Dat is ook wel het beleid bij onze praktijk, totdat je bijna over moet naar de gyn (bij 42 wkn), tenminste, vorige keer heeft ze bij 41+3 geprobeerd maar toen zat het nog zo dicht als 2 maand na de bevruchting. Nu hebben ze zo iets van 'dat kind is groot genoeg,, wat we kunnen helpen doen we'. Maar ja, dat is in mijn geval. @mpje: bij 30 weken zat de mijne 2 weken boven de normale groei van de buik. Dat en gezien mijn eerste zorgt ervoor dat ze wel sneller willen strippen maar ja, dat moet maar zo kunnen he. Ik dnek trouwens dat ze daar in het ziekenhuis lang niet zo makkelijk over doen. Lijdt maar, jij zwnagere lijkt af en toe het motto.
oeps sorry verkeerd begrepen ! hier is het ook een flinkerd ! dat hebben ze bij week 30 nog nagekeken en idd buikje ook wat flink ben getest op suiker en dat bleek ik ook te hebben .. het enige wat het betekend is dat je een zwaarder kindje in gewicht kunt krijgen is me toen verteld en een te groot kind is niet zo fijn ! maar als ze je gister gezegd hebben 7 pond zit je nu goed hoor ! dat is niks overdreven in gewicht volgensmij ! Beccaa ik zit al bij de gyn en vruchtwater genoeg hier haha zelf erg veel ! en ik vind het ook logisch als het kan en de situatie is prima HELP dan haha lekker toch dat het zoiezo bespreekbaar is want dat is hier niet zo op dit punt voor mijn gevoel maar goed nog een weekje is wel haalbaar hoor kan ik nog lekker genieten van de stilte en jullie haha oh en wax nog wel ! stoer hoor ik ben al bang van mijn mesje oh mijn snor waxen vind ik al drama laat staan mijn muts ! mili ik hoop het voor je hoor dat het dan allemaal rijp is ! zou wel lekker zijn ! jij mag al genoeg af zien zo en nu duik ik in bad ik ga mijn cavia ontharen whahaha
@emma gefeliciteerd meis met je 40 week. @Divi meis waar ben je?Ik denk ook dat ze de ks wel heeft gehad Wie is haar buddy? Ik heb nog niks overlegd met de vk over strippen maar bij ons in de praktijk is ook pas strippen tegen de tijd dat je eventueel overgedragen word aan de gyn.Bij de jongste werd ik gestript toen ik 9 dagen over tijd was en thuis wou bevallen en als het niet lukte de eerste keer dat ze dan een paar dagen later nog een keer kon proberen te strippen. mijn zoontje is ziek en die hoest behoorlijk en ik heb dus al 3 nachten slecht geslapen.Ik word daar een beetje chagerijnig van.Maar ja beter nu ziek als strkas de beeb er is.
ik ben dan gelijk bang dat er iets niet goed is omdat het buikje dan groter is dan de rest. maar misschien maak ik me teveel zorgen. ik ga gelijk zo negatief denken maar dat is helemaal niet goed voor de baby! stel dit stel dat etc.......
@mpje: maak je niet te druk! Ze meten het hoofd voor de standaard groei, de buik zegt wat over het gewicht en het bovenbeen over de lengte. Op enig moment liep het buikje dus voor op de rest....dat kan best opgelost zijn inmiddels. En een baby blijft niet hangen op de buik hoor, dat is namelijk zo'n lekker zacht deel..... Waar maak je je precies druk om, mischien kan ik je wat minder ongerust maken - met al mijn ervaring ? @emma: dat waxen was voor 't eerst, en ik durf het niet weer te doen hoor....sjeeees!
waar ik met precies druk om maak is het feit dat het buikje dus groter is dan de rest. zou er dan wat in zitten wat er niet hoort. bijv..... geen idee eigenlijk maarja toch denk ik op het moment even zo...gek hoor!
ah op die manier. Buikje is waarschijnlijk groter dan normaal (hoeveel groter?) omdat het kindje wat dikker is. Heb je een 20 weken echo gehad? Ik denk dat je gewoon een lekker dikkerdje krijgt en niet een kind met 3 nieren.
haha, 20 weken echo zat het op het gemiddelde allemaal. even kijken hoor! de andere drie metingen zitten onder het middelste streepje en het buikje er net iets boven. maar het is toch ook zo dat ze in het laatst van de zwangerschap vet gaan aanmaken?
***inbraak*** hey meiden, vanaf morgen word de taak aan julie overgedragen, want dan is het 1 maart! heel veel suc6 met de laatste lootjes. liefs kikkert (februari 08 mama) ***uitbraak***
@mpje Het kan heel goed hoor volgens mij dat het buikje iets voorloopt.Als het echt te groot was dan deden ze daar wel verder onderzoek naar. @kikkert Dank je wel voor het succes wensen.
