Maart 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door zico, 22 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0

@ Nikkie:

Hoi,

Ben jij gek gewoon plaatsen hoor je verhaal..iemand die het niet wil lezen die leest er maar ff omheen haha toch? ;)

Wat betreft stuwing..gekoelde witte kool bladeren in je shirt doen, maar ja die kun je nue niet meer krijgen denk i..hihi
    Of anders koelen..met zo'n koelzak ofzo...en anders wat afkolven? Als het te erg is..dan moet de druk er gewoon even af.

Succes meid!

2. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hey hey

meis,jij mag ook je verhaal plaatsen hoor,het is niet anders,zo kan het immers ook gaan toch.... ;)

Tegen de stuwing kan je compressen uit de diepvries erop leggen..... je hebt van die speciale dingetjes,maar je kan ook ijsblokjes-dingetjes in een plastic zakje doen,in een washandje en die erop leggen om te koelen...... Het schijnt te helpen........ ikzelf heb er geen ervaring mee,ik heb1 dag wat "hardere" borsten gehad en dat was t .........

succes ermee,geniet lekker en voel je niet schuldig voor je verhaal!

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hahaha Mili,jij hebt geplaatst toen ik ging typen!

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Goede avond mama's

Kan nu pas reageren, mijn kleine mannetje is ziek. Hij had tot 40 graden koorts maar dat is gelukkig weer onder controle dankzij medicatie.

Eerst en vooral joepieeeeeeeee het is eindelijk onze maand.

Nu even proberen te reageren op jullie ele geklets.

Roosje en Dieudonnee spannens zeg. Hoop dat jullie vlug jullie kleine grote wonder mogen vasthouden.

Bellamano wat een pech dat alle lampen samen stuk zijn gegaan. Zijn ze al herstelt?
    Als je zekerheid wil ivm harde buiken en voorwerk kan je je vk bellen hoor.

Pooh ik heb op Sam gestemd.

Nathalie ik heb op jou mooie buik met knuffel gestemd.

Emma speciaal voor jou een hele dikke knuffel. Als je hier wil klagen doe je dat maar, we begrijpen je heel goed.

Hier is mijn mannetje nog niet zenuwachtig maar hij is wel benieuwd naar onze dochter. Hoe ziet ze eruit en op wie zal ze het meeste trekken.

Wenneke fijn dat de ctg goed was vandaag.

Zico heel veel sterkte vandaag, ik weet hoe je je voelt.

Mpje naam wat bij jos past: José (j) Josée (m)

Nikkie wat een heftige bevalling. Fijn dat jullie weer thuis zijn en nu maar lekker genieten met en van elkaar.

Pinklady gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje.

Mamajo veel beterschap.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben en anders sorry hiervoor.

Knuf van zuurtje ;)

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    @ zuurtje: Beterschap voor je kleine bink! Nog even en dan mogen we kijken naar onze beebjes!

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Nikkie wie het verhaal niet wil lezen bladert maar verder.
    Ik vind het juist fijn om de verschillende verhalen te lezen, zo weet je ook hoe het kan gaan of juist niet. Geen enkele bevalling is hetzelfde.

Knuf van zuurtje ;)

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Dank je wel. Ben ook benieuwd achter onze kleine meid, maar ik zou eerst de 37w willen halen. (vrijdag) Vanaf dan mag ik thuis bevallen en dat zou ik graag willen.

Knuf van zuurtje ;)

8. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Spannend voor Dieudonnee

Zet hem op meis :p

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ja al je dat graag wilt dan nog eventjes binnenhouden! Gaat vast goed komen!
    Ik moet in het ziekenhuis bevallen,maar zou ook nie meer thuis willen bevallen....!

wat is het verder rustig hier!

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    @ nathalie1973: alles goed aan die kant?

hahaha ben me nog ff aan t vervelen..... :)

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Mwah erug verkouden nog steeds.

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Het is vandaag inderdaad rustig hier. Maar dat is gewoonlijk zo in het weekend heb ik al gemerkt.

Knuf van zuurtje ;)

13. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Voor stuwing: als je flesvoeding geeft. Een zo strak mogelijke bh aantrekken en die zo strak als je kunt hebben aansnoeren. Niet te veel drinken. Met douchen geen warmte op je borsten, dus geen straal erop richten. Idd gebroken koolbladeren erop. Koelen met ijscompressen. Die ijscompressen wel in een hydrofiel washandje doen en dan op je borsten leggen als je er niks omheen doet en het zo op je borsten legt kan je brandblaren krijgen. Paracetamol mag je evt. ook als de pijn niet te harden is.

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Beterschap dan! Ikzelf heb er een tijdje terug ook enorm last van gehad,holtes ontstoken enzo... bah! Ben toen gaan douchen met Zwitsal eucalyptus enzo en dat heeft me wel geholpen! Misscien een tip! :idea:

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

:) Jaaa door de weeks overdag is het niet bij te houden bijna en dan in het weekend en de avonden is t heel rustig! óf de mannen nemen de pc in beslag of ik ben zo'n ongezellig diertje dat ik de hele dag de laptop aan heb :oops: :p

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Kijk aan jouw hebben we nog wat! ;)

17. lucifer99

lucifer99 Actief lid

1 mei 2007
    232
    0
    0
    @nikkie: als compressen kun je ook inlegkruisjes of maandverband gebruiken. Deze maak je nat, doet ze in boterhamzakjes en dan leg je ze om iets ronds heen in de vriezer. als ze dan hard zijn leg je eerst een doek over je borst tegen bevriezen en dan kun je dat bevroren inlegkruisje/maandverbandje om je borst heen vouwen! dit heeft mij de vorige keren erg geholpen. Sterkte!

Knuf lucifer

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Dan zijn we samen ongezellige diertjes. Hier staat de laptop ook heel de dag aan.

Knuf van zuurtje ;)

19. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Mag ik ook meedoen hier staat hij ook de hele dag aan :)

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

hahaha..... hebben wel veel gemeen dan ! ;)

Deel Deze Pagina