Hahah ja ik hoop het ook voor je..ik heb helaas nog geen ervaring..maar ja als de kleine er maar goed door heen komt dan ben ik al lang blij. En tsja pijn dat hoort erbij toch, hiihi lees ik overal? Dus dat hou ik gewoon in mn achterhoofd en wil het echt zonder medicatie doen etc. Jij ook alvast heel veel succes!
Haha ja...maar ik had het berichtje rond 13.00u geloof ik maar toen zat ik zelf bij de VK...hihi anders had ik direct gepost natuurlijk. Maar ja t was zwaar geweest dus daarom had ze pas s middags ff puf om kort berichtje te sms-en denk ik
@ Emma: Ik denk dat de kleine bewust ff blijft hoor tot de 1e! Hihi anders is ie maar 1x in de 4 jaar jarig En lokken..mmmmm iets lekkers voor de uitgang houden wie weet helpt het
Alweer een tijdje geleden dat ik hier geweest ben en er is weer een heeeeeeele hoop gebeurd zo te lezen! Cindy, gefeliciteerd met jullie dochter! Nikkie, gefeliciteerd met jullie zoon! Zico, gefelciteerd en geniet lekker van je zwangerschap meid! Voor de meiden die er helemaal doorheen zitten en graag willen bevallen, ik hoop voor jullie dat het snel doorzet! Alle zieke meiden, beterschap! Hier is er maar weinig aan de hand gelukkig, heb alleen last van m'n ribben en vaak die ellendige steken heel laag in de onderbuik bij de schaamstreek en ben verder niet zo mobiel meer, lange afstanden lopend afleggen zit er niet echt meer in! Afgelopen weekend naar de beverwijkse bazaar geweest, was heel gezellig alleen heb er veel pijn aan overgehouden omdat ik nogal veel gelopen heb. We hadden daar gegeten en mijn man heeft daar een voedselvergiftiging opgelopen, vond ik wel heel erg eng! Gelukkig hadden m'n dochter en ik iets anders gegeten dan hij, want voor een 2 jarig kind en een hoogzwangere vrouw is een voedselvergiftiging natuurlijk heel wat gevaarlijker! Hij was de volgende dag gelukkig weer helemaal de oude maar we hebben ons lesje geleerd, voorlopig maar niet meer buiten eten!
@ wenneke: Rustig aan doen dan maar..en als je twijfelt moet je bellen. Ik denk alleen wel dat je moet proberen niet op alles te letten en direct te denken dat het niet goed is...volgens mij maak je jezelf anders gek. Maar ja beter wel bellen naar de VK dan in de stress zitten. @bellamano He bah kan me voorstelen dat je er van schrok..mm nee heb geen tips voor verlagen van de bloeddruk, helaas. Ja alleen rusten ..maar ja das ook niet altijd makkelijk.. Heel veel succes en ik duim voor je dat alles goed mag gaan. Knuf, Mili
@Dalillah: T schiet al op he? Wat een gedoe met die voedselvergiftiging, inderdaad fijn dat jij er geen last van hebt gehad! Vervelend he met dat lopen en die pijn..ken ik wel..maar ja soms wil je gewoon ff eruit..helaas heb je dan later pijn. Maar ja dan ff lekker weer rustig aan doen en dan is het wel weer te doen..ten minste bij mij wel. Zet hem op met de laatste loodjes!
@ MamaNona: Mmm moedermelk...? Maar ja zulkke hangtieten heb ik niet haha dus ik kom er net niet bij Dus als iemand anders tips heeft, vooral tips die werken op dat gebied hihihi let me know
@Nikkie: Heel erg gefeliciteerd met Daniël Aiden, ik hoop dat je je snel beter voelt en je je rust kunt pakken in de kraamweek! @Zico: heel mooi zeg, dat het er goed uitziet. Van harte! Voor je t weet zit je te puffen en te kreunen over vocht vasthouden, krampen etcetc! @Mamanona: Whoehoehoe. Heb hier even helemaal in de deuk gelegen om je dikke pink verhaal. Heb bijna in m ijn broek geplast man, bedankt maar weer hé Proost, ik schenk nog even een tonicje in :-&
Ja, deze zwangerschap is echt voorbij gevlogen! Wat lopen betreft doe ik het inderdaad ook zo, soms moet ik er gewoon tussenuit al weet ik dat ik daarna pijn zal hebben! In beweging blijven is ook alleen maar goed voor een bevalling. Ik hoop dat jouw bevalling snel opgang komt! Ik las dat je het heel graag zonder verdoving wil doen, heb ik ook gedaan met mijn vorige bevalling, (die wel een eeuwigheid leek te duren, haha) en ik heb het gered, dus jou gaat het vast ook lukken
@Mili: hahahaha! Ben maar blij dat ze niet zo laag hangen! haha! @Mamanona: Kom maar pannenkoeken eten hoor! En waarom zit je alleen thuis vanavond? Moet je man onverwacht overwerken ofzo? Enne, kijk uit met je typfouten, je ziet wel, je wordt er meteen op afgerekend, hahaha! @Bellamo: Kan je niet helpen met tips meid. Wel vervelend! @Zico: Gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie! @Dallilah: Zo, vervelend van je man! Gelukkig is het nu weer beter en hebben jij en je dochter niets opgelopen. Ben er nog nooit geweest, beverwijkse bazaar. Nog leuke dingen gekocht?