nou volgens mij kijkt iedereen Idols of Uri Geller.... hahaha ik heb uri opstaan en ga zo de gangkast maar eens in om wat te snacken denk ik..... hebook last van mn maagzuur BAH!
Ik in ieder geval niet. Heb hier een lachprogramma opstaan. Denk dat ik dadelijk nog een ijsje ga eten. Als ik last heb van maagzuur eet ik een plakje kaas. Helpt me veel beter dan rennie en het smaakt ook beter. Knuf van zuurtje
een lachprogramma...... hahaha gezelly! nou ik ga dan ook maar s een plakje kaas eten..... normaal neem ik een snoepje van jamilia ( die met zn 10en in zo'n klein rolletje zitten),maat die zijn op!
Hier staat de pc ook heel de dag aan! Hier zijn we paul de leeuw aan het kijken! Dames denk aan jullie!
aaaaargh! dat plakje kaas helpt niet tegen mn zuurbrand...... ik zit nu te denken aan mn Mona Chocomouse.... hahaha....... wel lekker,maar of t helpt?! GEEEN IDEEEE!
hahhaa te laat! hij smaakt in ieder geval heerlijk na t toetje maar s ff wat anders zoeken...... vla ,melk , "zuurdransj" helpt ook nix... hahah denk dat maar gewoon veel water moet blijven drinken en lekker vaak ga plassen vannacht....
Veel plasplezier dan vannacht. Ga dadelijk maar eens mijn bedje in. Mannetje massert dan mijn rug en dan heb ik minder pijn. Kan ik er weer tegen tot morgenavond. Knuf van zuurtje
slaap lekkker en geniet van je nachtrust! stuur je mannetje ook maar ff bij mij langs...... vind een massage ook wel lekker!