Mijn bevalling van het zoontje duurde ongeveer van 00.30u tot 9.36u.(breken van de vliezen tot dat ons zoontje geboren is) Knuf van zuurtje
@ Apie/Mano: Succes! we zullen duimen! @ pooh: sow wat een verhaal! jullie gezinnetje heeft heel wat te verwerken! doe lekker rustig aan en veel gnieten! ( dat is wat mij ook veel heeft geholpen.... er veel over praten en vooral heelveel genieten!)
Bedankt lieve meiden! @ Mamanonah idd veel praten is ons medicijn geweest. Samen ook heeeeeeeel veel gepraat! @ Zuurtje ik heb de bevalling al wel een beetje een plaatsje kunnen geven. Vooral nu ik thuis ben lukt dat beter en door het schrijven ook! Maar het is goed dat ik nog een gesprek heb bij de gyn eind maart en met een verpleegkundige die er bij was heb ik binnenkort thuis een gesprekje. Want achteraf was dat een bekende van mijn mannetje!
@pooh: goed zo! en ook blijven praten! ( & typen) ik d8 ook dat ik er helemaal overheen was en het een plekje had gegeven,totdat ik weer zwanger bleek te zijn,in ene kwam alles weer naar boven.... zal vast ook door de hormoontjes zijn gekomen,maar ik merk nu nog steeds ik me daar echt in vergist heb! ik ga nu even eten... lekker tonijn met augurkje erdoor en mayo,beetje peper en zout en hmmmm ff smullen!
@pooh wat een verhaal.Lekker genieten nu meis. @apie Sterkte Van de eerste en tweede ben ik bevallen via inleiding en bij de eerste deed ik er ca 11 uur over en bij de tweede 9 uur en bij de derde kreeg ik de eerste wee om half 5 en vanaf een uur of half 8 regelmatig en om kwart voor 9 heeft de vk de vliezen gebroken en om kwart over 9 was sven er.Dus een kleine 5 uurtjes.Bij mij zijn nog nooit spontaan de vliezen gebroken de vk moest het telkens doen.het begon bij alledrie met weeen.
hier een waardeloze "post"..... MIJN BAKKIE TONIJN WAS LEKKERRRR! ga nu maar ff opzoek naar lekkere nooitjes ofzo chips ofzo... heb weer honger aanval! ego-beriggie
lieve pooh wat een verhaal meid ! ik had al wel e.e.a. begrepen maar nu ik het zo in een keer lees ben ik er stil van en heb een brok in mijn keel ! meid meid en dan te denken dat ik in een paar stappen bij je had gestaan om je te troosten ... maarja wat moet je op zo'n moment met een "vreemde" ! blijf hier maar lekker je verhaal doen en extra genieten van je prachtige zoon ! en lieve man ! Jullie gezinnetje dus ! Apie meidje veel sterkte wat vervelend maar in het ZH zorgen ze goed voor je ook al is het niet leuk ! ik heb er ook gelegen met mijn zuiker en vermoeden van zwangerschapsvergifteging en het was gelukkig niet zo ! en mocht na 4 dagen weer lekker naar huis ! hoop dat jij nog sneller thuis bent of dat ze je helpen en je kindje halen ! ook man van Apie veel sterkte .. is voor jou ook echt niet makkelijk ! ik zie mijn man nog met tranen in zijn ogen weg gaan van onmacht ! geef haar een dikke knuf meer kan je ff niet doen ... Mamanona oh meid dat je dat naar binnen krijgt brr ik voel de maagzuur al gelijk pruttelen haha maar goed dat heb ik van alles weer de laatste week ! nee ik heb het maar bij kiwi's gehouden ! ps hoe is het met je groene massa ? hier ook steeds meer bruin maar het is volgensmij geen vruchtwater .. morgen eens vragen aan de gyn ! Nikkie meid hou vol ! maar het duurt idd wel erg lang hoor .. had gehoopt dat je al flink aan de gang zou zijn .. hoop dat het tempo er nu snel ik komt bij je ! succes voor de nacht ! en ik wil hier morgen lezen dat het prima is gegaan meid... Zo meiden ik ga mijn bedje in ! morgen op controle en dan moet ik weer ff goed slapen om de bloeddruk laag te hebben he ! zal er morgen pas op zijn vroegst in de middag zijn ben wel een beetje bang ook aan het worden na al die verhalen sorry meiden maar het komt ook zo dichtbij allemaal ... en droom ook zo heftig allemaal pff laat het hier ook maar komen hoor ...
hier ook een honger aanval. in een paar uur al 20 fruitella's en 2 kitkat chunky's achter mijn kiezen! pfff Apie sterkte.
emma welterusten... ga maar lekker slapen,kan je morgen weer verder stalken... hihihihi owjah t kwakje van de hulk is pleitos..... kijk het morgen even aan,vrijdag weer naar degyn,dan vraag ik het gelijk even (tenzij het terugkomt!) mpje..... hahaa heerlik he,zo asociaal vreten! nu kan het nog,over een paar weekjes dan moeten we allemaal weer aan de lijn denken! ik gaook aflsuiten,mannetje wil wel naar bed...... haha spannende plannen?! hihihih trusten meiden! Fijne Nacht!
