@ becaatje: 9 pond soooow! 41w5d is leuker.... toen is mn dochter geboren hihihihi en ik was vandaag de "pagina" eens aan het uitspitten en zag dat je "uit de buurt" komt.... gezelly
9 pond was ik al van uit gegaan de hele zwangerschap. En 41+5 was de vorige, ik wilde nu graag een dagje eerder Eigenlijk een paar weekjes eerder, maar ik met niet overdrijven natuurlijk..... Uit de buurt? Ik denk dat we bij dezelfde verloskundigenpraktijk lopen....in de regio zit er maar 1 natuurlijk.
ik heb opeens zin in GOULASHSOEP heb ik weer.... hebff in de kast gekeken en had nog een blik staan! bedenk me net dat ik eerst wel mag kijken of ie niet over datum is,ik eet igenlijk bijnan nooit geen soep uit blik hahaha voor in de weekenden met de stiefkids vind ik het wel makkelijk.... de oudste (meid) eet zo een blik in dr eentje leeg... maarja z emaakt t ook zelf warm en ruimt de rommel ook weer op... makkelijk! nu nog t slechte nieuws aan t mannetje vertellen.... haha nouja 1 dingscheelt.. hij is en broodmonster,dus hij kan lekker tosti's gaan maken of brood met ei ofzo.... heb ook nog een boel vleeswaren liggen.... haha nouja die red zich wel! hihihi sorry voor mn stomme "post"...hahahaha
41 + 5....haha ja nou dan vind jij die dus ook leuk hahaha gewoon hopen dat t snel zover is! Was je vorige ook zo's "lekkere dikkert" dan ? 1 VKP in de regio? neeej.... meer toch? ja nou ik weet ook niet precies waar je vandaan komt,ik zag alleen overijssel.... ik kom dus uit Raalte.... OWJEEE krijg me ineens een harde buik en AUTSJJJJJ hij doet pijn! hahahaha ,ownee nie lachen,heb geen lol ....
he, niet lachen om een harde buik he! Harde buiken zijn geen lolletje! Ik kom uit Wijhe, en volgens mij heb ik dan geen keus, maar 1 praktijk. De vorige was 4,5 kg en 54 cm, en deze zal dat wel evenaren. Ik kweek groot met mijn anderhalve meter-en een beetje Goulashsoep...ik moet dat een keer gaan maken. Ik heb zin in patat met een kroket, dus ik vrees dat manlief dat maar moet halen voordat hij hier het huis in mag
sow... neej ik lach nie meer..... de pijn hier is weer weg gelukkig... ik heb gisteren al frietjes gegeten...hmm..... heerlijk! moet je van wijhe ook naar Raalte dan? Als dat zo is : goh wist ik niet....hihihii Ik ken ook mensen in Wijhe.....,toeval dus..... t is dichterbij dan dat ik verwacht had eigenlijk hihhihi
hahaha beccaatje geen friet bij dan de knip op de deur ! Mamanona als je afscheiding groen is bel je VK ! kan vruchtwater zijn ! en bij groen heeft de kleine gekakt .... zou het ff checkken ! Mamajo spannend meid ! klinkt goed ! 2cm is al een begin ! FD heeeeeeeel lieve lieve buddie knuf knuf ! zo daar had ik ff zin in ! jammer dat je er dan zo lang niet bent maar als er iets is wij vinden elkaar wel haha en ben net in bad geweest dat hielp niet maar wel lekker ontspannen ! haha hoop dat je jezelf ook weer snel een beetje beter voelt ik lig ook al 5 weken "plat" en kan idd merken dat mijn walvislijf echt super sloom/loom/lomp/lui is .. zal wel ff nodig hebben denk ik ! Pooh mijn andere super buddy ! knuf knuf voor jou en lieve Sam laat de foto's komen meid ! en ik was al aan het zoeken of ik je verhaal kon vinden maar jij hebt je handjes vol volgensmij haha hier waren net mijn 2 lieve vriendinnen met een mega maar dan ook mega choco-paashaas voor de laatste dagen whahaha ohhh ik ga echt die oren opeten hoor hmmm maar vanavond maar na het eten heb eigenlijk hutspot maar heb meer zin in vettig ... ga maar pizza maken denk ik ! oh en hier roept iedereen al lang dat ik bevallen zou zijn ..je zou zeggen de buik hangt zo laag kan ook bijna niet anders maar helaas ! en van mij mag iemand die al een datum heeft genoemd dan niet meer mee gokken want die blijven maar aan de gang wordt gek van dat gezeur er over pfff het is stil om nikkie heen ben zo benieuwd ! 8)
scheelt ook dat je de enigste bent ik ken alleen maar mensen op de wiederhorsten en daar vlak om de hoek bedenk ik me net.....haha nouja Lekker Belangrijk ook....hihihihi
@ emma : dat is ook het eerste waar ik zelf aan dacht.... ik wacht nog even tot er wat in mn schone verbandje zit! is het dan nog/alweer groenig dan ga ik idd ff weer bellen,Jamilia had namelijk ook in de vruchtwater gepoept en de ontlasting ingeslikt ( k had geluk dat ik toen op controle was toen ze "stikte" .... Jamilia is ook echt mijn "geschenk uit de hemel" ! ( ben niet gelovig hoor!)
hahaha nou die paashaas is groot genoeg om te delen idd ! ik een beetje meer dan jij maar okok hij is deelbaar whahaha en idd wie wil er nu hutspot ik ga een pizza salami in de oven gooien misschien als ik flink uit mijn bakkes stink met puffen komt hij juist wel haha ! en ik zou gewoon bellen hoor ! ik heb al dagen wat bruin maar als ik op mijn hand blaas niks en gyn heeft al echo gemaakt dus maak me maar geen zorgen ...en als ik je verhaal lees zou ik zeker ff bellen ! heeft de vk ook weer wat te doen he ! haha
Mamanona: ik heb er over heen gelezen, maar groen is niet goed! Of het nu afscheiding is of vruchtwater....het risico niet lopen! Bellen en nu snel ! Nikkie: gaat het nog een beetje?
Bij twijfel inderdaad altijd bellen! Die patat..mmm...zin in! En dat gaat 'm ook worden straks...bedankt voor de tip!
op mn hand blazen? hhaha das toch alleen met een liesbreuk? haha nouja zal dadelijk eens doen als ik op de wc kan.... mannetje kwam erin en "kon gelijk de pot op!" als het er nog is dan ga ik bellen... haha moet ik weer naar het ziekenhuis bellen omdat ik nu onder controle van de gyna sta..... haha nouja ik houd jullie op de hoogte...... kheb wel groene ranja gedronken vandaag misschien was dat het ( ja grapje ) ga nu eten! doeiiiii
Hoi meiden, Hier nog steeds krampen die af en aan komen. Dit al de hele dag. Weet niet meer wat ik ervan moet denken. Doet in ieder geval wel zeer. Weet niet of het nu voorweeen zijn (kunnen die de hele dag duren?), van de buikgriep of dat het toch doorzet. Heb vanmorgen ook 2x moeten overgeven en 1x aan de diaree geweest. Daarna niet meer en eten en drinken is er verder in gebleven. Wacht het nog maar ff af. Dit herken ik in ieder geval niet zo van mijn zoontje.