Goede morgen meiden! Zo he er is weer veel getypt.. kan het niet bijhouden Hier goed geslapen. Vanmorgen wel weer vroeg wakker en ben toen even iets gaan eten.. en daarna weer in bed gestapt. Ik heb toen nog een aantal uurtjes heerlijk kunnen slapen. Vanmiddag als mijn man thuis is gaan we samen even boodschappen halen...Ben benieuwd of ik het vol ga houden .. en anders blijf ik wel in de auto wachten
Goedemorgen meiden, Zo, pfffffff wel vanaf woensdag meegelezen maar had ff niet de puf om te reageren. Cindy en Nikkie van harte gefeliciteerd met jullie beebjes Na 3 spannende dagen in het ziekenhuis kreeg ik woensdag dan toch eindelijk te horen dat eiwit in urine nu goed was. Omdat ik het 24 uur op heb moeten vangen waren er nog steeds sporen te zien maar nu was het gelukkig acceptabel en mocht ik naar huis. Eindconclusie: gewoon totaal oververmoeid, het zwanger zijn beu maar daar doen ze dus niks aan. Moet maandag weer naar de gyn en ga daar toch maar even aangeven dat ik zo kapot ben dat ik ontzettend bang ben dat als de bevallig begint ik het gewoon lichamelijk niet aankan omdat je helemaal op bent. Benieuwd wat ze zegt, waarschijnlijk helemaal niks @Divi: meidje waar ben je nou? Ik blijf gewoon hopen dat je in het ziekenhuis ligt omdat je je ks hebt gehad, maar begin me nu toch wel ontzettend ongerust te maken hoor meis Iedereen vandaag een hele fijne dag Liefs Monique
hoi meiden weer even een kleine update! Ga proberen vandaag weer een beetje op te zijn. Mannetje is weer aan het werk en mijn oor doet wat minder pijn alleen die zit nog enorm dicht....dusse...kan jullie soms een beetje slecht horen denk ik... Verder geen bijzonderheden....morgen is het idd maart! Een aantal al op 40 weken! Wauw...het gaat echt gebeuren deze maand! Cindy: had er overheen gelezen, gefeliciteerd!
zooooooooooo ik moet altijd zo lachen als ik mezelf scheer dan zie je echt dat ik elke keer de helft heb ofzo haha zitten er hele korte haartjes in bad en dan 2x zo langere haha die had ik dan vorige keer gemist he ! haha tja ik doe het 1x per week en ach ... zo ga ik er maar vanuit dat het er wel ok uit ziet alleen de jeuk de komende 2 dagen brrrrrr maar goed heb het beeld van die vrouw van vanochtend nog voor me dus hup met dat mes ! haha vind het alleen wel erg vermoeiend hoor in bad/douch gaan ben bek af erna ... maar goed lekker de hele dag om bij te komen ik heb ook al lekker broodjes in de oven gegooid mmm tja ik verwen mezelf nog wel ff hoor meiden haha Nique meidje toch wat vervelend ik heb ook zo er doorheen gezeten na 4 dagen ziekenhuis en ben nu na 2 weken weer lekker thuis toch echt weer posi ! kop op meid het is ook echt niet niks in een ZH dat wat je ziet en het gerommel ... veel slapen en echt ff thuis bijkomen is misschien juist wel goed voor je ! Mama1984 lekker he dat tukken ! haha ik ga tegenwoordig ook smiddags nog ff ! zo lekker nu het nog kan ! en is toch een uitje he ff boodschappen doen haha Kikkert Thanks meid ! haha idd morgen is het al weer maart ! wouw ! en zo te zien ben jij al lekker aan het genieten van mama zijn ! hmmmmm Mpje dat klopt idd op het eind worden ze pas "dikker" en ik zou echt je VK bellen zo te lezen maak je jezelf te veel zorgen en binnen 1 minuut kunnen ze alles voor je weg nemen ! doen hoor ! Beccaa ai ai ok dat waxen is dus idd wat ik al dacht haha ja het ziet er ook altijd zooo gruwelijk uit en ik jank al met mijn snor dus no way ! Redone beterschap met je zoontje hopelijk is hij snel wat beter zodat jij ook wat kan slapen !
Balen dat ze er nix mee doen, maar wel fijn dat je naar huis mocht nu, toch? Ben ook benieuwd wat de gyn maandag zegt... Sterkte meid, en neem je rust !
hmmm ik heb ff op de lijst gekeken maar ik zie dat bianca84 en nikkie de buddy's zijn van Divi ! misschien iets via hun te vernemen ? mili ben jij buddy van nikkie ? misschien via haar hoe vervelend het nu misschien ook is ...
@ Divi meid begin nu ook wel bezorgd te worden! @ Emma 40 weken wauw laat beebje nu maar gauw komen! Vanmorgen naar het ziekenhuis gegaan en Sam doet het super. Is nu 3060 gram en bij geboorte 2860, dus is 200 gram in een week gegroeid. Super!(eerst vallen ze wat af). Wel waren we al bang voor spruw, omdat sam witte puntjes in zijn mond had en op zijn tong en ja hoor spruw. Misschien dat hij daarom ook wat huilerig was en korter sliep de vorige dagen! Maar verder drinkt hij wel goed en heb ik ook nog geen last. Wel hebben we allebei medicatie nu! Ook zijn we nog even een bedankje gana afgeven op de kraamafdeling en toevallig kwam ik de verpleegkundige tegen die op het heetst van de strijd van de bevalling geroepen werd en mij uit mijn angst hielp en me naar het einde begeleid heeft! Was wel leuk om haar even te spreken! Nu snel even naar de apotheek en een kleine boodschap doen voordat de kleine dadelijk weer eten nodig heeft! Is wel wennen hoor dat plannen!
Hahah nou ja afzien.... afzien is wel een erg groot woord...hahah Mn man haalt toch maar bitterlemon op..hihi wie weet lust ik het nu ineens wel door de hormonen en anders maar ff doorbijten en opdrinken Had net al weer slijm en steken onderin. Heb ook het gevoel of ukkie zich soms echt afzet en zn koppie helemaal naar beneden duwt....dat steekt echt Iemand die dat gevoel kent? Knuf, Mili