@nikkie: pijnbestrijding is een beetje afhankelijk van het tijdstip dat je in het ziekenhuis komt - anesthesist gaat natuurlijk gewoon op tijd naar huis - en ook hoe je verloskundige vind dat jij de pijn ervaart. O, en een week later kan niet, is geen troost. Het is namelijk niet waar. Bij 42 weken word je overgedragen aan de gyn en die houden dan iedere dag het vruchtwater en via ctg je kind in de gaten, en als er dan geen aanwzijzingen zijn voor problemen kun je dus de 43 weken volmaken.....in theorie zou ik dus een week later kunnen bevallen dan de vorige keer.........maaaaaaaaaaaaar daar ga ik niet van uit (mens, dan word ik gek!) dus nog uiterlijk 24 dagen. En wat is nu 24 dagne op een mensenleven? Ik meot zo eens gaan koken, maar heb nog geen zin om op te staan. Heb ook nog wel even tijd natuurlijk. Ik geef mezelf nog een half uur. of 3 kwartier
Hallo, Ik ben even terug voor een laatste update. Ik heb mijn gynaecologe om drie uur eindelijk kunnen bereiken. Ze had nieuws i.v.m mijn bekkenfoto's. Ze heeft overlegt met haar collega en die wil me morgen inwendig onderzoeken maar als ik haar hoor praten is het bijna zeker dat het met keizersnede zal zijn want ze vroeg al hoeveel kinderen we willen hebben omdat keizersnede maar drie keer kan. Doordat mijn schaambot te laag komt zou het hoofdje bij normale bevalling teveel naar achter gedrukt worden. Moest het nu ter wereld komen zou het mss met een serieuze knip wel lukken maar er is een risico. Morgen om 14h dus naar zh en als ze beslissen hoe of wat wordt er een datum vastgelegt. Een héél grote ontgoocheling maar beter zo dan een risico nemen voor de baby. Heb gemengde gevoelens...
Ben terug met een lekker baje ijs met slagroom. Ik moet er niet aan denken dat ze me tot 43w laten lopen, ben het nu al beu met mijn dikke buik. Kan me niet meer bukken en mijn broek terug aandoen na toiletbezoek is ook al een ramp. Knuf van zuurtje
Geen idee..ja paracetamol maar dat zal niet veel helpen. Van lachgas weet ik het niet van ruggenprik en pethidine wel... Ik heb gewoon helemaal nu het idee: geen pijnstilling wat bij kindje komt. En heb al zeer negatieve ervaringen met ruggenprik gehad, dus die wil ik sowieso niet. En tsja op de CTG was duidelijk te zien dat ukkie het minder deed door de pethidine in combi met dormicum van die avond ervoor dus dat wil ik ook niet weer... Pff ik wil wel veel niet he? Nou ja een ding wil ik wel, net zoals jij: bevallen! Liefs, Mili
@Beccaatje: Ik had graag net zoals iedereen een normale bevalling gehad. Ik was zo blij dat ik niet diegene was met stuitligging en dan kom je zoiets tegen. Ik hou jullie alleszins op de hoogte. Morgenmiddag laat ik jullie iets weten. Het geeft me gewoon een raar gevoel dat je al weet wanneer je dan binnen moet in het zh en zeker weet dat je die dag je baby zal hebben. Tot later
ja nou ja dan heb ik ten minste ook ergens een record van behaald hahah. En tsja ehm weken klinkt zwaar he? Hihi neeee ik kijk gewoon vanaf de bevalling hoor..wanneer het doorzet. al had ik zonet weer een harde buik en een wee gevoel..pfff grrr probeer al net als Uri Geller iets te beinvloeden loop door het huis en zeg: VLIEZEN BREEK! maar nog steeds niets Huh zoveel? In mijn zwangerschapsboek: je zwangerschap van maand tot maand staat dat ie vanaf de 38e week niet meer heel hard groeit, hooguit 20 tot 30 gr per week.
