@ nikkie: Spannend hoor! Ik hoop dat het door zal zetten hoor! Enneh ik zie vanzelf wel een sms dan, je nummer heb ik al in mn tel staan Voor wie de buddy lijst bijhoudt: ik ben ook buddy van Nikkie geworden..hahah soort van back-up buddy
goede morgen! Hier goede nacht gehad! wel veel en regelmatig harde buiken denk wel elke 5 min maar geen krampen iedereen heel veel sterkte!
hey meiden nou hier is vannacht niks meer gebeurd ! ja ik heb liggen snurken geen weeen meer gehad wel veel gerommel en krampen en nu wat steken maar niet zo regelmatig als gisteren dus voor mij pech ..... ik zal dus nog ff moeten wachten gelukkig is mijn humeur nu wel beter had het gister echt slecht dat het zomaar ophield na 5 uur pijn en moeilijk doen en vooral hoop..... maar goed daar trap ik dus niet zo maar weer in de volgende keer ! mijn man was echt toppie gister hij was zo super lief ! ik was helemaal emo en hij heeft me er echt ff doorheen getrokken ook al is het voor hem natuurlijk ook een domper en de kleine ... pfff die is helemaal hyper lijkt het wel .. hihi volgensmij merkt hij dat mama niet blij is ! Mili hoe gaat het bij jou ? en met de weeen ? is het rustig op het moment Nikkie oh meid wat spannend zeg ! zet hem op he meid het wordt weer eens tijd voor een mooie baby ! en idd het doet echt al pijn dit voorwerk maar moet wel zeggen dat ik wel meer vertrouwen in mezelf heb gekregen door al dit gedoe ! die bevalling komt wel goed ! en schijnbaar is het goed om veel voorwerk te hebben maakt het straks makkelijker heb ik gehoord ! ga nog maar ff slapen nu het nog kan haha Lucifer jammer meid dat het nog niks is maar kan zo zijn he ! zou idd leuk zijn als het weer met de 7 is ! maar dan liefst de 27e ! Mama van Jordy jij ook succes meid ! klinkt al goed ! en hoop dat de VK zo bij je is om ff te kijken ... Sabbe spannend om nog tot morgen te moeten wachten ! ik ook nl moet morgen ook weer naar de gyn en wil nu wel eens dat ze eens gaan kijken hoe het staat ! jij ook succes hoor Beccaatje succes vanmiddag bij de VK en misschien kan je nog ff uurtje slapen ! wenneke doe maar eens rustig aan ! Goh meiden wat een gerommel en gestommel allemaal zeg ! wat is het hier spannend !
Dag dames... Ik wilde jullie even melden dat Cindy gisteravond bevallen is van haar dochterje Jenna Lara. Ze moest in de couveuse want ze was wat slapjes. Dit heeft ze me gisteravond laten weten dmv sms. KuZz Wendy Enne succes met de laatste loodjes!
Ja allemaal erg spannend. De krampen blijven maar komen, ook als ik bezig ben. Heb het afgelopen half uur als een kip zonder kop door het huis gerend... De vaatwasser nog even aan, nog even een wasje. De wc schoonmaken, een vluchttas inpakken (ja erg ik had m nog niet klaarstaan ) etc. Mijn vriend even gebeld, maar ik weet nog niet zo goed wanneer hij thuis moet komen. We hebben afgesproken dat hij om drie uur stopt. Er moeten nog boodschappen komen en wat dingetjes. Wel lastig in te schatten zo. Hij kan niet zomaar naar huis natuurlijk. Erg grappig, dat zei hij ook. Niet helemaal beseffend dat het wel eens bezig kan zijn haha. En als het straks nog veel erger word moet hij mijn handje vasthouden. Ik heb nu af en toe al krampen die er niet om liegen pffff. Ze duren nog niet zolang als een ontsluitingswee volgens mij. Die duren ongeveer een minuut anderhalve minuut. Ik probeer straks nog even te gaan liggen maar je snapt dat ik nu best wel hyper ben. Snel het kraampakket de slaapkamer ingesleept. Bij de vk zelf begon haar bevalling net zoals bij mij, alleen dan om half drie s nachts en ze is s avonds rond zeven uur bevallen. Denk dat het bij mij wel langer gaat duren hoor. Weet niet zo goed wat ik moet verwachten. Kan nu tussendoor nog wat op adem komen dus dat zit wel goed. Maar wat een geweld daar binnen zeg! Zou drie uur niet te laat zijn voor mijn vriend? Ik vind het maar moeilijk inschatten. Maar ik heb ergens het idee dat het nog niet op gaat houden. Het blijft maar komen. Maar goed het kan nog wel 24 uur duren of weer afzakken... Spannend hoor!
