Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    kan jou het schelen, jij bent al bevallen ;)

2. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    ben ook erg benieuwd naar je story.....
    Megaknuf FD

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland

Hahahhaha ik ook,word in April ook alweer 35 pfffff

4. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Heb jij weer gelijk in, maarrrrr ik heb nog wel een rollator nodig om te kunnen lopen, dus eh....dat bejaard dat klopt echt hoor... ;)

5. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ik kijk nu naar de bevalling. Vind het wel een vaag tiepje. Vraag me ook af waar ze kind 6 nu heeft opgelopen. Dat was een leuke story geweest maar gaat het programma zo aan voorbij...gemiste kans!

@nikkie: waarom kan jouw vent niet per direct komen als het nodig zou moeten blijken?

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heeee meiden
    ik heb 2 horror foto's in mijn album gezet hahaha
    ik waarschuw nu al voor het openen van mijn album

gister nog foto's gemaakt van buik en ook van mijn voeten ... ik schrik er zelf van bij mijn voeten pfff
    en de buik is van voren is jammer zie je niet echt hoe mega hij is maar kijk uit dat hij niet in je ogen komt haha
    ik dacht ik zet het er nog ff op ! heb alles op comp gezet om te gaan branden op cd voor de kleine later neem aan dat het nu toch ongeveer wel klaar is met de foto's van de zwangerschap !
    op naar die van de kleine !

7. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ha ha, ja, ik ben ook bang voor de na-de-bevallingsperiode. Heb je nu wel extra kraamzorg gekregen? Ik heb het gevoel dat mijn pijnen daar nog niet erg genoeg voor zijn, of is dat afwachten na de bevalling?

Wel heb ik draadloos internet dus ik kan mooi in het kraambed internetten. Ik voel mij daar nu al enorm gelukkig door :D

*hoopt door zoveel positiviteit een wee op te wekken *

helaas.....

op tv staat het hoofdje. ERg van heel dichtbij gefilmd. Ik denk dat ik de vk-praktijk leuker vond.

Wat zijn die beebs allemaal wit. Die van ons was dat niet. Raar kijken toch.

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Zo mama's dat wordt een hele spannende dag vandaag.

Heb het lijstje weer aangepast voor zover het kon. Als er nog iets is hoor ik het wel.

Heb vannacht redelijk geslapen, heb enkel nog veel last van mijn bekken. Iedere keer als ik me wilde omdraaien werd ik wakker van de pijn. Morgen maar eens aan mijn vk vragen waarom het ineens zoveel pijn doet. (misschien gaat ons meisje nu toch wat lager liggen).

Knuf van zuurtje ;)

9. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    zo he emma...die voeten!

De buik komt me wel bekend voor.....

he, de pasgeborene is mooi van kleur. Blijft een rare uitspraak, alsof je op de markt bij de groenteboer staat. Deze paprika is mooi van kleur mevrouwtje....

Ik ga zo maar eens wii-en.

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Emma:

Hoi Emma,
    Balen ja voor jou dat het weer opgehouden is..frusti is dat he?

Hier nog wel weer weeen gehad en ik kon gister bijna geen stap zetten zoveel pijn had ik van binnenuit, kindje drukt echt op baarmoedermond geloof ik :rolleyes:
    Gisternacht weer veel krampen en steken gehad en de menstruatiepijn blijft, eigenlijk de gehele dag wel..af en aan.
    Maar nog niet zo lang weer weeen gehad.

Morgen weer voor controle naar de VK, ben benieuwd :rolleyes: pfff verlies ook steeds wat slijm enzo..haha van mij mag het doorzetten hoor ;)

Knufff,
    Mili

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb het ook gezien beccaatje vond dit niet zo'n leuk programma als de VK praktijk
    en vond die vrouw ook maar raar hoor al 5x geworpen en dan ineens bang zijn voor de persweeen ......... tja eerder aan kunnen denken he !
    lijkt mijn oma wel die heeft er uiteindelijk 16 geworpen hahaha

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi hahah oeps..hihi heb je een PB teruggedaan..maar sms je nog wel ff voor de zekerheid..hahah anders ben je maar aan t sms-en en krijg ik niets binnen :) ;)
    groetjessss

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Cindy:

Van harte met je dochter!!!!!!

14. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Nou ja hij kan wel vrij maar deze week verving hij zijn chef. Beetje teveel verantwoordelijkheidsgevoel dat mannetje van mij :rolleyes:
    Maar hij komt er aan hoor, hij gaat rond half een naar huis.
    Het is ook niet zo dat het nu al zo'n vaart loopt.
    En het is voor hem ook allemaal maar nieuw, volgens mij beseft hij het nog niet echt haha.
    Nu ga ik echt even achter de computer weg. Loop ook steeds rond hoor.
    Ik heb echt van die korte heftige weeën. Niet meer te vergelijken met menstruatiepijn, maar dan 10 x zo erg. Alsof er iemand een mes in mijn buik steekt soms zo lijkt het wel.
    Jemig zeg en dan te bedenken dat het nog wel veel erger word.
    Maar ben wel blij dat er wat gaande is. Heb ook wel een soort van opgetogen gevoel.
    Het is nog zo onwerkelijk...
    zouden we dan toch binnen nu en 24 uur onze kleine mogen verwelkomen? Zwijmel zwijmel.
    Misschien kom ik hier later vandaag nog even. Sorry voor mijn ego berichtjes nu.
    Iedereen veel succes vandaag en hopelijk volgen er meer ;)

liefs

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meid denk jij maar lekker aan jezelf en je beebje nu !

en hopelijk mogen we snel horen dat jullie een gezinnetje zijn !

oh vind het zo spannend !

16. lievebeestje

lievebeestje Actief lid

22 mei 2007
    483
    0
    16
    @ cindy, van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
    geniet er maar lekker van.!!

wil iemand op de lijst wat voor me veranderen?
    er is al vanaf het begin bekend dat ik niet op 8 maart maar op 17 maart ben uitgerekend!

heb er zelf nog niet eerder aan gedacht, om het even aan te geven......
    alvast bedankt!

17. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @nikkie: pak je moment meid, en beval vandaag nog!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Lievebeestje ik heb het aangepast.

Knuf van zuurtje ;)

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Cindy gefeliciteerd met jullie dochter!!

:whistle:

20. Petra1980

Petra1980 VIP lid

12 jan 2008
    5.146
    0
    0
    Accountant
    Den Haag
    Hai allemaal,

En ik was bang dat ik mij zou vervelen tijdens mijn verlof, maar het is net één grote soap hier op het forum dus ik vermaak me wel. Je begint echt met iedereen mee te leven en je bent ook blij als er weer een bericht over een pasgeborene komt. Hebben jullie dat ook :)

Verder gaat het hier wel goed, vandaag intake gehad, maar stelde niet zoveel voor. Verder morgen weer naar ZH voor echo, deze keer gaan ze dan weer naar het hartje en de groei kijken. Groei doen ze namelijk maar één keer per week, omdat het anders niet zoveel nut heeft. Ben benieuwd hoeveel onze dikkerd nu weer is aangekomen.

Verder hier nog geen spannende dingen. Wel veel harde buiken, maar die horen erbij en sinds gisteren en vandaag iedere keer steken. Het is zeg maar aan de onderkant van mijn buik en dan ongeveer ten hoogte van mijn schaambot (beide kanten). Alleen aan de rechterkant trekt de steek dan lekker door naar mijn onderrug. Weet iemand wat dit zijn, indalingsweëen? Ik kan het mij niet voorstellen, want ze ligt al ingedaald en de Gyn zei dat de rest pas komt bij het breken van mijn vliezen.

Ook is ze echt super bewegelijk echt heel mijn buik gaat helemaal op en neer (echt niet overdreven en is soms gewoon echt eng). Maar ja misschien iemand ervaring met voorstaande en anders vraag ik het morgen aan de Gyn.

Verder natuurlijk @ Cindy van harte gefeliciteerd meid en voor Nikkie, heel veel succes meid denk idd wel dat het beter is dat je mannetje nu lekker bij je is. Is wel het minste wat die kan doen :D .

@ all, sterkte met alle voorweëen, griepjes, klachten, etc.

Veel liefs Petra

Deel Deze Pagina