Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    moet pas vrydag op controlen

de beeb beweegt normaal altyd wel een paar keer of een schop denk da dalijk toch maar weer ga bellen :(

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ wenneke: Nou gelukkig dat je net wel iets heb gevoelt. Hou het gewoon goed in de gaten !

@bellamano: OOO ze vind het zo geweldig! ze kan niet meer wachten hahah.. ze is erg zenuwachtig!

3. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Goedemorgen,

Hier ook een slechte nacht gehad maar gelukkig daarna nog een paar keer kort in slaap gevallen daar ben ik wel van opgeknapt.
    Ik ga morgen mijn urine even laten controleren want ik vermoed toch blaasonsteking. Ik plas steeds kleine beetjes en heb na het plassen elke keer een zeurderige buikpijn en pijn in mijn onderrug.
    Ik zou het vandaag al doen maar was om vier uur naar de wc geweest en daarna was ik een tijd wakker en moest een uur later weer. Toen had ik het opgevangen maar dat was niet meer geconcentreerd genoeg leek mij, veel te helder. En je moet het tussen acht en tien dan inleveren.
    Vind het alleen vervelend als het weer niet zo is, de laatste keer was het ook al niet zo. Maar ik blijf nu maar zo'n zeurderige buikpijn houden.
    En je weet niet meer wat je moet denken want het kan ook van je baarmoeder komen.
    Iemand hier die vaak blaasonsteking heeft gehad deze zwangerschap? En hoe voelde je het?
    Voor mijn zwangerschap had ik het eens per jaar en dan was het meestal wel duidelijk.
    Sorry voor mijn lange verhaal ff.

Hier is de baby ook niet altijd even actief, echt zijn momenten. Meestal als ik net uit bed ben en wat gegeten heb. Dus even wat eten Wenneke, bijvoorbeeld een boterham met wat zoets ofzo.
    Moet wel zeggen dat ik m de laatste dagen juist weer heel veel voel.

4. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ wenneke: Bellen! Je kan nooit te vaak bellen... je zult het je zelf nooit vergeven als je het beter wel had kunnen doen!

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Probeer eerst eens wat te eten, als je dan nog niets voelt binnen een half uur dan zou ik even bellen ;) Succes.

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    had om 8uur al gegeten hahaha eet vroeg omda toch al slecht slaap maar voel nog niks ga toch maar s bellen

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ nikkie: Ja moeilijk is dat nu he! Je voelt vanalles ... en je gaat twijfelen of het het een of het ander zou kunnen zijn!

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    heb gebeld en ze wist al genoeg hahaha ze gaat kijken dat dalijk bij spreekuur ertussen kan en belt dan terug en waarschynlijk weer ctg als ctg moet wil ik gesprek vragen me t de gyn kan zo slechts elke week daarheen gaan :(

9. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ja daarom... zo lastig is dat. Hou er niet van als ik het voor niks laat onderzoeken. Maar goed moet het toch maar even doen voor de zekerheid. Vraag me af of het wel met urine van 2 of 3 uurtjes ophouden kan. Langer houd ik het s nachts niet meer op :rolleyes:
    Bel straks de assistente wel even. Misschien mag ik het vanmiddag ook nog wel komen brengen. Maar overdag loop ik helemaal elk uur naar de wc en dan drink je ook alweer dus dat heeft denk ik weinig zin.

Wenneke: succes dan maar.

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ wenneke: Nou dan weet je straks in iedere geval meer .. succes en we horen het dan wel als je terug bent!

11. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    moet half 1 bij vk luistert ze hartje en erna waarschynlijk toch ctg dus ben er na de middag weer

12. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ nikkie: ja je kunt het idd even overleggen.. het is altijd lastig nu... want zwangere vrouwen kunnen het eenmaal niet zo lang ophouden hahaha..

