Bedankt voor de condoleances... ik heb hem/haar een eerbiedige reis door de toilet gegeven! De rest van het water laatik er nog even in,anders hebben de andere blubbies geen water meer! Paps is denk ik pas met een 1,5 uur thuis...flink saai dus.... Nou ik was liever aangekomen hoor met de zwangerschap,ben waarschijnlijk zo afgevallen door al het ziek zijn! Allemaal welterusten als jullie zo ver zijn!
Bedankt voor de tips hoor, nu nog iemand vinden die het voor me gaat koken hahaha, of ff een Surinaams restaurantje hier in de buurt zoeken en het door m'n man laten halen binnenkort hihi. Ben de laatste tijd veel te lui om zelf uitgebreid te koken! Emma, spannend hoor dat je morgen uitgerekend bent, hoop voor je dat je morgen ook echt mag bevallen! Dames, slaap lekker! Ik hoop dat iedereen een goede nacht zal hebben en morgen uitgerust wakker wordt!
Volgens mij was ik de eerste die weltruste zei vanavond...maar kan niet slapen...ben er maar weer even uit gegaan. Kopje thee doet misschien wonderen. Daarna een nieuwe poging! Nogmaals truste!
Ik hoop dat je na je bakkie thee lekker kan slapen! Hier was ik ook al weer opgestaan... lag in bed en moest in ene heel nodig plassen,bedachtme dat ik gelijk ff mn verbandje kon wisselen,maar dat was ook echt nodig toenik op de wc aankwam..... het was een simpel inlegkruisje die aardig wat vocht bevatte..... ben nu in twijfel of dit van het nodige plassen kwam,of dat het misschien wel vruchtwater is! sorry voor de info,maar ik heb dus mnn "druppeltje" afgeveegt en aan t toiletpapiertje geroken....dit rook anders dan wat in het inlegkruisje zat.... Best ranzog eigenlijk,maarja kben vast niet de eniste die snuffelt Nu een nieuw verbandje in gedaan en ga zo maar proberen te slapen...morgen toch aar de Gyn om 10.40 dus dan vraag ik het maar als er iets bijzonders gebeurd vannacht..... tot morgen ...... nouja later vandaag!
goedennacht dames! @Nikkie: gefeliciteerd meid! En hoe voel je je, op die wolk? @ de rest: vandaag beval ik liever maar niet....lijkt me toch niet echt gaaf. Maar morgen probeer ik het weer. Het is zaterdag pas maart trouwens, dan mogen we pas.....
Dadelijk naar het ziekenhuis met Sam voor het nazorggesprek bij de kinderarts. Altijd weer gek om met zo'n klein hummeltje de auto in te gaan! Op naar de grote buitenwereld. Ik ben ook benieuwd wie er vandaag gaat bevallen! Dames zet hem op he! @ Emma die 10 kilo heb ik niks ana hoeven doen! Maar die andere 20 komt idd wel. Moet er nu niet aan denken om daar aan te werken! Eerst genieten! Dikke knuffel!
Goedemorgen dames, Vandaag is ´mijn´ datum. Twijfel alleen of de beeb dat wel weet.... Worden jullie ook zo moe van al die mensen die met bakerpraatjes en middeltjes komen om de bevalling ´op te wekken´? Ik kwam van de week in een winkel zegt de cassiere "bij mijn zijn ze alle drie geboren een paar uur na een flinke vrijpartij!" . Ik kende die vrouw helemaal niet, dus ik wil helemaal niet aan haar denken met een dikke buik en een vent op haar.... Brrrrrrr. Nou ja, ze bedoelen het ongetwijfeld allemaal goed, maar als er 20 x op een dag gevraagd wordt hoe ik me voel en of ik al iets voel dan word ik gewoon een beetje kriegel. Ben benieuwd of dit beebje zich dus aan de datum gaat houden, mijn 1e zoon 10 dagen te laat en 2e 14 dagen. Zal dus nu ook wel 14 dagen te laat komen Fijne dag vandaag, kom me vanmiddag nog wel eens melden! Knuf Lucifer
goedenmorgen meiden @lucifer hier ook hetzelfde de mensen bellen zelfs al pfffffffff er is weer veel geschreven hahahah dalijk nog naar de kapper dus ben er vanmiddag weer
Goede morgen dames! Even nog een snel berichtje. Allereerst proficiat aan Cindy en Nikkie! Ik loop echt een beetje achter Vandaag is het eindelijk mijn laatste werkdag. Het wordt vast nog een drukke en lange dag net als de 2 vorige dagen, maar daarna ga ik echt wel meer uitrusten. Ik heb nog geen internet aansluiting thuis, maar dat wordt dinsdag opgelost . Tot dan zal ik jullie moeten missen.