@ beccaatje: Echt vaag al die verschillende cijfers, hihihi de een zegt 200 de andere 100 een boek 20 dan weer iets anders. Hihi ben gewoon benieuwd of het alsnog een uit de kluite gewassen ukkie kan worden hihi mdat ie nu op 5,5 pond zat..nou ja 4 dagen terug dan he?
@pooh: Hahha ben je gek?! Das toch juiste heerlijk om te lezen? Lekker van genieten hoor enneh ik hoop dat ik je snel kan volgen met geklets over onze ukkepuk!
Oh ja klopt daar heb ik wel eens van gehoord ja..nou ja haha das dan in ieder geval iets wat kan..maar qua medicatie zal er niet veel zijn denk ik wat niet echt van invloed is op ukkie toch? Nou ja thuis hebben we toch geen medicatie voor handen dus kan ik er ook niet om vragen Zo'n TENS is wel weer handig voor thuis..k ga dr zeker over nadenken
@petra: Jeetje meid heel veel succes en sterkte dan de komende tijd.Spannend allemaal hoor. @ Nikkie: Die steken epijn die je omschrijft heb ik ook, is bij mij ukkie die al vast in t bekken ligt en dus nog wel met hoofdje beweegt..dt steekt zo
@ nessie: Kan me wel voorstellen dat het ff gemengde gevoelens zijn. als je graag een natuurlijke bevalling had gehad..en het wordt nu zo gepland enzo dan is het denk ik wel wennen ja. Maar wat je zegt, inderdaad als het beter is voor je ukkie is het niet anders. Succes meid!
heeeeeeeee petra en nessie wat vervelend nieuws meiden ! wat een spanning ! hou ons op de hoogte ..... hier ff weinig nieuws ik dacht ga in bed tv kijken maar ben in slaap gevallen en net wakker pff hoezo duf .........
Sorry. Ben tijdje niet geweest. Is toch best druk (ff de stad in, visite, badje, elke 3 uren een uur voeden, zelf ff slapen). Ik wet dat Fd bevallen is: gefeliciteerd. Verder nog iets gemist?
ik ga lekker in douche zo me buik is lekker hard hahaha iedereen zegt je loopt niet tot het eind wort zo moe van . ik zeg ik loop tot 41 a 42 weken
Hey meiden.. Hier net even onder de douche gesprongen.. pff vind dat altijd een heel gedoe... komt ook omdat ik na het douchen altijd de tegels en kabine afdroog... Wilde eigenlijk morgen ochtend douchen maar vertrouw me zelf niet echt meer.. word snel duizelig en dan heb ik toch liever me man in de buurt dan dat ik straks alleen met ons zoontje thuis ben en dat me dan wat gebeurd. Krijgen zo bezoek... een goede vriendin van mij.. ze wil nog graag even mijn buik bewonderen. Heb haar wel gezegt dat ik lekker in mijn makkelijke kleding zit.. maakt haar gelukkig niet uit ...we kennen elkaar al vanaf de lage school.. Ze zegt dat hoef je toch niet uit te leggen, dat begrijp ik heus wel .. maarja voor mijn gevoel moest ik het toch even zeggen hahah Nou misschien ben ik er later op de avond nog.. en anders tot morgen!
Ja lekker gaan douchen dan..wie weet helpt het. Tsja en die harde buiken zeggen inderdaad niets over of t wel of nietsnel komt ik kan het weten
hahaha we wachten maar af kunne anders niks doen een vraagje die aambei gaat die uit ze eigen weg?of moet dan naar dokter
@ petra: sterkte joh, wat een spanning! @ Nessie: ook al zo'n vervelende situatie; jij ook heel veel sterkte met de keuzes waar je voor staat! @ mam1984: fijne avond! Lekker luieren in de easy-outfit; heerlijk toch?! Ik ga m'n bed opzoeken...veel te veel gedaan vandaag met als gevolg een zeer pijnlijk bekken --> gauw plat dus! Wens iedereen (weer) een fijne nacht toe! Liefs, mamajo