Even een inbraak van een juli mama. Het is vandaag 1 maart jullie maand om te bevallen. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met de laatste loodjes en ik hoop dat jullie snel kunnen gaan genieten van jullie kindjes! Liefs Senninha Uitbraak.
goedenmorgen meiden apie gefeliciteerd met je dochter hier sinds gister soort ongi spierpijn achtig benden pfffffff en slechte nacht gehad . hier stormt nog steeds en de prullenbak van de buren liggen lekker rond te waaien pfffff om half 11 weer aan ctg scan
Bedankt meiden. Het gaat nog wel, nog weinig wee activiteiten. Om een uur of 11 komt de vk even langs. Ben ondertussen druk bezig de enveloppen te schrijven Vind hett allemaal vreselijk spannend en best eng.
veel succes bij mij riepen ze zo hard dat de baby te vroeg kwam en loop nog gewoon rond hahahah ik wil ook hahah nu iedereen aan de gang gaat
Goede morgen meiden! Pffffff even een diepen zucht! Heb vannacht heel weinig geslapen. Ben wakker geworden om 2 uur ongeveer en ben toen naar beneden gegaan om even een kopje thee te drinken en een broodje te eten. Toen weer in bed en ben zo rond 5 uur eindelijk weer in slaap gevallen.. Mijn ogen zijn goed zwaar nu ... maarja hopelijk vannacht een betere nacht Vandaag denk ik niet dat we veel doen. pfff wat een weer zeg... Alle boodschappen hebben we gisteren al gedaan.. ben blij dat we dat allemaal al in huis hebben. Gisteren na het boodschappen doen zijn we naar mijn ouders gegaan en konden daar lekker pannenkoeken mee eten.. en hebben daar de avond nog even gezeten. Was erg gezellig! Ons zoontje had zich heel erg vermaakt met oma .. en oma was het trots aan het vertellen tijdens het bakken van de pannenkoeken @ roosje: Spannend meis... probeer idd nu het nog kan lekker afleiding te zoeken en iets te doen...het komt allemaal goed
inbraak wat spannend hier al zo aan het begin van de maand nou mama's allemaal veel succes met bevallen...en hopelijk allemaal mooie lieve gezonde kindjes..... gr heidi mama in juli of juni als het goed is..
Apie en Mano: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Geniet ze! Roosje: Spannend meid! Alvast veel succes gewenst! Je weet nu iig zeker dat je binnen 72uur bevallen bent van je kindje! Groetjes Miekje
Goedemorgen meiden, Apie GEFELICITEERD! Geniet er maar lekker van. Roosje, ook voor jou heel veel succes! Hier nog alles rustig. Wordt wel gek van de voorweeen moet ik zeggen. Heb ik bij die andere twee nooit gehad, maar nu had ik gisteravond toch wel een paar behoorlijke, zo erg zelfs dat ik mijn ademhalingstechnieken moest gebruiken! Mijn man zat al helemaal te glunderen dat hij nu snel kennis met de beeb zou maken! Maar helaas, vanacht weer alles rustig in de buik. Wat een onweer vanacht zeg! Het was druk bij ons in bed, de twee kleine mannetjes waren zo erg geschrokken dat ze snel bij ons in bed zijn gekropen. Ben nu dus brak..... Knuf Lucifer
oh net de kraamafdeling gekeken op tv een meidje met hersentumor en epilepsie die ze in hebben geleid en een half losgelaten placenta die gehaald werd e kindje was te klein
Goedemorgen Hier een goede nacht gehad.Zoontje knapt aardig op en het hoesten word veel minder dus we konden lekker doorslapen.Hier hebben we volgens mij geen onweer gehad,we hebben niks gehoord in ieder geval.
ik kom ook eens even spieken wat hier allemaal gebeurd, niet verwacht maar ik wordt dus maart mama, klinkt wel heerlijk lente-achtig!
Men oh men wat een rotnacht achter de rug Ik hoest me werkelijk mijn longen uit mijn lijf en mijn neus zit potdicht. Maak me best zorgen,hoe moet dit nou met bevallen als ik het zo benauwd heb?
*INBRAAK* He meiden! Vandaag is het 1 maart! Jullie officiele maand! Meiden ik wens jullie heel veel succes! En meiden die al bevallen zijn! Geniet ervan! En nathalie 1973, Ik wil jou persoonlijk ook even heel veel succes wensen! Essie van het b4l forum. Groetjes Esther *Uitbraak*
becaatje: hoe lang duurt het voordat deze pijn wegtrekt bij mij zijn het de voetjes die daar zitten en drie dagen geleden voelde ik daar hele tijd trapjes en toen de volgende dag begon dat beurse gevoel tot nu nog steeds..is het normaal of moet k daarvoor ff bellen naar de gyn
goede morgen, APIE EN MANO GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!! roosje wat spannend zeg! zet hem op he?! ik zou ook nerveus zijn hoor! succes vandaag! Phoeee hier veel krampen en elke 5 min wel een harde buik maar veder erg goed! Geen slijm meer verloren of iets dergelijks.. Zo naar de gamma alle lichten in mijn keuken zijn gisteren kapot gegaam het zijn er 6! in 1 avond! tot vanmiddag!
*****INBRAAK***** meiden, het is 1 maart. jullie maand is nu officieel begonnen. iedereen HEEEEEEEEL VEEEL SUCCES! *****UITBRAAK*****