Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    CINDY GEFELICITEED MET JE DOCHTER!!!

Nikkie: succes! tonnic is trouwens ook lekker met GIN erbij.... :oops: hahaha moet je na de bevalling maar s proberen! hihihihi

Verder iedereen alles goed? ik heb even snel gelezen,maar de lettertjes dansen voorbij op n schermpie... wat dat nou weer is :(: :rolleyes:

Jullie moeten niet allemaal te vroeg gaan bevallen hoor.... ik moet nog tot de 31ste en dadelijk zit ik hier in mn eentje op de site :cry: hihihihihihi

2. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Een zevenpersoonsauto... Bestaat die?

Ja, voor jou Nathalie zal het al helemaal wel afzien zijn. Is het lichamelijk ook zwaarder dan bijv je eerste?

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Dat moesten wij hier ook nog doen....,wij bestaan in de weekenden en vakanties ook uit een 6 persoons gezin ( EEN COMPLETE FAMILIE! :) :) :) ) we zijn ondertussen geslaagd en ik ben helemaal tevreden ;)

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    @ flientje: JAAAA die bstaat dus! hihhihi

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Thanks beccaatje. Ontspannen is wel moeilijk tijdens het hoogtepunt van zo'n wee. Ze komen nog steeds niet echt regelmatig.
    Mijn vriend is net thuis, je had zijn hoofd moeten zien hihi. Hij is nu wel nerveus. Volgens een collega liep hij ook als een kip zonder kop rond hihi.
    Ik zei al dat het nog wel even kon duren.
    Hij zal nu de boodschappen halen.
    Ik weet zelf niet zo goed wat ik moet. Slapen lukt niet en als ik lig vind ik de weeen te pijnlijk.
    Kan toch moeilijk urenlang omlopen...

6. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ja die auto's zijn er.

Ja joh meis,het is echt veeeeeeeeel en veel zwaarder dan de 1e.
    Voor ons is dit ook echt de laatste zwangerschap,vind het goed zo.

Mijn kids hebben het nu ook zwaar,mama kan haast niets meer en Max noemt me een pinguin,DUH!

Kinderen vinden het soms wel wat moeilijk,de meiden stonden vd week ieders in de woonkamer met een vriendinnnetje.

Mama we hebben afgesproken dat ze hier kunnen logeren,goed?
    En ook eten he mama.
    Ik heb ze uitgelegd dat dat soort dingen nu ECHT niet kunnen.
    Kreeg wel beteuterde gezichten toen.

Straks is het allemaal weer anders

7. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    o flientje...herkenbaar! Mijn dochter lijkt tegelijk met mijn hoogzwanger-zijn een lastige periode door te maken. En ik kan haar niet tillen en dan gaat ze liggen...nou ja, je kent het wel. Niet fijn, niet leuk.

Nog even afzien dus.

@nikkie: no problemo, kleine moeite, en stel dat het je helpt, toch? En een wee die echt pijn doet, dat is in ieder geval een echte wee.....gefeliciteerd, u bent aan het bevallen. Ja, lach er nu nog maar om, straks wordt het echt dikke shit. Maar we kunnen wel een wedje leggen. Ik vrees dat 'ie morgen pas komt, maar wel heel vroeg in de ochtend.

lekker zuchten he, ontspannen blijven (let op je gezicht, gespannen kaken = gespannen onderkant! En dat wil je niet) en even doorbijten (figuurlijk dan, anders gaan die kaken weer...)

Mijn mama komt zo langs, die wil volgens mij wel mee naar de vk. Misschien krijg ik haar nog zo gek dat ze gaat stofzuigen....

8. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    We zullen zien. Verwacht m zelf ook nog niet binnen een paar uur dat scheelt. Dan kan het alleen maar meevallen. Denk zelf ook pas in de loop van morgen.
    Af en toe sta ik te lachen van pure ellende. Van de pijn dus. Dat heb ik altijd al gehad. Een vreemd soort reactie.
    Ben nu gewoon tussendoor nog wat dingen aan het regelen, kan nu nog.
    Even wat rekeningen overmaken met internetbankieren.
    En als er dan weer een wee opkomt dan moet ik even opstaan en leun ik op de tafel ofzo.

En hoera het UWV heeft de zwangerschapsuitkering ook overgemaakt.
    Alles is dus geregeld.
    Nu de bevalling nog ;)
    Wie weet lees ik hier straks nog even. Hoop dat er meer meiden volgen!
    Zou Divi al in het ziekenhuis zijn, ben erg benieuwd.
    En dames die er mentaal doorheen zitten; hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn.

liefs Nikkie

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nikkie fijn dat je man thuis is !
    zet hem op meid ! en idd de tip die ik heb gekregen is ontspannen maar goed ik herken je pijn en dat gaat dus niet ff zomaar .... nog maar even meidje ! denk maar aan je beebje in je armen !

Beccaatje haha slim van je ! om je moeder nog ff in te schakelen haha dat gebeurd hier ook al .. helaas wel omdat het moet .. en idd dat zijn pas enkels he ! haha

Nathalie echt niet nog eentje ;) haha ik vind het nu al zwaar genoeg het zwanger zijn en dit is pas nr 1 ! de enige die mij lastig valt is mijn konijn sjaak en die kan ik opsluiten als ik wil haha oh ja en natuurlijk mijn man maar daar lukt dat opsluiten niet zomaar meer bij whahaha ;)

Mamanoona we laten je hier echt niet achter hoor meid ! we blijven maartmama's maar idd wel opvallend hoe veel er eerder zijn !