@Eekje: succes, je laatste dagje! En tot dinsdag dan maar weer @mamanona: spannend! @Pooh: succes vandaag met Sam in het ziekenhuis! Hier alles rustig, geen bijzonderheden Tot later, mamajo
Cindy en Nikki: van harte meiden. Hier gisteren 3x stukjes van de slijmprop weer verloren en vanmorgen ook 1x weer. Was dit keer vermengd met bloed. Heb wel wat menstruatiachtige buikpijn maar verder niks bijzonders. Ga ff lekker shoppen met mijn zoontje. Nog even kijken of er leuke zomerkleertjes al zijn. Dinsdag ben ik 40 weken en gaan ze kijken of ze kunnen strippen.
Up date: Nou meiden, als vervolg op het verhaal waar ik julie reeds over had verteld is er nu definitief besloten om 10 maart te gaan inleiden. Ze gaan het proberen met wee opwekkers, mocht dat niet lukken dan gaan ze het eind die week met KS halen. Al met al zijn we die week dus ouders van onze uk. Moet helaas wel vanaf 10 maart in het ZH blijven dus hoop dat het met de wee opwekkers snel gaat, want ik heb nog nooit in het ZH gelegen en dat lijkt mij eerlijk gezegd nog het minst prettig. Niet zo zeer dat ik er bang voor ben, maar dat ik het lekkerder vind om in mijn eigen bedje te liggen in je eigen vertrouwde omgeving. Helaas is het nu zo dus moet mij er maar op gaan voorbereiden. Moet zeggen dat het aan de ene kant lekker is dat je weet dat het in die week dan eindelijk zover is, maar aan de andere kant vind ik het toch ook wel weer eng dat je weet wanneer het is. Het lijkt mij toch prettiger als de bevalling begint zonder dat je daar rekening mee heb gehouden. Maar ja dat is waarschijnlijk omdat ik nu in deze situatie zit. Nou ja verder voor iedereen succes met de laatste loodjes, lees wel mee ook al reageer ik niet en ik heb zo het idee dat er een hoop mensen zijn die het helemaal zat zijn Maar ja nog even doorzetten. Verder een hele fijne dag iedereen en ik hou jullie op de hoogte, of zelf of via mijn buddy. Veel liefs Petra
Hoi allemaal! Hier alles oke verder, nog steeds krampen en af en toe weer veel slijm. Heb niet alles weer teruggelezen heb gisteravond namelijk ook weer wat weeen gehad...maar t stopte ook weer :x hahah ik ga toch maar aan de bitterlemon denk ik Knuffel en succes voor alle dames! Mili
goede morgen! Hier heeft de bitterlemon en tonic duidelijk niet geholpen Hij is er gewoon nog niet klaar voor! Wel ehb ik de hele nacht constant en nu nog een harde buik.. Zelf ga ik er vanuit dat het komt door mijn darmen en dat ik straks naar de wc moet rennen Nou mili ik denk dat het voor jou echt niet lang meer gaat duren hoor mamavanjordy, spannend hoor en shopze! pooh succes vandaag! ik ga even naar 2 vriendinnen en ik wil voor 2uur terug zijn en dan ga ik lekker rusten! iedereen een fijne dag!
@bellamano: Ik hooooooop het zo..hahah maar ja we zullen wel zien. Ukkie maakt het wel spannend in ieder geval Ja jammer van de bitterlemon enzo dat het niet geholpen heeft..ik lust het niet hihi maareh desnoods zonder er bij na te denken maar naar binnen gieten hihih wie weet probeer ik het nog
@ Beccaatje: Hihi ik ook liever niet..lijkt me zoooo sneu voor ukkie Maar als het nu door gaat zetten ga mn benen niet bij elkaar houden
haha ik was niet zo gek op tonic maar bitterlemon vind ik lekker maar de tonic heb ik gewoon maar naar binnen gegoten mijn mannetje lust dat helemaal niet en anders is het toch maar zonde haha. Mili hij maakt het zeker heel spannend..