vandaag, geniet er van!
    Dieudonnee: spannend hoor, wie weet begint het deze week wel.
    Ria: nog gefeliciteerd met je dochter, maar ik weet even niet wie je bent? :oops:

Hier wel een redelijke nacht gehad. Was gisteravond inderdaad nog hyper, veel te veel gedachten. Sliep pas tegen twaalven. Vanochtend een tijd wakker gelegen en gelukkig nog een uurtje in slaap gevallen. Mag dus niet klagen.
    Vanmiddag moet ik nog wat toiletartikelen halen in de stad en even boodschapjes doen. Verder doe ik het lekker rustig aan.
    Het is inderdaad mooi weer vandaag!

14. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

@Nathalie: Je hebt groot gelijk dat je vanmiddag nog een uiltje gaat knappen en jank ook maar eens goed van je af. Je bent zwanger van je vierde en dat lijkt me nou ook niet niks! Zet 'm op hé, met die laatste loodjes...

@Bellamano: Maak er een hele mooie dag van, genietze! Ga je ook in een mooie jurk enzo of houden jullie het kleinschalig?

Hier weinig bijzonders. De krampen komen en gaan en de druk neemt af en toe flink toe. We hebben gisteren ht bed op stelten gezet, ik schrok bij het wakker worden vanmorgen van de lamp, want die was opeens zo dichtbij... :)

Nou meiden, iedereen een fijne dag gewenst!

Flientje

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    @nathalie huil maar lekker heb ik ook gedaan.
    hier zijn krampen nu effe weg dus ga effe wc doen en stoffen rest mag schoonmoeder doen :)

16. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    @nathalie: Meis, ik herken het zo erg. Al bijna 2 weken slaap ik bijna geen uur meer s'nachts. Ook ik ben helemaal op en wordt er goed chagrijnig van. Soms lukt het me gelukkig wel om overdag 1 of 2 uurtjes bij te slapen, maar je bent gewoon zo intens moe pfffffff, sterkte meis ;)

@Pooh: meis, wat een ontzettend lief kaartje!

@all: Vanmiddag om 4 uur weer terug naar de gyn. Ga vertellen dat ik zo slecht slaap en misschien heeft ze er wel wat voor. Ben benieuwd of de kleine al helemaal is gedaald en hoe het met haar is. Spannend dagje dus weer.

Knuf voor iedereen

Liefs
    Monique

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden !
    nou wat de meeste te kort komen aan slaap heb ik eerder te veel ! ik kom weer net uit bed ... ik moet wel veel plassen maar val erna gelukkig wel gelijk weer in slaap... ik mag dus echt niet klagen als ik jullie verhalen lees ...
    ik heb wel last van pijn snachts maar het lijkt wel of je daar ook aan went ... gisteravond met cool-packs op mijn voeten gezeten dat hielp wel even maar veeeeel te kort nu doen ze ook al weer pijn en ben 15 min uit bed au au hoor !
    en ik verveel me !
    tja is misschien een goed teken maar hele dagen niks doen is zoooo niks voor mij ...
    ik durf geen auto meer te rijden want mijn zicht is echt troebel en slecht nu en concentratie van 0 !
    maar goed hopelijk nog maar een paar dagen ik ben er zooooo klaar voor !

Pooh wat een super kaartje ! echt helemaal lief en toppie ! en blijf de foto's plaatsen he meid !
    Nique wat vervelend van je slaap idd maar eens vragen want er is iets voor maar ik weet niet meer wat ! en vanmiddag ff tukkietijd nemen dan he !
    Wenneke rusig aan he ! kramp kan ook van te veel doen zijn !
    Flientje haha ineens een lamp vlak bij je hoofd ! dat is ff wennen ja ! ik kon net niet bij de grond elke keer en dan dacht ik dat ik ging vallen pfff was ook zo lollig maar ben je zo gewent ! en rustig aan met de krampen he meid ! hou vol !
    Nikkie wat lekker nog ff shoppen zo te zien is het zalig weertje voor ! wat mis ik het om nog e.e.a. te regelen dus neem ook nog maar een koopje op mij haha maar is wel goed voor de spaarpot hier haha
    Ria van harte gefeliciteerd met jullie dochter Charissa
    Dieudonnee leuk he dat zagen van je man ! en spannend van je slijmprop ik heb nog niks gevonden hier ... en wat gezellig keuvelen vanmiddag over alles hmmmmmm leuk hoor !
    Nathalie lekker tukkie doen hoor ! en met al 3 kids kan ik me voorstellen dat het wel ff klaar is ... hoop dat je lekker kan slapen meid !
    Mamajo haha idd soms wel raar dat ik van de 3 buddie's toch nog de laatste ben .. maar komt goed nog max 2 weken ! en kan ik al spieken naar hun super lieve beebje's al ben ik soms stiekem jaloers hoor !
    en jij lekker geslapen dus ! en idd wel leuk als het nu zou gebeuren bij je zou echt super zijn voor de kids ! hou maar eens een goed gesprekje met je buik haha
    Eekje ongelooflijk meid dat je het zo vol hebt kunnen houden ! echt petje af ! hou vol en dan echt genieten hoor je bent zo bevallen !
    Joeja wat vervelend dat je al zo heftig aan het voorwerken bent ! hier ook wel maar spugen gelukkig niet ! maar zo te horen helpt je mannetje je goed ! wat super van hem
    BELLAMANO meid een super dag voor jou en je mannetje toegewentst ! geniet er van en dan met dit prachtig weertje !
    Divi meid ik ben benieuwd wanneer we wat van je horen ! spannend ! maar als het al zo is veel succes met je KS !
    FD ik weet dat je in je bedje ligt maar wilde je toch ff een dikke knuf geven hopelijk heb je minder last van je BI en kan je snel langs komen hier
    en voor All een dikke knuf !

18. ria1

ria1 Lid

27 aug 2007
    8
    0
    0
    huismama
    nederland
    dank jullie wel !

19. ria1

ria1 Lid

27 aug 2007
    8
    0
    0
    huismama
    nederland
    @ NIKKIE
    ik ben iemand die zo af en toe op dit forum neust,
    ben niet echt heel actief hier,
    en kom er zo tussen vallen :oops:

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    @emma heb tot vandaag niks gedaan dus dat kan het niet zijn hahaha ben huis niet uit geweest en thuis niks gedaan alleen net de wc effe en gestoft

Deel Deze Pagina