Flientje gooi het er maar lekker uit hoor ! en dat wachten is ook echt niks hoor hebben ze het allemaal over "de verassing" pfff nou ik wil het liever weten wanneer haha en ik geloof dat je minimaal 7 ananasharten moet eten voordat het wat doet !

Divi waar ben je meid ?
    het is te stil vandaag volgensmij krijg jij ook zo je kindje in je armen ...

nou ik heb lekker gegeten en ga zo me ff opfanteren krijg nog visite
    en tja dat was het dan weer he !
    ja hier blijven volgen wat is het spannend zo'n live ! bevalling haha

10. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    @Cindy: van harte gefeliciteerd met je kleine meid!

@ Nikkie: zet 'm op als het zover is!

Hier een beetje onrustig, maar allemaal vals alarm tot nu toe...

Succes meiden!

11. Arendskelk

@de grotegezinmamaatjes: Nou, gelukkig bestaan ze, want met een vrachtwagen eropuit lijkt me ook niet helemaal je-van-het.

@nath: ja, kan me voorstellen dat je je er wat lullig oner voelt maar het drama is natuurlijk helemaal compleet als jij moet bevallen en je ook nog eens allemaal vriendinnetjes van de kinders over de vloer hebt.

@Beccaatje: daar zeg je wat trouwens. Een paar dagen geleden had mijn zoontje zijn hempie uit zijn broekje getrokken en wilde hij dat ik zijn beebietje een kusje ging geven. Kuusje? hahaha. Maar het is mooi vervelend voor ons dat ze zo dwars zijn. Een weekendje uit logeren bleek ook geen succes hier, ik kreeg 'm jankend om slokkelaa (chocola) en allerlei andere niet Merijn- eigen dingetjes terug en heb dus ook weer een paar dagen de teugels superstrak moeten houden om 'm weer enigszins op de rit te krijgen....

12. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    zuurtje: k stond eerst wel op de lijst en nu sta ik er niet meer op kan je mij er weer opzetten?

13. Arendskelk

@Emma: wat ben jij toch een lieverd. Altijd weer reageer je op iedereen... Succes met optutten hé!

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik ben weer terug van de boodschappen... pfff het is bij ons het pad uitlopen en dan zijn we er al... maar ik ben echt helemaal op!
    Ik was aan het zweten en wist niet hoe gauw ik thuis moest komen.. maar dat leek wel een eeuwigheid.
    Ik kon gewoon niet meer de terug weg!
    Maargoed ik heb de boodschappen weer in huis.

@ nikkie: ik kon de weeen het beste opvangen eerst onder de douche en later hing ik op ellebogen en knieen op het bed heen en weer te wiegen.
    Ik kon ook niet liggen hoor!
    Succes meis!

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ja met dat optutten en poederen enzo ben ik tegenwoordig 5x zo lang mee bezig he ! whahaha
    zelfs de badschuim is 3x zo snel op ! haha
    maar goed ik geef het niet op ik wil er toch nog vrouwelijk uit proberen te blijven zien
    pfff volgensmij is dat geen nl zin meer
    ach wat ... whahaha

en mama ik hoop niet dat jij chocolade-eitjes hebt gekocht want dan kom ik ff jouw kant op hmmm
    heb vandaag een choco dag ! en ff goed uitrusten meid ! jij bent top bezig met je boodschappen doen ! ik puf al na 1x de trap op !

16. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey meissies,

Even een berichtje nog.... Mannetje neemt morgen de laptop weer mee naar zn werk helaas......dan ben ik er zaterdag pas weer....

@beccaatje : Afwachten hoor...Kijk, ik lag al 5 weken plat, dus ik moet enorm opstarten nu qua beweging. Na mijn vorige was ik sneller op de been.

Over dat stimuleren van de bevalling :

Ik weet wat bij mij heeft geholpen.....Ik was die dag vreselijk overstuur geweest, omdat ik te horen kreeg dat mijn man vanaf a.s. donderdag alweer dubbele diensten moet gaan werken....We hadden gehoopt dat dit pas vanaf medio Maart zou zijn...enfin......
    Ik raakte volledig over mijn toeren hierdoor...heb me suf gejankt en ben vervolgens een uurtje in bad met lavendel gaan liggen van ellende...en toen....jawel....die nacht begon het !

Bij mij was het dus een mix van ontladen (janken) en ontspannen (bad)

......tsja dat bad met lavendel valt voor velen nog wel te regelen (of douche) maar de rest....

XFD

17. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey em, hier ook een chocodag !
    En de foto's...meid.....5 dagen liters plassen en saliethee drinken en ik ben ook weer watervrij hoor ! Houd moed meiske !

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Zo fles tonic is al bijna leeg.

Zal wel alleen de hele dag piesen nu :)

19. Arendskelk

20. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ emma: haha nee geen chocolade eitjes gekocht... maar dat klinkt toch wel heeel erg lekker idd.
    Ga er niet meer voor uit hoor hahaha...

Deel Deze Pagina