Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0

Inderdaad lijken we allemaal veel meer tijd te hebben nu: gisteren moest ik steeds behoorlijk m'n best doen om bij te blijven en lukte het me niet steeds om zelf ook nog te posten...
    Maar regelmatig kom ik even online om me te laten updaten door jullie...

Straks nog even m'n gedachten verzetten en m'n zoon helpen bij een boekverslag...een boek over de oorlog, jaaaaa, daar staat m'n hoofd echt naar [-(

2. nessie

nessie Actief lid

4 jun 2007
    126
    0
    0
    Brugge
    Hallo iedereen,
    Hier ben ik met het laatste nieuws.
    Ik heb nog altijd voorweeën na het inwendig onderzoek al kan ik 's nachts wel al beter slapen.
    Tijdens de dag voel ik me veel beter als ik rust want als weer even uit mijn zeteltje kom begint de pijn weer en nee ik wil niet op 29 feb. bevallen :D ik zal wel met wandelen beginnen in het weekend...

vele groetjes
    nessie
    xxx

3. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    goede morgen!

pooh jeetje zeg ik zit met een brok in mijn keel en een traantje in mijn oog! wat heftig zeg!

ik was al om 5 uur wakker veel harde buiken, ik ben er uit gegaan en om 6 uur half 7 er weer ingedoken en tot 9 uur weer in kunnen slapen gelukkig! Ik had gisterenavond voor het naar bed gaan oook weer zo'n drang om te poetsen! ik werd er gek van het was 24.00 uur dus ik wilde echt slapen dus heb mezelf ingehouden :) .

Ik heb weer een ik ben het zat dag! vanmiddag naar de vk, ben benieuwd..
    nathalie sterkte met je rug!
    Nikkie hoe is het met jou??[/b]

en hoe is het met mili? kan bestd at ik wat gemist heb namelijk :oops:

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Emma even over je foto's wat een super buik he! Maar kan me ook voorstellen dat je die beu begint te worden. Ik moet zeggen dat het ook wel weer heerlijk is om alles te kunnen doen! Nog eventjes vol houden. Over je voetjes dat was bij mij heel raar. na mijn bevalling zijn ze ook zo op gan zwollen. Tot dat ik de buikgriep kreeg en toen was ineens alle vocht weg! ;) Hele dikke knuffel voor jou! Dat hummeltje maar snel mogen komen!

@ all bedankt voor jullie medeleven! Jullie zijn schatjes! Ik kijk er al naar uit om met zijn allen naar het andere topic te gaan!

Vannacht maar 2 uurtjes geslapen. Sam heeft vannacht enorme darmkrampen gehad. Ik voelde me zooooooooo schuldig, want ik had gisteren voor het eerst weer een broodje filet americain op, maar met veeeeeel uitjes. En dat had ik niet moeten doen. Maarja dadelijk om 1 uur maar terug mijn bedje in. Verder doet hij het heeeel goed! Hij drinkt super uit de borst. Ik denk dat we nu ook de regeldagen bijna achter de rug hebben (dat zijn dagen dat ze vaker komen om te drinken, omdat ze een groeispurt hebben gemaakt en de borsten nog niet meer produceren)

@ Divi meid hoe is het met je. Volgens mij ben je al bevallen of moet het nog gebeuren? Wie weet er meer van?

@ all met weeen. voorweeen, verloren slijmprop enz enz succes met de laatste loodjes! Ik denk aan jullie! :D

Liefs Pooh XXXXXX

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    eerst aan ctg geweest en toen naar de gynacoloog ,nou bent helemaal ingedaalt en dat ik je niet voel komt omdat moederkoek ervoor ligt.moet nu zaterdag weer ctg en maandag en dinsdag en dan dinsdag ook naar de gyn.

me bloeddruk was goed heb bloed moeten prikken en urine af moeten geven om te kijken of er eiwitten in zitten,omdat hoofdpijn heb en elke keer vliegjes zie vliegen haah.
    met baby is alles gelukkig goed .

dus maar weer afwachten.en om de dag naar ziekenhuis toe.

6. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Even een updeet van deze kant.
    Man o man, wat is mijn conditie slecht momenteel.
    Lekker op t fietsje naar het zkh geweest, daarna (er vlakbij) stad even ingedoken en terug gefietst... nou heb ik de tuindeur dus wijd open staan, pfffff warrrmmmm!

Afijn. Gyn bezoek gehad dus.
    Eerst aan de ctg, zag er prima uit. Beebje was lekker druk aant bewegen in het begin, viel steeds wat weg. Typisch dat ik er zo weinig van voel eigenlijk.
    Daarna naar de gyn. Heeft weer even middels echo gekeken en gevoeld, en ook even de navelstreng gecontroleerd qua doorbloeding. Alles was gelukkig prima. Beebje ligt nog 'mooi' stuit ;) en volgens de gyn blijft dat ook zo.
    Ik weet nu ook waarom ik aan de ctg moest, en volgende week weer moet.
    Ik heb blijkbaar weinig vruchtwater en dat is een extra aandachtspunt/kan een complicatie zijn of worden. In ieder geval indicatie voor extra aandacht; begreep dat het zelfs een indicatie kan zijn voor een zkh bevalling, als de rest allemaal wel in orde is (ligging beebje etc.).

Daarna stukje uitleg over stuitbevalling, keizersnee, de cijfertjes, getallen, percentages. Stukje voor- en nadelen.
    Refereerde even aan het boekje dat we meegekregen hadden (nope) vorige week en waarschijnlijk wel doorgelezen hadden afgelopen week ... NIET DUS ... oh, dat was wel de bedoeling :rolleyes:
    Goed.. nu dus boekjes meegekregen. Heeft ons al wel gepeild over onze voorkeur (stuitbevalling of ks). Volgende week terug en dan gaan we de knoop doorhakken.
    Bij keuze ks plannen ze dat bij dit zkh in de week dat je 39 weken heen bent, omdat ze toch nog te vaak zien dat bij eerder halen, de longetjes nog wat problemen kunnen geven.

