Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Inderdaad gewoon afwachten en als het komt dan komt het..anders maak je jezelf alleen maar gek ;)
    Hihi makkelijker gezegd dan gedaan hoor :D

Kan wel weer weggaan maar langs de HA kan altijd dan krijg je er iets voor en gaat het sowieso weg. Gewoon doen wat je goed lijkt :D

Succes dr mee!

2. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goede avond! sorry heb niet echt bijgelezen alleen vluchtig doorgebladerd :oops:
    Iedereen hartstikke bedankt voor de felicitaties! We hebben het heel klein gehouden de huwelijks voltrekking alleen met onze ouders en daarna hebben we gebruncht met de rest van de familie! Het was echt een super dag we hadden afgesproken het klein te houden is mijn vriend(man :) ) vanmorgen opeens weg komt hij 5 min later met een trouwauto :oops: zooo schattig! We hadden ook geen officiele trouwkledij aan ik had wel een soort gala jurk aan en mijn vriend ook redelijk netjes, ik had niet verwacht dat het zo'n mooie dag zou worden!

Verder in de middag thuis gekomen en om 16:00uur heerlijk even inslaap gevallen waarbij mijn voeten gelukkig weer slonken dat waren net olifantenvoeten geworden door het op hoge hakken lopen :oops: .

ik hoop dat het met iedereen goed gaat en heeft kunnen genieten van het mooie weer!
    Ik las trouwens dat iemand mili volgens mij haar hand op de tv had gelegd bij URI Geller haha en dat heb ik ook gedaan haha
    tot strakkies

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Wicjuh,
    Als het goed is mag je een keuze maken bij de gyn. Tenminste bij ons was dat wel zo, alhoewel de gyn eerst voor een draaipoging ging, maar daar waren wij het totaal niet mee eens. Een stuitbevalling wilde hij niet laten doen dus dan een keizersnede.
    Ook omdat ik ook met de gedachten liep als jij, wat als er nou iets fout gaat tijdens een stuitbevalling?
    Heel veel succes bij de keuze die je maakt meis.
    Je moet doen waar jij je goed bijvoelt. Dat is het belangrijkste.

Ik denk dat als straks jouw beebje nog steeds in stuit ligt je overgedragen wordt naar de gyn. Dat was in mijn geval wel zo.

@MamaNona,
    Echt was jij snel na de bevalling het vocht kwijt?
    Als ik me nu namelijk zie dan denk ik het nooit meer kwijt te raken haha...

@Flientje,
    Zo meis wat netjes zeg dat je binnen 4 maanden 30 kg kwijt bent geraakt, jeetje zeg! Echt netjes.

@Emma,
    Dat geeft niet hoor meis dat je het vergeten was.
    Ik slik dezelfde medicijnen als jij, maar ik moet er 6 per dag slikken. Dit omdat gister in het ziekenhuis nog steeds me bloeddruk hoog was. Dus 6x250 mg. Jij 3x250 mg he?
    Ik durf net als jij ook geen auto meer te rijden met die medicijnen.
    Me vriendin moest deze medicijnen ook slikken, maar die moest ze na de bevalling ook nog blijven slikken omdat haar bloeddruk niet 1 2 3 was gezakt. Later kwamen ze erachter dat haar cholesterol veel te hoog was......
    Dus ben benieuwd of wij ze straks nog moeten slikken. Ik hoop er ook snel af te zijn hoor pffffff

@Petra1980,
    Jeetje meis wat heftig zeg. heel veel sterkte de komende tijd.

@Nessie,
    Heel veel succes met de keuze die je maakt meis.

@Bellamano,
    Van harte gefeliciteerd meis!

liefs Divi

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Divi ja ik idd 3x 250 ! en ik ben al zo duf ! dat jij hier nog zit dan haha
    aan de ene kant wel lekker dat roesje want zo blijf je wel rustig maar ik wil er zsm weer vanaf hoor !
    het helpt wel heel goed de klachten zijn wel weg .. en die kleine kan maar groeien met al die rust die we hebben haha
    zullen wel geen kleintjes worden !

Bellamano ! super meidje dat je een top dag hebt gehad ! en wat stoer dat je gewoon nog op hakken hebt gelopen haha
    lekker voeten omhoog en nagenieten maar !

mamajo weltruste meid en hoop dat de pijn morgen weer weg is !

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Emma,
    Ik heb sinds gister die medicatie zo voorgeschreven gekregen maar moet zeggen dat het nog niet echt helpt hoor. De hoofdpijn is wel wat minder, maar vanmiddag was me moeder hier en ze zei dat ik sinds zaterdag eigenlijk er nog meer opgeblazen uit ziet...

Ik hoop ook dat we zsm weer vanaf zijn van die troep bah... had ze liever ook niet geslikt hoor.... moet je nagaan dat die pillen je zo duf maken he?
    haha nou ben benieuwd hoor of wij grote baby's krijgen door alle rust die we nu hebben.
    De rust hebben we wel, maar ik voel me er niet naar haha haha....

6. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Meiden,

Hier ff snelle krabbel van mij. Net pas terug uit het ziekenhuis. Moest om 4 uur bij de gyn zijn en die heeft me meteen weer doorgestuurd naar de triage afdeling voor bloedafname, urine en ctg.

Twee keer een uur aan de ctg gelegen, bloed was gelukkig goed maar eiwit in urine. Na twee uur besloten om een katheter in te brengen en daar urine uit te halen om nog een x te laten onderzoeken (auw auw auw). Morgen om 10.30 weer terug voor uitslag en weer een ctg.

Ga nu bed in want loop krom van de pijn. Sorry meiden dat ik niet op iedereen reageer nu, maar ik hoop dat morgen te kunnen doen.

