Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nique36

nique36 Actief lid

4 okt 2007
    171
    0
    0
    Prinsenbeek
    Hihi gevaarlijk Beccaatje zometeen komt er inderdaad een wee en wordt het een weenstorm waar je u tegen zegt en is je kleintje voor 12 uur gearriveerd ;)

2. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @nique: ik denk dat ik die gok maar neem hahah

3. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hahaha ik zei zojuist precies hetzelfde tegen mijn man :) :) :) :) :)

4. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    en dan zeggen ze dat toeval niet bestaat :)

manlief kan hier ook al niet meer wachten, maar dat komt vooral omdat het voor mij nu zo ontzettend ongemakkelijk is....

5. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    Mama & Callcenter medewerkster
    IJsselstein (UTR)
    Hier is manlief ook erg nieuwsgierig, ook al moet ik nog 3 weekjes hij kijkt de dagen echt voorbij en bij elk pijntje vraagt hij of het wel gaat en of hij iets voor me kan doen hihi

Ik ben vooral benieuwd naar wat ukkie van wie heeft,
    volgens me schoonmoeder krijgt Ukkie zijn neus en volgens mijn moeder mijn bolle wangen hahaha
    Het is nog even afwachten, ik weet ook niet wat ik van dat trekken van me onderbuik moet denken.

Zijn het weeen of niet ik heb geen idee, ik wacht wel af
    meer kan ik niet doen

6. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    CINDY, NIKKIE en DIVI van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!

7. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hallo!

Jeetje hier een middag en avond vol krampen! echt weer van die best heftige voorweeen afgewisseld met veeel harde buiken.. Ook een stuk slijm verloren in de toilet met een beetje bruin/roodachtige draadjes erin.. best groot! :confused: 3 bij 2 ofzo :oops: .. verder alles ok! heel moe dus vanmiddag lekker mijn bedje in gekropen en nu lekker aan het bankhangen!
    Ik heb niet terug gelezen :oops: sorry morgen weer! ;)
    Ik hoop dat iedereen een rustige nacht in gaat, of een goede bevalnacht ;) ..

8. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    Ow meis dat klinkt als je slijmprop, dat had ik bij mijn eerste ook en binnen 48 uur daarna was hij geboren :D

9. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    helaas zegt het verliezen van de prop niet zo veel...maar ik wens je veel ween toe. En mezelf ook wel wat, zo ben ik dan ook wel weer.

Ligt het aan mij of onweert het nu?

10. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    Onweer? :confused:

Liever niet, ik ben niet zo`n held met onweer,
    verre van zelfs

11. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @bellamano: dat klinkt inderdaad als een slijmprop! En je klinkt verder zo ontspannen! Geweldig zeg, misschien is het wel begonnen nu!

Ik heb sinds een uur buikkrampen. Zal wel met de indaling te maken hebben ofzo. Het is niet zo dat het duidelijk komt en gaat en dat het erger wordt ofzo. Helaas pindakaas. Geduld is een schone zaak!

Mijn vriendje verheugd zich trouwens ook erg op onze babe. Heel herkenbaar wat ik hier lees over andere partners. Net als bij Jetjuhh vraagt hij bij elke zucht of hij iets kan doen en of het wel gaat. Grappig.

Veel liefs voor iedereen!

12. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    haha ik denk dat hij nog even opzich laat wachten.. heb op het moment alleen maar harde buiken geen voorweeen oofzoiets meer.. en ik hoorde dat het bij sommige nog wel 2 wk op zich laat wachten jammer genoeg.. :)
    beccaatje ik wens het jou natuurlijk ook toe na 12uur vannacht! op de 1e maart baby..
    Onweer?! hier niet..

13. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    Hier onweert het gelukkig ook niet, maarja wat niet is kan nog komen blehh

En idd laat de eerste maart baby maar komen.

Wel leuk om te lezen dat er meer àanstaande papa`s zijn die bezorgd en nieuwsgierig zijn.
    Ik weet dat we van onze schoonouders een kraamdoos krijgen als Ukkie geboren wordt en ze hebben er ook een kleinigheidje voor Marco in gedaan.
    Vind ik erg leuk, omdat die toch heel vaak nog overgeslagen worden.

14. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    wij hebben een nijntje-laptop gekocht om aan ons kind te geven na de geboorte van de baby, mijn moeder heeft de smurfen in het groot als kado voor d'r. Zodat ze zich niet gepasseerd gaat voelen.

Daar zie ik nog wel een beetje tegenop, de reactie van het oudere kind op het nieuwe kind, en hoe je daar mee om moet gaan he...

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    dat kan ik me voorstellen ja! dan moet de aandacht opeens gedeeld worden..

16. AlmostMummy

AlmostMummy Actief lid

26 nov 2007
    302
    0
    0
    dames ik heb zo een beurs gevoel onder me rechter ribben weten jullie hoe dit kan? als k hoest of iets te snel beweeg of te diep adem haal doet het so pijn net alsof k een blauwe plek heb en dat iemand er dan heel hard op drukt

17. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    Meis misschien heeft de kleine je wel een flinke trap gegeven en heb je een rib gekneusd?
    Ik noem ook maar wat hoor ik heb er wel vaker van gehoord dus dat is het eerste wat mij te binnen schiet

18. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Beccaatje:
    Volgens mij is het heel belangrijk de oudere kinderen ook bij het nieuwe broertje of zusje te betrekken. Helpen in bad te doen enzo. Rustig laten kennis maken.

@almostmummy:
    Ligt je kindje er niet tegenaan te duwen?

19. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    ik ga nog even wii-en en dan lekker naar me bedje dames! tot morgen

ciao

20. Jetjuhh

Jetjuhh Actief lid

19 nov 2007
    268
    0
    0
    IJsselstein (UTR)
    Ik denk dat het ook een hoop te maken heeft met het karakter van de oudste, maar helemaal er een pijl optrekken kun je nooit.
    Ik heb het bij mijn oudtse zo gedaan, dat hij er als een van de eerste bij was toen zijn zusje geboren was en hem ook meteen zijn zusje kusjes laten geven en aaien enzo omdat hij dat wilde en niet omdat het moest.

Ik ben eerder benieuwd hoe onze hond op Ukkie gaat reageren, ze is een schat van een beessie hoor, maar elk beessie is onvoorspelbaar.
    ik heb me voorgenomen om de placenta aan haar te geven, ze zeggen dat de hond het kind dan beter accepteerd.

Deel Deze Pagina