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Hier een MELD met baby in de buik. Vannacht weer niet goed geslapen en verga nog steeds van de pijn. Dadelijk naar de vk toe. Ga eens vragen of ze al iets kunnen doen want dit trek ik niet langer. Maar heb er een hard hoofd in.

Kom vanmiddag terug hoe het was.

14. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @mamavanjordy: succes. Ik hoop dat ze wat voor je kunnen betekenen maar wat je zelf ook al zegt.....ga er niet van uit.

@all: ik wil bevallen!

15. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    BUDDY NIEUWS

VLINDER MOET WACHTEN IN ZIEKENHUIS TOT ZE HAAR INLEIDEN DAT KAN ZEKER NOG 2WEKEN DUREN.

einde buddy nieuwds

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Net terug van de VLK.
    Eigenlijk geen bijzonderheden.
    VLK verwacht dat het elk moment kan beginnen,ze zei ik zet je voor de fun op 3 maart voor de volgende controle,maar betwijfel of je dat red.......

Nou lets hope,van mij mag het ;)

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    van mij mag je ook hoor nathalie....nou, waar is het wachten nu nog op?

18. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    hoe weet ze dat aan de hand vande ligging van je kind of denkt ze het gwoon?

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hoi meiden
    Sorry maar ik kom ff klagen ben ook al flink aan het janken
    heb vannacht weeen gehad van 3.30 tot 8.30 en flink ook en ineens ....... klaar
    niks meer !
    nou dus de hele nacht bezig geweest met pijn en moeilijk doen voor niks .....
    en ik heb weer mega hoofdpijn grrrrrrr heb wat ingenomen en ga vandaag echt ff in een hoekje zitten ben er zo klaar mee zo

sorry maar hoop dat de donderwolk boven mijn kop snel weg is ....... gelukkig is man thuis en die is super lief !
    ik had pas om 7.30 verteld dat het goed zou kunnen en dan stopt alles weer en ik weet het zeker dit waren weeen ... pfff
    ben zo moe nu en heb nog wel wat gepruttel maar ben boos op mijn walvissenlijf bah daar gaan de tranen weer ..........

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    goeiemorgen meiden ( nouja eigenlijk middag! :oops: ),

jullie hebben vanaf gisteravond lekker bijgekletst zie ik!

Mams is gisteren geweest en heeft ff een beetje was voor me weggevouwen en gestreken,ik hing op de bank en voelde me schuldig... echt nix voor mij hoor,een ander het werk laten doen!

Mannetje is vandaag vrij (speciaal voor mij!(omdat ik zo'n pijn heb)) en is vanmorgen rond half 8 met Jamilia naar beneden gegaan en heeft mij lekker in bed laten liggen... HEERLIJK! ik heb tot iets van 11.15 geslapen (eindelijk,slaap al zo lang moeilijk door de pijn enzo) en toen ik beneden kwam had ie de hele keuken een grote schoonmaak beurt gegeven en de toilet ook van onder tot boven... Nu staat ie druk de badkamer te schrobben.... wat een schattje he? vnden jullie ook niet?!?!?!? (moet haast wel :p ).

Heb net wel gezegt dat als ie klaar is dat ie dan maar even moet gaan zitten...... hij zat net al te verkondigen dat ie zin had in een frikandelbroodje van Bakker Bart ofzo..... hahaha nouja ikl heb giga zin in een Bartje Filet American.....hihihihi :)

Maar weer genoeg over mij!

@Nathalie1973: Hoop dat je VK gelijk heeft...hihihi houd ons op de hoogte zou ik zeggen!
    @Vlinder: hopelijk kom je de laatste weken goed door!
    @wenneke: beter te vaak naar de VK/Gyn dan 1 x te laat!
    @ mamavanjordy; hoop voor je op iets positiefs!
    @Becaatje: ga bevallen dan! hihihihihi :) :) :) :p

Verder weet ik het even niet meer.... :oops:

Kom vanmiddag nog wel even weer langs!

lief van mij!

Deel Deze Pagina