Liefs
    Monique

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh nique wat vervelend !
    bij mij hebben ze dat ook gedaan met de catheter en toen was het wel goed ! hopelijk bij jou ook ! maar is idd niet echt lekker .. zal voor je duimen ... en geniet van je nachtje thuis !

Divi het heb ff nodig voor het werkt vertelde ze in ZH zal bij verhogen ook zo zijn maar ik snap niet helemaal dat ze je niet nu helpen met een KS als het toch al zo moet zijn ....
    beetje raar van ze !
    en ik ga maar weer naar bedje haha mijn ogen zitten weer dicht van de slaap ! en de trap op is gewoon echt net een marathon zeg pfff dit is niks zo bah donderdag eens ff navragen

nou all
    weltruste en tot morgen mannetje is lekker vrij ! dus we slapen uit ! :)

8. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen!

Zo ik ben erg vroeg op voor mijn doen :D
    Heb opzich wel lekker geslapen, alleen veel wakker geweest.
    En was klaar wakker toen mijn man net de deur uit ging.
    Gisteren avond hebben we het erg gezellig gehad.
    Mijn vriendin kreeg tranen in d'r ogen toen ze de kleine zo zag bewegen en toen ze het voelde :D
    Ze had voor ons een bosje bloemen meegenomen....Voor ons zoontje een bal en een krijt/magneetbord en voor de baby een bijtring... Vond het zo lief van haar!
    Ik heb al weer een was aangezet, dan kan ik straks de droger aanzetten.
    Mijn kleine kereltje ligt nog lekker te slapen... gisteren moest hij ook vroeg op dus ik laat hem lekker liggen.
    Vandaag probeer ik in huis een beetje aan te rommelen.
    En even een boodschapje te doen... al heb ik daar echt geen zin aan.. er staat hier zo ontzettend veel wind :(

@ Nique: Jeetje meis.. dat lijkt me echt vreselijk :( ... hopelijk is de uitslag goed!
    @ petra: Sterkte de komende tijd hoor!
    @ nessie: succes met het maken van een keuze!
    @ bellamano: nog gefeliciteerd en fijn dat je er van genoten hebt!
    @ wenneke: Aambeien kunnen uit zich zelf weg gaan... maar als je er veel last van hebt of het gaat vaak stuk zou ik toch even naar de dokter gaan.. krijg je waarschijnlijk een zalfje.

9. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedenmorgen meiden

hier weer klote nacht heb zo n last van handen en voeten kan bijna niet lopen van pijn van gewrichten :(

had vannacht zo n druk op onder leek wel of de baby eruit wilde hahahah
    heb van aambei niet zoveel last

nou hier rustig dagje voor de boeg in de hoop dat baby weer gaat bewegen of schoppen,voel m weer niet sinds gisteravond :(

fijne dag meiden

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mogge allemaal,

Heb vannacht gelukkig wat beter geslapen.
    Paar keer eruit geweest,drinken en plassen.
    Wel vroeg wakker,maar dat geeft niet,kan vanmiddag weer even terug.

Straks naar de verlosk voor controle.

11. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ wenneke: Nou doe het dan maar lekker rustig aan... en bij twijfel weer gewoon bellen.. maar het lijkt erop dat dit gewoon een beetje het ritme is van je kleine.. hopelijk komt de kleine straks wat meer in beweging.

@ nathalie: Succes bij de verloskundige!

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    @mama 1984 hy schopte en bewoog tot gister wel goed maar ja ik weet het ook niet meer hoor pffffffff

als dit elke week zo is :(

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ wenneke: kan het me voorstellen.. en als je nou eens op de bank gaat zitten en je handen op je buik legt (blote buik) reageerd de kleine dan ook niet? of als je even tikt of een beetje duwd? dat je de kleine dan voelt bewegen?

14. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    hahaha heb ik ook al geprobeerd maar ja wacht wel effe af meschien dat ie dalijk ze eigen bedenkt :)

15. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    hahah kleine ligt nog lekker te slapen dus ;)
    ga gewoon op je eigen gevoel af... als het voor jou niet goed voelt dan echt bellen.
    Jammer dan wat andere er van denken... jij en je kindje gaan voor alles!
    Volg je gevoel!

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    ja het is sinds gister 5 uur ongeveer maar wort er wel gek van zelf is al paar weken elke keer zo
    :(

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    voel nu soort hartje of de hik ofzo is in ieder geval iets :)

18. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    moge meiden!

Hier veel wakker geweest en lekker liggen malen over van alles en nog wat gelukkig rond 6uur weer in kunnen slapen tot half 9! Ik voel me verder prima dus.
    Vandaag lekker in huis rommelen en lekker rustig aandoen..
    nique: sterkte vandaag in het ziekenhuis!
    wenneke: dat is in ieder geval iets, misschien is hij lekker aan het uitrusten!
    nathalie: succes en plezier bij de vk!
    mama 1984: wat lief zeg van je vriendin! leuk als iemand zo meeleeft he?!

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    wou dat ie bij mij ook gewoon bewoog of schopt zoals by iedereen
    wat net voelde is alweer weg :(

20. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ja dat kan ik me voorstellen.. Bij mij beweegt hij echter ook niet zo veel hoor soms steek hij zijn kont uit ofzo of voel ik de hele nacht en morgen niks en voel ik net als jij een soort hik.. Je kan altijd voor de zekerheid de vk bellen toch? En waneer moet je op controle? anders heb je het er daar eens goed over dat dit elke week is en je er onzeker van word.. Misschien kijken ze de beeb dan nog een keer na ofzo?

Deel Deze Pagina