zooooooooooo lieve meiden ! ik ben ook weer ff terug ! wat een gebep in een paar uurtjes ! ik ben lekker weeste knuffelen met de beeb van vrienden van ons en dat meissie is pas 2 weken oud ! wat een scheetje is dat ... mmmmm en haar mama is binnen 2 weken al 10 kilo afgevallen ! kijk dat geeft hoop he ! maar was wel erg veel allemaal eerst naar ziekenhuis en toen op visite was zooooo moe dus ook nog uurtje op bed gelegen .. ik heb echt een super vent die is zalig gaan koken en nog wat opgeruimd en gepoets ! oh meiden morgen staat er echt op mijn banner 40 weken zwanger ! ik ben gewoon echt morgen uitgerekend ....... pff krijg het ff warm hoor ! zo raar eigenlijk en zo snel nog achteraf ...... ik zou graag morgen willen bevallen lijkt mij wel speciaal op de 29e jarig zijn haha echt iets voor een kindje van ons ... mijn man hoopt het ook dus kom maar op ! het lokken met iets lekkers is nog niet gelukt maar ik vond het idd van hangtieten geweldig ik heb in een scheur gelegen whahaha jammer genoeg krijg ik mijn flappen niet over mijn buik heen haha zo en nu ga ik met mannetje naar Feyenoord kijken ! haha dat vind hij gezellig ! en hij is zo lief dat ik die 2 uur wel vol kan houden ! misschien kom ik later nog ff snel langs om jullie allemaal in te stoppen voor de nacht zodat jullie braaf en goed slapen vannacht
Jaaa Emma... een goodnight hug kan ik wel gebruiken..... helemaal alleen hier op de bank.... niemand in huis,ja jamilia die ligt te snurken boven..... voel me gewoon zwaar k*t en ben zo EMO als de pest..... heb net zitten janken joh.... en weet je waarom? ik keek in mn vissenkom en zag dat er een visje was verdronken! Zit er gewoon ff spontaan doorheen! zo lekker EGO weer heh.... nouja t is toch rustig hier! niemand die er last van heeft...whuhahahaha!
@ mamanona: hahaha eerstvolgende keer dat ik het weer ga maken zal ik jullie waarschuwen goed? hahaha
hahaha..... ja hahahaha moek daar nou weer mee hahahaha...... ach nouja.... voor lekker eten wil ik wel een stukkie rijden hoor
@ Emma hier na 2 weekjes ook 10 van de 20 zwangerschapskilo's kwijt, maar vrees dat dat het vocht was en dat de andere 10 moeilijker zullen gaan. En dan daarna komen nog de 10 kg die ik aankwam door stoppen met roken voor zwangerschap...ik kan mijn lol nog op
nee ik niet.. mijn man is half surinaams (zijn vader is surinaams en moeder nederlands).. Zijn vader heeft mij duidelijk laten zien en weten hoe surinamers over eten denken haahha...
@ pooh: knap hoor,nu de rest nog..... Maar zo'n SUPERMAMA kan dat! ik kom op een of andere manier nooit fatsoenlijk aan tijdens een zwangerschap,ben alle keren nog afgevallen.... hahaha deze x ook 10 kilo! ben tot nu toe een krappe 8 kilo bijgekomen,dus in totaal nog 2 kilo lichter dan toen ik net zwanger was.... stom he?
goede avond! Ik ben aan de fles tonic begonnen! de fles bitterlemon is al op dalilah ik vind ook dat de bos niet te extreem moet zijn maar netjes verzorgd.. ik probeer nog altijd netjes te houden maar mijn buik zit wel behoorlijk in de weg haha! mamanona sterkte met je emo-dipje en 29 feb lijkt mij ook niks hoor! 1 maart klinkt goed! [-o<
@ mama 1984: ja.... wat dat betreft zijn buitenlanders echt lekkere eters! Kheb veel buitenlandse kennisen ( van alle soorten,maten en kleuren hihihih) en ze zijn het over de meeste dingen niet eens,maar wel over eten!
@ bellamano: t gaat hier al wat beter hoor,heb mezelf daarnet maar ff een plons koud water in mn gezicht gegooid! HELPT WEL! kheb zo'n zin in eten he,maar was toenstraks weer aan het overgeven,dus ben bang dat als ik wat eet dat het er weer uitkomt!
Nou meiden, ik ga nog even tv kijken en dan slapen. Ben benieuwd of er vannacht of morgen nog iemand gaat bevallen! Tot morgen allemaal!
welterusten! mama 1984 ik ga ook nog maar ff tv kijken en dan zo denk ik maar in bed liggen ofzo... haha tis zo stil hier in huis!
Mamanona ach meidje toch gecondoleerd met het verdrinken van je vis ! helpt mond op vis beademing niet meer .... en niet het water van je vissekom in je gezicht gooien he ! dat is een beetje bah ! kop op hoor emo meidje ! hoe laat is je ventje weer thuis ? want jij verdient een extra knuffel en geen digitale haha en wat knap dat je afgevallen bent tot nu toe pfff wow zeg ! dat is wel lekker ... mama1984 slaap lekker ik wilde nog voor je zingen maar ik zal het maar niet doen dan slaap je vast beter ! haha mpje doe maar rustig aan mag jij morgen weer veel beppen hier ! haha beetje om en om he ! Bellamano nou nou jij kan lekker gaan plassen vannacht haha knap hoor ik hou het maar bij water krijg wat van bubbels op het moment Pooh wow ook al 10 kilo eraf ! knap hoor en ik moet ook naast de zwangerschapskilo's ook nog 8 stoppen met rook kilo's er af hebben ! maar we blijven elkaar hier gewoon oppeppen ! als we er aan toe zijn hoor eerst straks maar eens bij komen en wennen aan mama's zijn ! zo ik ga ook afhaken lieverds ! ik kijk nog ff feyenoord en dan huppa naar bed ik ben kapot zo moe en man is de hele tijd al met beeb in buik aan het spelen en ik word in elkaar getrapt van binnen pff heb gewoon buikpijn ! nou lieverds ; Oogjes dicht en snaveltjes toe Slaap lekker !