Wow Cindy gefeliciteerd met je dochter. Mooie naam hoor! Even terugbladeren wanneer haar vliezen waren gebroken.
nikkie als ze sneller achter mekaar volgens kan je je vriend alsnog bellen zijn baas zal dat wel snappen denk ik
nikkie bij twijfel gewoon je vriend naar huis laten komen hoor ! al is het maar voor jezelf wat geruststellender ... meid ik zie je al hyper rondlopen ik lag ook in bed te zingen en tollen maar wilde echt blijven liggen om rust te pakken nou pfffff dat lukt mooi niet hoor haha oh wat spannend ! succes he ! Cindy ! van harte gefeliciteerd met jullie dochter Jenna Lara !!!!! wat geweldig nieuws ! het zou dus wel eens weer een mooie baby dag kunnen worden ! hoop het zo !
66 MAART 2008 MAMA'S Diaantje78- 29 jaar - Gelderland - 27 februari 2008 - bevallen op 22 januari 2008 - 1e kindje - Jongen - Sytse Sjalotjuh87 - 20 jaar - Noord-Holland - 29 februari 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Surprise Lucifer99 (Marijke) - 33 jaar - Noord-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Bekend bij lucifer Divi - 26 jaar - Zuid-Holland - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (eigenlijk 3e) - Bekend bij Divi Emma29 - 29 jaar - Noord-Brabant - 1 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Faith and Hope - 27 jaar - geheim - 3 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Missdroppy - 28 jaar - Drachten- 4 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Nikkie - 27 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Bianca84 - 23 jaar - Friesland - 4 maart 2008 - bevallen op 30 januari 2008 - 1e kindje - Meisje - Doutzen Liefke Elisabeth MamavanJordy (Bianca) - 27 jaar - Helmond - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mona79 - 28 jaar - Gelderland - 5 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Lily - 29 jaar - Kwadijk (Noord-Holland) - 6 maart 2008 - bevallen op... - 2e kindje - Jongen Beertje86 - 21 jaar - Helmond - 6 maart 2008 - bevallen op 12 februari 2008 - 1e kindje - Jongen- Damian Justin Mamajo - 35 jaar - Drenthe - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Surprise Mamsie (Ramona) - 25 jaar - Doetinchem - 7 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Mpje - 22 jaar - ? - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Beccaatje - 30 jaar - Overijssel - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Miekje1982 (Marieke) - 26 jaar - Almere - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cornelia - 26 jaar - Zuid-Holland - 8 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Dieudonnee - 27 jaar - Overijssel - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lucia - 20 jaar - Turnhout (B) - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (2e voor vriend) - Meisje Vosje2000 - 23 jaar - Venlo - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Laffayette - 20 jaar - ? - 9 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij laffayette Nesje (Nessie) - 26 jaar - Brugge (B) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Wenneke20 - 21 jaar - Berghem (NB) - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Melis83 - 24 jaar - Rotterdam - 10 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Engel25 - 32 jaar - Mijdrecht - 11 maart 2008 - bevallen op.... - 5e kindje - Jongen Laura1983 - 24 jaar - Groningen - 11 maart 2008 - bevallen op.... - ? - Surprise Pooh69 - 31 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op 12 februari 2008- 1e kindje - Jongen - Sam Fruitdruifje - 35 jaar - Noord-Brabant - 12 maart 2008 - bevallen op 22 februari 2008 - 2e kindje - Meisje- Kira Bellamano - 21 jaar - ? - 12 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Almostmummy - 23 jaar - Den Haag - 13 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Eekje - 28 jaar - België - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Bekend bij Eekje Nathalie1973 - 34 jaar - Zeewolde - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Buddy - 30 jaar - Noord-Brabant - 14 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Joeja - 22 jaar - Zuid-Limburg - 14 maart 2008 - bevallen op .... - 1e kindje - Meisje Roosje76 - 30 jaar - Friesland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje (4e voor vriend) - Bekend bij Roosje Apie - 33 jaar - Vlissingen - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Meisje Mary Jane - 28 jaar - ? - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sumeye - 31 jaar - Zuid-Holland - 15 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Mili - 25 jaar - provincie Groningen - 16 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lievebeesje - 25 jaar - Gelderland - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Cindy31 - 29 jaar - Landgraaf - 17 maart 2008 - bevallen op 26 februari 2008 - 1e kindje - Meisje- Jenna Lara n4th4li3 (Nathalie) - 26 jaar - ? - 17 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Flientje - 23 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Denise19 - 19 jaar - ? - 18 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Jongen Wicjuh - 32 jaar - Harderwijk - 19 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Nique36 - 37 jaar - Prinsenbeek - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Jennefer (Jennefer1985) - 22 jaar - Etten-Leur - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Vlinder78 - 29 jaar - Bovenkarspel - 20 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Sabbe - 26 jaar - Oostvlaanderen (B) - 21 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje - Jongen Roses - 23 jaar - ? - 22 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Pearly-24 jaar -Zuid-Limburg- 22 maart 2008 - bevallen op....