zooooo ben ik ook weer ! ben weer goed gekeurd door de gyn ! bloeddruk is nu 140/80 kijk dat is prima ! medicijnen helpen dus echt super ! alleen jammer dat ik zo duf ben maar ach toch niks te doen dus wat maakt het uit ! ze heeft geprobeerd om de beeb op te meten om te kijken of het een super flinkerd word maar de beeb wilde natuuuuuurlijk niet en dus weten we het nog niet ... grapjas wel aangegeven dat ik veel droom en echt akelig elke keer is het mis en dan in paniek wakker pff dat is niks hoor ! maarja is toch de spanning/angst he ! de bruine afscheiding is niks ze heeft niet eens gekeken maar als het echt rood bloed is dan gelijk bellen .. wat ik toch al eerder moet doen van haar want ik wacht elke keer maar tot ik op afspraak kom haha tja de een belt te snel en ik wacht eerder te lang he ! en nu volgende week donderdag terug komen haha nou hoop dat ik dat niet ga halen hoor pffff ze vond mijn buik ook al zo mega groot pfff ja dat weet ik nu wel hoor ... verder is mannetje vandaag thuis en die zei; meid het gaat zo goed wil je mee gaan winkelen ... super lief maar ik kan gewoon niet meer hoor met dat gewicht van die buik wel jammer want het is zo lekker buiten hmmm zalig hoor ! dus nu ben ik maar 2 wassen aan het draaien (toch ff nestelen) haha en verder mag ik nog steeds eigenlijk niks dus ik ga zo lekker nog ff wat tv kijken in bedje ! oh ik had trouwens een ooievaar voor op het raam besteld via internet bij toys4sale die is binnen hij is kei leuk en kost 22 euro ! geen geld in de winkel is hij 40 en huren kost 25 euro per week ... afzetters hoor ... maar goed misschien nog als tip voor iemand ! hij was binnen paar dagen thuis ! oh en die poffertjes ff delen he ! haha heb me vanochtend gewogen pfff was onvoorstelbaar genoeg niet aangekomen deze week haha en dat na al mijn gesnoep ... zal nog wat worden als ik straks ooit weer moet lijnen bah bah ! Nikkie en Divi en Apie mieden laat wat weten ! al het kan natuurlijk ! alle zieke meiden een dikke knuf ik was ook weer verkouden het is nu weg gelukkig want anders idd geen puffen met verstopte neus ! bah ... goed uitzieken meiden ! en veel rusten ! en de overgevers veel drinken hoor ! oh en ik heb ook al zitten janken met die aflevering van die Mvr op tv vanochtend wat zielig allemaal van dat kindje hormonen staan hier weer goed op klappen hoor ! whahaha
@ emma: Fijn dat alles goed was zeg! @ all: Nou mijn vriendin belde net. En de echo was goed.. ze was wel minder ver dan ze dacht.. maar voor hun een hele opluchting dat het hartje ook klopte
Hooooi hha wil ik wl hoor juist wil heel graag bevallen hihi..maar ja wie helpt me met het doorzetten van t gerommel
******* BUDDYNIEUWS!!!!********* Nikkie is vanochtend om half 4 bevallen van haar zoon Daniel Aidan. In het ziekenhuis, het was een zware bevalling, ze had nu bijna 32 uur niet geslapen. Ze komt waarschijnlijk nog even op het forum langs. Einde Buddynieuws @ all: Had net dus de sms, maar kwam net zelf bij de VK vandaan, vandaar dat ik het nu pas las . Hier alles bij ons verder oke, ik heb nog steeds last van afscheiding, is toch een teken dat de baarmoeder aan het verweken is. Groetjesss, Mili
@ mili: vraag je mannetje ff of die je niet ff kan helpen.... het schijnt dat sperma ook goed zn werk kan doen als je op t einde loopt! @ meerdere mammies 2 B : fijn dat alles goed was.... @ bellamano: succes bij de VK poffertjes zijn niet meer te delen... ZE ZIJN OP SORRY! wees de volgende keer welkom in mijn nederige stulpje Verder hier nog steeds een dikke pik en eigenlijk geen nieuws!
@ Mamanona: dat doen we al steeds, hihi krijg er wel meer krampen van maar tsja die houden na een tijdje dan weer op Maar we gaan rustig door en we hopen ook snel te bevallen Ben jaloers op iedereen die ukkie al heeft
OW hahaha ja nou dan nog aan de ananashart en veel bitterlemon en weet ik allemaal wat en dan komt die kleine vanzelf
Nikkie van Harte GEFELICITEERD met je zoon! @Apie veel succes! @Zico, heb je de echo al gehad? @ de zieken onder ons Beterschap en veel sterkte Hier alles ok, vanavond weer naar de vk
@MamaNonaHihi ja laten we het hopen..alleen ehm lust ik geen bitterlemon haha ..maar de VK zei wel dat doordat ik al steeds rommel en slijm verlies etc het vaak dan wel snel gaat tijdens de bevalling!
nou laten we hopen dat het hier dan ook zo gaat,nog ff geduld voor mij,maar hoop (na de geboorte van mn dochter) gewoon op een NORMALE bevalling... klinkt misschien stom,maar ik heb dr wel wat pijn voor over! nou succes maar dan!
Cindy: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nikkie: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Aan de zieken: Beterschap allemaal! Ik ben eindelijk weer wat aan het opknappen na een week mega ellende.. Heb zelfs slaapmedicatie gehad om uberhaupt wat slaap te krijgen. Daarnaast 2 kilo afgevallen door het vele overgeven etc.. Maar gelukkig voel ik me al wat beter nu! Morgen alleen naar de tandarts, denk dat er nog even een wortelkanaalbehandeling nodig is .. beetje jammer.. Voor alle meiden met gerommel: succes en sterkte, ik hoop dat het doorzet voor jullie, want anders is het best een uitputtingsslag zeg! Pooh: wat een verhaal meid! Hoop dat het opschrijven ervan je helpt het een plekje te geven! Apie: sterkte meid. Divi: al bevallen? Vlinder: meid balen dat je moet blijven, maar het is wel de beste plek waar ze goed voor je kunnen zorgen.. Hoop dat je snel je kindje mag bewonderen.. (voor iedereen hoop ik dat!) Liefs Miekje
Nikkie gefeliciteerd met de geboort van jullie zoon! Geniet ervan! @andere: Zo, heb me toch nog nuttig kunnen maken vandaag. Wasje zit erin, dadelijk effe strijken en ook al gestofzuigd. @Bellamo: Succes bij de VK! @Zieke dames: Beterschap meiden! @mamanona: lekker hoor, poffertjes! zal eens aan m'n vriend vragen oftie binnenkort pannenkoeken wil maken, daar issie goed in. @mama1984: Fijn dat de echo goed was voor je vriendin! @emma: Fijn dat alles goed was. Ik hoop voor je dat je je volgende afspraak niet gaat halen!
@ Nikkie: van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Nu lekker uitrusten en daarna met z'n allen lekker genieten!
...heb trouwens lekker even gegeten met de kids! We wonen tegen een natuurgebied aan en daar zit een heel gezellig eettentje. Zomers is het daar helemaal top met een heerlijk terras...straks lekker lopend heen met de kinderwagen; zie het al helemaal voor me! Ik ga nog eventjes plat, bijkomen van het fietsen