goedenacht meiden @pooh: wat een verhaal. Zo veel mogelijk over praten helpt bij het verwerken, want dat is toch wat er moet gebeuren. @nikkie: ik zal je niet verblijden met hoelang mijn bevalling heeft geduurd, wel dat ik op een gegeven moment de pijn niet meer trok en een ruggeprik heb gekregen. Ik hoop voor je dat het beter te handelen is geworden of dat er wat mee gedaan is. @all: ik ben dus wakker (dûh) en dacht, ach, eens kijken wat er in mijn afwezigheid gezegd is.... Morgen / vandaag dus al zal ik niet veel aanwezig zijn, maar mis mij niet (of mis mij juist wel) en weet dat ik niet zou durven bevallen voor het goed en wel mijn due date is...(helaas...)
@ Pooh: pfff....goeiemorgen! Dat is een heftig verhaal op de nuchtere maag! Zit hier met m'n ogen vol tranen (en de dag moet nog beginnen...). Wel fijn dat jullie 'nazorg' vanuit het ziekenhuis krijgen. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en vol vertrouwen lekker samen kunt genieten van Sam! @Apie: hè jakkie, hopen dat het meevalt! Sterkte voor jullie allemaal! @ de rest: hier vannacht een prima nacht gemaakt. En dat is lekker, maar was eigenlijk liever bevallen. Ik ben er echt helemaal klaar voor. Er is gisteren alleen een enorme keelontsteking met hoest komen opzetten...dus als de kleine zich niet snel meldt, dan ben ik bang dat ik het eruit zal hoesten 'k Voel me een beetje schuldig naar de kinderen toe dat ik zo weinig met ze doe deze vakantie. 'Normaal' zouden we gaan skieen in deze vakantie, en nu kan ik ze zo weinig compensatie bieden...ja, een broertje of zusje, maar dan moet 't wel willen komen..! We wachten nog even af... Alvast een fijne dag voor iedereen! mamajo
goeiemorgen mijn eerste bevalling duurde 3-4 uur. Enneuh... Jullie hebben allemaal honger? Ik ben juist al dagen misselijk, maar kan wel eten. Alleen geen hongergevoel Grts
@ emma: IK bedacht me ineens dat ik nog wilde reageren op jou foto's. De buik herken ik wel.. ik heb ook zo'n behoorlijke toeter! Mijn voeten waren nog erger dan die van jou ... kon toen echt geen schoenen aan.. ook geen grotere maten, want ik kwam er gewoon niet in . Het was toen wel de tijd van de hitte golf..maar ik weet dus maar al te goed hoe het voelt. Toen ik eenmaal bevallen was zag je het vocht met de dag minder worden.. @ all: Hier een redelijke nacht gehad. Veel liggen draaien.. maarja. Ik ga even een programma kijken.. misschien ben ik er straks weer!
Mogge all! Manlief heeft van t weekend weer wat fotootjes gemaakt van mn buik... heb er een paar in mn album gezet. Hier alles rustig, we moeten zo naar de gyn. Ben benieuwd.
Hey, wat een verhaal Pooh, sterkte met verwerken en knuffel kleine Sam maar vaak en veel! Mijn eerste bevalling begon met het breken van de vliezen (ik hoorde en voelde een plop) en duurde 4 uurtjes. Mijn tweede bevalling begon met rugweeen die de hele nacht hebben geduurd, totaal 17 uur voor mijn tweede schat er was. Bij deze hoop ik toch meer op een kortere bevalling dan 17 uur! Moet wel zeggen dat ik beetje zenuwachtig wordt als ik eraan denk, maar ik heb er op een vreemde manier ook wel ' zin ' in, maar meer in het eindresultaat denk ik. fijne dag allemaal! Knuf Lucifer
Goeiemorgen meiden! @pooh: Wat een verhaal meid. Nu gauw genieten met je gezinnetje! @Apie: Jeetje, wat een nieuws. Hoop dat het gauw beter met je gaat! @Nikki: Hoe istie meid? Ben je de nacht doorgekomen? hoop dat het gauw doorzet voor je! @Wicjuh: Leuke foto's! @mamajo: Vervelend dat je nu niet veel voor je kindjes kan doen maar ja, dat wordt gauw gecompenseerd toch? Hier gaat het wel. Heb vooral erg veel last van m'n lage rug en dat breekt op. Moeilijk lopen, huishouden gaat voor geen meter. Wil het liefst nog overal naartoe rijden maar heb gewoon geen fut en zin door die rug. Was de laatste 2 dagen ook erg chagerijnig vandaar dat ik niet op het forum was. (wel meegelezen anders is het niet bij te houden ) Wordt het weer een drukke dag hier op het forum? Kun wel merken dat we allemaal wat tijd over hebben, hahaha! Fijne dag allemaal! Groetjes Nathalie