Dusss... ik ga zo de boekjes nog maar even lezen, haha.

7. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Hee meiden!

Jee Pooh, da's allemaal echt niet niks zeg. Een bevalling opzich is al heel heftig laat staan dat het allemaal in no time gebeurt én je dan ook nog eens met zo'n 40 graden koorts komt te liggen. Goed dat je hulp krijgt!

Ik heb me gisteravond helemaal vol gegoten met tonic, wat een vies spulletje is het trouwens, maar helaas. De beebie zit nog in mijn buik en niet in zijn wieg... :( Ik rommel wel lekker verder hoor en ik hoop maar dat ieder krampje en pijntje een reden heeft.

@Wenneke: Hopelijk is het einde in zicht hoor! Vliegjes zien fladderen en continu hoofdpijn lijkt me niet echt een prettige ervaring...

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hoi allemaal,

Hier een behoorlijke zieke Nathalie :cry:
    Het hele gezin heeft hier griep en vannacht zat ik beneden met een zieke man en ikzelf stervens benauwd.

Ik ben strontverkouden en nu heb het dus erg benauwd,heb veel slijm op de borst,maar kan het niet uithoesten,want kan geen kracht op mijn buik verdragen.

Moet om 15.00 uur bij vervangend HA zijn(mijne is op vakantie)en vanuit dat bezoek verdere beslissingen nemen.

Als nu het kindje geboren zou worden kan ik het niet op eigen kracht zo kortademig ben ik :cry:

9. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    hee meiden

even een korte update van mij.
    Heb een flinke griep te pakken en een pijnlijke middenoorontsteking. Met de kleine was alles wel goed gister. Moet vanmiddag nog een keertje komen.
    Baarmoedermond was al wel verweekt.
    Vannacht overgegeven, maar wel ietsje beter geslapen dan de nacht ervoor. Nu maar hopen dat het allemaal snel over is....mannetje is nog thuis vandaag, dus dat is wel prettig!

10. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    wij zitten dus best in hetzelfde schuitje!
    Beterschap!

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Och wijffie toch,ik weet hoe je je voelt. :cry:

Heel veel beterschap.

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zo weer even een buik foto in m'n album gezet.

@zico je had vandaag toch de echo? Hoe was het?

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hey meiden.

Hier niet echt veel te melden.
    Mijn beste vriendin krijgt over 3 kwartier haar eerste echo... vind het heel spannend voor hun!
    Dus zit met spanning af te wachten hahah!
    Ik ga ondertussen even wat dingetjes opruimen in huis.. gaat de tijd ook sneller ;)

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hallo allemaal!

Nou dat was in 1 ochtend weer 2 pagina's ofzo....... hebt ff doorgelezen en beterschappies voor de ziekerds!

Hier geen vreselijke pijn vandaag.... het is zowaar ff te doen en ik heb net maar staan stofzuigen... had ik beter niet kunnen doen... :oops: Verder lekker geslapen,heb ook lopen overgeven vannacht,maar dat kwam denk ik door de combinatie van mn tonijn en de chocola :( toen ik overgaf,toen verloor ik een "plonsje vocht" :) ik d8 wat is dat! nou naar wat ranzig gesnuffel in mn broekje denk ik dt het gewoon urine is geweest....

Vanmorgen maar weer ff de "babysoap" gekeken op sbs6 en mn hormonen wonnen het weer van mij.... haha zat ik daar om 9 uur in mn bed te janken!

nou verder even geen nieuws.... owjah ik heb de nagelrand bij mn linker pink ontstoken....pffff...... hahaha

ga maar ff lunchen ofzo! tot later!

15. Arendskelk

Het heerst ook heel erg, met name een een of ander kortdurend buikvirus. Ikzelf was vorige week vrijdag de pineut, maandagnacht onze kleine jongen en vannacht heeft mijn vriendje de boel onder gespuugd... We zijn hier dus hopelijk weer een paar maandjes resistent. Voor alle zieken: heel veel beterschap!

@Mama1984: spannend voor je dinnetje, hopelijk ziet alles er goed uit!

@Lolly: mooi fotootje hoor meis!

@Dieudonnee: da's wel een goed teken zeg, dat de boel al goed verweekt is, zet 'm op met de laatste loodjes, hopelijk ben je snel over je griep heen!

16. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    @ nathalie en Ddnee: beterschap! Snel opknappen hoor! (zei mamajo terwijl ze haar longen uit haar lijf hoestte...).

Om m'n aandachtgebrek naar de kids toe te compenseren ga ik even lekker met ze lunchen hier in de buurt...ik spring nog maar een keertje op de fiets, wie weet heeft dat nog neveneffecten ;)

17. mamajo

mamajo Actief lid

6 sep 2007
    252
    0
    0
    oh ja @Pooh: wat fijn dat de borstvoeding zo goed op gang is gekomen omdanks het feit dat Sam eerst niet goed kon drinken; super voor je / jullie!
    :thumup:

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    nou hier weer een waardeloos beriggie van mij......

ik verveel me..... heb net poffertjes gegeten met Jamilia en kan niet wachten tot het avond is dat ik mn lekkere hollandse pannetje kan gaan maken...

kga nu maar even met m pink in een bakje soda zitten :rolleyes: hahaha heb ik weer!

19. Arendskelk

Oooo poffertjes.... kwijl....

20. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    voor de zieken beterschap!

zo nu naar de vk! tot vanavond!

Deel Deze Pagina