- 1e kindje - Jongen Jetjuhh - 29 jaar - Ijsselstein - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 3e kindje (1e voor vriend) - Bekend bij Jetjuhh Petra1980 - 27 jaar - ? - 23 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje mama 1984 - 23 jaar - ? - 24 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Natasja - 28 jaar - Rotterdam - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Lolly - 26 jaar - gelderland - 25 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Meisje Dalillah - 23 jaar - ? - 27 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Surprise Maranka - 34 jaar - Drenthe - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Jongen Zuurtje - 26 jaar - Belgie - 28 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Redone - 31 jaar - Drenthe - 29 maart 2008 - bevallen op.... - 4e kindje - Jongen Marieketjes - 26 jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise Amandaatje - ? jaar - ? - 30 maart 2008 - bevallen op.... - 1e kindje - Surprise MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - bevallen op.... - 2e kindje - Meisje Meisjes: 15 Jongens: 21 Surprise: 30 BUDDYLIJST MAART 2008 MAMA'S Emma29 - Fruitdruifje - Pooh69 Redone - MamavanJordy Redone - Zuurtje Miekje1982 - Zuurtje Miekje1982 - Apie Beertje86 - Apie Wicjuh - DaisySanches Wicjuh - Maranka Dieudonnee - Mili - Nikkie Divi - Bianca84 Divi - Nikkie Wenneke20 - Vlinder78 Nathalie1973 - Mamajo Nique36 - MamaNona - N4th4li3 - Bellamano Petra - Dalillah Zijn er nog meer mensen die elkaars buddy willen zijn? Zodat we elkaar op de hoogte kunnen houden als de bevalling begint? Roep maar dan zet ik jullie op de lijst!! Als er nog iets veranderd moet worden hoor ik het wel. Knuf van zuurtje
@cindy: gefeliciteerd meid! @nikkie: ik hoop dat het doorzet meid! He maar, als iedereen ineens vrolijk voor de 40 weken gaat bevallen betekend dat voor de gemiddelden en voor de rest dus dat deze gigantisch gaan overlopen....beetje jammer..... @nikkie: nu je nog de tijd en energie hebt, leg ook vast een flesje drinken in je slaapkamer, eventueel met een rietje, druivensuiker en kleine eetbare dingen (weet niet wat je lust). In ieder geval lekker je slaapkamer io orde maken voor het grote geweld. He, wat is dit nu? De verloskundigenpraktijk is op, nu komt 'de bevalling'? Oke, ook goed. Het gaat over een geralda met naar mijn mening belachelijke namen voor de reeds geboren kinderen. 6 stuks...maaaan! Gister trouwens tienermoeders gezien. In een enkel geval was het enorm vooroordeelbevestigend zeg.
@ Cindy super gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er lekker van! @ all wauw meiden wat is het spannend hier met die voorweeen en weeen enz enz. Ik duim heeeel hard voor jullie! Ik zal vanmiddag mijn bevallingsverhaal en ziekenhuis verhaal eens typen tussen de voedingen door. Ben er wel aan toe! Succes met de laatste loodjes!
Nou leuk hoor @Cindy Gefeliciteerd met jullie dochter,mooie naam @pooh ik ben benieuwd naar je verhaal
HOERA VOOR CINDY EN JENNA !!!! Proficiat ! Nikkie, zet m op ! Andere mama's nog even volhouden...wachten is zwaar, zeker als je het helemaal gehad hebt, maar over een hele korte tijd heb je je kindje in je armen....echt waar..... Daarom voor jullie van mij een REUZE KNUFFEL En een dikke zoen XFD PS em, hou je taai meiske....
Haha beccaatje moet soms zo lachen om je manier van schrijven. Erg grappig. Hmmm moet mijn vriend maar even wat spulletjes laten halen vanmiddag. Ik heb af en toe een wee, daar zeg je U tegen... maar ze duren dan maar een aantal seconden, nog geen minuut. Maar bij een aantal heb ik echt even op handen en voeten hier op de vloer zitten kwispelen. Ik ga nu echt maar even liggen maar ik merk wel dat ik liever rondloop. Dan kan ik de pijn beter hanteren. Mag hopen dat die verrekte ontsluiting dan wel opschiet. @Mili: heb je nog gepb't, je nummer klopt niet. het zijn maar 9 cijfers Anders sms je me maar even je hebt mijn nummer. Probeer ik mijn vriend nu te bellen kan ik m niet bereiken, zul je net zien. Wil toch liever dat hij eerder naar huis komt. Dus rond het middaguur. Er moeten nog wat dingetjes komen en thuis nog wat opgeruimd en verder is het natuurlijk wel erg fijn dat hij er nu is. Maar volgens mij snapt hij de ernst nog niet helemaal. En natuurlijk kan het nog wel heel lang duren maar ja daar kan je niet op zitten wachten